Werkt voor genoeg dingen heerlijkquote:
doe maar geen pc nerd hoor. no offense... maar goed. wel een gozert die het niet erg vind om veel draden in huis te hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:55 schreef eBasz het volgende:
[..]
In ieder geval aan mannen geen gebrek voor je, zeg maar
hoewel dat natuurlijk allemaal ubernerds in ruitjesblouses zijn...
* eBasz heeft ook hbo gedaan...
Dat heet putty, cygwin of securecrt (of of of ofquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een echte IT-er zit juist op een *nix based operating system. Onder Windows mis ik dat handige programmatje dat iedereen Terminal noemt.
bash volor windows?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:33 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dat heet putty, cygwin of securecrt (of of of of)
bericht gelezen, filmpje nog niet gezien...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gezien en dan vooral het filmpje er bij http://www.nu.nl/news/117(...)cha-beveiliging.html ?
Ajajaj... dat gaat veeel te makkelijk. Lekker van panda trouwens, filmpje zou niet misstaan als 'howto spam 4 n00bz'..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gezien en dan vooral het filmpje er bij http://www.nu.nl/news/117(...)cha-beveiliging.html ?
dat vraag ik me ook af ja..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoe kan je nou een JS error bij een flash bestand 0_o.
* eBasz mompelt iets met een dooie musquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk collega en ik net allebij 4GB RAM van de baas gehad ik knal het er in pikt me BIOs maar 3.3GB. Me collega ze bak geeft Proc error en ze bak start niet meer op
.
Gewoon borg vragen twv nieuwprijs. Ben je gelijk van alle gezeik af.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef mschol het volgende:
godverdomme...
ik leen NOOIT meer dvd's uit aan mensen..
ik krijg bijna een jaar na dato een film terug: echter wel de cheap ass single disc versie terwijl ik de dubbeldisc versie met slipcase hadKUTzooi
nooit meer uitlenen vind ik nog veel beter..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:56 schreef eBasz het volgende:
[..]
Gewoon borg vragen twv nieuwprijs. Ben je gelijk van alle gezeik af.![]()
Lijkt mij logischquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk collega en ik net allebij 4GB RAM van de baas gehad ik knal het er in pikt me BIOs maar 3.3GB. Me collega ze bak geeft Proc error en ze bak start niet meer op
.
Hoe zo dat? 32bit gaat toch tot max 4GB.quote:
Ach baas betaaldquote:
Nee minderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hoe zo dat? 32bit gaat toch tot max 4GB.
[..]
Hmm maf want volgens de specs (het is de SFF) kan er max 8GB inquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:18 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Nee minder
Het heeft maximaal 4gb om te gebruiken en sommige stukken zijn al gereserveerd.
Dus in theorie kom je niet veel verder dan het eerder genoemde getal.
64 bit gebruikenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:28 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Hmm maf want volgens de specs (het is de SFF) kan er max 8GB in.
Bios update?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:35 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
In me BIOS gaan kijken want die kwam er mee dat het 3.3GB was.
Ja morgen weer een dag, ga nu niet van alkmaar naar haarlem voor een bios updatequote:
Wat mot je in haarlem?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:38 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ja morgen weer een dag, ga nu niet van alkmaar naar haarlem voor een bios update.
Lekker over 1 baan rijden de komende twee maanden op de a9quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:48 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Daar staat me doos van me werk.
Lekker half slapen in de trein zitten en in de bus staanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:49 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Lekker over 1 baan rijden de komende twee maanden op de a9![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ga eens met wat meer respect met je vriendin om, hey!
Dat klinkt kutquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:50 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Lekker half slapen in de trein zitten en in de bus staan.
Liever nu werken als iedereen vakantie heeft, het lekker rustig is in de trein enzo en dan later weg als het weer druk wordquote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat klinkt kut![]()
Maand vakantie en er geen last van hebben is veel beter.![]()
Dan ga ik ook op vakantiequote:Op dinsdag 31 juli 2007 18:56 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Liever nu werken als iedereen vakantie heeft, het lekker rustig is in de trein enzo en dan later weg als het weer druk word.
Tof welcome backquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:44 schreef JortK het volgende:
Ook weer terug van vakantie om lekker te slowchatten
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:51 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tof welcome back!
Wat heb je allemaal gedaan ? :p .
Klinkt luiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef JortK het volgende:
[..]Poker gespeelt Whiskey gezopen In de sauna gezeten Gezwommen Geslapen
En wat ben je aan het fabriceren?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:59 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Klinkt lui.
* WyriHaximus is in C# aan het kutten
Ik ben bezig (als zelfleer project) iets te maken wat aan de hand van logs in een database een verhaaltje tevoorschijntoverquote:
ROFL!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:21 schreef Quarks het volgende:
[afbeelding]
xkcd.com is weer briljant.![]()
![]()
Geocityquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:37 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
ROFL!
Little Punks is ook rofl, kwam het laatst tegen!
[afbeelding,link]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |