Is er geen mogelijkheid tot installeren van software en/of aanpassen van de buttons?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eerst werkt alles lekker ja, maar op den duur valt het je toch tegen
Ik heb trouwens vage problemen met mijn nieuwe muis, of het nou aan Vista ligt dat weet ik niet mja
Als ik vorige pagina wil gaan, gaat die ivp 1X 2X terug, dit is soms behoorlijk irrir![]()
Yup ook al geprobeert maar geeft geen resultaatquote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid tot installeren van software en/of aanpassen van de buttons? [afbeelding]
Zo denk ik er ook overquote:Op zondag 22 juli 2007 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hoop dat je er tevreden mee bent.. Ikzelf denk dat ik het wel aankoop bij mijn nieuwe pc (OEM), maar dat ik tot SP1 nog even XP erop wil
dat duurt bij alle tomtom's toch zo lang ?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef JortK het volgende:
Tom Tom 6 installeren duurt trouwens wel een eeuwigheid zeg
Ja ik word er echt moe van van dat trage gebeuren, maja ik ben dan ook heel Europa erop aan het zettenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat duurt bij alle tomtom's toch zo lang ?
denk in iedergeval aan de celeron processoren en dan zo rond de zelfde klok snelheid denk ik..quote:Op zondag 22 juli 2007 15:01 schreef Youp_van_t_Hek het volgende:
ff snel een vraagje, een AMD Duron 1600 en 1800 met 256mb geheugen, waarmee zijn die te vergelijken in Intel pentium normen?
Had ook een topic kunnen maken maar dat leek me wat overdreven![]()
tnkx
Dankequote:
Leuk toch. Kan jij eens bepalen wat je eetquote:Op zondag 22 juli 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar zn vriendinnetje toe
Ik moet koken
Genoeg hd's om een mirror en een stripe te bouwen?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:06 schreef Sjowhan het volgende:
[afbeelding]
Mijn config so-far. Geen HD(s) of graka nodig aangezien ik deze nog heb van mijn huidige systeem.
Nog opmerkingen hierover![]()
![]()
Zit er aan te denken om het in de toekomst te doen voor mijn documenten (incl. hardware raid), maar mp3's/games etc heb ik of op cd/DVD, of kan ik (opnieuw) ergens weghalen.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:22 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Genoeg hd's om een mirror en een stripe te bouwen?![]()
Mijn stripe set wil ik thuis in elk geval nooit meer vanaf alleen wil je daar geen belangrjke data op hebben.
Ik heb een stripe voor mij OS, games , downloads, etcquote:Op maandag 23 juli 2007 11:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zit er aan te denken om het in de toekomst te doen voor mijn documenten (incl. hardware raid), maar mp3's/games etc heb ik of op cd/DVD, of kan ik (opnieuw) ergens weghalen.
Nja, ik heb opzich niet zo kritische informatie op de harddisken staan, maar moet zeker wel in de toekomst veranderd worden.quote:Op maandag 23 juli 2007 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb een stripe voor mij OS, games , downloads, etc
en alle persoonlijke data (mail, docs, etc) staan allemaal op een mirror.
Wat is een stripe?quote:Op maandag 23 juli 2007 11:42 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ik heb een stripe voor mij OS, games , downloads, etc
en alle persoonlijke data (mail, docs, etc) staan allemaal op een mirror.
http://en.wikipedia.org/wiki/Data_striping ?quote:Op maandag 23 juli 2007 14:11 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Wat is een stripe?![]()
Moge trouwens![]()
* WyriHaximus verstop snel wat dingetjes uit ze tas
Ah zo, kende het idee wel alleen de naam nietquote:Op maandag 23 juli 2007 15:27 schreef mschol het volgende:
[..]
http://en.wikipedia.org/wiki/Data_striping ?windows Vista - Media center ziet mijn aangesloten TV niet... (aangesloten via tulp op videokaart)
alleen de monitor...
videokaart ziet daarin tegen wel de tv aangesloten zijn (en desktop wordt er ook op verbreed)
Dan heb je wat te klussenquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag krijg ik mijn nieuwe spulletjes binnen
Have funquote:Op woensdag 25 juli 2007 08:45 schreef Sjowhan het volgende:
Vandaag krijg ik mijn nieuwe spulletjes binnen
Vanavond jaquote:
64 bit dan toch wel?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:05 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Vanavond ja
Eerst werken helaas, heb al de nodige backups gemaakt (Firefox/RSS reader/torrents/downloads etc) dus bijna klaar voor reinstall Windows XP Pro
[afbeelding]
Nja, zie geen reden om 64bit te gaan gebruiken.. 32bit doet 't goed, geen problemen mee..quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:08 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
64 bit dan toch wel?
Of zit er geen enkele verandering in?![]()
ja dan moest je welquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:17 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Nja, zie geen reden om 64bit te gaan gebruiken.. 32bit doet 't goed, geen problemen mee..
Als ik 4GB+ erin had gedaan, dan zou ik zeker 64bit gaan gebruiken
Hmm, best wel aantrekkelijk om dus op 64bit over te gaan dus?quote:Op woensdag 25 juli 2007 09:20 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
ja dan moest je wel![]()
Mijn snelheid op XP is aanzienlijk beter geworden na 64bit en een stripe
met namen zaken zoals winrar, quickpar, etc kan me uren schelen
Het laatste in elk gevalquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:22 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Hmm, best wel aantrekkelijk om dus op 64bit over te gaan dus?
Hoe zit het met progs (vooral) die niet onder 64bit werken? Kan je 32bit progs ook draaien op 64bit?
Dat is SC jaquote:Op woensdag 25 juli 2007 09:38 schreef WyriHaximus het volgende:
moge slakkie
lol @ FOK!tv: Campzone met Tweakers, bier en vrouwen
EDIT Dat is sunchaser toch of niet? (Volgens mij ooit eens gelezen dacht ik.)
* WyriHaximus kijkt nog niet zo lang Fok!TV
Ow en lol @ "Ik zeg dat ik van Fok! ben in de tweakers tent en ineens rent iedereen weg"![]()
Met mijn nieuwe systeem zal de hardware ook wel herkend wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het laatste in elk geval
Ik kan je ook niet beloven dat het aantrekkelijk is om op 64bit te draaien.
Het is misschien wel iets om te testen op dit moment als je toch een install moet doen.
Ik heb nog geen programma gehad inclusief games welke niet willen draaien op 64bit
Grootste risico voornamelijk met oudere hardware is dat er geen 64bit xp drivers zijn.
Maar mijn nieuwe pc werd geheel herkend in 1 keer en ik heb geen oude hardware.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |