Ze weten me te vindenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een streamer attendeerde erop vanmiddag. Ben alweer vergeten wat het precies was, maar het was niet de minste functie en er werd ervaring van ongeveer 2 jaar met dit soort programma's gevraagd.
Huub stemt Lieke echt niet weg, want dan is hij de volgende.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef Maria44 het volgende:
Er staat een ontslagronde voor Lieke en ze moet volgens mij goed zo doorgaan want als Huub het wil is ze morgen al thuis.
En dan zul je zien dat uiteindelijk Amanda en Nadia wel voor een exit zijn vooral als Brian over de 10k praat dat ze deze dan niet kwijt is en snel naar haar kindjes mag. Alleen denk ik dat domme Dennis het niet gaat doen alleen om Huub en Brian dwars te zitten. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk..........we zullen zien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Pfff, ik haat mijn pc, langzaam kutding!
Nou, het is wel duidelijk dat de redactie wil dat Natasia verdwijnt. Huub, Brian en Jaap zijn bereid het mee te spelen. Morgen dus de hele dag de rest overtuigen.
Die werktijden heb ik ook, daarom ben ik om half negen zovaak pleitte... Morgen vrijquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest, moet er om 4 uur weer uit. Doei.![]()
Klopt daar heeft Jaap toch ook problemen mee gehad?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
Dennix gaat in de bosjes pissen, daar stond toch ook een sanctie op?
Hij wordt dus nu ook naar achter geroepenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef mazaru het volgende:
Dennix gaat in de bosjes pissen, daar stond toch ook een sanctie op?
Maar wil Natasia ook zélf weggestemd worden (en dus met behoud van de 10K, mocht dit niet al lang geregeld zijn).quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Nou, het is wel duidelijk dat de redactie wil dat Natasia verdwijnt.
En anders wijs ik ze de weg...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Ze weten me te vinden![]()
![]()
Heb wel 6 jaar ervaring![]()
Dat boeit ons toch nietquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wil Natasia ook zélf weggestemd worden (en dus met behoud van de 10K, mocht dit niet al lang geregeld zijn).
Mij wel. Ik hoop dat ze niét wil en wél moet.quote:
Yup wegens fysiek geweld jegens planten...quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
Nix eruit?
Graag jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
Nix eruit?
De poort uit voor pissen in de tuin!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef ricofromrio het volgende:
Nix eruit?
Natasia praat nu al zeker een maand over weggaan, heeft al diverse malen gezegd dat ze het er met FEBO ook over heeft gesproken, zei gisteren nog dat ze eind augustus weg is. Dus ik denk dat ze het wel weet dat de kans erin zit dat ze nu uitgestemd wordt. Dus wij worden weer voor de gek gehoudenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar wil Natasia ook zélf weggestemd worden (en dus met behoud van de 10K, mocht dit niet al lang geregeld zijn).
En anders, dat ze wel wil, en niet magquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij wel. Ik hoop dat ze niét wil en wél moet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |