quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:05 schreef DaveMasteR het volgende:
139. 047 DaveMasteR
Niet veel maar wel meer dan Tong80!
Je merkt gewoon dat ie geband is,quote:Op woensdag 25 juli 2007 02:05 schreef DaveMasteR het volgende:
139. 047 DaveMasteR
Niet veel maar wel meer dan Tong80!
ga mij is pwnenquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:09 schreef tevebe het volgende:
31e... 101 posts dat lijkt er meer op.
Wat heeft de registratiedatum te maken met dagelijkse statistieken van twee personen waarbij de ene voor 48 uur is geband, waardoor hij geen posts meer kan maken?quote:Op woensdag 25 juli 2007 03:05 schreef Ravii het volgende:
[..]
wel is gekeken naar de tijd dat die zich regristeerde?
ik zei TIJDquote:Op woensdag 25 juli 2007 03:24 schreef zarGon het volgende:
[..]
Wat heeft de registratiedatum te maken met dagelijkse statistieken van twee personen waarbij de ene voor 48 uur is geband, waardoor hij geen posts meer kan maken?
zeur niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 04:32 schreef MrHoodigan het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, als je al hierin voorkomt he![]()
Kofiequote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
hallo weer
Ik zou graag wat willen weten van de Koffie slowchat reeks a.k.a. KSC
- drukste dag (in posts en topics)
- user met meeste posts in de reeks
Zijn dat punten die een beetje te doen zijn?
groeten,
eer-ik
Dat is een goede vraag...quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
hallo weer
Dit antwoord weet je!!quote:- user met meeste posts in de reeks
quote:Zijn dat punten die een beetje te doen zijn?
groeten,
eer-ik
Een PI....quote:
Nee, ik zet er zelf ook geregeld een PI bij, maar als ik veel posts achter elkander doe, heb ik daar geen tijd voorquote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Door invloeden van buitenaf sta ik er niet in:(
Maar nu kan je weer goed je best doen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Door invloeden van buitenaf sta ik er niet in
quote:Op woensdag 25 juli 2007 17:39 schreef tong80 het volgende:
Door invloeden van buitenaf binnenuit sta ik er niet in
Het klopt inderdaad niet altijd... op één of andere vage wijze...quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:39 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmmmmmm.
Kloppen deze cijfers wel.
Als ik ze vergelijk met de cijfers van Arcee over de posts van afgelopen dag in de TdF, dan zie ik dat er meerdere users zijn die daar meer posts hebben dan over heel fok.
Strange![]()
Drukke middag gehad....quote:
Vertel waar het verschil 'm in ligt.quote:Op donderdag 26 juli 2007 07:39 schreef Bruce117 het volgende:
Hmmmmmmm.
Kloppen deze cijfers wel.
Als ik ze vergelijk met de cijfers van Arcee over de posts van afgelopen dag in de TdF, dan zie ik dat er meerdere users zijn die daar meer posts hebben dan over heel fok.
Strange
Als je nieuwe topdagen behaalt dan verandert die lijst inderdaadquote:Op donderdag 26 juli 2007 08:38 schreef OA het volgende:
[..]
Het klopt inderdaad niet altijd... op één of andere vage wijze...![]()
Als je bijvoorbeeld nu je "stats toppostsperdag" aanvraagt en over 2 weken weer, dan kunnen er verschillen inzitten!![]()
Ik snap wel dat de lijsten veranderen....quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:01 schreef JeRa het volgende:
Als je nieuwe topdagen behaalt dan verandert die lijst inderdaadverder blijft mijn index up-to-date met wat er op FOK! te zien is. Als een moderator besluit een oud topic te trashen of te sluiten en als daar posts van jou in stonden die hadden meegeholpen aan een van jouw topdagen dan verandert die lijst ook natuurlijk. Kan ik weinig aan doen
quote:Stats van 19-07Top 30 posts per dag van OA
Positie, datum, aantal posts
01. 2007-05-09 305
02. 2007-05-15 258
03. 2007-05-02 254
Hoe kan ik 2 maanden later 8 posts meer hebben gemaakt op een dag die al is geweest?quote:Op donderdag 10 mei 2007 00:56 schreef JeRa het volgende:Dagcijfers van woensdag 09 mei 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
005. 297 OA
Probleem was reeds opgelost.quote:Op donderdag 26 juli 2007 13:01 schreef JeRa het volgende:
[..]
Vertel waar het verschil 'm in ligt.Want voor zover ik weet zijn dit de juiste cijfers, ik zie dan ook geen anomalies in de geïndexeerde topics.
Dat komt erg vreemd over inderdaad, en dat komt zeer waarschijnlijk doordat Replique gewoonweg niet alle veranderingen juist doorgeeftquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:26 schreef OA het volgende:
[..]
Ik snap wel dat de lijsten veranderen....![]()
Wat ik bedoel is het volgende:
[..]
[..]
Hoe kan ik 2 maanden later 8 posts meer hebben gemaakt op een dag die al is geweest?![]()
Ga dan op het strand liggenquote:Op donderdag 26 juli 2007 13:44 schreef Ole het volgende:
Zo, sta ik ook eens in de top 100![]()
Vakantie he
Ok, duidelijk!quote:Op donderdag 26 juli 2007 14:09 schreef JeRa het volgende:
[..]
Dat komt erg vreemd over inderdaad, en dat komt zeer waarschijnlijk doordat Replique gewoonweg niet alle veranderingen juist doorgeeftmijn indexer baseert de te indexeren topics op de active topics list, maar als daar iets niet in voorkomt kan het langer duren voordat al jouw posts zijn geregistreerd. De daglijsten zoals ze hier worden gepost worden gepost zodra de topics van de dag ervoor zéker verwerkt zijn (adhv de active topics) maar op de langere termijn zal het altijd beter kloppen zoals je dus kunt zien
quote:Op woensdag 25 juli 2007 14:18 schreef eer-ik het volgende:
hallo weer
- user met meeste posts in de reeks
Zijn dat punten die een beetje te doen zijn?
groeten,
eer-ik
maar ik bagger meer dan jouquote:Op vrijdag 27 juli 2007 01:40 schreef PrintScreen het volgende:
033. 105 PrintScreen
Ik sta er weer eens in
In plaats daarvan meer tijd aan je spelling besteden zou geen overbodige luxe zijnquote:
Je hebt me niet in mijn hoogtij dagen gezienquote:
neuhquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:34 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Je hebt me niet in mijn hoogtij dagen gezien
De eerste 2 weken ben ik niet online.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:34 schreef Ravii het volgende:
[..]
neuh!
anders maak je er morgen weer 1!
ik denk trouwens dat ik makkelijk op een dag 500 kan halen.
maar dan heb ik die dag echt geen leven!
Yeps.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:49 schreef PrintScreen het volgende:
Wil je het top aantal posts per dag halen dan moet je even bij Arcee informeren waar dat op staat.
Ennuh... de spelletjes in MEN kunnen je postaantal flink opkrikken
Dat heeft MEN ook wel weer eens nodig nu ik niet meer elke dag online benquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:50 schreef Ravii het volgende:
[..]
Yeps.
MEN gaat die dag dan ook een hele grote groeiende database krijgen![]()
quote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:52 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Dat heeft MEN ook wel weer eens nodig nu ik niet meer elke dag online ben
Uhh... het is al triest genoeg dat ik op nummer 3 sta in de lijstquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:53 schreef Ravii het volgende:
[..]![]()
anders doen we wedstrijdje
uiteindelijk helpen we ook elkaar![]()
hihihiquote:Op vrijdag 27 juli 2007 03:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Uhh... het is al triest genoeg dat ik op nummer 3 sta in de lijst
En ik ben na vandaag sowieso een dag of 15 off... mijn leven enzo
Dat is verslaafd zijnquote:
mag ik niet weten wat je gemiddelde posts per dag is danquote:
100 per dagquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:11 schreef Ravii het volgende:
[..]
mag ik niet weten wat je gemiddelde posts per dag is dan!?
ik ben ook al aardig verslaafd vind ik van mezelf!
Niet meer te zien nuquote:Op vrijdag 27 juli 2007 04:13 schreef Ravii het volgende:
Pooof
postcount is nu als het goed is ook niet meer te bekijken bij mij!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |