Moeten ze ook niet meer zeuren over wat een slechte moeder het is. Wij willen die kinderen nog even uitstel gevenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Yep.![]()
VOL en Nowlive zijn ook al benaderd, maar vinden het te ver gaan![]()
Wij?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:21 schreef Disana het volgende:
[..]
Moeten ze ook niet meer zeuren over wat een slechte moeder het is. Wij willen die kinderen nog even uitstel geven![]()
Nee hoor, ik ben het wel met je eens. Hij heeft een paar vervelende trekjes, maar wie heeft dat niet.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, krijg nu wel weer gezeik over me heen maar hij is vanaf het begin mn favoriet geweest. Nu heb ik niet echt een favoriet hoor en walg ik van sommige akties maar in zn hart is het een goede jonge.
kom maar met pavement bash![]()
Waarom zouden we je moeten bashen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
idd, krijg nu wel weer gezeik over me heen maar hij is vanaf het begin mn favoriet geweest. Nu heb ik niet echt een favoriet hoor en walg ik van sommige akties maar in zn hart is het een goede jonge.
kom maar met pavement bash![]()
Day bant ze welquote:
quote:
Als dat betekent dat Natasia nog even blijft, dan mag iemand anders het produceren. Slecht voor me kijkcijfersquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:24 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent uitvoerend producent, weet-je-nog-wel?![]()
![]()
Huh?quote:
Hebben we het over Thijs, de zoon van Rogier?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:28 schreef Lady-night het volgende:
Tijs van Otterlo is de neef van jaap zegt hij.
Huub: Echt?? Hoe is het met zijn vader?
Jaap: Ja die is ziek...
Huub: die is al jaren dood joh!
vol
Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
Alle renners van de Tour hebben het morgen ook op hun rug.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zweetplekkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?
diarree, schijn je te krijgen van epo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?
De actiegroep, die natasia erin wilt houdenquote:
Lukt ze toch niet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De actiegroep, die natasia erin wilt houden![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |