geen geld? kut he ?quote:
Ja ik heb wel genoeg geld, maar ik heb niet zo zin om er geld aan uit te gevenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geen geld? kut he ?
en tja m'n huidige pc heb ik wel eens getopt op 80-82 graden
toen heb ik em maar snel uitgezet
en ik heb een kleine kut kast..
wil eigenlijk een bredere langere en ietsje hogere kast hebben (de hoogte booit me opzich niet echt, breedte en lenghte wel want als dat meer is kan ik kabels beter wegwerken(= betere airflow)
Antec kastje niets?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:30 schreef mschol het volgende:
[..]
geen geld? kut he ?
en tja m'n huidige pc heb ik wel eens getopt op 80-82 graden
toen heb ik em maar snel uitgezet
en ik heb een kleine kut kast..
wil eigenlijk een bredere langere en ietsje hogere kast hebben (de hoogte booit me opzich niet echt, breedte en lenghte wel want als dat meer is kan ik kabels beter wegwerken(= betere airflow)
kasten hoeven niet mooi te zijn... (betaal je veel voor) mag zelfs een groot rechthoekig koekblik zijn... , alssie maar groot genoeg isquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:37 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Antec kastje niets?
Die hebben mooie kasten
Ik gaat ook naar mn vriendin toequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:42 schreef Sjowhan het volgende:
* Sjowhan duikt zijn nest in
Morgen 6.30 wekker
Rood?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:46 schreef JortK het volgende in een ander topic waar eigenlijk geen SC is toegestaan: :
Volgende keer wil ik een glaasje met je meekomen drinken
nu willen we alle details ook! je begint er zelf overquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:47 schreef JortK het volgende:
[..]
Eerst nog ff een pot wippen (daar belde ze voor) en dan ook lekker slapen
Ook geen maatje?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:11 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik hoef/wil lekker geen vriendin!
Rosequote:Op zondag 5 augustus 2007 22:55 schreef phluphy het volgende:
[..]
Rood?
Wit?
Rosé?
enneh... wat een raar tijdstip om met je vriendin naar de speeltuin te gaan.![]()
![]()
It was goodquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
nu willen we alle details ook! je begint er zelf over
Rofl!quote:Op maandag 6 augustus 2007 11:30 schreef JortK het volgende:
LOL:
http://www.tastelikepizza.com/index.php?itemid=5426
quote:Op maandag 6 augustus 2007 13:17 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ik doe altijd me gordijnen dicht.
Ik heb vannacht gepriktquote:Op maandag 6 augustus 2007 13:56 schreef phluphy het volgende:
Jongens toch
![]()
Ik ben vannacht overigens ook lek(ker) geprikt.
In veelvoud.
Door muggen.
![]()
Dat doe ik ook altijd maar krijg een slag naar me hoofd met de opmerking er achetr aan de ze moe is en wil slapenquote:
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:03 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ja, maar jouw vriendin had vóór het prikken jeuk.![]()
Ik had het erná.
![]()
quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:07 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd maar krijg een slag naar me hoofd met de opmerking er achetr aan de ze moe is en wil slapen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |