De vraag rest dan waarom hij haar niet uitnodigde i.p.v, zijn ex. Wil z'n moeder niet komen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In het kort: Het was een goed gespek en huub vroeg hoe het tussen zijn moeder en vader ging, ze zei goed. Hij mist dus zijn moeder en vindt dat zij er niet voor gekozen heeft, hij wel.
Dat klinkt al beter dan ie maar wtf?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:50 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zeg ehm....ik had even een gesprek op niveau met Nadine, wil je je er niet tegenaan bemoeien?![]()
Hier is Amsterdam, hij zat op de internationale school in Den Haag bij Dennis in de klas. Zag hem vorige week tijdens het zappen terug in DGK vandaar dat ik het nu vanavond ook pas weet omdat ze hier hebben gegeten.quote:
Kan Brian over meepraten over een val van Fries, als nix zo'n val maakt breekt ie al z'n superbotjesquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Laat hem 1x paardrijden.....weet je hoe dat is afgelopen met Superman?
![]()
Nee, zoals al 1000000000 keer in de COS heeft gestaan: Ze werkt bij Slachtofferhulp dus ze wil niet op tv komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De vraag rest dan waarom hij haar niet uitnodigde i.p.v, zijn ex. Wil z'n moeder niet komen?
ze wil idd niet komenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De vraag rest dan waarom hij haar niet uitnodigde i.p.v, zijn ex. Wil z'n moeder niet komen?
Zijn moeder is bij slachtofferhulp.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de Smith's fabriek, morgen ff met de tapes onder mijn arm, heen fietsen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
Ik eis een chipsverbod.... wie kunnen we bellen, Croky?![]()
Cheese Unionquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef mootie het volgende:
Ik eis een chipsverbod.... wie kunnen we bellen, Croky?![]()
ja, en bij een aantal daarvan hebben de indirect de kijkers of de streamers er voor gezorgd dat ze niet meer terug komen.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef ScofieldM het volgende:
Dimitri komt niet meer terug, het is nog maar de vraag of Melissa terugkomt en zelfs Mitch is een vraagteken![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:52 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik woon vlakbij de Smith's fabriek, morgen ff met de tapes onder mijn arm, heen fietsen?![]()
Die teringdwergmarmot is weer onterecht over het paard gegooid, en heeft weer een grote bek tegen de vrouw die er voor gezorgd heeft dat hij nog in DGK zit ipv in een PZZ.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:51 schreef neehe het volgende:
Huub begon zelf, en hij blijft maar doorzeuren.
Zo komen de Cossen helemaal snel volquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Lobasca het volgende:
Oeps... Lieke zegt; dat je je gaat irriteren aan mij...Taalpolitie... iets irriteert en je ergert je aan.
Sorry Mootie, dat ik niet de hele dag in staat ben om alles te lezen.........1000000000 maar sorryquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:52 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee, zoals al 1000000000 keer in de COS heeft gestaan: Ze werkt bij Slachtofferhulp dus ze wil niet op tv komen.
Zit hier om de hoek, kan er wel ff langs gaan morgenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:53 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Cheese Union![]()
smiths, 00800-24424422 gratis consumentenlijn
vraag even of ze minder kunnen kraken![]()
Ze heeft zeker ook een pendaalemmerquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft het over roronde.
nada; het is toch rontonde
tas; volgens mij is het rotonde
nada; maar wat is dan ro?
Vierkantjequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft het over roronde.
Er komt een moment dat Lieke Huub laat vallen. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef FdW het volgende:
[..]
Die teringdwergmarmot is weer onterecht over het paard gegooid, en heeft weer een grote bek tegen de vrouw die er voor gezorgd heeft dat hij nog in DGK zit ipv in een PZZ.![]()
Lieke, ga naar huis en laat dat ventje barsten.
trustelsquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest, moet er om 4 uur weer uit. Doei.![]()
Hadden ze die discussie vanmiddag ook al niet?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft het over rotonde.
Dank voor je COS-vullende reactiequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zo komen de Cossen helemaal snel vol![]()
Wat zijn dat voor enge werktijdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest, moet er om 4 uur weer uit. Doei.![]()
Da's simpel. Dan trekt ze bij mij in.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt een moment dat Lieke Huub laat vallen. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
Dan staat Lieke er alleen voor en is ze dus zo thuis, want iedereen kotst haar uit in die villa.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er komt een moment dat Lieke Huub laat vallen. Ik ben benieuwd hoe dat uit gaat pakken.
wat is een ron dan?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef Lobasca het volgende:
Natasia heeft het over rotonde.
Dat doet ze niet, wat dan zit ze bij de eerstvolgende ontslagronde thuisquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ja...quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:56 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Hadden ze die discussie vanmiddag ook al niet?![]()
Is niks mis mee als mensen gelijk aan de bel trekken als het gaat om dierenmishandeling. Vind ik net zo erg als misbruik van kinderen of getuige zijn van geweld tegen volwassenen. Ik heb ook mijn buurvrouw aangegeven omdat ze haar zoontje dagelijks door de woonkamer heen schopte en het kind dan weer huilend voor mijn deur stond.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:25 schreef carpediem23 het volgende:
Weer de dierenbescherming ( is toch eerder gebeurd met iets van Eric en Huub ofzo)
Ton de klusjesman toch?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja...
En dan vragen, wat is dan ro?
Dan denk ik, wat is dan tonde?![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |