Nee, dat doet Lobasca. En daar gaan we weer:quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Heb ik nog maar 7 uur om hem vol te kalken? Ik ben best moe![]()
Ik wist het!quote:
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:08 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We hebben sponsoren, neem je rust.![]()
NATASIA MOET VOOR STRAF naBLIJVEN
20 cm plus doet wonderen bij Amanda..........ze houden weer van elkaar.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:03 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Even tussendoor....is het weer helemaal koek en ei tussen Brian en Amanda?
Ik was even druk met omkleden, ik heb een nieuwe stylistquote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
Maar goed, Natasia moet morgen gewoon weg, dus geen zeppelin-actie!
Ja wel Day, je doet haar een plezier als je haar laat gaan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
En geef het maar toe je zat weer te tangen hequote:Op donderdag 26 juli 2007 00:11 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik was even druk met omkleden, ik heb een nieuwe stylist![]()
Lekker wel! Lobasca, kan er nog onder: Fok! waarschuwt jullie.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Day het volgende:
[..]
Ik wist het!![]()
In het kort komt het erop neer dat de vele sms-jes vooor Huub een probleem voor Jaap zijn mocht het einde er zo uit zien en zal ie Huub moeten proberen te lozen. Het zou me niets verbazen dat de overdreven percentages pro Huub stemmers Huub uiteindelijk de kop zal kosten.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:09 schreef Maria44 het volgende:
Jaap zegt dat Huub dacht dat er geen drie zouden overblijven maar dat het op stemmingen aan zal gaan komen. Huub zegt dat het zijn eigen gedachten zijn, dit ter info voor de streamers, en dat hij geen info hierover heeft.
Dit heeft Jaap wel aan het denken gezeg zegt hij.
En Jaap maar zeggen dat hij niks om fans geeft maar alleen om knaken![]()
Staat er op.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Lekker wel! Lobasca, kan er nog onder: Fok! waarschuwt jullie.
Mag ik de flag uit doen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:06 schreef Lobasca het volgende:
[..]
ANP en NoS openen elk uur met dit item...
De kop kosten is teveel gezegd denk ik. Ik vermoed dat ze een modus vinden waarbij het er niet toe doet hoe vaak dezelfde persoon een smsje verstuurd. Of miscchien 10 pp oid.quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:14 schreef akveor het volgende:
[..]
In het kort komt het erop neer dat de vele sms-jes vooor Huub een probleem voor Jaap zijn mocht het einde er zo uit zien en zal ie Huub moeten proberen te lozen. Het zou me niets verbazen dat de overdreven percentages pro Huub stemmers Huub uiteindelijk de kop zal kosten.
quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
Alle renners van dee Tour hebben het morgen ook op hun rug.
![]()
![]()
![]()
![]()
Kruiwagens!quote:Op donderdag 26 juli 2007 00:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Staat er op.
Alle renners van dee Tour hebben het morgen ook op hun rug.
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |