quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar tot de volgende PoPo !! Dan zijn er DUIZENDEN plannen MEER bedacht
door SuperDennis en zul je SIDDEREND achter de streams zitten !!!
gewoon altijd zijn nick in je achterhoofd houdenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
ie? Ik heb zo'n goed geheugen dat ik je dit over een jaar nog kwalijk neem.![]()
Ja dat zou wel kunnen maar hoeveel heb je ervoor over. Want het zal echt een rotklus worden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Kan je hem eingelijk ook zo soepen dat hij er beter uitziet? Of is dat onbegonnen werk![]()
Wil je svp stoppen met het vervuilen van de topics en die enge foto's ik voel m'n diner omhoog komenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Ik ook, nadat ik de dierenbescherming heb ingelichtquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Als dat zo is dan klim ik voor het eerst in de pen.![]()
Inderdaad, wie dan ook. en dat geklooi aan het slipje van Nadia door Huub stoort me ook vreselijk. Al is het nog zo'n kutwijf.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:34 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het verbaasd me dat mensen nog op zo'n manier denken. Ik vond die scene vreselijk!Ook als het slachtoffer lellebel of nattia zou zijn.
![]()
Nou, daar ben ik dan mooi klaar mee!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
ie? Ik heb zo'n goed geheugen dat ik je dit over een jaar nog kwalijk neem.![]()
he scofield was je nog van plan om seizoen 3 te maken of is het een geintje geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Wil je svp stoppen met het vervuilen van de topics en die enge foto's ik voel m'n diner omhoog komen![]()
Die bewuste avond wel, gescript misschien?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, wie dan ook. en dat geklooi aan het slipje van Nadia door Huub stoort me ook vreselijk. Al is het nog zo'n kutwijf.(Btw, ze draagt bijna nooit een slipje
)
17 september..... Kan niet wachtenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef the_judge het volgende:
[..]
he scofield was je nog van plan om seizoen 3 te maken of is het een geintje geweest
Dennis is een lulletje, een li la lulletjequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
ik vraag me af hoe t leven er uit zag van de aap op je avater, vast niet leven in de vrije natuur zoals het hoortquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, nadat ik de dierenbescherming heb ingelicht![]()
Hey, bovengemiddeld intelligent hier.......camoufleer het alleen een beetje om niet teveel op te vallen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
gewoon altijd zijn nick in je achterhoofd houden![]()
Nog 1 foute opmerking over SuperDennis en ik formateer het internet hoor !!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn kloon en ik hebben een klein onenigheidje. Harder kon ik hem niet treffen![]()
Onmogelijk die zitten constant vol met handen (helaas zijn eigen)quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:42 schreef ScofieldM het volgende:
Zo je bent geen gentleman in elk opzicht zegt Nadia, steek die maar in je zak SUPERNIX
Omdat ze elkaar eigenlijk heel erg missenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ehm... hoe verliep het gesprek van Huub met zijn moeder en waarom lijkt hij zo ontdaan??
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die bewuste avond wel, gescript misschien?![]()
pff zit net ff te lezen op wikipedia en krijg er al weer helemaal zin in...quote:
Waar zijn de streamverslagen als je ze nodig hebt hequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ehm... hoe verliep het gesprek van Huub met zijn moeder en waarom lijkt hij zo ontdaan??
Ik ben al een brief aan je groenteboer, kapper, supermarkt en de snackbar aan het schrijven. Als ze je niet meer willen helpen, ik was het.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nou, daar ben ik dan mooi klaar mee!Let je niet teveel op mij zoals ik op Huub
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben al een brief aan je groenteboer, kapper, supermarkt en de snackbar aan het schrijven. Als ze je niet meer willen helpen, ik was het.![]()
Het gesprek verliep prima. Hij maakte zich zorgen over de bedreigingen n.a.v hun vorige telefoongesprek, maar mama stelde hem gerust, niks aan de hand.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
Let op wat je doet. Ik kom het bij gebrek aan leveranciers geheid bij jou halenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik ben al een brief aan je groenteboer, kapper, supermarkt en de snackbar aan het schrijven. Als ze je niet meer willen helpen, ik was het.![]()
Mwah... wat COS tussendoor in de COS zou al niet verkeerd zijnquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Waar zijn de streamverslagen als je ze nodig hebt he![]()
![]()
In het kort: Het was een goed gespek en huub vroeg hoe het tussen zijn moeder en vader ging, ze zei goed. Hij mist dus zijn moeder en vindt dat zij er niet voor gekozen heeft, hij wel.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... wat COS tussendoor in de COS zou al niet verkeerd zijn
Goedmakertje dan:quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:43 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nog 1 foute opmerking over SuperDennis en ik formateer het internet hoor !!
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat ze elkaar eigenlijk heel erg missen![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het gesprek verliep prima. Hij maakte zich zorgen over de bedreigingen n.a.v hun vorige telefoongesprek, maar mama stelde hem gerust, niks aan de hand.
Thnxquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
In het kort: Het was een goed gespek en huub vroeg hoe het tussen zijn moeder en vader ging, ze zei goed. Hij mist dus zijn moeder en vindt dat zij er niet voor gekozen heeft, hij wel.
Bron?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef ScofieldM het volgende:
Dimitri komt niet meer terug, het is nog maar de vraag of Melissa terugkomt en zelfs Mitch is een vraagteken![]()
Al in tijden niet meerquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dacht dat Hupert altijd wakker werd met een vrolijk liedje![]()
Moeten we snel zijn want over een paar uur word het waarschijnlijk weer Commentaar Op de Seks COS.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mwah... wat COS tussendoor in de COS zou al niet verkeerd zijn
Begin met de dag met een, hoofd naar links, hoofd naar rechts, draai met de kont, mond open, been omhoog en maak een petsbeweging.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:48 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Dacht dat Hupert altijd wakker werd met een vrolijk liedje![]()
Zeg ehm....ik had even een gesprek op niveau met Nadine, wil je je er niet tegenaan bemoeien?quote:
Ik bestrijd dat, Als toeschouwer van het zieke gebeuren van het vorige weekend besteed ik één SMSje om mijn steun te betuigen aan Lieke. En het feit dat jij steeds iedereen in een hoekje probeer te drukken die zich niet voor een van de zes (of tegen Huub) zich uit durft te spreken stoort mij. Whatever, het schijnt jou te behagen om in te gaan tegen een meerderheid, ongeacht of de verontwaardiging over het gebeurde terecht is of niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik bestrijd dat. Als Jaap fan besteed ik 0,0 euro aan smsjes. De Huub fans zijn blind, of hij nu wel of geen actie voert, wel of niet leuk is, whatever, ze besteden tientallen euro's aan smsjes. Als Huub snel zijn pak aantrekt dan horen we hier dat het grappig is, als een andere het doet, dan horen we dat er geen aandacht besteed wordt aan het aankleden.
Ik ergerde me kapot vanochtend. Lieke geeft dat ze niet lekker is en de bende van 6 , inclusief de zwabberhoeren, maken herrie voor 10 in de slaapkamer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:46 schreef mootie het volgende:
Huub ergert zich kapot aan het feit dat iedereen altijd maar ligt te slapen en dat hij meestal wakker wordt gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |