Ja, want Brian wilde perse geen breuk en heeft geruime tijd van zich af lopen trappen en Amanda wilde graag dat Brian haar terug zou nemen vertelde ze tegen Herma vanochtend, backup verhaaltje.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even tussendoor....is het weer helemaal koek en ei tussen Brian en Amanda?
ANP en NoS openen elk uur met dit item...quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Disana het volgende:
[..]
De beschilderde zeppelin is geregeld, begint vanaf morgenochtend 7 uur elk uur met overvliegen. De tekst: het is een truc, laat haar zitten.
Oh ja:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee, Brian moet dit heel voorzichtig brengen. Eerst Amanda. Nadia absoluut niet vanavond, anders weet Natasia het morgen bij het ontbijt al.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:05 schreef mootie het volgende:
Kom op Brian, laat dat stoken over Dennis nou even, stook die sloeries op tegen Natasja!
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:07 schreef Day het volgende:
[..]
Nee, Brian moet dit heel voorzichtig brengen. Eerst Amanda. Nadia absoluut niet vanavond, anders weet Natasia het morgen bij het ontbijt al.
Heb je niet naar de snode plannen van Huub en Brian geluisterd?![]()
We hebben sponsoren, neem je rust.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik nog maar 7 uur om hem vol te kalken? Ik ben best moe![]()
Nee, dat doet Lobasca. En daar gaan we weer:quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik nog maar 7 uur om hem vol te kalken? Ik ben best moe![]()
Ik wist het!quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We hebben sponsoren, neem je rust.![]()
NATASIA MOET VOOR STRAF naBLIJVEN
20 cm plus doet wonderen bij Amanda..........ze houden weer van elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even tussendoor....is het weer helemaal koek en ei tussen Brian en Amanda?
Ik was even druk met omkleden, ik heb een nieuwe stylistquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
Maar goed, Natasia moet morgen gewoon weg, dus geen zeppelin-actie!
Ja wel Day, je doet haar een plezier als je haar laat gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
En geef het maar toe je zat weer te tangen hequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was even druk met omkleden, ik heb een nieuwe stylist![]()
Lekker wel! Lobasca, kan er nog onder: Fok! waarschuwt jullie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |