Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
Alle renners van de Tour hebben het morgen ook op hun rug.
![]()
![]()
![]()
![]()
Zweetplekkenquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?
diarree, schijn je te krijgen van epo.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:31 schreef F04 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb het effe gemist. Wat krijgen ze op hun rug?
De actiegroep, die natasia erin wilt houdenquote:
Lukt ze toch niet!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:33 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
De actiegroep, die natasia erin wilt houden![]()
ja klopt meteen na de laaste ontslagronde heeft ze die aangevraagdquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:33 schreef agter het volgende:
is er ook geen ontslagronde voor lieke aangevraagd door aman?
Ja, gelijk na de vorige ronde.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:33 schreef agter het volgende:
is er ook geen ontslagronde voor lieke aangevraagd door aman?
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
Zuidoost Azie heeft het ook opgepikt.
[afbeelding]
Surinamequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
Is dat de arm van supermen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:35 schreef Disana het volgende:
[afbeelding]
In Suriname zijn de mensen nog harder dan in Nederland dus dat lijkt me niet zo verstanduigquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Suriname![]()
Of ging ze daar niet wonen?![]()
Als je de groepsaanranding van eerverleden zondag bedoelt, die kwam gisteren en vandaag niet direkt in de uitzending. Er werd wel veel aan gerefereerd.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:38 schreef STAP01 het volgende:
Ik zie het nu pas op degoudenkooi.tv:
Morgen om 20.00 op Tien!Gemene plannen. Oog om oog, tand om tand!
Met de foto erbij in de Masterbedroom.
Wat nou oog om oog tand om tand! Dit stond toch niet in verhouding met vorige akties!!![]()
Maar volgens mij hebben ze daar geen streamsquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Pulu het volgende:
[..]
In Suriname zijn de mensen nog harder dan in Nederland dus dat lijkt me niet zo verstanduig
Kinderen voor Kinderen. Er zijn geen grenzen.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:37 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Suriname![]()
Of ging ze daar niet wonen?![]()
Kamp Zeist is momenteel vrij, Wilders zat daar ook veilig.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:39 schreef Pulu het volgende:
[..]
In Suriname zijn de mensen nog harder dan in Nederland dus dat lijkt me niet zo verstanduig
Ja, alle supermannen hebben hun medewerking toegezegd. Ik hoef niet te vermelden dat Dennis niet meedoet.quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, alle supermannen hebben hun medewerking toegezegd. Ik hoef niet te vermelden dat Dennis niet meedoet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |