maar met een pc kun je ook gewoon designenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:39 schreef eBasz het volgende:
[..]
Met een mac ben je geen IT-er, dan ben je designer. (of wel IT-er, maar dan eentje die foute keuzes maakt)![]()
![]()
je bent niet de eerstequote:Op maandag 30 juli 2007 11:40 schreef eBasz het volgende:
[..]
Excuse me VERY much! Verzuimd uw profiel gade te slaan...
![]()
Uiteraard. 'Je bent designer als je een mac hebt', betekend niet automatisch 'je hebt een mac als je designer bent'.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:41 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
maar met een pc kun je ook gewoon designen
"Dat verwacht je ook niet, toch?" heeft zeker een te denigrerende ondertoon?quote:
In ieder geval aan mannen geen gebrek voor je, zeg maarquote:Op maandag 30 juli 2007 11:50 schreef BlueCurl het volgende:
deels op mbo en nu ook op hbo enige vrouw in de klas... maargoed... je moet toch wat he?
Slecht planquote:Op maandag 30 juli 2007 01:13 schreef BlueCurl het volgende:
ik heb zomaar deeltje 176 gmist.maar nu wel tijd om eens te gaan slapen!
[..]
nergens voor nodig... lekker knus met zijn tweeen in een eenpersoonsbed
Hangt er vanaf wat er na gaat gebeurenquote:Op maandag 30 juli 2007 01:41 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ga meestal gewoon in bed liggen in plaats van te duiken.
Een echte IT-er zit juist op een *nix based operating system. Onder Windows mis ik dat handige programmatje dat iedereen Terminal noemt.quote:Op maandag 30 juli 2007 11:39 schreef eBasz het volgende:
[..]
Met een mac ben je geen IT-er, dan ben je designer. (of wel IT-er, maar dan eentje die foute keuzes maakt)![]()
![]()
Hyperterminal?quote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een echte IT-er zit juist op een *nix based operating system. Onder Windows mis ik dat handige programmatje dat iedereen Terminal noemt.
ik heb het nooit handig gevonden hoorquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Een echte IT-er zit juist op een *nix based operating system. Onder Windows mis ik dat handige programmatje dat iedereen Terminal noemt.
quote:
Werkt voor genoeg dingen heerlijkquote:
doe maar geen pc nerd hoor. no offense... maar goed. wel een gozert die het niet erg vind om veel draden in huis te hebbenquote:Op maandag 30 juli 2007 11:55 schreef eBasz het volgende:
[..]
In ieder geval aan mannen geen gebrek voor je, zeg maar
hoewel dat natuurlijk allemaal ubernerds in ruitjesblouses zijn...
* eBasz heeft ook hbo gedaan...
Dat heet putty, cygwin of securecrt (of of of ofquote:Op maandag 30 juli 2007 14:48 schreef Geqxon het volgende:
[..]
bash volor windows?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:33 schreef slakkie het volgende:
[..]
Dat heet putty, cygwin of securecrt (of of of of)
bericht gelezen, filmpje nog niet gezien...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gezien en dan vooral het filmpje er bij http://www.nu.nl/news/117(...)cha-beveiliging.html ?
Ajajaj... dat gaat veeel te makkelijk. Lekker van panda trouwens, filmpje zou niet misstaan als 'howto spam 4 n00bz'..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:10 schreef WyriHaximus het volgende:
Deze al gezien en dan vooral het filmpje er bij http://www.nu.nl/news/117(...)cha-beveiliging.html ?
dat vraag ik me ook af ja..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:33 schreef WyriHaximus het volgende:
Hoe kan je nou een JS error bij een flash bestand 0_o.
* eBasz mompelt iets met een dooie musquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk collega en ik net allebij 4GB RAM van de baas gehad ik knal het er in pikt me BIOs maar 3.3GB. Me collega ze bak geeft Proc error en ze bak start niet meer op
.
Gewoon borg vragen twv nieuwprijs. Ben je gelijk van alle gezeik af.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:07 schreef mschol het volgende:
godverdomme...
ik leen NOOIT meer dvd's uit aan mensen..
ik krijg bijna een jaar na dato een film terug: echter wel de cheap ass single disc versie terwijl ik de dubbeldisc versie met slipcase hadKUTzooi
nooit meer uitlenen vind ik nog veel beter..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:56 schreef eBasz het volgende:
[..]
Gewoon borg vragen twv nieuwprijs. Ben je gelijk van alle gezeik af.![]()
Lijkt mij logischquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:20 schreef WyriHaximus het volgende:
Leuk collega en ik net allebij 4GB RAM van de baas gehad ik knal het er in pikt me BIOs maar 3.3GB. Me collega ze bak geeft Proc error en ze bak start niet meer op
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |