waar gaat dit over.............maar mij niet, ik prop hem zou in een Vuilnisbak.............quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:31 schreef ricofromrio het volgende:
Ben geen Brian fan
maar Brian kan Huub en Dennix tegelijk aan (fysiek)
ik zie alleen maar vacatures voor stagaires voor dgk?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er staat een vacature bij Tien (niet de minste functie), speciaal voor DGK. Ik denk dat het nog wel even doorgaat.
Iets voor nazorg?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:38 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Er staat een vacature bij Tien (niet de minste functie), speciaal voor DGK. Ik denk dat het nog wel even doorgaat.
Ongetwijfeld is het nu al spannend. Maar ik zie liever het tweede scenario: met een kwaaie kop zelf opstappen... want feestelijk zal het niet zijn.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Toch denk ik dat ze gaat.....of ze maken het extra spannend, dat kan ook. Morgen houdt Amanda haar erin, en een week later loopt ze weg. Zogenaamd met verlies van 10 K, dit om de streamers blij te maken.
Nee? Geloof mij nou, bij haar vertrek wordt er ter huize van Meneermax echt wel een feestje gebouwdquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is het nu al spannend. Maar ik zie liever het tweede scenario: met een kwaaie kop zelf opstappen... want feestelijk zal het niet zijn.
Ze kan toch die rat nog ff in mekaar trappen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ongetwijfeld is het nu al spannend. Maar ik zie liever het tweede scenario: met een kwaaie kop zelf opstappen... want feestelijk zal het niet zijn.
Wat zal ze flippen als ze geen gedagfeestje krijgtquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Een streamer attendeerde erop vanmiddag. Ben alweer vergeten wat het precies was, maar het was niet de minste functie en er werd ervaring van ongeveer 2 jaar met dit soort programma's gevraagd.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef Meneermax het volgende:
[..]
ik zie alleen maar vacatures voor stagaires voor dgk?![]()
Dat feestje hadden wij hier gereserveerd voor een verdiende exit. Dus hoe ze nu ook zal gaan, tegenvallen doet het toch.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Meneermax het volgende:
[..]
Nee? Geloof mij nou, bij haar vertrek wordt er ter huize van Meneermax echt wel een feestje gebouwd
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef Leandra het volgende:
M'n laatste optie voor de Natasia-gate:
Huub heeft "achter" gevraagd of achter akkoord zou gaan met een ontslag van Natasia, daar heeft hij het groene licht voor gekregen toen hij gebeld werd waarna hij direct het ontslag voor Brian introk en dat voor Natasia aan.
Conclusie:
Of "achter" heeft een overeenkomst met Natasia kunnen treffen en ze gaat er al helemaal vanuit dat ze morgen op semi eigen verzoek de tent uit wordt gestemd en dan is haar ontslag in opdracht.
Of "achter" is het eisenpakket van Natasia helemaal zat en werkt haar zo zonder al haar toeters en bellen de deur uit en geeft Huub en de kijkers ook nog een keer waar ze om gevraagd hebben en naait daarmee Natasia "ik ben onschendbaar" Blank.
En nu ben ik echt weg![]()
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:40 schreef ikpikhetnietmeer het volgende:
[..]
waar gaat dit over.............maar mij niet, ik prop hem zou in een Vuilnisbak.............
Ja okee, maar dan wel zo getimed dat het toch nog een exit voor fysiek geweld wordt. Voor minder doe ik het niet.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:42 schreef FdW het volgende:
[..]
Ze kan toch die rat nog ff in mekaar trappen?![]()
't Was voor een productie-assistent, dus de zwaarte van de functie valt wel mee.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een streamer attendeerde erop vanmiddag. Ben alweer vergeten wat het precies was, maar het was niet de minste functie en er werd ervaring van ongeveer 2 jaar met dit soort programma's gevraagd.
Ze weten me te vindenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Een streamer attendeerde erop vanmiddag. Ben alweer vergeten wat het precies was, maar het was niet de minste functie en er werd ervaring van ongeveer 2 jaar met dit soort programma's gevraagd.
Huub stemt Lieke echt niet weg, want dan is hij de volgende.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef Maria44 het volgende:
Er staat een ontslagronde voor Lieke en ze moet volgens mij goed zo doorgaan want als Huub het wil is ze morgen al thuis.
En dan zul je zien dat uiteindelijk Amanda en Nadia wel voor een exit zijn vooral als Brian over de 10k praat dat ze deze dan niet kwijt is en snel naar haar kindjes mag. Alleen denk ik dat domme Dennis het niet gaat doen alleen om Huub en Brian dwars te zitten. Maar ik kan er naast zitten natuurlijk..........we zullen zien.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:43 schreef Day het volgende:
Pfff, ik haat mijn pc, langzaam kutding!
Nou, het is wel duidelijk dat de redactie wil dat Natasia verdwijnt. Huub, Brian en Jaap zijn bereid het mee te spelen. Morgen dus de hele dag de rest overtuigen.
Die werktijden heb ik ook, daarom ben ik om half negen zovaak pleitte... Morgen vrijquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:55 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik ga naar mijn nest, moet er om 4 uur weer uit. Doei.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |