quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar. Website opzetten?![]()
Nee, want dan blijft ze.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En anders, dat ze wel wil, en niet mag![]()
Helaas zien de zusjes geen streams, dat is al eerder gebleken. Maar misschien haar vriendin,.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef ScofieldM het volgende:
Zo zo dus Nada doet net alsof ze Brian vertrouwd maar dat is niet zo en dus lult ze maar met hem mee, wordt leuk als Amanda hier lucht van krijgt over een week via haar zussen. Valt de 'goudeerlijke' Nadia opnieuw door de mond.......einde vriendschap met dat loeder![]()
![]()
2 keer op de + drukkenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Darklight het volgende:
hidiho, zet ff Nederland1 op stream 3 of 4
Krijgt z'n zoveelste vermaning bij de burenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef wolferl het volgende:
Wat is er met Denniks gebeurd?
Zo jammer dat dat niet met 1 cap te tonen is, dan had ik een andere avatarquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Day het volgende:
[..]
En dat Flens dan zegt:" KIJK ME AAN!" en dat hij niet weet hoe snel hij dat moet doen?
Ik blijf dat zo mooi vinden.![]()
Heel bizar, wat een uitzending is dat!quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Darklight het volgende:
hidiho, zet ff Nederland1 op stream 3 of 4
Wat heeft die rat nou weer gedaan.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Krijgt z'n zoveelste vermaning bij de buren![]()
Ja Samantha volgt het welquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:53 schreef Yollie het volgende:
[..]
Helaas zien de zusjes geen streams, dat is al eerder gebleken. Maar misschien haar vriendin,.
Zussen van Amanda zijn niet zo doortastend.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef ScofieldM het volgende:
Zo zo dus Nada doet net alsof ze Brian vertrouwd maar dat is niet zo en dus lult ze maar met hem mee, wordt leuk als Amanda hier lucht van krijgt over een week via haar zussen. Valt de 'goudeerlijke' Nadia opnieuw door de mand.......einde vriendschap met dat loeder![]()
![]()
Ik ga mee, zolang het maar niet is wat zij zelf wil.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Wij begrijpen elkaar. Website opzetten?![]()
mis ik ietsquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:54 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ga mee, zolang het maar niet is wat zij zelf wil.![]()
Ik wil die slabek zien janken, maar dan écht janken.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Gert het volgende:
[..]
Nee, want dan blijft ze.
Heb het wel gezien zo langzamerhand, met dat vreselijke wijf.
Beetje ergernis is leuk, maar dat lukt me ook wel met "100% Terror-Dennis".![]()
ik kom toevallig net de vacature hier tegenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:44 schreef Day het volgende:
[..]
't Was voor een productie-assistent, dus de zwaarte van de functie valt wel mee.
Dus is Jaap ook op het matje geroepen zijn... en lacht ie zich daarom nu helemaal suf om nix....quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:52 schreef Yollie het volgende:
[..]
Ik ben geen Dennis fan maar eruit voor plassen in de tuin gaat wel erg ver, Jaap doet het ook (van de week nog).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |