quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:22 schreef Gert het volgende:
Hopelijk mag Natasia van achteren weggestemd worden.
Zo te zien wel.
Kan ze overmorgen lekker bloemkolen koppen in de Lidl.
Als die heks naar huis wil, mag ze van mij nog een tijdje onvrijwillig blijven. Ze had een exit moeten krijgen. Dus ja, hopelijk is Amanda te dom om haar weg te stemmenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:24 schreef Sporti het volgende:
[..]
Amanda wil Nastasi zeker niet laten gaan, mocht het Brian toch lukken haar te overtuigen, en wie weet wil de febo ook wel een handje helpen, dan krijgen we hysterische toestanden van Nastasi.........maar ik zet alvast de bokma koud van mij mag die heks echt naar huis!
Morgenavond eruit.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is het overmorgen al? Dat wordt genieten
Kip kan niet kiezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:26 schreef Gert het volgende:
[..]
Morgenavond eruit.
Overmorgen boodschappen doen.
Als de bloemkolen uitverkocht zijn, kan ik de bevroren hele kip aanbevelen.![]()
Mooi dat Almere inmiddels ook eigen tradities heeftquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef Leandra het volgende:
[..]
De stemming is morgen... het bloemkolen koppen dus overmorgen
Je kunt na morgen rustig weer streams nemen Scanquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:23 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is het overmorgen al? Dat wordt genieten
Nu al?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Als Natasia morgen naar huis gaat wil ik iig goed uitgeslapen zijn, dus ik ga nu ff wat slaap inhalen
Truste all![]()
Niet alleen in Almere hoor..quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Mooi dat Almere inmiddels ook eigen tradities heeft![]()
![]()
ja , moet je nagaan hoe erg t voor boogerd isquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:25 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Heel vreemd, doping doping doping....jammer voor Bogaard en co.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:29 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
Natasia heeft er geen recht op, er uit stemmen wat de redactie wil?! eruit gooien die DAME
dus Huub ga er niet op in..maarja de Redactie he................aaiaiaiai
Was laat hè, vannacht?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Als Natasia morgen naar huis gaat wil ik iig goed uitgeslapen zijn, dus ik ga nu ff wat slaap inhalen
Truste all![]()
Slaapze.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:27 schreef Leandra het volgende:
Truste all![]()
Weltrustequote:Op woensdag 25 juli 2007 23:30 schreef beequeen het volgende:
Lieve Fokkers, tot morgen, slaap lekker en sterkte voor de nachtploeg.![]()
Und?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef ricofromrio het volgende:
Ben geen Brian fan
maar Brian kan Huub en Dennix tegelijk aan (fysiek)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |