grrrrrrrrr ik heb geen gare stemquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoelde "gare" , nie doordenken
Net zoals die andere 20.000.000 mensen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij was diegene met een ipod
Ik heb genoeg aan Ares, en nee dan bedoel ik niet de Griekse Godquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:03 schreef stukovich het volgende:
[..]
Net zoals die andere 20.000.000 mensen.
iTunes is freeware dus daar heb je geen iPod voor nodig.
Nog eentje dan: 25% hot Turkish boys![]()
Nope zijn zelf gek en willen via hun studie tot zelf genezing komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
psychologen zijn meestal wannabee psychiaters
je vond mn stem leuk zei jequote:
Ares is jouw benaming voor SCHquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan Ares, en nee dan bedoel ik niet de Griekse God
nee hoor, mijn benaming voor hem is stukovichquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:04 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ares is jouw benaming voor SCH![]()
Vanuit dat perspectief heb ik het nog nooit benaderdquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nope zijn zelf gek en willen via hun studie tot zelf genezing komen.
Dudequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee hoor, mijn belichaming voor hem is stukovich
pssst fistik, naberquote:
Bulent, senin sutun bozukquote:
Als je die dvd gaat halen, neem meteen Latin Lovers deel 3 meequote:
wil je dat nooit meer doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef stukovich het volgende:
Ik heb een foto van trigger:
[afbeelding]
quote:
klip van Stukovichquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef stukovich het volgende:
Ik heb een foto van trigger:
[afbeelding]
Moet je een paar treden lager gaan staan.quote:
thnx voor tipquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als je die dvd gaat halen, neem meteen Latin Lovers deel 3 mee![]()
Gast, ik stuur ff via msn een grappige. Kan dat....? Ben je achter je msn..?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
klip van Stukovich
En zijn minaars
http://www.youtube.com/watch?v=p5HzDq7_so0
neequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gast, ik stuur ff via msn een grappige. Kan dat....? Ben je achter je msn..?
weet niet hoeveel graden..ik voel gewoon warm aan grapjasquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef stukovich het volgende:
[..]
Moet je een paar treden lager gaan staan.![]()
Hoeveel graden...?
Ik ben trouwens weg.
Trigger, hayatim, post jij de lijst met de personen die komen voor in de OP. Alvast bedankt, vriendelijk bedankt, vijandelijk bedankt![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:24 schreef Emel het volgende:
[..]
weet niet hoeveel graden..ik voel gewoon warm aan grapjas![]()
zieke pestenquote:
quote:
oprotte man faggotquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:27 schreef stukovich het volgende:
[afbeelding]
Oad Moahn.
PS: Trigger wij moeten echt aan onze relatie gaan werkenGeen eens quality time...
nee ik ben een kei!! (hoop ik)quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:26 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Tijdens de ramadan
Heb je al brufen genomen
quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:28 schreef Emel het volgende:
[..]
nee ik ben een kleine meisje i!! (hoop ik)
quote:
Je gaat dus weer in therapie?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:31 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Ik ben weg. Ik wil graag mijn jeugdelijke onbezonnenheid niet besmeuren met deze vunzigheid, noch wil ik in verband gebracht worden met een pedofiele serie-moordenaar.![]()
nog maar 21 kiloquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:32 schreef Emel het volgende:
ik ben 1.5 kilo afgevallen in 1 week!! dat zei ik vanmorgen tegen een mannelijke collega. "zie je dat ik afgevallen ben sinds de Ramadan?"" Hij: ""draai eens om". Hij pakte me bij mn hand en liet me draaien"Nee ik zie niets maar ik heb je altijd slank gevonden"
hahaha welnee..ik ben geen anorexia. Gewoon slank, niet mager, niet dik.quote:
33 danquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:37 schreef Emel het volgende:
[..]
hahaha welnee..ik ben geen anorexia. Gewoon slank, niet mager, niet dik.
nee 34quote:
pest me niet zoquote:
ik ben luiquote:
couscous is marokkaansquote:Op vrijdag 29 september 2006 22:24 schreef paddy het volgende:
Ik heb een vraag. Een turkse vriendin heeft me ooit (lang geleden)geleerd hoe je Lamagno en nog wat moet maken. Die andere eten turken in soep. Het zijn van die ballen van een soort couscous (met gehakt erin gemaakt) weet dat je er ook tomatenpuree bij nodig hebt en het deeg lang moet kneden. De ballen weet ik nog wel hoe ik die moet draaien en dat dit een kunstig werkje is. Ik zoek het recept, maar weet niet meer hoe het heet. Het is zeker weten een turks gerecht.
En omdat ik gisteren dit topic tegenkwam dacht ik dat jullie misschien zouden weten wat de naam van die soort ballen is.
Het recept zoek ik wel opHoef alleen de naam te weten.
ik werk keihardquote:
Zei ook een soort couscous Zij was wel echt een Turkse en trots op die gerechten...dus geloof haar meteenquote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 22:45 schreef paddy het volgende:
[..]
Zei ook een soort couscous Zij was wel echt een Turkse en trots op die gerechten...dus geloof haar meteen
Het is dus geen couscous maar een soort van couscous..Ze maakte er met water zout en tomatenpuree ballen van..waarna je met de duim..en steeds je vingers nat maken..weer gebraden gehakt met ui, tomatenpuree, zout en veel peper in een kuiltje van die ballen de gehakt erin draaide. Dan weer met heel veel gevoel ze dichtmaakte..wreef...Na de tijd kookte zij ze..Normaal horen ze in soep.
We hebben 5 uur over 60 ballen gedaan. Maar de tijd meer dan waard
quote:
Die zijn gebraden?quote:
quote:Op vrijdag 29 september 2006 23:04 schreef saban het volgende:
Joden![]()
Ga naar teravi ofzo in plaats van je tijd hier te verdoen![]()
quote:0 gij die gelooft, laat de ene mens de andere niet bespotten, wie weet dat die waarschijnlijk beter is en spreek geen laster van elkaar en noem elkaar niet met bijnamen en verwijt elkaar ook niet, ook al wordt iemand niet verdacht, want achterdochtigheid is ook zonde.
dat klinkt beterquote:
Eet smakelijk/ succesquote:Op vrijdag 29 september 2006 23:12 schreef paddy het volgende:
Ik zie dat het kofte heet. Ik zal eens zoeken naar het recept. Komt het me vast wel bekend voor. Bedankt!
quote:
quote:
neequote:Op zaterdag 30 september 2006 00:35 schreef dvdfreak het volgende:
aah jullie zijn nog aanwezig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |