Met mijn nieuwe systeem zal de hardware ook wel herkend wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het laatste in elk geval
Ik kan je ook niet beloven dat het aantrekkelijk is om op 64bit te draaien.
Het is misschien wel iets om te testen op dit moment als je toch een install moet doen.
Ik heb nog geen programma gehad inclusief games welke niet willen draaien op 64bit
Grootste risico voornamelijk met oudere hardware is dat er geen 64bit xp drivers zijn.
Maar mijn nieuwe pc werd geheel herkend in 1 keer en ik heb geen oude hardware.
Wat is traag in jouw ogen? Ik haal gemiddeld met mijn Athlon64 3500+ 250MB/s als ik quickpar gebruikte, enkel bij 1-10 blocks die mistte gaat het 10-25MB/s wat ook wel te verwachten valt..quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe systeem zal de hardware ook wel herkend worden
Mijn stripe set zal ook veel performance winst met zich mee hebben gebracht.
Ik ergerde me dan ook rot aan het trage winrar en quickpar.
Ik heb het ook wel eens gelezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Stond van de week in de Mycom () om ff te kijken wat ze voor nieuwe PC's te bieden hadden. En we hadden het over 32bit vs. 64bit. Zegt die gast op een gegeven moment dat je als je een 32bit vista licentie hebt je het gratis kan aanvragen dat je ook de 64bit versie van vista kan installeren met je 32bit key. Iemand ervaring mee of weet of dit klopt?
Ook wel netjesquote:
quote:<WyriHaximus5th> !network whois Danny
<digiweed> WyriHaximus5th: There is no danny on fok.
Jammer dat hij z'n koffie niet voor z'n bak had staan dan... Was de saaie dag toch nog noemenswaardig geworden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol zit met SSH op de bak van me collega en hij zit aan de telefoon. Denk voor de gein eens kijken of eject werkt, yup werkt, hij niks door, ik doe eject -t hij kijkt naar ze bak en kijkt daarna naar mij wat ik nou weer uit haal.
Ah weer een saaie dag op kantoor.
Ga kijken en je weet hetquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah irc bestaat ook nog ja![]()
Zal mijn @ wel were kwijt zijn![]()
UPS ftwquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef eBasz het volgende:
[..]
Jammer dat hij z'n koffie niet voor z'n bak had staan dan... Was de saaie dag toch nog noemenswaardig geworden.![]()
Dat vraag ik me af en toe 's ochtends ook af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ow, waarom vrolijk doen, ik moet gaan werken.![]()
[copycatmodus]quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ow, waarom vrolijk doen, ik moet gaan werken.![]()
Standaard linux commando eject en dicht doen is eject -tquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:21 schreef eBasz het volgende:
Ook goedemorgen. Benieuwd hoe ik deze dag weer door ga komen... de CD-lade openen via SSH, hoe deed je dat precies?
*hap*quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Standaard linux commando eject en dicht doen is eject -t.
*doorbijt*quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef eBasz het volgende:
[..]
*hap*
Ook nog niet wakker?
oh, wat ben ik vervelend vandaag...
Komt mooi uit, ik was ook zeker van plan het zo te houden. Begin maar vast met lachen dan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*doorbijt*
Nee meestal uurtje of 12 pas.
Houden zo kunnen we nog lachen.
* WyriHaximus lacht eBasz uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:32 schreef eBasz het volgende:
[..]
Komt mooi uit, ik was ook zeker van plan het zo te houden. Begin maar vast met lachen dan.
Nu al? Ik begin net in DIG/SC en nu al uitgelachen worden... grmbl.. ik hoopte een beetje plezier uit fok te halen vandaag, maar dat is blijkbaar weer teveel gevraagd... het wordt helemaal niks vandaag....quote:
Lolquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:35 schreef eBasz het volgende:
"Wil je m'n ipod voor me installeren?"
"Jahoor, neem je je ipod dan wel mee? Die moet ik op windows koppelen"
"ok"
....
"hier is m'n laptop dan"
"en de ipod?"
"hier."
"waar is het kabeltje?"
"hoezo? heb je die nodig?"
![]()
Doe ik eens wat er tegen me gezegt word is het weer niet goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:36 schreef eBasz het volgende:
[..]
Nu al? Ik begin net in DIG/SC en nu al uitgelachen worden... grmbl.. ik hoopte een beetje plezier uit fok te halen vandaag, maar dat is blijkbaar weer teveel gevraagd... het wordt helemaal niks vandaag....![]()
quote:Request denied by WatchGuard HTTP proxy.
Reason: one or more categories denied helper='newWebBlocker.1' details='Violence'
thou art forgiven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Doe ik eens wat er tegen me gezegt word is het weer niet goed.
ik wel, moet ik een proxy voor je starten?quote:Hmmm, kan bash.org niet op.
quote:
Nee hoeft niet. Me laptop staat ook aan naast me en die zit op een ADSL test lijn zonder proxy en allesquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef eBasz het volgende:
[..]
ik wel, moet ik een proxy voor je starten?
En heb je ook al plannen voor ná de lunch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed heb zojuist besloten dat ik nog ff snel java ga leren voordat ik met .Net aan de slag ga.
Ja dan ga ik voor ASMquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef eBasz het volgende:
[..]
En heb je ook al plannen voor ná de lunch?![]()
Ik wil altijd nog een keer Brainfuck leren... .quote:
1 2 | <<+++++++++++++++.>.+++.------.--------.>+.>. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | [>+++++++>++++++++++>+++>+<<<<-] The initial loop to set up useful values in the array >++. Print 'H' >+. Print 'e' +++++++. Print 'l' . Print 'l' +++. Print 'o' >++. Print ' ' <<+++++++++++++++. Print 'W' >. Print 'o' +++. Print 'r' ------. Print 'l' --------. Print 'd' >+. Print '!' >. Print newline |
Hmm enigste wat ik kan doen is de echte-kabel bekijken als je postcode en huisnummer hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:49 schreef eBasz het volgende:
Heeft iemand hier toegang tot de systemen van bbned? Of die dan even onze adsl wil platleggen.. Lijkt het tenminste of ik ergens mee bezig ben terwijl ik feitelijk niks doe... ( "de provider is er hard mee bezig, we moeten afwachten..." )
Als je rechts klikt op dat nummer, staat daar niet iets van eigenschappen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Aangezien ik voor kleine dingen geen topic ga openen gooi ik hier even mijn vraag aan software-kenners neer
Hoe kan het dat bij Winamp alle nummers die ik heb in het 'standaard lettertype' zijn (in de balk midden in je browser waar het huidige nummer staat), maar dat van één bepaalde artiest een ander lettertype gehanteerd wordt (alles van Tiësto in mijn geval). Ligt dit aan m'n preferences?
Voorbeeld (onderste is Winamp lettertype) ::
[afbeelding]
Ik denk dat het komt door het speciale teken, de e van Tiësto... Waarschijnlijk kan het standaard font dat niet weergeven, dus valt hij terug op Arial (o.i.d.).quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Aangezien ik voor kleine dingen geen topic ga openen gooi ik hier even mijn vraag aan software-kenners neer
Hoe kan het dat bij Winamp alle nummers die ik heb in het 'standaard lettertype' zijn (in de balk midden in je browser waar het huidige nummer staat), maar dat van één bepaalde artiest een ander lettertype gehanteerd wordt (alles van Tiësto in mijn geval). Ligt dit aan m'n preferences?
Voorbeeld (onderste is Winamp lettertype) ::
[afbeelding]
De rest van DIG blijkbaar ook niet... ;-)quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:18 schreef slacker_nl het volgende:
*gaap* heb geen zin meer
Das niet zo verwonderlijk, tis gewoon een slome dag vandaag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:11 schreef eBasz het volgende:
[..]
De rest van DIG blijkbaar ook niet... ;-)
Ah wachtwoord gevondenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef slakkie het volgende:
[..]
Das niet zo verwonderlijk, tis gewoon een slome dag vandaag.
Vriendinquote:
Goed plan, ik doe mee! Als er maar genoeg IT-ers niet komen opdagen morgen denken ze vanzelf dat het een nationale IT-feestdag was ofzo... (even excuus zoeken, is de datumwaarde van morgen toevallig een macht van 2 ofzo?quote:
Het is wel Internationale beheerders dagquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:07 schreef eBasz het volgende:
[..]
Goed plan, ik doe mee! Als er maar genoeg IT-ers niet komen opdagen morgen denken ze vanzelf dat het een nationale IT-feestdag was ofzo... (even excuus zoeken, is de datumwaarde van morgen toevallig een macht van 2 ofzo?)
Nee, thuis met cookiequote:
Any excuse will do just fine.. Gister was ik thuis, 'de katten hadden m'n schoen kwijtgemaakt'...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Nou en?
En dat betekend dat je niet hoeft te werken
In mijn geval klopt dat zekerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Nou en?
En dat betekend dat je niet hoeft te werken
Dat is een hele leukerdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:38 schreef eBasz het volgende:
[..]
Any excuse will do just fine.. Gister was ik thuis, 'de katten hadden m'n schoen kwijtgemaakt'...
Maar of klanten het leuk vinden is de vraag natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In mijn geval klopt dat zeker![]()
Maar ik ben ook niet echt een system admin![]()
Kan je je cookie niet clonen naar je werk toe?quote:
Gewoon nu al wachtwoord wijzigen. It's so easy.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan je je cookie niet clonen naar je werk toe?
@ thuis zijn discussie: Ik ben gewoon vrij vandaag!
Dat kan natuurlijk ook, maar is te makkelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon nu al wachtwoord wijzigen. It's so easy.
be-hoor-lijk, maar we're picking up the pace a little now...quote:
Zijn we net weer op gang...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja ik weet niet hoe het met de rest van de IT-ers hier zit maar deze IT-er duikt nu bij ze vriendin in bed.
De kruik van m'n vriendin. Dat ben ik, schijnt... Natuurlijk heb ik nog meer functies, zoals het netwerk draaiende houden hier thuis enzo....quote:
En je post nog om 1uur.. Waarom lig je er niet bij?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:58 schreef eBasz het volgende:
[..]
De kruik van m'n vriendin. Dat ben ik, schijnt... Natuurlijk heb ik nog meer functies, zoals het netwerk draaiende houden hier thuis enzo....![]()
hij was er inmiddels weer uitgegooid omdattie koud was?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je post nog om 1uur.. Waarom lig je er niet bij?
Duik er maar snel weer uit, want ik wil nog antwoord op mijn (nieuwe) vraag in je pm!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja ik weet niet hoe het met de rest van de IT-ers hier zit maar deze IT-er duikt nu bij ze vriendin in bed.
Ze heeft genoeg gehad van hem en heeft hem er uit geschopt denk ik zoquote:Op zondag 29 juli 2007 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je post nog om 1uur.. Waarom lig je er niet bij?
Ze zat zelf nog achter de laptop... En ik moet het bed natuurlijk wel eerst opwarmen voordat zij erbij komt hè, da's logies...quote:Op zondag 29 juli 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg gehad van hem en heeft hem er uit geschopt denk ik zo.
Dat kan ook ja. Wij hebben helaas nog geen 2 persoons bed dat komt over 2 maandjes allemaal welquote:Op zondag 29 juli 2007 13:51 schreef eBasz het volgende:
[..]
Ze zat zelf nog achter de laptop... En ik moet het bed natuurlijk wel eerst opwarmen voordat zij erbij komt hè, da's logies...
nergens voor nodig... lekker knus met zijn tweeen in een eenpersoonsbedquote:Op zondag 29 juli 2007 14:20 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat kan ook ja. Wij hebben helaas nog geen 2 persoons bed dat komt over 2 maandjes allemaal wel.
Ik ga meestal gewoon in bed liggen in plaats van te duiken.quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Hier ook, anders is het bed zo stukquote:Op maandag 30 juli 2007 01:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga meestal gewoon in bed liggen in plaats van te duiken.
quote:Op maandag 30 juli 2007 08:55 schreef BlueCurl het volgende:
mijn bed is al stuk. zit met ductape aan elkaar
Zeker een keer hout nodig gehad voor een casemod? Ik ken het.. zondag, winkels dicht, dan maar het bed aan stukken..quote:Op maandag 30 juli 2007 08:55 schreef BlueCurl het volgende:
mijn bed is al stuk. zit met ductape aan elkaar
Ook met slapende kop? Foto's!quote:Op maandag 30 juli 2007 09:29 schreef BlueCurl het volgende:
...
bed fiksen = matras op de grond en verder slapen trouwensMaar laatste keer ductape gepakt en alles bevestigd waar het moest ongeveer.
Koop een Mac dan schijn je plots heel snel te kunnen slowchattenquote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:46 schreef eBasz het volgende:
Onze slowchat is wel s-l-o-w trouwens... Ik begrijp dat alle IT-ers hetzelfde tempo hebben?
Voor het nageslacht.. 'ook papa heeft weleens domme dingen gedaan'..quote:Op maandag 30 juli 2007 11:27 schreef BlueCurl het volgende:
nee geen foto's van.. gelukkig maar... was denk ik het laatste waar ik aan dacht zo midden in de nacht. mezelf op de foto zetten als me bed is doorgezakt
Met een mac ben je geen IT-er, dan ben je designer. (of wel IT-er, maar dan eentje die foute keuzes maakt)quote:Op maandag 30 juli 2007 11:38 schreef BlueCurl het volgende:
ga toch lekker naar je eigen topic![]()
no hard feelings hoor
Excuse me VERY much! Verzuimd uw profiel gade te slaan...quote:Op maandag 30 juli 2007 11:39 schreef BlueCurl het volgende:
"ook mama heeft weleens domme dingen gedaan" word het dan wel!
![]()
maar met een pc kun je ook gewoon designenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:39 schreef eBasz het volgende:
[..]
Met een mac ben je geen IT-er, dan ben je designer. (of wel IT-er, maar dan eentje die foute keuzes maakt)![]()
![]()
je bent niet de eerstequote:Op maandag 30 juli 2007 11:40 schreef eBasz het volgende:
[..]
Excuse me VERY much! Verzuimd uw profiel gade te slaan...
![]()
Uiteraard. 'Je bent designer als je een mac hebt', betekend niet automatisch 'je hebt een mac als je designer bent'.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar met een pc kun je ook gewoon designen
"Dat verwacht je ook niet, toch?" heeft zeker een te denigrerende ondertoon?quote:
In ieder geval aan mannen geen gebrek voor je, zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef BlueCurl het volgende:
deels op mbo en nu ook op hbo enige vrouw in de klas... maargoed... je moet toch wat he?
Slecht planquote:Op maandag 30 juli 2007 01:13 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb zomaar deeltje 176 gmist.maar nu wel tijd om eens te gaan slapen!
[..]
nergens voor nodig... lekker knus met zijn tweeen in een eenpersoonsbed
Hangt er vanaf wat er na gaat gebeurenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga meestal gewoon in bed liggen in plaats van te duiken.
Een echte IT-er zit juist op een *nix based operating system. Onder Windows mis ik dat handige programmatje dat iedereen Terminal noemt.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:39 schreef eBasz het volgende:
[..]
Met een mac ben je geen IT-er, dan ben je designer. (of wel IT-er, maar dan eentje die foute keuzes maakt)![]()
![]()
Hyperterminal?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een echte IT-er zit juist op een *nix based operating system. Onder Windows mis ik dat handige programmatje dat iedereen Terminal noemt.
ik heb het nooit handig gevonden hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een echte IT-er zit juist op een *nix based operating system. Onder Windows mis ik dat handige programmatje dat iedereen Terminal noemt.
quote:
Werkt voor genoeg dingen heerlijkquote:
doe maar geen pc nerd hoor. no offense... maar goed. wel een gozert die het niet erg vind om veel draden in huis te hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:55 schreef eBasz het volgende:
[..]
In ieder geval aan mannen geen gebrek voor je, zeg maar
hoewel dat natuurlijk allemaal ubernerds in ruitjesblouses zijn...
* eBasz heeft ook hbo gedaan...
Dat heet putty, cygwin of securecrt (of of of ofquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
bash volor windows?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:33 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dat heet putty, cygwin of securecrt (of of of of)
bericht gelezen, filmpje nog niet gezien...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gezien en dan vooral het filmpje er bij http://www.nu.nl/news/117(...)cha-beveiliging.html ?
Ajajaj... dat gaat veeel te makkelijk. Lekker van panda trouwens, filmpje zou niet misstaan als 'howto spam 4 n00bz'..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gezien en dan vooral het filmpje er bij http://www.nu.nl/news/117(...)cha-beveiliging.html ?
dat vraag ik me ook af ja..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoe kan je nou een JS error bij een flash bestand 0_o.
* eBasz mompelt iets met een dooie musquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk collega en ik net allebij 4GB RAM van de baas gehad ik knal het er in pikt me BIOs maar 3.3GB. Me collega ze bak geeft Proc error en ze bak start niet meer op
.
Gewoon borg vragen twv nieuwprijs. Ben je gelijk van alle gezeik af.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef mschol het volgende:
godverdomme...
ik leen NOOIT meer dvd's uit aan mensen..
ik krijg bijna een jaar na dato een film terug: echter wel de cheap ass single disc versie terwijl ik de dubbeldisc versie met slipcase hadKUTzooi
nooit meer uitlenen vind ik nog veel beter..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:56 schreef eBasz het volgende:
[..]
Gewoon borg vragen twv nieuwprijs. Ben je gelijk van alle gezeik af.![]()
Lijkt mij logischquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk collega en ik net allebij 4GB RAM van de baas gehad ik knal het er in pikt me BIOs maar 3.3GB. Me collega ze bak geeft Proc error en ze bak start niet meer op
.
Hoe zo dat? 32bit gaat toch tot max 4GB.quote:
Ach baas betaaldquote:
Nee minderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe zo dat? 32bit gaat toch tot max 4GB.
[..]
Hmm maf want volgens de specs (het is de SFF) kan er max 8GB inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee minder
Het heeft maximaal 4gb om te gebruiken en sommige stukken zijn al gereserveerd.
Dus in theorie kom je niet veel verder dan het eerder genoemde getal.
64 bit gebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm maf want volgens de specs (het is de SFF) kan er max 8GB in.
Bios update?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
In me BIOS gaan kijken want die kwam er mee dat het 3.3GB was.
Ja morgen weer een dag, ga nu niet van alkmaar naar haarlem voor een bios updatequote:
Wat mot je in haarlem?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja morgen weer een dag, ga nu niet van alkmaar naar haarlem voor een bios update.
Lekker over 1 baan rijden de komende twee maanden op de a9quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar staat me doos van me werk.
Lekker half slapen in de trein zitten en in de bus staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker over 1 baan rijden de komende twee maanden op de a9![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ga eens met wat meer respect met je vriendin om, hey!
Dat klinkt kutquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lekker half slapen in de trein zitten en in de bus staan.
Liever nu werken als iedereen vakantie heeft, het lekker rustig is in de trein enzo en dan later weg als het weer druk wordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat klinkt kut![]()
Maand vakantie en er geen last van hebben is veel beter.![]()
Dan ga ik ook op vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Liever nu werken als iedereen vakantie heeft, het lekker rustig is in de trein enzo en dan later weg als het weer druk word.
Tof welcome backquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:44 schreef JortK het volgende:
Ook weer terug van vakantie om lekker te slowchatten
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tof welcome back!
Wat heb je allemaal gedaan ? :p .
Klinkt luiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef JortK het volgende:
[..]Poker gespeelt Whiskey gezopen In de sauna gezeten Gezwommen Geslapen
En wat ben je aan het fabriceren?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klinkt lui.
* WyriHaximus is in C# aan het kutten
Ik ben bezig (als zelfleer project) iets te maken wat aan de hand van logs in een database een verhaaltje tevoorschijntoverquote:
ROFL!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:21 schreef Quarks het volgende:
[afbeelding]
xkcd.com is weer briljant.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |