Nou, daar ben ik dan mooi klaar mee!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef noekje het volgende:
[..]
ie? Ik heb zo'n goed geheugen dat ik je dit over een jaar nog kwalijk neem.![]()
he scofield was je nog van plan om seizoen 3 te maken of is het een geintje geweestquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Wil je svp stoppen met het vervuilen van de topics en die enge foto's ik voel m'n diner omhoog komen![]()
Die bewuste avond wel, gescript misschien?quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Inderdaad, wie dan ook. en dat geklooi aan het slipje van Nadia door Huub stoort me ook vreselijk. Al is het nog zo'n kutwijf.(Btw, ze draagt bijna nooit een slipje
)
17 september..... Kan niet wachtenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef the_judge het volgende:
[..]
he scofield was je nog van plan om seizoen 3 te maken of is het een geintje geweest
Dennis is een lulletje, een li la lulletjequote:Op woensdag 25 juli 2007 22:37 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
![]()
Wacht maar tot de volgende PoPo !! Dan zijn er DUIZENDEN plannen MEER bedacht
door SuperDennis en zul je SIDDEREND achter de streams zitten !!!
ik vraag me af hoe t leven er uit zag van de aap op je avater, vast niet leven in de vrije natuur zoals het hoortquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:40 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ook, nadat ik de dierenbescherming heb ingelicht![]()
Hey, bovengemiddeld intelligent hier.......camoufleer het alleen een beetje om niet teveel op te vallen!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:39 schreef Sporti het volgende:
[..]
gewoon altijd zijn nick in je achterhoofd houden![]()
Nog 1 foute opmerking over SuperDennis en ik formateer het internet hoor !!quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Mijn kloon en ik hebben een klein onenigheidje. Harder kon ik hem niet treffen![]()
Onmogelijk die zitten constant vol met handen (helaas zijn eigen)quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:42 schreef ScofieldM het volgende:
Zo je bent geen gentleman in elk opzicht zegt Nadia, steek die maar in je zak SUPERNIX
Omdat ze elkaar eigenlijk heel erg missenquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:44 schreef Leandra het volgende:
Ehm... hoe verliep het gesprek van Huub met zijn moeder en waarom lijkt hij zo ontdaan??
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die bewuste avond wel, gescript misschien?![]()
pff zit net ff te lezen op wikipedia en krijg er al weer helemaal zin in...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |