Volgens mij gebeurt het nu toch echt op stream 1 en 2...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:11 schreef wie.. het volgende:
We moeten wachten tot 23 sep dan zal dennis pas los gaan.![]()
Dank je. Ik moet nog het één en ander correcteren kwa typo's. Ik heb gewoon live getypt, dus ik moest effe snel zijnquote:
Hahahaha.......ehm....ik ben dol op gebakken mosselen, lijkt het je wat?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef noekje het volgende:
[..]
Oké! Wat wil je morgen eten?![]()
Brian geeft ook niks om Huub. Wat is zijn intentie dan?
Gemakzucht he.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Al die tijd wisten we wel dat hij het kon![]()
Klasse jochiequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:13 schreef F04 het volgende:
[..]
Dank je. Ik moet nog het één en ander correcteren kwa typo's. Ik heb gewoon live getypt, dus ik moest effe snel zijn![]()
Volgens Huub checkt Jaap even dat Brian en Huub met elkaar praten. Volgens Huub vindt Jaap dat niet leuk.quote:
Tegen wie zei die dat ? want net zegtie tegen dennis dat ze hem eruit willen hebben... jaap dan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:14 schreef Disana het volgende:
Jaap zegt Dennis in zijn zak te hebben. Nadia is afwachten. Maar nu weten Huub, Brian, Lieke en Jaap van het plan Natasia er morgen uit te stemmen.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
F04 is de beste, makkelijk zat.
Ik volg het gesprek tussen Brian en Huub en gaf Huubs woorden weer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef wie.. het volgende:
[..]
Tegen wie zei die dat ? want net zegtie tegen dennis dat ze hem eruit willen hebben... jaap dan.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:18 schreef pullup het volgende:
Ik was eerst best sceptisch over dat OP gezeik hier maar moet toegeven dat als de Op' s zo zijn als deze ze het teruglezen wel erg prettig maken![]()
Ik voorzie een dramaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:17 schreef Disana het volgende:
Brian zal Amanda bewerken om Natasia er morgen uit te stemmen.
Je hebt Ian Nick duidelijk overvleugeld.quote:
Mundo?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:21 schreef beequeen het volgende:
Top OP![]()
Dennix stopt met zijjn impulsieve acties.![]()
You tell mequote:
Is het overmorgen al? Dat wordt genietenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Hopelijk mag Natasia van achteren weggestemd worden.
Zo te zien wel.
Kan ze overmorgen lekker bloemkolen koppen in de Lidl.
die zal niet weggestemd mogen worden, en amanda en nadia stemmen haar toch niet weg.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Zo te zien wel.
Amanda wil Nastasi zeker niet laten gaan, mocht het Brian toch lukken haar te overtuigen, en wie weet wil de febo ook wel een handje helpen, dan krijgen we hysterische toestanden van Nastasi.........maar ik zet alvast de bokma koud van mij mag die heks echt naar huis!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie gaat er dan een drama maken, denk je?
Achter heeft nog altijd het laatste woord.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Zo te zien wel.
Ik heb hetzelfdequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:24 schreef wolferl het volgende:
Top F04
Ik zit nu in een dubio, luisteren naar Denniks en me kapot lachen.
Of luisteren naar Huub en Brian en me IQ opschroeven.
De stemming is morgen... het bloemkolen koppen dus overmorgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is het overmorgen al? Dat wordt genieten
Scan, morgen gaat Natasja naar huis of ze hebben zoveel verwarring gezaaid dat ik het ook niet meer snap.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Zo te zien wel.
Als die heks naar huis wil, mag ze van mij nog een tijdje onvrijwillig blijven. Ze had een exit moeten krijgen. Dus ja, hopelijk is Amanda te dom om haar weg te stemmenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Amanda wil Nastasi zeker niet laten gaan, mocht het Brian toch lukken haar te overtuigen, en wie weet wil de febo ook wel een handje helpen, dan krijgen we hysterische toestanden van Nastasi.........maar ik zet alvast de bokma koud van mij mag die heks echt naar huis!
Morgenavond eruit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kip kan niet kiezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgenavond eruit.
Overmorgen boodschappen doen.
Als de bloemkolen uitverkocht zijn, kan ik de bevroren hele kip aanbevelen.![]()
Mooi dat Almere inmiddels ook eigen tradities heeftquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
De stemming is morgen... het bloemkolen koppen dus overmorgen
Je kunt na morgen rustig weer streams nemen Scanquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Nu al?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Als Natasia morgen naar huis gaat wil ik iig goed uitgeslapen zijn, dus ik ga nu ff wat slaap inhalen
Truste all![]()
Niet alleen in Almere hoor..quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat Almere inmiddels ook eigen tradities heeft![]()
![]()
ja , moet je nagaan hoe erg t voor boogerd isquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heel vreemd, doping doping doping....jammer voor Bogaard en co.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Natasia heeft er geen recht op, er uit stemmen wat de redactie wil?! eruit gooien die DAME
dus Huub ga er niet op in..maarja de Redactie he................aaiaiaiai
Was laat hè, vannacht?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Als Natasia morgen naar huis gaat wil ik iig goed uitgeslapen zijn, dus ik ga nu ff wat slaap inhalen
Truste all![]()
Slaapze.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
Weltrustequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Lieve Fokkers, tot morgen, slaap lekker en sterkte voor de nachtploeg.![]()
Und?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef ricofromrio het volgende:
Ben geen Brian fan
maar Brian kan Huub en Dennix tegelijk aan (fysiek)
Ik vind dat eigenlijk geen pre, eerder een beetje griezelig.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef ricofromrio het volgende:
Ben geen Brian fan
Wegstemmen levert geen andere speler op toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Was laat hè, vannacht?![]()
![]()
Wat is ook alweer de reden waarom Natasia niet tot 23 september kan wachten?
O wacht, dat is verkeerd geredeneerd. De redáctie kan niet wachten want ze willen nog een nieuwe voor haar in het huis stoppen natuurlijk.![]()
Gaat wel een publiciteitsgolfje opleveren weer: "de ontaarde moeder eindelijk weggestemd".
Nee. Nog een reden waarom ik wil dat ze blijft. Laat 'r maar gillend weglopen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Wegstemmen levert geen andere speler op toch?
idd, als ie nou na kon denken, was het iets andersquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:33 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk geen pre, eerder een beetje griezelig.
Slaap lekkerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
Zo denk ik ook. Straf dat wijf.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Als die heks naar huis wil, mag ze van mij nog een tijdje onvrijwillig blijven. Ze had een exit moeten krijgen. Dus ja, hopelijk is Amanda te dom om haar weg te stemmen![]()
Klopt.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze gaat.....of ze maken het extra spannend, dat kan ook. Morgen houdt Amanda haar erin, en een week later loopt ze weg. Zogenaamd met verlies van 10 K, dit om de streamers blij te maken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee. Nog een reden waarom ik wil dat ze blijft. Laat 'r maar gillend weglopen.
Scherp.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:33 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Prent in je geheugen, je geheugen. Bis morgen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Lieve Fokkers, tot morgen, slaap lekker en sterkte voor de nachtploeg.![]()
Er staat een vacature bij Tien (niet de minste functie), speciaal voor DGK. Ik denk dat het nog wel even doorgaat.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Klopt.
Ze willen het nu gewoon afronden, weg met die spelers en op naar de eindronde tussen Hupert en Brian
Fons van Westerloo.quote:
Trustequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Lijden zal ze!![]()
Maar ik geloof wel dat we in de minderheid zijn
waar gaat dit over.............maar mij niet, ik prop hem zou in een Vuilnisbak.............quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef ricofromrio het volgende:
Ben geen Brian fan
ik zie alleen maar vacatures voor stagaires voor dgk?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er staat een vacature bij Tien (niet de minste functie), speciaal voor DGK. Ik denk dat het nog wel even doorgaat.
Iets voor nazorg?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er staat een vacature bij Tien (niet de minste functie), speciaal voor DGK. Ik denk dat het nog wel even doorgaat.
Ongetwijfeld is het nu al spannend. Maar ik zie liever het tweede scenario: met een kwaaie kop zelf opstappen... want feestelijk zal het niet zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze gaat.....of ze maken het extra spannend, dat kan ook. Morgen houdt Amanda haar erin, en een week later loopt ze weg. Zogenaamd met verlies van 10 K, dit om de streamers blij te maken.
Nee? Geloof mij nou, bij haar vertrek wordt er ter huize van Meneermax echt wel een feestje gebouwdquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is het nu al spannend. Maar ik zie liever het tweede scenario: met een kwaaie kop zelf opstappen... want feestelijk zal het niet zijn.
Ze kan toch die rat nog ff in mekaar trappen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is het nu al spannend. Maar ik zie liever het tweede scenario: met een kwaaie kop zelf opstappen... want feestelijk zal het niet zijn.
Wat zal ze flippen als ze geen gedagfeestje krijgtquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Een streamer attendeerde erop vanmiddag. Ben alweer vergeten wat het precies was, maar het was niet de minste functie en er werd ervaring van ongeveer 2 jaar met dit soort programma's gevraagd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef Meneermax het volgende:
[..]
ik zie alleen maar vacatures voor stagaires voor dgk?![]()
Dat feestje hadden wij hier gereserveerd voor een verdiende exit. Dus hoe ze nu ook zal gaan, tegenvallen doet het toch.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Nee? Geloof mij nou, bij haar vertrek wordt er ter huize van Meneermax echt wel een feestje gebouwd
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
M'n laatste optie voor de Natasia-gate:
Huub heeft "achter" gevraagd of achter akkoord zou gaan met een ontslag van Natasia, daar heeft hij het groene licht voor gekregen toen hij gebeld werd waarna hij direct het ontslag voor Brian introk en dat voor Natasia aan.
Conclusie:
Of "achter" heeft een overeenkomst met Natasia kunnen treffen en ze gaat er al helemaal vanuit dat ze morgen op semi eigen verzoek de tent uit wordt gestemd en dan is haar ontslag in opdracht.
Of "achter" is het eisenpakket van Natasia helemaal zat en werkt haar zo zonder al haar toeters en bellen de deur uit en geeft Huub en de kijkers ook nog een keer waar ze om gevraagd hebben en naait daarmee Natasia "ik ben onschendbaar" Blank.
En nu ben ik echt weg![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
waar gaat dit over.............maar mij niet, ik prop hem zou in een Vuilnisbak.............
Ja okee, maar dan wel zo getimed dat het toch nog een exit voor fysiek geweld wordt. Voor minder doe ik het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze kan toch die rat nog ff in mekaar trappen?![]()
't Was voor een productie-assistent, dus de zwaarte van de functie valt wel mee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een streamer attendeerde erop vanmiddag. Ben alweer vergeten wat het precies was, maar het was niet de minste functie en er werd ervaring van ongeveer 2 jaar met dit soort programma's gevraagd.
Ze weten me te vindenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een streamer attendeerde erop vanmiddag. Ben alweer vergeten wat het precies was, maar het was niet de minste functie en er werd ervaring van ongeveer 2 jaar met dit soort programma's gevraagd.
Huub stemt Lieke echt niet weg, want dan is hij de volgende.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef Maria44 het volgende:
Er staat een ontslagronde voor Lieke en ze moet volgens mij goed zo doorgaan want als Huub het wil is ze morgen al thuis.
En dan zul je zien dat uiteindelijk Amanda en Nadia wel voor een exit zijn vooral als Brian over de 10k praat dat ze deze dan niet kwijt is en snel naar haar kindjes mag. Alleen denk ik dat domme Dennis het niet gaat doen alleen om Huub en Brian dwars te zitten. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk..........we zullen zien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Pfff, ik haat mijn pc, langzaam kutding!
Nou, het is wel duidelijk dat de redactie wil dat Natasia verdwijnt. Huub, Brian en Jaap zijn bereid het mee te spelen. Morgen dus de hele dag de rest overtuigen.
Die werktijden heb ik ook, daarom ben ik om half negen zovaak pleitte... Morgen vrijquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest, moet er om 4 uur weer uit. Doei.![]()
Klopt daar heeft Jaap toch ook problemen mee gehad?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
Dennix gaat in de bosjes pissen, daar stond toch ook een sanctie op?
Hij wordt dus nu ook naar achter geroepenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
Dennix gaat in de bosjes pissen, daar stond toch ook een sanctie op?
Maar wil Natasia ook zélf weggestemd worden (en dus met behoud van de 10K, mocht dit niet al lang geregeld zijn).quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Nou, het is wel duidelijk dat de redactie wil dat Natasia verdwijnt.
En anders wijs ik ze de weg...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze weten me te vinden![]()
![]()
Heb wel 6 jaar ervaring![]()
Dat boeit ons toch nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wil Natasia ook zélf weggestemd worden (en dus met behoud van de 10K, mocht dit niet al lang geregeld zijn).
Mij wel. Ik hoop dat ze niét wil en wél moet.quote:
Yup wegens fysiek geweld jegens planten...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
Nix eruit?
Graag jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
Nix eruit?
De poort uit voor pissen in de tuin!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
Nix eruit?
Natasia praat nu al zeker een maand over weggaan, heeft al diverse malen gezegd dat ze het er met FEBO ook over heeft gesproken, zei gisteren nog dat ze eind augustus weg is. Dus ik denk dat ze het wel weet dat de kans erin zit dat ze nu uitgestemd wordt. Dus wij worden weer voor de gek gehoudenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wil Natasia ook zélf weggestemd worden (en dus met behoud van de 10K, mocht dit niet al lang geregeld zijn).
En anders, dat ze wel wil, en niet magquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij wel. Ik hoop dat ze niét wil en wél moet.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef F04 het volgende:
Bart Huub had ook toch weleens in de bosjes geplast, toen werd hij toch boos op de camera's?
En dat ze vanavond nog even unaniem stemmen dat ze haar een buikwandcorrectie gunnenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Hahaha Ja Japio dist Nix continu, hij neemt hem volgens mij totaal niet serieus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
Jaap zei dat het o.k. was om in de bosjes te pissenEn die geniet nu na
Laat ik dat nou juist net VISA VERSA neerzettenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want Jaap heeft al meerdere malen aangegeven dat hij best met Huub wil samenwerken maar dan zonder Lieke. Hij begon niet voor niets gisterenavond nog even over dat hij (Jaap) en zij zulke sneaks waren hoe ze hier binnen waren gekomen. Hij vond het een goede zet van haar dat ze met de populairste miljonair aanpapte. Het gesprek ging toen weer eventjes daarover.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Huub stemt Lieke echt niet weg, want dan is hij de volgende.
Heb je wel het juiste nummer?quote:
Wij begrijpen elkaar. Website opzetten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En anders, dat ze wel wil, en niet mag![]()
Dat kun je ook niet serieus nemen, volgens eigen zeggen was hij een die-hard-streamer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha Ja Japio dist Nix continu, hij neemt hem volgens mij totaal niet serieus.
En dat Flens dan zegt:" KIJK ME AAN!" en dat hij niet weet hoe snel hij dat moet doen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef mazaru het volgende:
Zou nix al huilend, met zijn kopje naar beneden, handjes in de zakjes voor Flens staan![]()
Ik ben geen Dennis fan maar eruit voor plassen in de tuin gaat wel erg ver, Jaap doet het ook (van de week nog).quote:
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar. Website opzetten?![]()
Nee, want dan blijft ze.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En anders, dat ze wel wil, en niet mag![]()
Helaas zien de zusjes geen streams, dat is al eerder gebleken. Maar misschien haar vriendin,.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef ScofieldM het volgende:
Zo zo dus Nada doet net alsof ze Brian vertrouwd maar dat is niet zo en dus lult ze maar met hem mee, wordt leuk als Amanda hier lucht van krijgt over een week via haar zussen. Valt de 'goudeerlijke' Nadia opnieuw door de mond.......einde vriendschap met dat loeder![]()
![]()
2 keer op de + drukkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Darklight het volgende:
hidiho, zet ff Nederland1 op stream 3 of 4
Krijgt z'n zoveelste vermaning bij de burenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
Wat is er met Denniks gebeurd?
Zo jammer dat dat niet met 1 cap te tonen is, dan had ik een andere avatarquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
En dat Flens dan zegt:" KIJK ME AAN!" en dat hij niet weet hoe snel hij dat moet doen?
Ik blijf dat zo mooi vinden.![]()
Heel bizar, wat een uitzending is dat!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Darklight het volgende:
hidiho, zet ff Nederland1 op stream 3 of 4
Wat heeft die rat nou weer gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Krijgt z'n zoveelste vermaning bij de buren![]()
Ja Samantha volgt het welquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Helaas zien de zusjes geen streams, dat is al eerder gebleken. Maar misschien haar vriendin,.
Zussen van Amanda zijn niet zo doortastend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef ScofieldM het volgende:
Zo zo dus Nada doet net alsof ze Brian vertrouwd maar dat is niet zo en dus lult ze maar met hem mee, wordt leuk als Amanda hier lucht van krijgt over een week via haar zussen. Valt de 'goudeerlijke' Nadia opnieuw door de mand.......einde vriendschap met dat loeder![]()
![]()
Ik ga mee, zolang het maar niet is wat zij zelf wil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar. Website opzetten?![]()
mis ik ietsquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga mee, zolang het maar niet is wat zij zelf wil.![]()
Ik wil die slabek zien janken, maar dan écht janken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want dan blijft ze.
Heb het wel gezien zo langzamerhand, met dat vreselijke wijf.
Beetje ergernis is leuk, maar dat lukt me ook wel met "100% Terror-Dennis".![]()
ik kom toevallig net de vacature hier tegenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef Day het volgende:
[..]
't Was voor een productie-assistent, dus de zwaarte van de functie valt wel mee.
Dus is Jaap ook op het matje geroepen zijn... en lacht ie zich daarom nu helemaal suf om nix....quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben geen Dennis fan maar eruit voor plassen in de tuin gaat wel erg ver, Jaap doet het ook (van de week nog).
Dat lukt alleen als haar een buikwandcorrectie wordt toegezegd en bij nader inzien weer wordt ingetrokken...of een Touaregquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil die slabek zien janken, maar dan écht janken.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef Pavement het volgende:
Weer een avond dienst erop, en wat zie ik
![]()
![]()
![]()
![]()
Huub 44%
Lieke 18%
Brian 15%
Jaap 11%
Natasia 4%
Amanda 3%
Dennis 3% 3 teveel !!! maar mag de pret niet drukken, dgk_fan hoevaak heb je ge sms'st ?
Nadia 2%
![]()
![]()
![]()
![]()
nee, werkte niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:59 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heb 1 keer teveel op de plus gedrukt en kijk nu naar paul de leeuw hehehehe
heje ook porno?![]()
Ik heb daar al een sollicitatie gehad voor '' creatieven gezocht '' mee denken met formats etc, heb het niet gehaald, was een functie voor beginners, ze hadden iemand gevonden met meer ervaring, maar moest wel 3x3 zelfbedachte formats (radio internet en tv) inleveren, die nu dus eigendom zijn van TALPAquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:57 schreef F04 het volgende:
Heeft er iemand hier HBO of WO?
Zoja? http://www.tien.tv/web/show/id=709586/langid=43
Koppen bij elkaar, neuzen zelfde kant op, plan moet voor vanmidag 16.00u slagen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga mee, zolang het maar niet is wat zij zelf wil.![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:58 schreef milk-shake het volgende:
[..]
ja mij
Krijgen we dan contactpunten?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koppen bij elkaar, neuzen zelfde kant op, plan moet voor vanmidag 16.00u slagen.![]()
Creepy hequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef mootie het volgende:
Dennis heeft een zelfbewonderkwartiertje?![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:55 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik wil die slabek zien janken, maar dan écht janken.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Pavement het volgende:
[..]
Ik heb daar al een sollicitatie gehad voor '' creatieven gezocht '' mee denken met formats etc, heb het niet gehaald, was een functie voor beginners, ze hadden iemand gevonden met meer ervaring, maar moest wel 3x3 zelfbedachte formats (radio internet en tv) inleveren, die nu dus eigendom zijn van TALPA![]()
De beschilderde zeppelin is geregeld, begint vanaf morgenochtend 7 uur elk uur met overvliegen. De tekst: het is een truc, laat haar zitten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:01 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Koppen bij elkaar, neuzen zelfde kant op, plan moet voor vanmidag 16.00u slagen.![]()
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:00 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ga zo lezen, eerst even thee opdrinken want laat gegeten
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even tussendoor....is het weer helemaal koek en ei tussen Brian en Amanda?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De beschilderde zeppelin is geregeld, begint vanaf morgenochtend 7 uur elk uur met overvliegen. De tekst: het is een truc, laat haar zitten.
Oh ja:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Heb ik nog maar 7 uur om hem vol te kalken? Ik ben best moequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De beschilderde zeppelin is geregeld, begint vanaf morgenochtend 7 uur elk uur met overvliegen. De tekst: het is een truc, laat haar zitten.
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, want Brian wilde perse geen breuk en heeft geruime tijd van zich af lopen trappen en Amanda wilde graag dat Brian haar terug zou nemen vertelde ze tegen Herma vanochtend, backup verhaaltje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
ANP en NoS openen elk uur met dit item...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Brian moet dit heel voorzichtig brengen. Eerst Amanda. Nadia absoluut niet vanavond, anders weet Natasia het morgen bij het ontbijt al.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Kom op Brian, laat dat stoken over Dennis nou even, stook die sloeries op tegen Natasja!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Brian moet dit heel voorzichtig brengen. Eerst Amanda. Nadia absoluut niet vanavond, anders weet Natasia het morgen bij het ontbijt al.
Heb je niet naar de snode plannen van Huub en Brian geluisterd?![]()
We hebben sponsoren, neem je rust.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik nog maar 7 uur om hem vol te kalken? Ik ben best moe![]()
Nee, dat doet Lobasca. En daar gaan we weer:quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik nog maar 7 uur om hem vol te kalken? Ik ben best moe![]()
Ik wist het!quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We hebben sponsoren, neem je rust.![]()
NATASIA MOET VOOR STRAF naBLIJVEN
20 cm plus doet wonderen bij Amanda..........ze houden weer van elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik was even druk met omkleden, ik heb een nieuwe stylistquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
Maar goed, Natasia moet morgen gewoon weg, dus geen zeppelin-actie!
Ja wel Day, je doet haar een plezier als je haar laat gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
En geef het maar toe je zat weer te tangen hequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was even druk met omkleden, ik heb een nieuwe stylist![]()
Lekker wel! Lobasca, kan er nog onder: Fok! waarschuwt jullie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
In het kort komt het erop neer dat de vele sms-jes vooor Huub een probleem voor Jaap zijn mocht het einde er zo uit zien en zal ie Huub moeten proberen te lozen. Het zou me niets verbazen dat de overdreven percentages pro Huub stemmers Huub uiteindelijk de kop zal kosten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Maria44 het volgende:
Jaap zegt dat Huub dacht dat er geen drie zouden overblijven maar dat het op stemmingen aan zal gaan komen. Huub zegt dat het zijn eigen gedachten zijn, dit ter info voor de streamers, en dat hij geen info hierover heeft.
Dit heeft Jaap wel aan het denken gezeg zegt hij.
En Jaap maar zeggen dat hij niks om fans geeft maar alleen om knaken![]()
Staat er op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker wel! Lobasca, kan er nog onder: Fok! waarschuwt jullie.
Mag ik de flag uit doen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ANP en NoS openen elk uur met dit item...
De kop kosten is teveel gezegd denk ik. Ik vermoed dat ze een modus vinden waarbij het er niet toe doet hoe vaak dezelfde persoon een smsje verstuurd. Of miscchien 10 pp oid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
[..]
In het kort komt het erop neer dat de vele sms-jes vooor Huub een probleem voor Jaap zijn mocht het einde er zo uit zien en zal ie Huub moeten proberen te lozen. Het zou me niets verbazen dat de overdreven percentages pro Huub stemmers Huub uiteindelijk de kop zal kosten.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
Alle renners van dee Tour hebben het morgen ook op hun rug.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kruiwagens!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
![]()
![]()
![]()
![]()
cheap ass, zijn bijna geen renners meer overquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
![]()
![]()
![]()
![]()
Amanda heeft meteen na de vorige ronde een ontslagronde aangevraagd voor Lieke dus die ook.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef neehe het volgende:
Wie heeft er allemaal een ontslagronde aangevraagt ?
Er is er maar 1 voor natas.
Uitgezonderd Rasmussenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
![]()
![]()
![]()
![]()
En 1 voor Lieke.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef neehe het volgende:
Wie heeft er allemaal een ontslagronde aangevraagt ?
Er is er maar 1 voor natas.
idd, krijg nu wel weer gezeik over me heen maar hij is vanaf het begin mn favoriet geweest. Nu heb ik niet echt een favoriet hoor en walg ik van sommige akties maar in zn hart is het een goede jonge.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:14 schreef wolferl het volgende:
Hulde aan Brian, hij beschrijft Denniks zo duidelijk goed. Hulde echt.
Yep.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Kruiwagens!
(Heb je de shirtjes voor Rabo afbesteld?)
![]()
![]()
![]()
![]()
DGK is een spelquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Visual het volgende:
[..]
tour de france is zelfs grotere soap dan dgk
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Visual het volgende:
[..]
tour de france is zelfs grotere soap dan dgk
Moeten ze ook niet meer zeuren over wat een slechte moeder het is. Wij willen die kinderen nog even uitstel gevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Yep.![]()
VOL en Nowlive zijn ook al benaderd, maar vinden het te ver gaan![]()
Wij?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeten ze ook niet meer zeuren over wat een slechte moeder het is. Wij willen die kinderen nog even uitstel geven![]()
Nee hoor, ik ben het wel met je eens. Hij heeft een paar vervelende trekjes, maar wie heeft dat niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, krijg nu wel weer gezeik over me heen maar hij is vanaf het begin mn favoriet geweest. Nu heb ik niet echt een favoriet hoor en walg ik van sommige akties maar in zn hart is het een goede jonge.
kom maar met pavement bash![]()
Waarom zouden we je moeten bashen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, krijg nu wel weer gezeik over me heen maar hij is vanaf het begin mn favoriet geweest. Nu heb ik niet echt een favoriet hoor en walg ik van sommige akties maar in zn hart is het een goede jonge.
kom maar met pavement bash![]()
Day bant ze welquote:
quote:
Als dat betekent dat Natasia nog even blijft, dan mag iemand anders het produceren. Slecht voor me kijkcijfersquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent uitvoerend producent, weet-je-nog-wel?![]()
![]()
Huh?quote:
Hebben we het over Thijs, de zoon van Rogier?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Lady-night het volgende:
Tijs van Otterlo is de neef van jaap zegt hij.
Huub: Echt?? Hoe is het met zijn vader?
Jaap: Ja die is ziek...
Huub: die is al jaren dood joh!
vol
Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
Alle renners van de Tour hebben het morgen ook op hun rug.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zweetplekkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?
diarree, schijn je te krijgen van epo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?
De actiegroep, die natasia erin wilt houdenquote:
Lukt ze toch niet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De actiegroep, die natasia erin wilt houden![]()
ja klopt meteen na de laaste ontslagronde heeft ze die aangevraagdquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:33 schreef agter het volgende:
is er ook geen ontslagronde voor lieke aangevraagd door aman?
Ja, gelijk na de vorige ronde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:33 schreef agter het volgende:
is er ook geen ontslagronde voor lieke aangevraagd door aman?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Zuidoost Azie heeft het ook opgepikt.
[afbeelding]
Surinamequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Is dat de arm van supermen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
In Suriname zijn de mensen nog harder dan in Nederland dus dat lijkt me niet zo verstanduigquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Suriname![]()
Of ging ze daar niet wonen?![]()
Als je de groepsaanranding van eerverleden zondag bedoelt, die kwam gisteren en vandaag niet direkt in de uitzending. Er werd wel veel aan gerefereerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:38 schreef STAP01 het volgende:
Ik zie het nu pas op degoudenkooi.tv:
Morgen om 20.00 op Tien!Gemene plannen. Oog om oog, tand om tand!
Met de foto erbij in de Masterbedroom.
Wat nou oog om oog tand om tand! Dit stond toch niet in verhouding met vorige akties!!![]()
Maar volgens mij hebben ze daar geen streamsquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Pulu het volgende:
[..]
In Suriname zijn de mensen nog harder dan in Nederland dus dat lijkt me niet zo verstanduig
Kinderen voor Kinderen. Er zijn geen grenzen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Suriname![]()
Of ging ze daar niet wonen?![]()
Kamp Zeist is momenteel vrij, Wilders zat daar ook veilig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Pulu het volgende:
[..]
In Suriname zijn de mensen nog harder dan in Nederland dus dat lijkt me niet zo verstanduig
Ja, alle supermannen hebben hun medewerking toegezegd. Ik hoef niet te vermelden dat Dennis niet meedoet.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alle supermannen hebben hun medewerking toegezegd. Ik hoef niet te vermelden dat Dennis niet meedoet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |