Met mijn nieuwe systeem zal de hardware ook wel herkend wordenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:28 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Het laatste in elk geval
Ik kan je ook niet beloven dat het aantrekkelijk is om op 64bit te draaien.
Het is misschien wel iets om te testen op dit moment als je toch een install moet doen.
Ik heb nog geen programma gehad inclusief games welke niet willen draaien op 64bit
Grootste risico voornamelijk met oudere hardware is dat er geen 64bit xp drivers zijn.
Maar mijn nieuwe pc werd geheel herkend in 1 keer en ik heb geen oude hardware.
Wat is traag in jouw ogen? Ik haal gemiddeld met mijn Athlon64 3500+ 250MB/s als ik quickpar gebruikte, enkel bij 1-10 blocks die mistte gaat het 10-25MB/s wat ook wel te verwachten valt..quote:Op woensdag 25 juli 2007 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Met mijn nieuwe systeem zal de hardware ook wel herkend worden
Mijn stripe set zal ook veel performance winst met zich mee hebben gebracht.
Ik ergerde me dan ook rot aan het trage winrar en quickpar.
Ik heb het ook wel eens gelezenquote:Op woensdag 25 juli 2007 10:48 schreef WyriHaximus het volgende:
Stond van de week in de Mycom () om ff te kijken wat ze voor nieuwe PC's te bieden hadden. En we hadden het over 32bit vs. 64bit. Zegt die gast op een gegeven moment dat je als je een 32bit vista licentie hebt je het gratis kan aanvragen dat je ook de 64bit versie van vista kan installeren met je 32bit key. Iemand ervaring mee of weet of dit klopt?
Ook wel netjesquote:
quote:<WyriHaximus5th> !network whois Danny
<digiweed> WyriHaximus5th: There is no danny on fok.
Jammer dat hij z'n koffie niet voor z'n bak had staan dan... Was de saaie dag toch nog noemenswaardig geworden.quote:Op woensdag 25 juli 2007 15:28 schreef WyriHaximus het volgende:
Lol zit met SSH op de bak van me collega en hij zit aan de telefoon. Denk voor de gein eens kijken of eject werkt, yup werkt, hij niks door, ik doe eject -t hij kijkt naar ze bak en kijkt daarna naar mij wat ik nou weer uit haal.
Ah weer een saaie dag op kantoor.
Ga kijken en je weet hetquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:01 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Ah irc bestaat ook nog ja![]()
Zal mijn @ wel were kwijt zijn![]()
UPS ftwquote:Op woensdag 25 juli 2007 22:02 schreef eBasz het volgende:
[..]
Jammer dat hij z'n koffie niet voor z'n bak had staan dan... Was de saaie dag toch nog noemenswaardig geworden.![]()
Dat vraag ik me af en toe 's ochtends ook af.quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ow, waarom vrolijk doen, ik moet gaan werken.![]()
[copycatmodus]quote:Op donderdag 26 juli 2007 08:26 schreef phluphy het volgende:
Goedemorgen!![]()
Ow, waarom vrolijk doen, ik moet gaan werken.![]()
Standaard linux commando eject en dicht doen is eject -tquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:21 schreef eBasz het volgende:
Ook goedemorgen. Benieuwd hoe ik deze dag weer door ga komen... de CD-lade openen via SSH, hoe deed je dat precies?
*hap*quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:23 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Standaard linux commando eject en dicht doen is eject -t.
*doorbijt*quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:27 schreef eBasz het volgende:
[..]
*hap*
Ook nog niet wakker?
oh, wat ben ik vervelend vandaag...
Komt mooi uit, ik was ook zeker van plan het zo te houden. Begin maar vast met lachen dan.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:30 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
*doorbijt*
Nee meestal uurtje of 12 pas.
Houden zo kunnen we nog lachen.
* WyriHaximus lacht eBasz uitquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:32 schreef eBasz het volgende:
[..]
Komt mooi uit, ik was ook zeker van plan het zo te houden. Begin maar vast met lachen dan.
Nu al? Ik begin net in DIG/SC en nu al uitgelachen worden... grmbl.. ik hoopte een beetje plezier uit fok te halen vandaag, maar dat is blijkbaar weer teveel gevraagd... het wordt helemaal niks vandaag....quote:
Lolquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:35 schreef eBasz het volgende:
"Wil je m'n ipod voor me installeren?"
"Jahoor, neem je je ipod dan wel mee? Die moet ik op windows koppelen"
"ok"
....
"hier is m'n laptop dan"
"en de ipod?"
"hier."
"waar is het kabeltje?"
"hoezo? heb je die nodig?"
![]()
Doe ik eens wat er tegen me gezegt word is het weer niet goedquote:Op donderdag 26 juli 2007 09:36 schreef eBasz het volgende:
[..]
Nu al? Ik begin net in DIG/SC en nu al uitgelachen worden... grmbl.. ik hoopte een beetje plezier uit fok te halen vandaag, maar dat is blijkbaar weer teveel gevraagd... het wordt helemaal niks vandaag....![]()
quote:Request denied by WatchGuard HTTP proxy.
Reason: one or more categories denied helper='newWebBlocker.1' details='Violence'
thou art forgiven.quote:Op donderdag 26 juli 2007 09:43 schreef WyriHaximus het volgende:
Doe ik eens wat er tegen me gezegt word is het weer niet goed.
ik wel, moet ik een proxy voor je starten?quote:Hmmm, kan bash.org niet op.
quote:
Nee hoeft niet. Me laptop staat ook aan naast me en die zit op een ADSL test lijn zonder proxy en allesquote:Op donderdag 26 juli 2007 10:36 schreef eBasz het volgende:
[..]
ik wel, moet ik een proxy voor je starten?
En heb je ook al plannen voor ná de lunch?quote:Op donderdag 26 juli 2007 11:03 schreef WyriHaximus het volgende:
Goed heb zojuist besloten dat ik nog ff snel java ga leren voordat ik met .Net aan de slag ga.
Ja dan ga ik voor ASMquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:05 schreef eBasz het volgende:
[..]
En heb je ook al plannen voor ná de lunch?![]()
Ik wil altijd nog een keer Brainfuck leren... .quote:
1 2 | <<+++++++++++++++.>.+++.------.--------.>+.>. |
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | [>+++++++>++++++++++>+++>+<<<<-] The initial loop to set up useful values in the array >++. Print 'H' >+. Print 'e' +++++++. Print 'l' . Print 'l' +++. Print 'o' >++. Print ' ' <<+++++++++++++++. Print 'W' >. Print 'o' +++. Print 'r' ------. Print 'l' --------. Print 'd' >+. Print '!' >. Print newline |
Hmm enigste wat ik kan doen is de echte-kabel bekijken als je postcode en huisnummer hebtquote:Op donderdag 26 juli 2007 11:49 schreef eBasz het volgende:
Heeft iemand hier toegang tot de systemen van bbned? Of die dan even onze adsl wil platleggen.. Lijkt het tenminste of ik ergens mee bezig ben terwijl ik feitelijk niks doe... ( "de provider is er hard mee bezig, we moeten afwachten..." )
Als je rechts klikt op dat nummer, staat daar niet iets van eigenschappen?quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Aangezien ik voor kleine dingen geen topic ga openen gooi ik hier even mijn vraag aan software-kenners neer
Hoe kan het dat bij Winamp alle nummers die ik heb in het 'standaard lettertype' zijn (in de balk midden in je browser waar het huidige nummer staat), maar dat van één bepaalde artiest een ander lettertype gehanteerd wordt (alles van Tiësto in mijn geval). Ligt dit aan m'n preferences?
Voorbeeld (onderste is Winamp lettertype) ::
[afbeelding]
Ik denk dat het komt door het speciale teken, de e van Tiësto... Waarschijnlijk kan het standaard font dat niet weergeven, dus valt hij terug op Arial (o.i.d.).quote:Op donderdag 26 juli 2007 12:13 schreef El_Liberaliste het volgende:
Aangezien ik voor kleine dingen geen topic ga openen gooi ik hier even mijn vraag aan software-kenners neer
Hoe kan het dat bij Winamp alle nummers die ik heb in het 'standaard lettertype' zijn (in de balk midden in je browser waar het huidige nummer staat), maar dat van één bepaalde artiest een ander lettertype gehanteerd wordt (alles van Tiësto in mijn geval). Ligt dit aan m'n preferences?
Voorbeeld (onderste is Winamp lettertype) ::
[afbeelding]
De rest van DIG blijkbaar ook niet... ;-)quote:Op donderdag 26 juli 2007 17:18 schreef slacker_nl het volgende:
*gaap* heb geen zin meer
Das niet zo verwonderlijk, tis gewoon een slome dag vandaag.quote:Op donderdag 26 juli 2007 20:11 schreef eBasz het volgende:
[..]
De rest van DIG blijkbaar ook niet... ;-)
Ah wachtwoord gevondenquote:Op donderdag 26 juli 2007 21:31 schreef slakkie het volgende:
[..]
Das niet zo verwonderlijk, tis gewoon een slome dag vandaag.
Vriendinquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |