Ja soms snap ik die denkwijze van die gasten ook nietquote:Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
Ik weet niet wat google er van maakt maar ik ben dit nog niet in het topic tegen gekomen
[..]
quote:Op zondag 5 augustus 2007 10:55 schreef WyriHaximus het volgende:
Moge![]()
Ik weet niet wat google er van maakt maar ik ben dit nog niet in het topic tegen gekomen
[..]
Ja die willen we allemaal welquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef mschol het volgende:
pffff... wat een hitte op zolder.. nu zou ik wel een dak terras gewild hebben
das ook waar..quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:09 schreef Geqxon het volgende:
Een plat dak is ook altijd zo lekker warm.
LOL... misschien je BIOS ff instellenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:11 schreef mschol het volgende:
[..]
das ook waar..
en ja tis niet geheel eerlijk, staan 2 pc's 24/7 te zoemen (waarvan er 1 pertinent uitgaat omdat tie idle al 55 graden is (amd athlon 2600+)
wat ik ook doe, alles behalve een tafel ventillator brengt de temperatuur niet naar beneden...
voor wat? oververhitting?quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:13 schreef JortK het volgende:
[..]
LOL... misschien je BIOS ff instellen
Ja je kunt in je BIOS de snelheid van je CPU regelen... of dat dynamisch moet zijn of dat die constant op een vaste snelheid bezig moet zijnquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:30 schreef mschol het volgende:
[..]
voor wat? oververhitting?
no use, kan dat niet instellen heeft een vaste waarde (90 graden)
en hij doet het opzich prima, moet nu alleen niet mijn videokaart belasten want die vind het niet leukk(artifacts all over the place..)
LOLquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:50 schreef Geqxon het volgende:
RTL4 geeft blijkbaar geen prioriteit aan TV-programma's die 's nachts komen. Cobra 11 begint altijd te laat of te vroeg, en loopt daardoor bijna altijd wel uit. Het probleem? Ik mis altijd óf het einde óf het begin.
Techniek staat voor niets!
Maar je kan het toch ook zonder ondertiteling kijken... of is dat toevallig zon duitse serie?quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:01 schreef Geqxon het volgende:
Inderdaad, maar er is amper aan ondertiteling te komen.
Het leuke is, dan begint het een kwartier te laat. Dan weet ik dat ik het einde ga missen. En toch kijken he.
laptops kunnen dat en nieuwe desktop systemen misschien (nooit gezien in een desktop)quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:39 schreef JortK het volgende:
[..]
Ja je kunt in je BIOS de snelheid van je CPU regelen... of dat dynamisch moet zijn of dat die constant op een vaste snelheid bezig moet zijn
Ik ken dat gevoelquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:25 schreef mschol het volgende:
[..]
laptops kunnen dat en nieuwe desktop systemen misschien (nooit gezien in een desktop)
mijn desktop kan dat niet...
pc is inmiddels ook wel aan vervanging toe maarja.. geen geld..
Je kent "Alarm für Cobra 11" niet?? Cultuurbarbaar!quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:24 schreef JortK het volgende:
[..]
Maar je kan het toch ook zonder ondertiteling kijken... of is dat toevallig zon duitse serie?
Ja sorry... ik heb het niet zo op Duitse dingenquote:Op zondag 5 augustus 2007 22:28 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Je kent "Alarm für Cobra 11" niet?? Cultuurbarbaar!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |