quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja...
En dan vragen, wat is dan ro?
Dan denk ik, wat is dan tonde?![]()
waar hebben ze het over?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef noekje het volgende:
Dit is volgens mij echt voor het eerst dat ik ze echt samen hoor praten. Nou, ben benieuwd.
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:00 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Is niks mis mee als mensen gelijk aan de bel trekken als het gaat om dierenmishandeling. Vind ik net zo erg als misbruik van kinderen of getuige zijn van geweld tegen volwassenen. Ik heb ook mijn buurvrouw aangegeven omdat ze haar zoontje dagelijks door de woonkamer heen schopte en het kind dan weer huilend voor mijn deur stond.Ook heb ik moord en brand geschreeuwd toen op de plaatselijke markt een randdebiel zijn hond over de markt heen schopte. Ik kon die gozer niet aan (te groot en te breed) maar ik heb de longen uit mijn lijf gegild. De dader is uiteindelijk zelf het ziekenhuis ingeschopt omdat een voorbijganger het niet langer aan kon zien. Je kunt de wereld niet veranderen maar elk beetje dat je beter kunt maken is mee genomen.
![]()
quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:03 schreef F04 het volgende:
Wie is Tamara?
quote:Op woensdag 25 juli 2007 22:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ja! En dan allemaal STOP met LEVEREN AAN DGK, WANT ZE SMEKKEN TE HARD! op de tape schrijven en dan de hele fabriek dichttapen!
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |