Ik ben maar twee weken wegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding] Doei JortK! Voor hoe lang ga je ons verlaten? En waar ga je heen?
En jijSpeedy
4 weken vrij. Wat ga je allemaal doen in die tijd?
Niet veel, plannen om op me zelf te gaanquote:Op vrijdag 20 juli 2007 15:47 schreef phluphy het volgende:
[afbeelding] Doei JortK! Voor hoe lang ga je ons verlaten? En waar ga je heen?
En jijSpeedy
4 weken vrij. Wat ga je allemaal doen in die tijd?
* mschol gaat vista er van het weekend juist op zetten (samen met dual boot van XP hoorquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Niet veel, plannen om op me zelf te gaanalleen de woningbouw loopt nog wat te kloten, ja ze doen hier lekker moeilijk
Voor de rest nog: Vista eraf gooien en XP erop zetten
Veel plezier !quote:Op vrijdag 20 juli 2007 19:50 schreef JortK het volgende:Ik ben maar twee weken weg [afbeelding]
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:01 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet veel, plannen om op me zelf te gaanalleen de woningbouw loopt nog wat te kloten, ja ze doen hier lekker moeilijk
Voor de rest nog: Vista eraf gooien en XP erop zetten
Vista suks bij mij iig, geeft nog de nodige fouten. Nee ik zie het over een jaartje wel weer.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:03 schreef mschol het volgende:
[..]
* mschol gaat vista er van het weekend juist op zetten (samen met dual boot van XP hoor, just in case..
Ja weet ik, maar ben ook bezig met de MP (Whatpulse) dus moet nog even tot de 15de wachtenquote:
het grootste gedeelte werkt volgens mij wel, alleen qua spellen weet ik het nog absoluut niet.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vista suks bij mij iig, geeft nog de nodige fouten. Nee ik zie het over een jaartje wel weer.
Die laatste is een hele goede redenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:13 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Vista suks bij mij iig, geeft nog de nodige fouten. Nee ik zie het over een jaartje wel weer.
[..]
Ja weet ik, maar ben ook bezig met de MP (Whatpulse) dus moet nog even tot de 15de wachten![]()
Bij mij ook wel hoor, dat is het niet, probleem is: Hij pakt de filmcamera wel, maar tijdens het openen van een film bestand geeft die een dll fout aan, kan em hierdoor nog wel afspelen, maar bewerken in movie maker kan ik vergeten. Oude cam werkt, maar als ik de belichting wil bij stellen kun je het vergeten. Zulke dingen moeten bij mij optimaal werken.quote:Op vrijdag 20 juli 2007 20:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het grootste gedeelte werkt volgens mij wel, alleen qua spellen weet ik het nog absoluut niet.
ach morgen weet ik het..
hopen dat ik em wel kan ghosten (en mijn dual boot menu kan behouden)
Idd, ik ben nu al zover, ik ga niet halve wege stoppenquote:
Hij heet speedy om een redenquote:
we hebben hier een kater die komt echt ELKE avond bij mij op schoot aandacht vragen..quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:08 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hij heet speedy om een reden.
Net ff broertje zijn huisje gezien. Klein maar tof. En ze poesje bijt hard
.
* WyriHaximus vind het altijd leuk als je ze hand aanvallen en laat ooka ltijd het bijten toe terwijl dat eingelijk niet mag en daarom zit hij niet met ze hele hand over de schrammen en bijt plekken .....
beesten hebben bij ons de "afwijking" om oud te worden, meerdere honden van 10+ (merendeel weet ik niet exact, was ik te kleinquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:19 schreef phluphy het volgende:
katten![]()
mschol, da's echt een oudje, 19 jaar!![]()
Dat hoor je niet vaak.
Harry, had je nou toch maar die vaseline genomen, had je nu je schrammetjes kunnen insmeren.![]()
Dat is wel jammerquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef phluphy het volgende:
Ik zou wel willen weten wat jullie geheim is.![]()
Ik had overigens ook een kat die 19 is geworden, en uiteindelijk "overleed" aan een gebroken poot (dierenarts vond 'm te oud om te opereren, en zo'n broze poot geneest never nooit meer).
wij hebben de kat van 23 ook moeten laten inslapen, die kon van ouderdom gewoon niet meer overeind komenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:34 schreef phluphy het volgende:
Ik zou wel willen weten wat jullie geheim is.![]()
Ik had overigens ook een kat die 19 is geworden, en uiteindelijk "overleed" aan een gebroken poot (dierenarts vond 'm te oud om te opereren, en zo'n broze poot geneest never nooit meer).
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=A9UW30quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:38 schreef SpeedyGJ het volgende:
Moet nodig een externe HD hebbenkan ik daar mijn foto's e.d erop zetten
iemand idee welke ik kan nemen?? Uiterlijk maakt niet heel veel uit
zolang het maar bij kleine 100 euro blijft
quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:41 schreef mschol het volgende:en geheim? tja als wij het eens wisten..
aandacht geven, goed te eten geven (lees: regelmatig, in ons geval 's ochtends brokken 's avonds blik of brokken; de oude beesten krijgen speciaal dieet voer), lekker vrij rond laten lopen in de tuin (en tuinen van buren)
beetje jammer is dat oude beesten heel erg in de papieren lopenquote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:49 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik hou van mensen die van dieren houden.
![]()
that i know...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:55 schreef phluphy het volgende:
Ach, als jij oud bent vind je het ook fijn als andere mensen er wat voor over hebben dat je een comfortabele oude dag hebt.![]()
yep helaas bestaan dat soort mensen...quote:Op vrijdag 20 juli 2007 22:04 schreef phluphy het volgende:
Zijn er werkelijk mensen die zoiets zomaar zeggen?![]()
![]()
Was Pistolen Paultje maar nooit overleden.![]()
Ja idd, alleen lees dat die niet op z'n kant kan, hmmz even kijken op die sitequote:Op vrijdag 20 juli 2007 21:43 schreef mschol het volgende:
[..]
http://www.alternate.nl/html/productDetails.html?artno=A9UW30
zoiets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |