Goed plan, ik doe mee! Als er maar genoeg IT-ers niet komen opdagen morgen denken ze vanzelf dat het een nationale IT-feestdag was ofzo... (even excuus zoeken, is de datumwaarde van morgen toevallig een macht van 2 ofzo?quote:
Het is wel Internationale beheerders dagquote:Op donderdag 26 juli 2007 23:07 schreef eBasz het volgende:
[..]
Goed plan, ik doe mee! Als er maar genoeg IT-ers niet komen opdagen morgen denken ze vanzelf dat het een nationale IT-feestdag was ofzo... (even excuus zoeken, is de datumwaarde van morgen toevallig een macht van 2 ofzo?)
Nee, thuis met cookiequote:
Any excuse will do just fine.. Gister was ik thuis, 'de katten hadden m'n schoen kwijtgemaakt'...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Nou en?
En dat betekend dat je niet hoeft te werken
In mijn geval klopt dat zekerquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:23 schreef Sjowhan het volgende:
Nou en?
En dat betekend dat je niet hoeft te werken
Dat is een hele leukerdquote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:38 schreef eBasz het volgende:
[..]
Any excuse will do just fine.. Gister was ik thuis, 'de katten hadden m'n schoen kwijtgemaakt'...
Maar of klanten het leuk vinden is de vraag natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:39 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
In mijn geval klopt dat zeker![]()
Maar ik ben ook niet echt een system admin![]()
Kan je je cookie niet clonen naar je werk toe?quote:
Gewoon nu al wachtwoord wijzigen. It's so easy.quote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:13 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Kan je je cookie niet clonen naar je werk toe?
@ thuis zijn discussie: Ik ben gewoon vrij vandaag!
Dat kan natuurlijk ook, maar is te makkelijkquote:Op vrijdag 27 juli 2007 12:58 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gewoon nu al wachtwoord wijzigen. It's so easy.
be-hoor-lijk, maar we're picking up the pace a little now...quote:
Zijn we net weer op gang...quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja ik weet niet hoe het met de rest van de IT-ers hier zit maar deze IT-er duikt nu bij ze vriendin in bed.
De kruik van m'n vriendin. Dat ben ik, schijnt... Natuurlijk heb ik nog meer functies, zoals het netwerk draaiende houden hier thuis enzo....quote:
En je post nog om 1uur.. Waarom lig je er niet bij?quote:Op zondag 29 juli 2007 00:58 schreef eBasz het volgende:
[..]
De kruik van m'n vriendin. Dat ben ik, schijnt... Natuurlijk heb ik nog meer functies, zoals het netwerk draaiende houden hier thuis enzo....![]()
hij was er inmiddels weer uitgegooid omdattie koud was?quote:Op zondag 29 juli 2007 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je post nog om 1uur.. Waarom lig je er niet bij?
Duik er maar snel weer uit, want ik wil nog antwoord op mijn (nieuwe) vraag in je pm!quote:Op zaterdag 28 juli 2007 23:49 schreef WyriHaximus het volgende:
Tsja ik weet niet hoe het met de rest van de IT-ers hier zit maar deze IT-er duikt nu bij ze vriendin in bed.
Ze heeft genoeg gehad van hem en heeft hem er uit geschopt denk ik zoquote:Op zondag 29 juli 2007 10:45 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
En je post nog om 1uur.. Waarom lig je er niet bij?
Ze zat zelf nog achter de laptop... En ik moet het bed natuurlijk wel eerst opwarmen voordat zij erbij komt hè, da's logies...quote:Op zondag 29 juli 2007 11:16 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ze heeft genoeg gehad van hem en heeft hem er uit geschopt denk ik zo.
Dat kan ook ja. Wij hebben helaas nog geen 2 persoons bed dat komt over 2 maandjes allemaal welquote:Op zondag 29 juli 2007 13:51 schreef eBasz het volgende:
[..]
Ze zat zelf nog achter de laptop... En ik moet het bed natuurlijk wel eerst opwarmen voordat zij erbij komt hè, da's logies...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |