Met mijn nieuwe systeem zal de hardware ook wel herkend wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het laatste in elk geval
Ik kan je ook niet beloven dat het aantrekkelijk is om op 64bit te draaien.
Het is misschien wel iets om te testen op dit moment als je toch een install moet doen.
Ik heb nog geen programma gehad inclusief games welke niet willen draaien op 64bit
Grootste risico voornamelijk met oudere hardware is dat er geen 64bit xp drivers zijn.
Maar mijn nieuwe pc werd geheel herkend in 1 keer en ik heb geen oude hardware.
Wat is traag in jouw ogen? Ik haal gemiddeld met mijn Athlon64 3500+ 250MB/s als ik quickpar gebruikte, enkel bij 1-10 blocks die mistte gaat het 10-25MB/s wat ook wel te verwachten valt..quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe systeem zal de hardware ook wel herkend worden
Mijn stripe set zal ook veel performance winst met zich mee hebben gebracht.
Ik ergerde me dan ook rot aan het trage winrar en quickpar.
Ik heb het ook wel eens gelezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Stond van de week in de Mycom () om ff te kijken wat ze voor nieuwe PC's te bieden hadden. En we hadden het over 32bit vs. 64bit. Zegt die gast op een gegeven moment dat je als je een 32bit vista licentie hebt je het gratis kan aanvragen dat je ook de 64bit versie van vista kan installeren met je 32bit key. Iemand ervaring mee of weet of dit klopt?
Ook wel netjesquote:
quote:<WyriHaximus5th> !network whois Danny
<digiweed> WyriHaximus5th: There is no danny on fok.
Jammer dat hij z'n koffie niet voor z'n bak had staan dan... Was de saaie dag toch nog noemenswaardig geworden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol zit met SSH op de bak van me collega en hij zit aan de telefoon. Denk voor de gein eens kijken of eject werkt, yup werkt, hij niks door, ik doe eject -t hij kijkt naar ze bak en kijkt daarna naar mij wat ik nou weer uit haal.
Ah weer een saaie dag op kantoor.
Ga kijken en je weet hetquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah irc bestaat ook nog ja![]()
Zal mijn @ wel were kwijt zijn![]()
UPS ftwquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef eBasz het volgende:
[..]
Jammer dat hij z'n koffie niet voor z'n bak had staan dan... Was de saaie dag toch nog noemenswaardig geworden.![]()
Dat vraag ik me af en toe 's ochtends ook af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ow, waarom vrolijk doen, ik moet gaan werken.![]()
[copycatmodus]quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ow, waarom vrolijk doen, ik moet gaan werken.![]()
Standaard linux commando eject en dicht doen is eject -tquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:21 schreef eBasz het volgende:
Ook goedemorgen. Benieuwd hoe ik deze dag weer door ga komen... de CD-lade openen via SSH, hoe deed je dat precies?
*hap*quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Standaard linux commando eject en dicht doen is eject -t.
*doorbijt*quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef eBasz het volgende:
[..]
*hap*
Ook nog niet wakker?
oh, wat ben ik vervelend vandaag...
Komt mooi uit, ik was ook zeker van plan het zo te houden. Begin maar vast met lachen dan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*doorbijt*
Nee meestal uurtje of 12 pas.
Houden zo kunnen we nog lachen.
* WyriHaximus lacht eBasz uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:32 schreef eBasz het volgende:
[..]
Komt mooi uit, ik was ook zeker van plan het zo te houden. Begin maar vast met lachen dan.
Nu al? Ik begin net in DIG/SC en nu al uitgelachen worden... grmbl.. ik hoopte een beetje plezier uit fok te halen vandaag, maar dat is blijkbaar weer teveel gevraagd... het wordt helemaal niks vandaag....quote:
Lolquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:35 schreef eBasz het volgende:
"Wil je m'n ipod voor me installeren?"
"Jahoor, neem je je ipod dan wel mee? Die moet ik op windows koppelen"
"ok"
....
"hier is m'n laptop dan"
"en de ipod?"
"hier."
"waar is het kabeltje?"
"hoezo? heb je die nodig?"
![]()
Doe ik eens wat er tegen me gezegt word is het weer niet goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:36 schreef eBasz het volgende:
[..]
Nu al? Ik begin net in DIG/SC en nu al uitgelachen worden... grmbl.. ik hoopte een beetje plezier uit fok te halen vandaag, maar dat is blijkbaar weer teveel gevraagd... het wordt helemaal niks vandaag....![]()
quote:Request denied by WatchGuard HTTP proxy.
Reason: one or more categories denied helper='newWebBlocker.1' details='Violence'
thou art forgiven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Doe ik eens wat er tegen me gezegt word is het weer niet goed.
ik wel, moet ik een proxy voor je starten?quote:Hmmm, kan bash.org niet op.
quote:
Nee hoeft niet. Me laptop staat ook aan naast me en die zit op een ADSL test lijn zonder proxy en allesquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef eBasz het volgende:
[..]
ik wel, moet ik een proxy voor je starten?
En heb je ook al plannen voor ná de lunch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed heb zojuist besloten dat ik nog ff snel java ga leren voordat ik met .Net aan de slag ga.
Ja dan ga ik voor ASMquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef eBasz het volgende:
[..]
En heb je ook al plannen voor ná de lunch?![]()
Ik wil altijd nog een keer Brainfuck leren... .quote:
1 2 | <<+++++++++++++++.>.+++.------.--------.>+.>. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | [>+++++++>++++++++++>+++>+<<<<-] The initial loop to set up useful values in the array >++. Print 'H' >+. Print 'e' +++++++. Print 'l' . Print 'l' +++. Print 'o' >++. Print ' ' <<+++++++++++++++. Print 'W' >. Print 'o' +++. Print 'r' ------. Print 'l' --------. Print 'd' >+. Print '!' >. Print newline |
Hmm enigste wat ik kan doen is de echte-kabel bekijken als je postcode en huisnummer hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:49 schreef eBasz het volgende:
Heeft iemand hier toegang tot de systemen van bbned? Of die dan even onze adsl wil platleggen.. Lijkt het tenminste of ik ergens mee bezig ben terwijl ik feitelijk niks doe... ( "de provider is er hard mee bezig, we moeten afwachten..." )
Als je rechts klikt op dat nummer, staat daar niet iets van eigenschappen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Aangezien ik voor kleine dingen geen topic ga openen gooi ik hier even mijn vraag aan software-kenners neer
Hoe kan het dat bij Winamp alle nummers die ik heb in het 'standaard lettertype' zijn (in de balk midden in je browser waar het huidige nummer staat), maar dat van één bepaalde artiest een ander lettertype gehanteerd wordt (alles van Tiësto in mijn geval). Ligt dit aan m'n preferences?
Voorbeeld (onderste is Winamp lettertype) ::
[afbeelding]
Ik denk dat het komt door het speciale teken, de e van Tiësto... Waarschijnlijk kan het standaard font dat niet weergeven, dus valt hij terug op Arial (o.i.d.).quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Aangezien ik voor kleine dingen geen topic ga openen gooi ik hier even mijn vraag aan software-kenners neer
Hoe kan het dat bij Winamp alle nummers die ik heb in het 'standaard lettertype' zijn (in de balk midden in je browser waar het huidige nummer staat), maar dat van één bepaalde artiest een ander lettertype gehanteerd wordt (alles van Tiësto in mijn geval). Ligt dit aan m'n preferences?
Voorbeeld (onderste is Winamp lettertype) ::
[afbeelding]
De rest van DIG blijkbaar ook niet... ;-)quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:18 schreef slacker_nl het volgende:
*gaap* heb geen zin meer
Das niet zo verwonderlijk, tis gewoon een slome dag vandaag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:11 schreef eBasz het volgende:
[..]
De rest van DIG blijkbaar ook niet... ;-)
Ah wachtwoord gevondenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef slakkie het volgende:
[..]
Das niet zo verwonderlijk, tis gewoon een slome dag vandaag.
Vriendinquote:
Goed plan, ik doe mee! Als er maar genoeg IT-ers niet komen opdagen morgen denken ze vanzelf dat het een nationale IT-feestdag was ofzo... (even excuus zoeken, is de datumwaarde van morgen toevallig een macht van 2 ofzo?quote:
Het is wel Internationale beheerders dagquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:07 schreef eBasz het volgende:
[..]
Goed plan, ik doe mee! Als er maar genoeg IT-ers niet komen opdagen morgen denken ze vanzelf dat het een nationale IT-feestdag was ofzo... (even excuus zoeken, is de datumwaarde van morgen toevallig een macht van 2 ofzo?)
Nee, thuis met cookiequote:
Any excuse will do just fine.. Gister was ik thuis, 'de katten hadden m'n schoen kwijtgemaakt'...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Nou en?
En dat betekend dat je niet hoeft te werken
In mijn geval klopt dat zekerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Nou en?
En dat betekend dat je niet hoeft te werken
Dat is een hele leukerdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:38 schreef eBasz het volgende:
[..]
Any excuse will do just fine.. Gister was ik thuis, 'de katten hadden m'n schoen kwijtgemaakt'...
Maar of klanten het leuk vinden is de vraag natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In mijn geval klopt dat zeker![]()
Maar ik ben ook niet echt een system admin![]()
Kan je je cookie niet clonen naar je werk toe?quote:
Gewoon nu al wachtwoord wijzigen. It's so easy.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan je je cookie niet clonen naar je werk toe?
@ thuis zijn discussie: Ik ben gewoon vrij vandaag!
Dat kan natuurlijk ook, maar is te makkelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon nu al wachtwoord wijzigen. It's so easy.
be-hoor-lijk, maar we're picking up the pace a little now...quote:
Zijn we net weer op gang...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja ik weet niet hoe het met de rest van de IT-ers hier zit maar deze IT-er duikt nu bij ze vriendin in bed.
De kruik van m'n vriendin. Dat ben ik, schijnt... Natuurlijk heb ik nog meer functies, zoals het netwerk draaiende houden hier thuis enzo....quote:
En je post nog om 1uur.. Waarom lig je er niet bij?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:58 schreef eBasz het volgende:
[..]
De kruik van m'n vriendin. Dat ben ik, schijnt... Natuurlijk heb ik nog meer functies, zoals het netwerk draaiende houden hier thuis enzo....![]()
hij was er inmiddels weer uitgegooid omdattie koud was?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je post nog om 1uur.. Waarom lig je er niet bij?
Duik er maar snel weer uit, want ik wil nog antwoord op mijn (nieuwe) vraag in je pm!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja ik weet niet hoe het met de rest van de IT-ers hier zit maar deze IT-er duikt nu bij ze vriendin in bed.
Ze heeft genoeg gehad van hem en heeft hem er uit geschopt denk ik zoquote:Op zondag 29 juli 2007 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je post nog om 1uur.. Waarom lig je er niet bij?
Ze zat zelf nog achter de laptop... En ik moet het bed natuurlijk wel eerst opwarmen voordat zij erbij komt hè, da's logies...quote:Op zondag 29 juli 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg gehad van hem en heeft hem er uit geschopt denk ik zo.
Dat kan ook ja. Wij hebben helaas nog geen 2 persoons bed dat komt over 2 maandjes allemaal welquote:Op zondag 29 juli 2007 13:51 schreef eBasz het volgende:
[..]
Ze zat zelf nog achter de laptop... En ik moet het bed natuurlijk wel eerst opwarmen voordat zij erbij komt hè, da's logies...
nergens voor nodig... lekker knus met zijn tweeen in een eenpersoonsbedquote:Op zondag 29 juli 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Wij hebben helaas nog geen 2 persoons bed dat komt over 2 maandjes allemaal wel.
Ik ga meestal gewoon in bed liggen in plaats van te duiken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Hier ook, anders is het bed zo stukquote:Op maandag 30 juli 2007 01:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga meestal gewoon in bed liggen in plaats van te duiken.
quote:Op maandag 30 juli 2007 08:55 schreef BlueCurl het volgende:
mijn bed is al stuk. zit met ductape aan elkaar
Zeker een keer hout nodig gehad voor een casemod? Ik ken het.. zondag, winkels dicht, dan maar het bed aan stukken..quote:Op maandag 30 juli 2007 08:55 schreef BlueCurl het volgende:
mijn bed is al stuk. zit met ductape aan elkaar
Ook met slapende kop? Foto's!quote:Op maandag 30 juli 2007 09:29 schreef BlueCurl het volgende:
...
bed fiksen = matras op de grond en verder slapen trouwensMaar laatste keer ductape gepakt en alles bevestigd waar het moest ongeveer.
Koop een Mac dan schijn je plots heel snel te kunnen slowchattenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:46 schreef eBasz het volgende:
Onze slowchat is wel s-l-o-w trouwens... Ik begrijp dat alle IT-ers hetzelfde tempo hebben?
Voor het nageslacht.. 'ook papa heeft weleens domme dingen gedaan'..quote:Op maandag 30 juli 2007 11:27 schreef BlueCurl het volgende:
nee geen foto's van.. gelukkig maar... was denk ik het laatste waar ik aan dacht zo midden in de nacht. mezelf op de foto zetten als me bed is doorgezakt
Met een mac ben je geen IT-er, dan ben je designer. (of wel IT-er, maar dan eentje die foute keuzes maakt)quote:Op maandag 30 juli 2007 11:38 schreef BlueCurl het volgende:
ga toch lekker naar je eigen topic![]()
no hard feelings hoor
Excuse me VERY much! Verzuimd uw profiel gade te slaan...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:39 schreef BlueCurl het volgende:
"ook mama heeft weleens domme dingen gedaan" word het dan wel!
![]()
maar met een pc kun je ook gewoon designenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:39 schreef eBasz het volgende:
[..]
Met een mac ben je geen IT-er, dan ben je designer. (of wel IT-er, maar dan eentje die foute keuzes maakt)![]()
![]()
je bent niet de eerstequote:Op maandag 30 juli 2007 11:40 schreef eBasz het volgende:
[..]
Excuse me VERY much! Verzuimd uw profiel gade te slaan...
![]()
Uiteraard. 'Je bent designer als je een mac hebt', betekend niet automatisch 'je hebt een mac als je designer bent'.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar met een pc kun je ook gewoon designen
"Dat verwacht je ook niet, toch?" heeft zeker een te denigrerende ondertoon?quote:
In ieder geval aan mannen geen gebrek voor je, zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef BlueCurl het volgende:
deels op mbo en nu ook op hbo enige vrouw in de klas... maargoed... je moet toch wat he?
Slecht planquote:Op maandag 30 juli 2007 01:13 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb zomaar deeltje 176 gmist.maar nu wel tijd om eens te gaan slapen!
[..]
nergens voor nodig... lekker knus met zijn tweeen in een eenpersoonsbed
Hangt er vanaf wat er na gaat gebeurenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga meestal gewoon in bed liggen in plaats van te duiken.
Een echte IT-er zit juist op een *nix based operating system. Onder Windows mis ik dat handige programmatje dat iedereen Terminal noemt.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:39 schreef eBasz het volgende:
[..]
Met een mac ben je geen IT-er, dan ben je designer. (of wel IT-er, maar dan eentje die foute keuzes maakt)![]()
![]()
Hyperterminal?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een echte IT-er zit juist op een *nix based operating system. Onder Windows mis ik dat handige programmatje dat iedereen Terminal noemt.
ik heb het nooit handig gevonden hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een echte IT-er zit juist op een *nix based operating system. Onder Windows mis ik dat handige programmatje dat iedereen Terminal noemt.
quote:
Werkt voor genoeg dingen heerlijkquote:
doe maar geen pc nerd hoor. no offense... maar goed. wel een gozert die het niet erg vind om veel draden in huis te hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:55 schreef eBasz het volgende:
[..]
In ieder geval aan mannen geen gebrek voor je, zeg maar
hoewel dat natuurlijk allemaal ubernerds in ruitjesblouses zijn...
* eBasz heeft ook hbo gedaan...
Dat heet putty, cygwin of securecrt (of of of ofquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
bash volor windows?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:33 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dat heet putty, cygwin of securecrt (of of of of)
bericht gelezen, filmpje nog niet gezien...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gezien en dan vooral het filmpje er bij http://www.nu.nl/news/117(...)cha-beveiliging.html ?
Ajajaj... dat gaat veeel te makkelijk. Lekker van panda trouwens, filmpje zou niet misstaan als 'howto spam 4 n00bz'..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gezien en dan vooral het filmpje er bij http://www.nu.nl/news/117(...)cha-beveiliging.html ?
dat vraag ik me ook af ja..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoe kan je nou een JS error bij een flash bestand 0_o.
* eBasz mompelt iets met een dooie musquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk collega en ik net allebij 4GB RAM van de baas gehad ik knal het er in pikt me BIOs maar 3.3GB. Me collega ze bak geeft Proc error en ze bak start niet meer op
.
Gewoon borg vragen twv nieuwprijs. Ben je gelijk van alle gezeik af.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef mschol het volgende:
godverdomme...
ik leen NOOIT meer dvd's uit aan mensen..
ik krijg bijna een jaar na dato een film terug: echter wel de cheap ass single disc versie terwijl ik de dubbeldisc versie met slipcase hadKUTzooi
nooit meer uitlenen vind ik nog veel beter..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:56 schreef eBasz het volgende:
[..]
Gewoon borg vragen twv nieuwprijs. Ben je gelijk van alle gezeik af.![]()
Lijkt mij logischquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk collega en ik net allebij 4GB RAM van de baas gehad ik knal het er in pikt me BIOs maar 3.3GB. Me collega ze bak geeft Proc error en ze bak start niet meer op
.
Hoe zo dat? 32bit gaat toch tot max 4GB.quote:
Ach baas betaaldquote:
Nee minderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe zo dat? 32bit gaat toch tot max 4GB.
[..]
Hmm maf want volgens de specs (het is de SFF) kan er max 8GB inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee minder
Het heeft maximaal 4gb om te gebruiken en sommige stukken zijn al gereserveerd.
Dus in theorie kom je niet veel verder dan het eerder genoemde getal.
64 bit gebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm maf want volgens de specs (het is de SFF) kan er max 8GB in.
Bios update?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
In me BIOS gaan kijken want die kwam er mee dat het 3.3GB was.
Ja morgen weer een dag, ga nu niet van alkmaar naar haarlem voor een bios updatequote:
Wat mot je in haarlem?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja morgen weer een dag, ga nu niet van alkmaar naar haarlem voor een bios update.
Lekker over 1 baan rijden de komende twee maanden op de a9quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar staat me doos van me werk.
Lekker half slapen in de trein zitten en in de bus staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker over 1 baan rijden de komende twee maanden op de a9![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ga eens met wat meer respect met je vriendin om, hey!
Dat klinkt kutquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lekker half slapen in de trein zitten en in de bus staan.
Liever nu werken als iedereen vakantie heeft, het lekker rustig is in de trein enzo en dan later weg als het weer druk wordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat klinkt kut![]()
Maand vakantie en er geen last van hebben is veel beter.![]()
Dan ga ik ook op vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Liever nu werken als iedereen vakantie heeft, het lekker rustig is in de trein enzo en dan later weg als het weer druk word.
Tof welcome backquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:44 schreef JortK het volgende:
Ook weer terug van vakantie om lekker te slowchatten
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tof welcome back!
Wat heb je allemaal gedaan ? :p .
Klinkt luiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef JortK het volgende:
[..]Poker gespeelt Whiskey gezopen In de sauna gezeten Gezwommen Geslapen
En wat ben je aan het fabriceren?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klinkt lui.
* WyriHaximus is in C# aan het kutten
Ik ben bezig (als zelfleer project) iets te maken wat aan de hand van logs in een database een verhaaltje tevoorschijntoverquote:
ROFL!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:21 schreef Quarks het volgende:
[afbeelding]
xkcd.com is weer briljant.![]()
![]()
Geocityquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ROFL!
Little Punks is ook rofl, kwam het laatst tegen!
[afbeelding,link]
Als je dan gewoon gelijk zegt dat ik ze voortaan niet zo groot moet posten hierquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:43 schreef Sjowhan het volgende:
WyriHaximus: Het betreffende comic heb ik maar ff in de adblock gezet, veel te groot m.i
Ik ben nog vrijquote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:43 schreef Geqxon het volgende:
JortK, pas je op dat je niet te hard werkt?
't Is gelijk zo meer scrollen na dat stripjequote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:46 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Als je dan gewoon gelijk zegt dat ik ze voortaan niet zo groot moet posten hier.
Zo beter?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 16:12 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
't Is gelijk zo meer scrollen na dat stripje
Doe dan een link ofzo
Tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:25 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, vandaag voor het eerst me biologishe moeder ontmoeten als alles goed gaat.
Idd erg tofquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:49 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Tof
($user->adopted == true) toevallig?
Wel natuurlijk even vertellen hoe het was hequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 11:25 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge, vandaag voor het eerst me biologishe moeder ontmoeten als alles goed gaat.
Uiteraardquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel natuurlijk even vertellen hoe het was he
Zover ik weet wel, net zoals USB.. Enkel is het een stuk tragerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:38 schreef mschol het volgende:
even snel een vraagje...
is Sata 2 backwards compatible met Sata ?
ik bezit namelijk de asus a7v600 SE maar die bezit geen SATA2 , echter wel SATA...
tja trager boeit me opzich niet heel erg.. maar was daar eff benieuwd naar anders is mijn keuze zo beperktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zover ik weet wel, net zoals USB.. Enkel is het een stuk trager
Zeker specialy dag gisterquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:10 schreef phluphy het volgende:
Tjeetje Harry, ik lees nu pas wat een speciale dag jij gisteren had!![]()
Heftig hoor, maar wel fijn om te lezen dat de ontmoeting prettig verliep. Was je bio-mom ook zenuwachtig? Lijkt me toch echt heel emotioneel om je kind na zoveel jaren te kunnen zien.
Ah mooizoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:10 schreef phluphy het volgende:
Oh, ik had nog beloofd je te laten weten hoe het met die cd (dvd) is afgelopen. Nou, hij werkt prima!![]()
Ben daar net mee begonnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, WyrilHaximus, kijk jij toevallig de serie "Heroes" ?
Nog nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, WyrilHaximus, kijk jij toevallig de serie "Heroes" ?
Erhm nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef Geqxon het volgende:
Dan zul je vast ook wel kunnen raden waarom ik het heb gegokt.
Btw: Must-have!
Waarom niet gewoon mirror dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Erhm nee eigenlijk niet.
Hmm, ik moet maar eens naar striping gaan kijken voor me nieuwe PC. En een goedkope manier om veel backup ruimte te hebben
.
Omdat het een behoorlijke klap sneller is dan een mirrorquote:
Op jullie letten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 08:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey Godlike wat doe jij überhaupt zo vroeg online... tis vakansie man
Je bespioneert me héquote:Op zondag 5 augustus 2007 08:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op jullie letten.
Ik heb mod dienst.
Tis afzien he in die vakantie als de bezetting minimaal isquote:Op zondag 5 augustus 2007 08:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op jullie letten.
Ik heb mod dienst.
quote:
Ja soms snap ik die denkwijze van die gasten ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
Ik weet niet wat google er van maakt maar ik ben dit nog niet in het topic tegen gekomen
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
Ik weet niet wat google er van maakt maar ik ben dit nog niet in het topic tegen gekomen
[..]
Ja die willen we allemaal welquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef mschol het volgende:
pffff... wat een hitte op zolder.. nu zou ik wel een dak terras gewild hebben
das ook waar..quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef Geqxon het volgende:
Een plat dak is ook altijd zo lekker warm.
LOL... misschien je BIOS ff instellenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
das ook waar..
en ja tis niet geheel eerlijk, staan 2 pc's 24/7 te zoemen (waarvan er 1 pertinent uitgaat omdat tie idle al 55 graden is (amd athlon 2600+)
wat ik ook doe, alles behalve een tafel ventillator brengt de temperatuur niet naar beneden...
voor wat? oververhitting?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:13 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL... misschien je BIOS ff instellen
Ja je kunt in je BIOS de snelheid van je CPU regelen... of dat dynamisch moet zijn of dat die constant op een vaste snelheid bezig moet zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
voor wat? oververhitting?
no use, kan dat niet instellen heeft een vaste waarde (90 graden)
en hij doet het opzich prima, moet nu alleen niet mijn videokaart belasten want die vind het niet leukk(artifacts all over the place..)
LOLquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:50 schreef Geqxon het volgende:
RTL4 geeft blijkbaar geen prioriteit aan TV-programma's die 's nachts komen. Cobra 11 begint altijd te laat of te vroeg, en loopt daardoor bijna altijd wel uit. Het probleem? Ik mis altijd óf het einde óf het begin.
Techniek staat voor niets!
Maar je kan het toch ook zonder ondertiteling kijken... of is dat toevallig zon duitse serie?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:01 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad, maar er is amper aan ondertiteling te komen.
Het leuke is, dan begint het een kwartier te laat. Dan weet ik dat ik het einde ga missen. En toch kijken he.
laptops kunnen dat en nieuwe desktop systemen misschien (nooit gezien in een desktop)quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja je kunt in je BIOS de snelheid van je CPU regelen... of dat dynamisch moet zijn of dat die constant op een vaste snelheid bezig moet zijn
Ik ken dat gevoelquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
laptops kunnen dat en nieuwe desktop systemen misschien (nooit gezien in een desktop)
mijn desktop kan dat niet...
pc is inmiddels ook wel aan vervanging toe maarja.. geen geld..
Je kent "Alarm für Cobra 11" niet?? Cultuurbarbaar!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar je kan het toch ook zonder ondertiteling kijken... of is dat toevallig zon duitse serie?
Ja sorry... ik heb het niet zo op Duitse dingenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kent "Alarm für Cobra 11" niet?? Cultuurbarbaar!
geen geld? kut he ?quote:
Ja ik heb wel genoeg geld, maar ik heb niet zo zin om er geld aan uit te gevenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geen geld? kut he ?
en tja m'n huidige pc heb ik wel eens getopt op 80-82 graden
toen heb ik em maar snel uitgezet
en ik heb een kleine kut kast..
wil eigenlijk een bredere langere en ietsje hogere kast hebben (de hoogte booit me opzich niet echt, breedte en lenghte wel want als dat meer is kan ik kabels beter wegwerken(= betere airflow)
Antec kastje niets?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geen geld? kut he ?
en tja m'n huidige pc heb ik wel eens getopt op 80-82 graden
toen heb ik em maar snel uitgezet
en ik heb een kleine kut kast..
wil eigenlijk een bredere langere en ietsje hogere kast hebben (de hoogte booit me opzich niet echt, breedte en lenghte wel want als dat meer is kan ik kabels beter wegwerken(= betere airflow)
kasten hoeven niet mooi te zijn... (betaal je veel voor) mag zelfs een groot rechthoekig koekblik zijn... , alssie maar groot genoeg isquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Antec kastje niets?
Die hebben mooie kasten
Ik gaat ook naar mn vriendin toequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan duikt zijn nest in
Morgen 6.30 wekker
Rood?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef JortK het volgende in een ander topic waar eigenlijk geen SC is toegestaan: :
Volgende keer wil ik een glaasje met je meekomen drinken
nu willen we alle details ook! je begint er zelf overquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Eerst nog ff een pot wippen (daar belde ze voor) en dan ook lekker slapen
Ook geen maatje?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik hoef/wil lekker geen vriendin!
Rosequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Rood?
Wit?
Rosé?
enneh... wat een raar tijdstip om met je vriendin naar de speeltuin te gaan.![]()
![]()
It was goodquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nu willen we alle details ook! je begint er zelf over
Rofl!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:30 schreef JortK het volgende:
LOL:
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=5426
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik doe altijd me gordijnen dicht.
Ik heb vannacht gepriktquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:56 schreef phluphy het volgende:
Jongens toch
![]()
Ik ben vannacht overigens ook lek(ker) geprikt.
In veelvoud.
Door muggen.
![]()
Dat doe ik ook altijd maar krijg een slag naar me hoofd met de opmerking er achetr aan de ze moe is en wil slapenquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, maar jouw vriendin had vóór het prikken jeuk.![]()
Ik had het erná.
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd maar krijg een slag naar me hoofd met de opmerking er achetr aan de ze moe is en wil slapen.
Vriendje zoeken die lekker ruikt voor muggen?quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, maar jouw vriendin had vóór het prikken jeuk.![]()
Ik had het erná.
![]()
Dat vindt mijn man vast niet goed.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:37 schreef Sjowhan het volgende:
Vriendje zoeken die lekker ruikt voor muggen?
En wat nou als hij er een vriendinnetje bij krijgtquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:43 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat vindt mijn man vast niet goed.![]()
![]()
Ach moet je maar zeggen dat ik het gezegd hebquote:Op maandag 6 augustus 2007 14:43 schreef phluphy het volgende:
[..]
Dat vindt mijn man vast niet goed.![]()
![]()
Volgens mij snap ik 'm !quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:44 schreef Geqxon het volgende:
Mijn hand is gisteravond helemaal lekgeprikt.
Met zo'n vrouw heb je toch geen vriendinnetje (erbij) nodig!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:47 schreef WyriHaximus het volgende:
En wat nou als hij er een vriendinnetje bij krijgt.
Right!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:50 schreef JortK het volgende:
Ach moet je maar zeggen dat ik het gezegd heb
Wanker!quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:44 schreef Geqxon het volgende:
Mijn hand is gisteravond helemaal lekgeprikt.
En met zon man wel een vriendje er bij dan?quote:Op maandag 6 augustus 2007 15:04 schreef phluphy het volgende:
[..]
Met zo'n vrouw heb je toch geen vriendinnetje (erbij) nodig!![]()
![]()
Ik zit tenminste niet onder de plak bij een vriendin die mij verplicht haar in een speeltuin te prikken.quote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik zit tenminste niet onder de plak bij een vriendin die mij verplicht haar in een speeltuin te prikken.
Afaik is er niet echt een validator beschikbaar om emailscripts te checken.quote:Op maandag 6 augustus 2007 16:38 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed ik zit met een klein probleempje. Ik probeer een email met attachments te creeren maar het lijkt wel alsof het gegenereerde emailtje nooit goed is. Weet iemand een validator voor dit soort dingen?
quote:This error may also occur when slapd is unable to access the contents of its database because of file permission problems. For instance, on a RedHat Linux system, slapd runs as user 'ldap'. When slapadd is run as root to create a database from scratch, the contents of /var/lib/ldap are created with user and group root and with permission 600, making the contents unaccessable to the slapd server.
Zonder attachment werkt gewoon maar met is het probleemquote:Op maandag 6 augustus 2007 16:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Afaik is er niet echt een validator beschikbaar om emailscripts te checken.
Heb je al het geprobeerd zonder attachment?
Eventueel is het error_log bekijken of daar geen fouten en/of meldingen in staan een idee?
Header informatie goed?quote:Op maandag 6 augustus 2007 18:26 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Zonder attachment werkt gewoon maar met is het probleem. En het gaat om de output die er uit komt
. Zal het straks ff posten zit nu met wat andere dingen aan me hoofd
.
Header klopte niet echt nee. Moest mixed ipv alternate hebbenquote:
Ben je nou zo vanstreek dat je niet de goeie URL post?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:43 schreef Sjowhan het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)ssenger-verkeer.html
En proof:
http://one.fsphost.com/User321/sshot_2007-08-07_19-36-44a.png![]()
Oh, schijnbaar verkeerde url gepastequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:19 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ben je nou zo vanstreek dat je niet de goeie URL post?http://tweakers.net/nieuw(...)ssenger-verkeer.html
Anyway BC, heb fobo bijgewerkt.
Nope en nu kan ik MS de schuld geven als een msn berichtje niet meer aankomtquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:26 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Oh, schijnbaar verkeerde url gepaste
Maagoed, niet goed natuurlijk wat Microsoft doet...
behalve als je natuurlijk een bericht al van MSN krijgt dat het niet aan gekomen isquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nope en nu kan ik MS de schuld geven als een msn berichtje niet meer aankomt.
Dan is het nog steeds hun schuldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 21:03 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
behalve als je natuurlijk een bericht al van MSN krijgt dat het niet aan gekomen is
quote:The CLR has been unable to transition from COM context 0x1b4008 to COM context 0x1b4178 for 60 seconds. The thread that owns the destination context/apartment is most likely either doing a non pumping wait or processing a very long running operation without pumping Windows messages. This situation generally has a negative performance impact and may even lead to the application becoming non responsive or memory usage accumulating continually over time. To avoid this problem, all single threaded apartment (STA) threads should use pumping wait primitives (such as CoWaitForMultipleHandles) and routinely pump messages during long running operations.
Nee ik snap het wou je zeggenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:34 schreef Sjowhan het volgende:
Sjeezus, wil je dat ik het begrijp ofzo![]()
COM, STA, CoWaitshit
1 |
Googlen manquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:49 schreef SpeedyGJ het volgende:
Zeg, waar vind ik die Quikreplay terug?kan em nergens meer vinden
Lol jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 16:54 schreef JortK het volgende:
[..]
Googlen man
http://www.triplesix.nl/ff_extensions/fullquickreply/whatsnew.php
Safe for arbeidsslaven?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef JortK het volgende:
Even wat gezonde ontspanning op de vroege morgen:
http://www.dumpert.nl/mediabase/22848/619e3b07/index.html
Even voor thuis opslaan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 17:31 schreef JortK het volgende:
[..]
Shakira die met dr reet loopt te schudden, maar ze heeft dr broek nog aan
Wat denken ze wel niet van me!quote:Spencer E. Baldwin - My boyfriend's tool is too big for my mouth.
Sonja Kendrick - Feels Bigger
Marquita Hess - Become the man you have always wanted to be
Fay Hurley - Ladies will love you
Suzuki Cedric - Girl's shirt up over her
Dat je een klein japanse meisje als vriendin hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 09:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Even voor thuis opslaan.
Ik heb trouwens weer leuke spam binnen!
[..]
Wat denken ze wel niet van me!!
Ow ik heb preview aanstaan en remote plaatjes staan uit alleen als ze embedded in het bericht zitten zie ik zequote:
Hoe weet je dat? Stuurt je collega soms spammailtjes via de interne mail?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ow ik heb preview aanstaan en remote plaatjes staan uit alleen als ze embedded in het bericht zitten zie ik ze. En krijg toch alleen maar veel te dure viagra de laatste tijd (collega kan het voor 40 cent krijgen en ik mot 2 euro neer gaan tellen).
Nee we zitten tegenover elkaarquote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:13 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Hoe weet je dat? Stuurt je collega soms spammailtjes via de interne mail?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:33 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Nee we zitten tegenover elkaar. En meestal beginnen we are over als we wat leuks binnen hebben
.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:34 schreef Geqxon het volgende:
[..]
"Non de ju, ik heb me nu toch een grote penis op het scherm staan!"
Nee Jip en Jannekequote:Op donderdag 9 augustus 2007 10:51 schreef Geqxon het volgende:
Jij en je collega heten Jos en Edgar??
Bij de supermarkt een lekker fris blaadje hebbenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:43 schreef Geqxon het volgende:
Bij de supermarkt in de verkeerde rij staan.... grrr
Dat had ik vandaag dus. Bij het verkeerde meisje in de rij gaan staan. Waardoor mijn grap mislukte .quote:Op donderdag 9 augustus 2007 11:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Bij de supermarkt een lekker fris blaadje hebben. Vandaag had ik een ouwe graftak
.
lol wat was je van plan dan? "Hoi mag ik ff een foto van je maken en die showen aan mijn mede nerds?"quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Dat had ik vandaag dus. Bij het verkeerde meisje in de rij gaan staan. Waardoor mijn grap mislukte .
Als ze om mijn klantenkaart zou vragen, reageren met: "Hoezo? Ben je in de aanbieding dan?".quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:06 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
lol wat was je van plan dan? "Hoi mag ik ff een foto van je maken en die showen aan mijn mede nerds?"
lolquote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ze om mijn klantenkaart zou vragen, reageren met: "Hoezo? Ben je in de aanbieding dan?".
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 12:07 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Als ze om mijn klantenkaart zou vragen, reageren met: "Hoezo? Ben je in de aanbieding dan?".
Soms wel jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |