oke, gaan we psychologen pesten, zielenknijperquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:54 schreef Emel het volgende:
willen jullie geen gastarbeiders belachelijk maken![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
oke, gaan we psychologen pesten, zielenknijper
psychologen zijn meestal wannabee psychiatersquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:55 schreef Triggershot het volgende:
[..]
oke, gaan we psychologen pesten, zielenknijper
At least I have onequote:
Error 404, gewenste doel is op het moment niet bereikbaarquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef stukovich het volgende:
[..]
![]()
Stond in de intermediair van deze week: Het probleem met psychologen is dat ze je binnenste buiten keren maar niet terug![]()
psychiaters moeten meer werkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
psychologen zijn meestal wannabee psychiaters
Ik weet niet waar ik harder om moet gaan lachen. Jouw grap of je poging totquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Error 404, gewenste doel is op het moment niet bereikbaar
Wat dan te zeggen over het feit dat je het leest en commentaar op levert?quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik harder om moet gaan lachen. Jouw grap of je poging tot![]()
quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef Triggershot het volgende:
Ik ging gisteren gezellig thee drinken met SCH. Was zo leuk, samen zijn wij onder de dekens gekropen en hebben: Hot dudes from Brasil gekeken.
![]()
Error 404quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:58 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Wat dan te zeggen over het feit dat je het leest en commentaar op levert?
geen kritiek op psychologenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:56 schreef dvdfreak het volgende:
[..]
psychologen zijn meestal wannabee psychiaters
Echt niet, je hebt verdomd een g*** stem.quote:Op vrijdag 29 september 2006 20:57 schreef Emel het volgende:
ik ben een verdomd goede psycholoog hoor![]()
Ik zat even in jouw iTunes te kijkenquote:Op vrijdag 29 september 2006 20:59 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Origineel
Trouwens hoe kom je aan zulke titels?
But failed due to banaanquote:
jij was diegene met een ipodquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:00 schreef stukovich het volgende:
[..]
Ik zat even in jouw iTunes te kijken![]()
dat weet ikquote:Op vrijdag 29 september 2006 21:00 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Echt niet, je hebt verdomd een g*** stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |