quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja...
En dan vragen, wat is dan ro?
Dan denk ik, wat is dan tonde?![]()
waar hebben ze het over?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef noekje het volgende:
Dit is volgens mij echt voor het eerst dat ik ze echt samen hoor praten. Nou, ben benieuwd.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is niks mis mee als mensen gelijk aan de bel trekken als het gaat om dierenmishandeling. Vind ik net zo erg als misbruik van kinderen of getuige zijn van geweld tegen volwassenen. Ik heb ook mijn buurvrouw aangegeven omdat ze haar zoontje dagelijks door de woonkamer heen schopte en het kind dan weer huilend voor mijn deur stond.Ook heb ik moord en brand geschreeuwd toen op de plaatselijke markt een randdebiel zijn hond over de markt heen schopte. Ik kon die gozer niet aan (te groot en te breed) maar ik heb de longen uit mijn lijf gegild. De dader is uiteindelijk zelf het ziekenhuis ingeschopt omdat een voorbijganger het niet langer aan kon zien. Je kunt de wereld niet veranderen maar elk beetje dat je beter kunt maken is mee genomen.
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Wie is Tamara?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! En dan allemaal STOP met LEVEREN AAN DGK, WANT ZE SMEKKEN TE HARD! op de tape schrijven en dan de hele fabriek dichttapen!
![]()
Dan heb je haar niet gezienquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:05 schreef F04 het volgende:
[..]
Het gaat het ene oor in, andere oor uit.
Huub moet iets van Brian. Hij geeft verder geen ene moer om hem.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef noekje het volgende:
Dit is volgens mij echt voor het eerst dat ik ze echt samen hoor praten. Nou, ben benieuwd.
Hij kan niet eens Brian aan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:01 schreef ScofieldM het volgende:
Nix denkt echt dat hij slimmer is als huub en dat hij hem onder tafel lult![]()
![]()
Day heeft altijd gedacht dat zij het best goed samen konden vinden als ze niet zo met het spel bezig waren.quote:
Tamara is volgens mij de knapste vrouw die daar een voet binnen heeft gezet, die viel echt wel op daarquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Wie is Tamara?
Oké! Wat wil je morgen eten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:06 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Huub moet iets van Brian. Hij geeft verder geen ene moer om hem.
Dat hebben ze afzonderlijk ook allebei wel eens toegegeven dat ze dat zelf ook dachten.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Day heeft altijd gedacht dat zij het best goed samen konden vinden als ze niet zo met het spel bezig waren.
Zij heeft ook eens gezien dat toen de bewoners dachten dat de streams eraf waren, Huub en Brian gewoon lol aan het maken waren.
Ik ben de enigste die denkt dat Huub beter is als Dennis, ook als Huub de trap op loopt naar boven!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:01 schreef ScofieldM het volgende:
Nix denkt echt dat hij slimmer is als huub en dat hij hem onder tafel lult![]()
![]()
het zou wel een leuke move zijn, die 2 als bondgenotenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:07 schreef noekje het volgende:
[..]
Day heeft altijd gedacht dat zij het best goed samen konden vinden als ze niet zo met het spel bezig waren.
Zij heeft ook eens gezien dat toen de bewoners dachten dat de streams eraf waren, Huub en Brian gewoon lol aan het maken waren.
droooooooooooooooooooooooooooooomlaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaandquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:08 schreef dgk_fan het volgende:
Dennis:"Ik weet zeker dat ik bij Huub gewoon mijn handen op mijn rug kan doen en niet
zal slaan. Zeker"
KIJK! Dat is hoe een WINNER het spel speelt: handen op je rug en GAAN !
Als het aan RTL ligt wordt dat niet andersquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef Darklight het volgende:
Zo moeten ze vaker met elkaar omgaan
legemetatie bedoel je?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:09 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
En een indentiteitsbewijs als legimitatie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |