kuukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
Nog één? Waar?
Nu? In mn maagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
Nog één? Waar?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kuuk![]()
Hoe is het?
Minder last van je hoofd al?
Mwoah, het gaat. Lekker gerust tot een uurtje geleden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
kuuk![]()
Hoe is het?
Mooi dat het iig al íets beter gaat...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mwoah, het gaat. Lekker gerust tot een uurtje geleden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kuuk![]()
Hoe is het?
have funquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef BrandX het volgende:
* bokst een dikke vette TVP met blauwe ogen de ring in!
[afbeelding]
ik ga trainen mensen, tot over een uurtje of vier!![]()
[afbeelding] [afbeelding]
trainsequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef BrandX het volgende:
* bokst een dikke vette TVP met blauwe ogen de ring in!
[afbeelding]
ik ga trainen mensen, tot over een uurtje of vier!![]()
[afbeelding] [afbeelding]
OA poppetjuhquote:
Wat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef eer-ik het volgende:
OMFG!!11!!1!!!!!!11
't is uberrustig hier ineens.quote:
ja, ik had ooit wel een briljant topic, over dat ik pakketten aan het bezorgen was met 90km/u in een scholenstraat, die liep als een treinquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:06 schreef Martijn85 het volgende:
Misschien had je een gevoeliger onderwerp aan moeten kaarten
powernaps ftw.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:07 schreef Aarti het volgende:
ik heb slaapzeg
Ah.. oké. En nee, ik heb je vrijdagmiddag reltopic nog niet gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:03 schreef eer-ik het volgende:
't is uberrustig hier ineens.
Zit al een paar keer te F5en, en er gebeurt weinig.
Heb je mn mooie VMRT al gezien?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
zeg, is Ph al naar huis ofzo?
die werken niet voor mij, ik kan geen dutjes nemen. ik slaap echt 8 uur of ik ben wakker.quote:
staat hier bovenaan de pagina ergensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah.. oké. En nee, ik heb je vrijdagmiddag reltopic nog niet gezien.
Die had ik gelezen jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik had ooit wel een briljant topic, over dat ik pakketten aan het bezorgen was met 90km/u in een scholenstraat, die liep als een trein
Maar ik heb nu niet enorm veel inspiratie
Dan zou ik in bed gaan liggenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:07 schreef Aarti het volgende:
ik heb slaapzeg
dat is ook klote...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
die werken niet voor mij, ik kan geen dutjes nemen. ik slaap echt 8 uur of ik ben wakker.
kan niet, ik heb de hele middag en avond volgepland met mn stomme kopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zou ik in bed gaan liggen![]()
![]()
Wil je gezelschap?
als ik toch eventjes in slaap val (even is dan 2 uur of zoquote:
Eens in de zoveel tijd wordt er door een KSC'er een reltopic gemaakt.quote:
Vandaar al 372 topics in krap 5 maanden!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:11 schreef Martijn85 het volgende:
De tijd gaat toch wel veel sneller wanneer je gezellig een topic aan het volspammen bent met z'n allen
Ik kan echt altijd en overal slapenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
die werken niet voor mij, ik kan geen dutjes nemen. ik slaap echt 8 uur of ik ben wakker.
Oh, je gaat "leuke" dingen doen terwijl je eigenlijk moet uitrusten van je vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
kan niet, ik heb de hele middag en avond volgepland met mn stomme kop![]()
Wat gaat certificaat daarvan zeggenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zou ik in bed gaan liggen![]()
![]()
Wil je gezelschap?
Ja ik kom normaal nooit in GC dus kwam er pas vandaag achter dankzij eer-ikquote:
ik heb dat ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kan echt altijd en overal slapenheerlijk!
Alleen doe ik t natuurlijk niet want dat wordt niet altijd op prijs gesteld.
Waarvan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat gaat certificaat daarvan zeggen.. he?
ik ook niet, totdat ik dit topic tegenkwam ( #1)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja ik kom normaal nooit in GC dus kwam er pas vandaag achter dankzij eer-ik
oh wat haaatttttt ik mensen als jijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kan echt altijd en overal slapenheerlijk!
Alleen doe ik t natuurlijk niet want dat wordt niet altijd op prijs gesteld.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ook niet, totdat ik dit topic tegenkwam ( #1)
ja we gaan eten, dan naar denhaag en dan naar scheveningen en dan naar denhaag voor een trouwerijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, je gaat "leuke" dingen doen terwijl je eigenlijk moet uitrusten van je vakantie![]()
Ik zou alles afbellen.
Whehe...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh wat haaatttttt ik mensen als jij![]()
mensen die in de bus, auto, vliegtuig in slaap vallen. Bij mij in de auto wordt in elk geval niet geslapen, als ik wakker moet blijven, moeten de anderen in de auto dat ook![]()
ik heb teveel energie juistquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
iedereen is wel moe, dus lekker allemaal bij mekaar in bed
En in het vliegtuig ben ik erg goed in het perongelukaanstoten van mensen die net in slaap vallenquote:
Eerder toen ik nog met de bus naar mijn werk ging, zeiden mensen best vaak tegen mij:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
mensen die in de bus, auto, vliegtuig in slaap vallen. Bij mij in de auto wordt in elk geval niet geslapen, als ik wakker moet blijven, moeten de anderen in de auto dat ook![]()
oh, ik zou je haten als ik net lag weg te dommelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
En in het vliegtuig ben ik erg goed in het perongelukaanstoten van mensen die net in slaap vallen![]()
Misschien komen we daar binnenkort achterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat gaat certificaat daarvan zeggen.. he?
zelf als ik het echt echt echt perongeluk deed?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ik zou je haten als ik net lag weg te dommelen
Radio op standje 50!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
vertelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien komen we daar binnenkort achter![]()
1 keer zou ik nog wel accepteren, een tweede keer wat minder, maar de 3e keer zou ik echt boos wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
zelf als ik het echt echt echt perongeluk deed?![]()
ik heb een mac, en daar is het appel Rquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:22 schreef Martijn85 het volgende:
Is er ook iemand bij wie je je F5 knop kan declareren?
Ik zag Certificaat voorbij-flitsen toch?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:22 schreef Martijn85 het volgende:
Welke kleur heb je nodig dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:22 schreef Martijn85 het volgende:
dan vlieg je maar met iemand anders naar portugalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
1 keer zou ik nog wel accepteren, een tweede keer wat minder, maar de 3e keer zou ik echt boos worden
oh, maar dat interesseert me geen reet.quote:
ik ga niet vliegen en al helemaal niet naar portugalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan vlieg je maar met iemand anders naar portugal![]()
Waerde vrind Papierversnipperaar,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zag Certificaat voorbij-flitsen toch?
Maar ze zegt alleen wat als we roepen dat ze een kloon van OA is![]()
het ongelukkige toeval heeft zich wel enkele malen voorgedaan, dat jij reageerde op iets wat tegen certificaat gezegd werd, met brakke quotes enzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Waerde vrind Papierversnipperaar,
Je weet toch dat ik slechts één kloon ooit heb aangemaakt, te weten Miljonair.![]()
Precies, mij maakt dat ook echt helemaal niks uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, maar dat interesseert me geen reet.
Als ik ga pitten, ga ik pitten.
Heb dan ook totaal geen moeite met slapen in discotheken enzo
Veul plezierquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Aarti het volgende:
Nou popjes, ik ga aan een vermoeiende avond beginnen, tot gauw!
Ik heb wel een anre eigenschap dat als ik gezopen heb dat ik dan de volgende dag echt vroeg wakker ben en dan geen oog meer dicht kan doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:29 schreef Martijn85 het volgende:
Val alleen overal in slaap als ik teveel gezopen heb maar zelfs dan is het nog moeilijk
1x op de achterbank van een auto Utrecht - Haarlem ging wel erg snel toen, en 1x op een bankje naast een vet drukke weg
Dus...?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het ongelukkige toeval heeft zich wel enkele malen voorgedaan, dat jij reageerde op iets wat tegen certificaat gezegd werd, met brakke quotes enzo
Ja dat heb ik ook, maar ik ben altijd vroeg wakker, in het weekend altijd voor 10 uurquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:31 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb wel een anre eigenschap dat als ik gezopen heb dat ik dan de volgende dag echt vroeg wakker ben en dan geen oog meer dicht kan doen.
En dan loop ik de hele dag met een brakke kop rond.![]()
Twee keer ondiscutabelijk!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het ongelukkige toeval heeft zich wel enkele malen voorgedaan, dat jij reageerde op iets wat tegen certificaat gezegd werd, met brakke quotes enzo
Ik ben geen kloon van OA.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Twee keer ondiscutabelijk!![]()
Succesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Aarti het volgende:
Nou popjes, ik ga aan een vermoeiende avond beginnen, tot gauw!
Mooi he, zulke reacties...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:30 schreef Barachem het volgende:
Hoe dom kun je nou zijn?
Ongelovelijk dat mensen zoeits ook nog proberen ook.
Iedereen weet toch dat diezel en benzine niet goed voor menselijke consumptie zijn.
En als je zonnebloemolie in je auto doet en dan er weer uit haalt, dat het dan zekers met diesel vemengd is.
Volgende keer ga je in dat soort snacknoodsituaties naar een snackbar, halve banaan.
Afgaande op dit domme topic ben je of een lemming of een enorme idioot.
Kies een of beide, bij voorkeur beide.
Ik ken Certificaat inderdaad, ook al heb ik anders beweerd...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van OA.
Oké, ik ken hem en hij heeft mij geholpen met deze account aanmaken en weet dus ook mijn ww. Dat hij dan reageert namens mij zegt dus niets.![]()
Ohw, was hangend met je kop in de plee met een helm op nog vergetenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:29 schreef Martijn85 het volgende:
Val alleen overal in slaap als ik teveel gezopen heb maar zelfs dan is het nog moeilijk
1x op de achterbank van een auto Utrecht - Haarlem ging wel erg snel toen, en 1x op een bankje naast een vet drukke weg
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van OA.
Oké, ik ken hem en hij heeft mij geholpen met deze account aanmaken en weet dus ook mijn ww. Dat hij dan reageert namens mij zegt dus niets.![]()
Je bent een leugenaar of een leugenaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken Certificaat inderdaad, ook al heb ik anders beweerd... [afbeelding]
Dat Papier Aarti gezelschap wil gaan houden in bedquote:
Jij geen reet doen en met je bazen over de andere werknemers klagenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
ben er weer.
Effe gemekker met beide bazen
Niet ivm mij, maar het andere personeel
Geef mij eens ongelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat Papier Aarti gezelschap wil gaan houden in bed![]()
Whehequote:
mooi hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Jij geen reet doen en met je bazen over de andere werknemers klagen
Doe je goed
"ik heb het gevoel dat sommige mensen te veel met andere dingen bezig zijn onder werktijd. "quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
ben er weer.
Effe gemekker met beide bazen
Niet ivm mij, maar het andere personeel
o.a.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef covie het volgende:
[..]
"ik heb het gevoel dat sommige mensen te veel met andere dingen bezig zijn onder werktijd. "
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef covie het volgende:
[..]
"ik heb het gevoel dat sommige mensen te veel met andere dingen bezig zijn onder werktijd. "
Hoe kan je dat nou zeggen....quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef covie het volgende:
[..]
bier + aspirintesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
bah met koppijn het weekend in gaan
Ik kom vaak wel met koppijn eht weekend uit, maar andersom niet echt neequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:52 schreef WhiteLightning het volgende:
bah met koppijn het weekend in gaan
Tschüßquote:
Haije wahquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:55 schreef covie het volgende:
jajajajajajaaaaaaaaaaaa!
Fijn weekend allemaal en oet maandag! [afbeelding]
daaaaaaaaaaaaagquote:
quote:
fijn weekend.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:55 schreef covie het volgende:
jajajajajajaaaaaaaaaaaa!
Fijn weekend allemaal
jajaquote:en oet maandag! [afbeelding]
administratie is weer bijgewerkt, soepeltjesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:05 schreef Martijn85 het volgende:
Nog 56 min
Ben ff creditnota's printen ofzo
Zo, ook weer geregeldquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:06 schreef eer-ik het volgende:
[..]
administratie is weer bijgewerkt, soepeltjes
Dadelijk nog even werkoverdracht schrijven
Jij welquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:15 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Zo, ook weer geregeld
Ben weer klaar met m'n werk, nog effe de tijd uitzitten tot half 6
Ik dacht dat ik het zuur had, met m'n half 6, itt de meesten hier, die om 17:00 gerechtigd mogen stoppen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:18 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Jij wel
Ga zo ff die creditnota's sorteren en ff verspreiden onder het volk hier
En dan nog wachten tot 6 uur
Er is niemand echt aanwezig op msn.quote:
ja, ok, ik om half 9.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:23 schreef Martijn85 het volgende:
Ja het is opeens wel erg stil hier.
Ik begin ook pas om 9 uur dus dat scheelt ook wel
Heb je die ene Oakley besteld jonge? Wanneer komt 'ie ongeveer?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:09 schreef eer-ik het volgende:
oeh, met m'n nieuwe, tijdelijke, zonnebrilletje ziet alles er een stuk soepeler uit
Collegaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:33 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Heb je die ene Oakley besteld jonge? Wanneer komt 'ie ongeveer?
Ja ik voelde me de ganse dag een beetje gaar, maar ik heb het overleefdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:05 schreef MPG het volgende:
[..]
Collega
Ik las dat je wel redelijk je bed uit kon?
Beetje gaar maar verder ok?
Nu al zelfsquote:Op vrijdag 27 juli 2007 17:05 schreef eer-ik het volgende:
[..]
fijn weekend.
[..]
jaja
Je komt hier vanzelf wel in het weekend ook nog effe spieken
Dan kan je ff lekker bijkomenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:12 schreef Kuukske het volgende:
Wat een rust hier.
Goed bezig.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:21 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Ja ik voelde me de ganse dag een beetje gaar, maar ik heb het overleefd
Jij lekker gewerkt collega?
Dan kun je optimaal van je zaterdag gebruik maken als je niet gaat slapenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:43 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig.
Ik moet nog werken joh! Nachtdienst vandaag weer. Dus vanavond om 23:00 begin ik, en morgenvroeg om 8:15 ben ik klaar![]()
Whehe. Ik slaap de ochtend watquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:56 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan kun je optimaal van je zaterdag gebruik maken als je niet gaat slapen
Waar precies werkte jij nu ook weer?
Bahbah. Erg vervelendquote:Op vrijdag 27 juli 2007 19:57 schreef Muck het volgende:
jezus wat een dag
Ik zou om half 12 de bus pakken om naar Arnhem te gaan, maar rond een uur of 10 kwam mijn moeder thuis, helemaal bleek, en bezweet, met de boodschap dat ze niet zo lekker was... Ontzettende pijn in haarrug, koortspieken, heel benauwd... Heel vreemd allemaal! Mijn moeder dacht dat ze misschien een nierbekken ontsteking had (dat heeft ze wel vaker gehad) maar de pijn werd wel heel erg.
Even de dokter gebeld, en na 3 keer uitleggen wat er aan de hand was, mochten we met god's gratie om 10 over half 11 langskomen.
Wij dus met de auto naar de praktijk, waar we nog zeker een half uur hebben zitten wachten.
Op een gegeven moment mocht mijn moeder naar binnen. Na 20 minuten (!) kwam ze eindelijk naar buiten. Lijkbleek. Met de boodschap dat we naar het ziekenhuis moeten omdat ze misschien een longembolie had!
We zijn eerst even langs huis gereden om wat papieren op te halen en mijn broer in te lichten. Mijn vader was op zijn werk en was waarschijnlijk net bezig met een klant en nam zijn telefoon niet op.
ik ben dus als een malle naar Utrecht gereden met mijn moeder.
Na heeeeeel veel onderzoeken (bloedonderzoek, hartfilmpje, longfoto's, een scan...) konden ze nog steeds niets vinden
mijn vader was inmiddels gebeld door mijn broer en die was ook naar het ziekenhuis gekomen.
nu is mijn moeder dus weer thuis, met alleen maar pijnstillers, waarvan ze er 3 op een dag mag![]()
van inpakken voor de verhuizing is vandaag dus bar weinig gekomen...
Ik kan nu verder vrij wienig voor haar doen, dus ik ga zo naar Lars toe...
Nergens uit, ik vraag het alleen maar?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:12 schreef Kuukske het volgende:
Waar maak je dat uit op?
Mogge.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:19 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
Mogequote:
Moggequote:
Mooi dat je vakantie leuk was!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeker fijne vakantie gehad, ben wel vrij dood nu.. gister om 1400 aangereden en net pas terug![]()
Wat een kutweer hier trouwens! Kut NL!
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van vrijdag 27 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
De verzakers
001. 258 eer-ik
003. 192 OA
009. 158 Pheno
========================================================
Luie donders @ home
016. 133 Kuukske
023. 103 MPG
Nog een verzaker
034. 092 Papierversnipperaar
Semi verzakers
036. 089 BrandX
038. 085 Memento-Mori
060. 068 covie
083. 058 Frutsel
094. 054 Paaskonijn
Wannabee
233. 027 Bierik
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
Have fun! en nee, koffie wordt immer heet gedronken hier, dus dat zal niet zo snel gebeuren!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:26 schreef Houniet het volgende:
koffiemensen[afbeelding]
ik ben eindelijk weer eens vrij, op naar Pleasure Island:9
wellicht tot morgen en laat de koffie niet koud worden[afbeelding]
Ben op het moment even wat anders gewend, 35-40 graden elke dag, geen regen, weinig wind.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 09:06 schreef OA het volgende:
[..]
Mooi dat je vakantie leuk was!!![]()
Het is hier zeker kutweer...Telkens 1 dagje tussendoor met zon en dan meteen weer regen enzo...
![]()
ik lees het net van je moeder, Muck!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 11:57 schreef Muck het volgende:
dank jullie!:*
mja, het gaat wel op zichquote:Op zaterdag 28 juli 2007 12:31 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik lees het net van je moeder, Muck!
wat vreselijk klote! Hoe is het nu met haar?
Waar ben je aangereden?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 08:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Zeker fijne vakantie gehad, ben wel vrij dood nu.. gister om 1400 aangereden en net pas terug![]()
Wat een kutweer hier trouwens! Kut NL!
ja, tijdje al inmiddelsquote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:32 schreef Lenny_Leonard het volgende:
hi bierik, nieuw plaatje jongen?
Prima.. met jou?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:36 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, tijdje al inmiddels
Hoe is het?
Goeie vakantione gehad?
Vanavond nog plannen?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima.. met jou?
Vakantie was relax, kon alleen beter..
Ga vanavond met vakantiegroep naar Helmond, vakantieafsluiter enzo.. wat jij?quote:
Gelukkig maar Muckie!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 13:56 schreef Muck het volgende:
[..]
mja, het gaat wel op zich
Ze moet nu gewoon even een tijdje kalm aan doen en haar pijnstillers slikken, dan komt het helemaal goed
Ik weet nog niet..quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:04 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga vanavond met vakantiegroep naar Helmond, vakantieafsluiter enzo.. wat jij?
Pfft lenny is niet eens mijn nieuwe huisgenoot trouwens.
Inderdaad.. ze was wel 2e keus maar wat kopen we daar nou weer voorquote:
Wat was er niet goed aan de vakantie?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 14:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Prima.. met jou?
Vakantie was relax, kon alleen beter..
ff kijken wat lenneke doet, als ik niet daar heen ga kan ik wel iets gebruiken om m'n gedachten af te leidenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ga anders mee naar helmond..[afbeelding]
Is er iets Cross?quote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:25 schreef crossover het volgende:
[..]
ff kijken wat lenneke doet, als ik niet daar heen ga kan ik wel iets gebruiken om m'n gedachten af te leiden![]()
(en nee hier ga ik zo niet dieper op in)
hij zegt net dat 'ie er niet dieper op in wil gaan..quote:
BXquote:Op zaterdag 28 juli 2007 15:53 schreef BrandX het volgende:
[..]
hij zegt net dat 'ie er niet dieper op in wil gaan..
wat het ook is, ik deel wel MPG zijn smiley met je cross: [afbeelding]
btw: [afbeelding] MPG [afbeelding] Cross [afbeelding] Lenny [afbeelding] OA
quote:
Mja het heeft met de vriendin te makenquote:
Mindersquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:08 schreef crossover het volgende:
[..]
Mja het heeft met de vriendin te makenMaar ga nog geen worst case scenario indenken..
Goed bezigquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:03 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoi!
ben lekker net terug van shoppen. Gekocht:
een paar schoenen
een korte broek (voor de vakantie)
een t-shirt
een usb-stick van 2GB
een brede riem
en ik was slechts ¤ 45,-- kwijt in totaal!
moest even delen in mijn blijdschap
troostquote:Opzaterdag 28 juli 2007 16:08schreef crossover het volgende:
[..]
Mja het heeft met de vriendin te maken;(Maar ga nog geen worst case scenario indenken..
quote:
ik heb er ook nog een staan, die best een OA vertroeteling wil hoor!quote:Opzaterdag 28 juli 2007 16:27schreef OA het volgende:
Zo. De wagen blinkt weer!!:s)
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
troost- je
[..]
![]()
![]()
[..]
ik heb er ook nog een staan, die best een OA vertroeteling wil hoor!
ik zie nog steed geen probleem.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:32 schreef OA het volgende:
[..]1 auto in de 4 maanden is meer dan genoeg hoor...:P
O, ik was dat ding natuurlijk niet met de hand... althans, op zich wel, maar het is in een doe het zelf wasstraat;)
Al ik het maar wel zie!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:37 schreef BrandX het volgende:
chrome://fullquickreply/skin/foksmileys/biggrin.gif
chrome://fullquickreply/skin/foksmileys/biggrin.gif
[..]
ik zie nog steed geen probleem.
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lenny gaat even de mand in, zo wel weer terug.:*
Ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:29 schreef BrandX het volgende:
[..]
ik heb er ook nog een staan, die best een OA vertroeteling wil hoor!
Mafsequote:Op zaterdag 28 juli 2007 16:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Lenny gaat even de mand in, zo wel weer terug.
Even via pm...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 17:29 schreef OA het volgende:
MPG, vraagje....
Ik ga eens even PM lezenquote:
ik ookquote:Op zaterdag 28 juli 2007 18:41 schreef Lenny_Leonard het volgende:
back
quote:
Egwelquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:07 schreef Kuukske het volgende:
Je plaatje doet het niet.
Wel goed hoorquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:09 schreef Kuukske het volgende:
Mja nu wel. Hoe is het met je?
Ja wel lekker hier.. Vanmorgen wakker geworden met superveel hoofdpijn. Maar dat was rond 3 uur vanmiddag wel gezakt. Toen ben ik met JD even naar buiten geweest. Maar na veel drukte heb ik er wel last van. Dus ik doe nog wat dagen lekker rustig aan.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:11 schreef MPG het volgende:
Wel goed hoorLekker uitgeslapen na mn nachtdienst
Hoe is het nu met jou? Hoofdpijn al wat aant minderen?
Minders. Doe maar lekker rustig aan, dan komt het wel goedquote:Op zaterdag 28 juli 2007 19:13 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja wel lekker hier.. Vanmorgen wakker geworden met superveel hoofdpijn. Maar dat was rond 3 uur vanmiddag wel gezakt. Toen ben ik met JD even naar buiten geweest. Maar na veel drukte heb ik er wel last van. Dus ik doe nog wat dagen lekker rustig aan.
quote:
Dag lieve Crossquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:44 schreef crossover het volgende:
Hee koffie vrienden
Wat een KUTDAG![]()
![]()
![]()
![]()
(lees: doe lief tegen mij)
ff roken buiten
Laat ik het uitbeelden:quote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:46 schreef OA het volgende:
[..]
Dag lieve Cross![]()
Wat ist aan het handje jongen?![]()
aaawquote:Op zaterdag 28 juli 2007 20:44 schreef crossover het volgende:
Hee koffie vrienden
Wat een KUTDAG![]()
![]()
![]()
![]()
(lees: doe lief tegen mij)
ff roken buiten
Yeah thanks, deze is bijna op.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:16 schreef MPG het volgende:
[..]
aaaw [afbeelding]
*lief doet*
Pilske [afbeelding] ?
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:18 schreef BrandX het volgende:
*knuffelt cross een heeeeeeeeeleboel!!! [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Spreek je nog dude.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:18 schreef MPG het volgende:
Ik ga ook maar eens pilzen [afbeelding] [afbeelding]
Lators
quote:
WTF !!!!!!!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:35 schreef BrandX het volgende:
[..]
![]()
je bent een schat!
Ik woon al 17 jaar van mijn 35 jaar op mezelf.
ik werk fulltime en doe daarnaast deeltijd HBO![]()
![]()
De meesten denken verkeerd over BX...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:37 schreef crossover het volgende:
[..]
WTF !!!!!!!
Ik dacht dat jij van mijn leeftijd was!! (ongeveer)
quote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:37 schreef crossover het volgende:
[..]
WTF !!!!!!!
Ik dacht dat jij van mijn leeftijd was!! (ongeveer)
Goh, ik heb zojuist onbewust een compliment uitgedeeldquote:Op zaterdag 28 juli 2007 21:42 schreef BrandX het volgende:
[..]
nee, ik denk een jaartje of 15 ouder [afbeelding]
quote:Opzaterdag 28 juli 2007 21:42schreef OA het volgende:
[..]
De meesten denken verkeerd over BX...
... dan wordt er gedacht dat zij eenhijis...
quote:Opzaterdag 28 juli 2007 21:44schreef crossover het volgende:
[..]
Goh, ik heb zojuist onbewust een compliment uitgedeeld:@
eetsequote:
Ga jij niks doen vanavond?quote:
dank. smaakt beter dan verwacht. Ondanks de aanwezige brokken groene paprikaquote:
Nee...quote:
Bummerquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:25 schreef OA het volgende:
[..]
Nee...![]()
Ik heb een soort van kaakontsteking en kan m'n mond amper openen...![]()
Bier...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:30 schreef crossover het volgende:
[..]
Bummer
Je kan toch wel bier met een rietje drinken hoop ik?![]()
In bed danquote:Op zaterdag 28 juli 2007 22:45 schreef OA het volgende:
[..]
Bier...![]()
Ik kan wel drinken, maar alles doet pijn... [afbeelding]
quote:Op zondag 29 juli 2007 00:07 schreef BrandX het volgende:
![]()
ik ga slapies doen. Tot morgen!!!
*geeft cross nog een extra knuf [afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding] [afbeelding]
quote:
Done.quote:Op zondag 29 juli 2007 00:15 schreef BrandX het volgende:
[..]
jij mag mijn fobo nog een keer checken, weledelgestrenge heer OA, en mijn reactie op uwer post lezen!
en nu ga ik echt pitten
Laatste plaats voor mij!!!quote:Op zondag 29 juli 2007 01:00 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van zaterdag 28 juli 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
013. 108 Kuukske
061. 056 BrandX
077. 047 Memento-Mori
177. 027 crossover
222. 022 Lenny_Leonard
240. 021 OA
Deze post is automatisch gegenereerd en geplaatst; stuur me een PM bij fouten of vragen.
quote:
Haha, daar gaat het om tochquote:Op zondag 29 juli 2007 11:33 schreef BrandX het volgende:
[..]
en zelf best nog lol gehad ook.
naja, mijn eerste lemming. Ik ga hem in mijn fobo plaatsen, eervolle plek voor het nageslacht
quote:Op zondag 29 juli 2007 11:40 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Haha, daar gaat het om toch:D
Ik ga effe ontbijten.:W
Mwa..quote:Op zondag 29 juli 2007 12:53 schreef BrandX het volgende:
oh, en voel je je al weer wat beter, cross?
[KSC Nº 372] met een extra koekjequote:
quoi?quote:Op zondag 29 juli 2007 12:56 schreef crossover het volgende:
[..]
Mwa..
[..]
[KSC Nº 372] met een extra koekje
ohw. hopelijk komen jullie er snel uit....quote:
oh, okquote:Op zondag 29 juli 2007 13:32 schreef OA het volgende:
HIer ben ik al eer...![]()
Maar ik ga meteen weer...
Wellicht kan je vanavond wat soepen...![]()
Ga nu ff naar Kinderdijk, foto's maken!!![]()
Latur.![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |