quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:46 schreef F04 het volgende:
Bart Huub had ook toch weleens in de bosjes geplast, toen werd hij toch boos op de camera's?
En dat ze vanavond nog even unaniem stemmen dat ze haar een buikwandcorrectie gunnenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij wel. Ik hoop dat ze niét wil en wél moet.
Hahaha Ja Japio dist Nix continu, hij neemt hem volgens mij totaal niet serieus.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Soury het volgende:
Jaap zei dat het o.k. was om in de bosjes te pissenEn die geniet nu na
Laat ik dat nou juist net VISA VERSA neerzettenquote:Op woensdag 25 juli 2007 23:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Mij wel. Ik hoop dat ze niét wil en wél moet.
Nee, want Jaap heeft al meerdere malen aangegeven dat hij best met Huub wil samenwerken maar dan zonder Lieke. Hij begon niet voor niets gisterenavond nog even over dat hij (Jaap) en zij zulke sneaks waren hoe ze hier binnen waren gekomen. Hij vond het een goede zet van haar dat ze met de populairste miljonair aanpapte. Het gesprek ging toen weer eventjes daarover.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:45 schreef Day het volgende:
[..]
Huub stemt Lieke echt niet weg, want dan is hij de volgende.
Heb je wel het juiste nummer?quote:
Wij begrijpen elkaar. Website opzetten?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:49 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En anders, dat ze wel wil, en niet mag![]()
Dat kun je ook niet serieus nemen, volgens eigen zeggen was hij een die-hard-streamer.quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hahaha Ja Japio dist Nix continu, hij neemt hem volgens mij totaal niet serieus.
En dat Flens dan zegt:" KIJK ME AAN!" en dat hij niet weet hoe snel hij dat moet doen?quote:Op woensdag 25 juli 2007 23:50 schreef mazaru het volgende:
Zou nix al huilend, met zijn kopje naar beneden, handjes in de zakjes voor Flens staan![]()
Ik ben geen Dennis fan maar eruit voor plassen in de tuin gaat wel erg ver, Jaap doet het ook (van de week nog).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |