kuukquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
Nog één? Waar?
Nu? In mn maagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:51 schreef Kuukske het volgende:
Nog één? Waar?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kuuk![]()
Hoe is het?
Minder last van je hoofd al?
Mwoah, het gaat. Lekker gerust tot een uurtje geleden.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
kuuk![]()
Hoe is het?
Mooi dat het iig al íets beter gaat...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Mwoah, het gaat. Lekker gerust tot een uurtje geleden.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:52 schreef eer-ik het volgende:
[..]
kuuk![]()
Hoe is het?
have funquote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef BrandX het volgende:
* bokst een dikke vette TVP met blauwe ogen de ring in!
[afbeelding]
ik ga trainen mensen, tot over een uurtje of vier!![]()
[afbeelding] [afbeelding]
trainsequote:Op vrijdag 27 juli 2007 15:55 schreef BrandX het volgende:
* bokst een dikke vette TVP met blauwe ogen de ring in!
[afbeelding]
ik ga trainen mensen, tot over een uurtje of vier!![]()
[afbeelding] [afbeelding]
OA poppetjuhquote:
Wat?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:02 schreef eer-ik het volgende:
OMFG!!11!!1!!!!!!11
't is uberrustig hier ineens.quote:
ja, ik had ooit wel een briljant topic, over dat ik pakketten aan het bezorgen was met 90km/u in een scholenstraat, die liep als een treinquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:06 schreef Martijn85 het volgende:
Misschien had je een gevoeliger onderwerp aan moeten kaarten
powernaps ftw.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:07 schreef Aarti het volgende:
ik heb slaapzeg
Ah.. oké. En nee, ik heb je vrijdagmiddag reltopic nog niet gezien.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:03 schreef eer-ik het volgende:
't is uberrustig hier ineens.
Zit al een paar keer te F5en, en er gebeurt weinig.
Heb je mn mooie VMRT al gezien?
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef eer-ik het volgende:
zeg, is Ph al naar huis ofzo?
die werken niet voor mij, ik kan geen dutjes nemen. ik slaap echt 8 uur of ik ben wakker.quote:
staat hier bovenaan de pagina ergensquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ah.. oké. En nee, ik heb je vrijdagmiddag reltopic nog niet gezien.
Die had ik gelezen jaquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:07 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ja, ik had ooit wel een briljant topic, over dat ik pakketten aan het bezorgen was met 90km/u in een scholenstraat, die liep als een trein
Maar ik heb nu niet enorm veel inspiratie
Dan zou ik in bed gaan liggenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:07 schreef Aarti het volgende:
ik heb slaapzeg
dat is ook klote...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
die werken niet voor mij, ik kan geen dutjes nemen. ik slaap echt 8 uur of ik ben wakker.
kan niet, ik heb de hele middag en avond volgepland met mn stomme kopquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zou ik in bed gaan liggen![]()
![]()
Wil je gezelschap?
als ik toch eventjes in slaap val (even is dan 2 uur of zoquote:
Eens in de zoveel tijd wordt er door een KSC'er een reltopic gemaakt.quote:
Vandaar al 372 topics in krap 5 maanden!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:11 schreef Martijn85 het volgende:
De tijd gaat toch wel veel sneller wanneer je gezellig een topic aan het volspammen bent met z'n allen
Ik kan echt altijd en overal slapenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef Aarti het volgende:
[..]
die werken niet voor mij, ik kan geen dutjes nemen. ik slaap echt 8 uur of ik ben wakker.
Oh, je gaat "leuke" dingen doen terwijl je eigenlijk moet uitrusten van je vakantiequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:10 schreef Aarti het volgende:
[..]
kan niet, ik heb de hele middag en avond volgepland met mn stomme kop![]()
Wat gaat certificaat daarvan zeggenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:09 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Dan zou ik in bed gaan liggen![]()
![]()
Wil je gezelschap?
Ja ik kom normaal nooit in GC dus kwam er pas vandaag achter dankzij eer-ikquote:
ik heb dat ookquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kan echt altijd en overal slapenheerlijk!
Alleen doe ik t natuurlijk niet want dat wordt niet altijd op prijs gesteld.
Waarvan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat gaat certificaat daarvan zeggen.. he?
ik ook niet, totdat ik dit topic tegenkwam ( #1)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Ja ik kom normaal nooit in GC dus kwam er pas vandaag achter dankzij eer-ik
oh wat haaatttttt ik mensen als jijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef covie het volgende:
[..]
Ik kan echt altijd en overal slapenheerlijk!
Alleen doe ik t natuurlijk niet want dat wordt niet altijd op prijs gesteld.
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ik ook niet, totdat ik dit topic tegenkwam ( #1)
ja we gaan eten, dan naar denhaag en dan naar scheveningen en dan naar denhaag voor een trouwerijquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:12 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Oh, je gaat "leuke" dingen doen terwijl je eigenlijk moet uitrusten van je vakantie![]()
Ik zou alles afbellen.
Whehe...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
oh wat haaatttttt ik mensen als jij![]()
mensen die in de bus, auto, vliegtuig in slaap vallen. Bij mij in de auto wordt in elk geval niet geslapen, als ik wakker moet blijven, moeten de anderen in de auto dat ook![]()
ik heb teveel energie juistquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef WhiteLightning het volgende:
iedereen is wel moe, dus lekker allemaal bij mekaar in bed
En in het vliegtuig ben ik erg goed in het perongelukaanstoten van mensen die net in slaap vallenquote:
Eerder toen ik nog met de bus naar mijn werk ging, zeiden mensen best vaak tegen mij:quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
mensen die in de bus, auto, vliegtuig in slaap vallen. Bij mij in de auto wordt in elk geval niet geslapen, als ik wakker moet blijven, moeten de anderen in de auto dat ook![]()
oh, ik zou je haten als ik net lag weg te dommelenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:17 schreef Aarti het volgende:
[..]
En in het vliegtuig ben ik erg goed in het perongelukaanstoten van mensen die net in slaap vallen![]()
Misschien komen we daar binnenkort achterquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:13 schreef MPG het volgende:
[..]
Wat gaat certificaat daarvan zeggen.. he?
zelf als ik het echt echt echt perongeluk deed?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:18 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, ik zou je haten als ik net lag weg te dommelen
Radio op standje 50!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:14 schreef Aarti het volgende:
[..]
vertelquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:19 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Misschien komen we daar binnenkort achter![]()
1 keer zou ik nog wel accepteren, een tweede keer wat minder, maar de 3e keer zou ik echt boos wordenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:20 schreef Aarti het volgende:
[..]
zelf als ik het echt echt echt perongeluk deed?![]()
ik heb een mac, en daar is het appel Rquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:22 schreef Martijn85 het volgende:
Is er ook iemand bij wie je je F5 knop kan declareren?
Ik zag Certificaat voorbij-flitsen toch?quote:
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:22 schreef Martijn85 het volgende:
Welke kleur heb je nodig dan?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:22 schreef Martijn85 het volgende:
dan vlieg je maar met iemand anders naar portugalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:23 schreef eer-ik het volgende:
[..]
1 keer zou ik nog wel accepteren, een tweede keer wat minder, maar de 3e keer zou ik echt boos worden
oh, maar dat interesseert me geen reet.quote:
ik ga niet vliegen en al helemaal niet naar portugalquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef Aarti het volgende:
[..]
dan vlieg je maar met iemand anders naar portugal![]()
Waerde vrind Papierversnipperaar,quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik zag Certificaat voorbij-flitsen toch?
Maar ze zegt alleen wat als we roepen dat ze een kloon van OA is![]()
het ongelukkige toeval heeft zich wel enkele malen voorgedaan, dat jij reageerde op iets wat tegen certificaat gezegd werd, met brakke quotes enzoquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:25 schreef OA het volgende:
[..]
Waerde vrind Papierversnipperaar,
Je weet toch dat ik slechts één kloon ooit heb aangemaakt, te weten Miljonair.![]()
Precies, mij maakt dat ook echt helemaal niks uit.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:24 schreef eer-ik het volgende:
[..]
oh, maar dat interesseert me geen reet.
Als ik ga pitten, ga ik pitten.
Heb dan ook totaal geen moeite met slapen in discotheken enzo
Veul plezierquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Aarti het volgende:
Nou popjes, ik ga aan een vermoeiende avond beginnen, tot gauw!
Ik heb wel een anre eigenschap dat als ik gezopen heb dat ik dan de volgende dag echt vroeg wakker ben en dan geen oog meer dicht kan doen.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:29 schreef Martijn85 het volgende:
Val alleen overal in slaap als ik teveel gezopen heb maar zelfs dan is het nog moeilijk
1x op de achterbank van een auto Utrecht - Haarlem ging wel erg snel toen, en 1x op een bankje naast een vet drukke weg
Dus...?quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het ongelukkige toeval heeft zich wel enkele malen voorgedaan, dat jij reageerde op iets wat tegen certificaat gezegd werd, met brakke quotes enzo
Ja dat heb ik ook, maar ik ben altijd vroeg wakker, in het weekend altijd voor 10 uurquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:31 schreef covie het volgende:
[..]
Ik heb wel een anre eigenschap dat als ik gezopen heb dat ik dan de volgende dag echt vroeg wakker ben en dan geen oog meer dicht kan doen.
En dan loop ik de hele dag met een brakke kop rond.![]()
Twee keer ondiscutabelijk!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:26 schreef eer-ik het volgende:
[..]
het ongelukkige toeval heeft zich wel enkele malen voorgedaan, dat jij reageerde op iets wat tegen certificaat gezegd werd, met brakke quotes enzo
Ik ben geen kloon van OA.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:33 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Twee keer ondiscutabelijk!![]()
Succesquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:28 schreef Aarti het volgende:
Nou popjes, ik ga aan een vermoeiende avond beginnen, tot gauw!
Mooi he, zulke reacties...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:30 schreef Barachem het volgende:
Hoe dom kun je nou zijn?
Ongelovelijk dat mensen zoeits ook nog proberen ook.
Iedereen weet toch dat diezel en benzine niet goed voor menselijke consumptie zijn.
En als je zonnebloemolie in je auto doet en dan er weer uit haalt, dat het dan zekers met diesel vemengd is.
Volgende keer ga je in dat soort snacknoodsituaties naar een snackbar, halve banaan.
Afgaande op dit domme topic ben je of een lemming of een enorme idioot.
Kies een of beide, bij voorkeur beide.
Ik ken Certificaat inderdaad, ook al heb ik anders beweerd...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van OA.
Oké, ik ken hem en hij heeft mij geholpen met deze account aanmaken en weet dus ook mijn ww. Dat hij dan reageert namens mij zegt dus niets.![]()
Ohw, was hangend met je kop in de plee met een helm op nog vergetenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:29 schreef Martijn85 het volgende:
Val alleen overal in slaap als ik teveel gezopen heb maar zelfs dan is het nog moeilijk
1x op de achterbank van een auto Utrecht - Haarlem ging wel erg snel toen, en 1x op een bankje naast een vet drukke weg
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:36 schreef Certificaat het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon van OA.
Oké, ik ken hem en hij heeft mij geholpen met deze account aanmaken en weet dus ook mijn ww. Dat hij dan reageert namens mij zegt dus niets.![]()
Je bent een leugenaar of een leugenaar.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:38 schreef OA het volgende:
[..]
Ik ken Certificaat inderdaad, ook al heb ik anders beweerd... [afbeelding]
Dat Papier Aarti gezelschap wil gaan houden in bedquote:
Jij geen reet doen en met je bazen over de andere werknemers klagenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
ben er weer.
Effe gemekker met beide bazen
Niet ivm mij, maar het andere personeel
Geef mij eens ongelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef MPG het volgende:
[..]
Dat Papier Aarti gezelschap wil gaan houden in bed![]()
Whehequote:
mooi hequote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:49 schreef Martijn85 het volgende:
[..]
Jij geen reet doen en met je bazen over de andere werknemers klagen
Doe je goed
"ik heb het gevoel dat sommige mensen te veel met andere dingen bezig zijn onder werktijd. "quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:47 schreef eer-ik het volgende:
ben er weer.
Effe gemekker met beide bazen
Niet ivm mij, maar het andere personeel
o.a.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 16:50 schreef covie het volgende:
[..]
"ik heb het gevoel dat sommige mensen te veel met andere dingen bezig zijn onder werktijd. "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |