hij ziet er best leuk uit...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 00:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
Hehe oke danmaar hoe denk jij over die HD?
Nah ik lik ze lieverquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef phluphy het volgende:
katten![]()
mschol, da's echt een oudje, 19 jaar!![]()
Dat hoor je niet vaak.
Harry, had je nou toch maar die vaseline genomen, had je nu je schrammetjes kunnen insmeren.![]()
Ja katten zijn tof wil er later (paar maandjes) ook 1quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:14 schreef mschol het volgende:
[..]
we hebben hier een kater die komt echt ELKE avond bij mij op schoot aandacht vragen..
hij laat ook alles toe.., heerlijk relaxt beest
(en nog 2 poezen, 1 oudje van 19; ook veel aandacht maar die komt niet naar je toeen nog de zus van de kater (beide uit hetzelfde nest) en die is ook errug aandachtvragerig (en druk )
Ja dat kan uitmakenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 08:04 schreef mschol het volgende:
terug komend op mijn html probleem:
geopend in notepad, save as -> ansi encoding
en probleem is weg..
dit werkt voor alle de html pagina's..
schiet mij maar lek....
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:33 schreef JortK het volgende:
[..]
Vanavond weer lekker lam worden vlak voordat ik op vakantie ga
Is er geen mogelijkheid tot installeren van software en/of aanpassen van de buttons?quote:Op zondag 22 juli 2007 13:43 schreef SpeedyGJ het volgende:
Eerst werkt alles lekker ja, maar op den duur valt het je toch tegen
Ik heb trouwens vage problemen met mijn nieuwe muis, of het nou aan Vista ligt dat weet ik niet mja
Als ik vorige pagina wil gaan, gaat die ivp 1X 2X terug, dit is soms behoorlijk irrir![]()
Yup ook al geprobeert maar geeft geen resultaatquote:Op zondag 22 juli 2007 13:47 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Is er geen mogelijkheid tot installeren van software en/of aanpassen van de buttons? [afbeelding]
Zo denk ik er ook overquote:Op zondag 22 juli 2007 13:42 schreef Sjowhan het volgende:
Ik hoop dat je er tevreden mee bent.. Ikzelf denk dat ik het wel aankoop bij mijn nieuwe pc (OEM), maar dat ik tot SP1 nog even XP erop wil
dat duurt bij alle tomtom's toch zo lang ?quote:Op zondag 22 juli 2007 14:49 schreef JortK het volgende:
Tom Tom 6 installeren duurt trouwens wel een eeuwigheid zeg
Ja ik word er echt moe van van dat trage gebeuren, maja ik ben dan ook heel Europa erop aan het zettenquote:Op zondag 22 juli 2007 14:58 schreef mschol het volgende:
[..]
dat duurt bij alle tomtom's toch zo lang ?
denk in iedergeval aan de celeron processoren en dan zo rond de zelfde klok snelheid denk ik..quote:Op zondag 22 juli 2007 15:01 schreef Youp_van_t_Hek het volgende:
ff snel een vraagje, een AMD Duron 1600 en 1800 met 256mb geheugen, waarmee zijn die te vergelijken in Intel pentium normen?
Had ook een topic kunnen maken maar dat leek me wat overdreven![]()
tnkx
Dankequote:
Leuk toch. Kan jij eens bepalen wat je eetquote:Op zondag 22 juli 2007 16:26 schreef JortK het volgende:
* JortK is naar zn vriendinnetje toe
Ik moet koken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |