grrrrrrrrr ik heb geen gare stemquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:02 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik bedoelde "gare" , nie doordenken
Net zoals die andere 20.000.000 mensen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:01 schreef Triggershot het volgende:
[..]
jij was diegene met een ipod
Ik heb genoeg aan Ares, en nee dan bedoel ik niet de Griekse Godquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:03 schreef stukovich het volgende:
[..]
Net zoals die andere 20.000.000 mensen.
iTunes is freeware dus daar heb je geen iPod voor nodig.
Nog eentje dan: 25% hot Turkish boys![]()
Nope zijn zelf gek en willen via hun studie tot zelf genezing komen.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
psychologen zijn meestal wannabee psychiaters
je vond mn stem leuk zei jequote:
Ares is jouw benaming voor SCHquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:04 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik heb genoeg aan Ares, en nee dan bedoel ik niet de Griekse God
nee hoor, mijn benaming voor hem is stukovichquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:04 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ares is jouw benaming voor SCH![]()
Vanuit dat perspectief heb ik het nog nooit benaderdquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:04 schreef Megumi het volgende:
[..]
Nope zijn zelf gek en willen via hun studie tot zelf genezing komen.
Dudequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:06 schreef Triggershot het volgende:
[..]
nee hoor, mijn belichaming voor hem is stukovich
pssst fistik, naberquote:
Bulent, senin sutun bozukquote:
Als je die dvd gaat halen, neem meteen Latin Lovers deel 3 meequote:
wil je dat nooit meer doenquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef stukovich het volgende:
Ik heb een foto van trigger:
[afbeelding]
quote:
klip van Stukovichquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:13 schreef stukovich het volgende:
Ik heb een foto van trigger:
[afbeelding]
Moet je een paar treden lager gaan staan.quote:
thnx voor tipquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:14 schreef stukovich het volgende:
[..]
Als je die dvd gaat halen, neem meteen Latin Lovers deel 3 mee![]()
Gast, ik stuur ff via msn een grappige. Kan dat....? Ben je achter je msn..?quote:Op vrijdag 29 september 2006 21:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
klip van Stukovich
En zijn minaars
http://www.youtube.com/watch?v=p5HzDq7_so0
neequote:Op vrijdag 29 september 2006 21:21 schreef stukovich het volgende:
[..]
Gast, ik stuur ff via msn een grappige. Kan dat....? Ben je achter je msn..?
weet niet hoeveel graden..ik voel gewoon warm aan grapjasquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:20 schreef stukovich het volgende:
[..]
Moet je een paar treden lager gaan staan.![]()
Hoeveel graden...?
Ik ben trouwens weg.
Trigger, hayatim, post jij de lijst met de personen die komen voor in de OP. Alvast bedankt, vriendelijk bedankt, vijandelijk bedankt![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:24 schreef Emel het volgende:
[..]
weet niet hoeveel graden..ik voel gewoon warm aan grapjas![]()
zieke pestenquote:
quote:
oprotte man faggotquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:27 schreef stukovich het volgende:
[afbeelding]
Oad Moahn.
PS: Trigger wij moeten echt aan onze relatie gaan werkenGeen eens quality time...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |