Uiteraardquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:19 schreef JortK het volgende:
[..]
Wel natuurlijk even vertellen hoe het was he
Zover ik weet wel, net zoals USB.. Enkel is het een stuk tragerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:38 schreef mschol het volgende:
even snel een vraagje...
is Sata 2 backwards compatible met Sata ?
ik bezit namelijk de asus a7v600 SE maar die bezit geen SATA2 , echter wel SATA...
tja trager boeit me opzich niet heel erg.. maar was daar eff benieuwd naar anders is mijn keuze zo beperktquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 22:35 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Zover ik weet wel, net zoals USB.. Enkel is het een stuk trager
Zeker specialy dag gisterquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:10 schreef phluphy het volgende:
Tjeetje Harry, ik lees nu pas wat een speciale dag jij gisteren had!![]()
Heftig hoor, maar wel fijn om te lezen dat de ontmoeting prettig verliep. Was je bio-mom ook zenuwachtig? Lijkt me toch echt heel emotioneel om je kind na zoveel jaren te kunnen zien.
Ah mooizoquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 08:10 schreef phluphy het volgende:
Oh, ik had nog beloofd je te laten weten hoe het met die cd (dvd) is afgelopen. Nou, hij werkt prima!![]()
Ben daar net mee begonnenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, WyrilHaximus, kijk jij toevallig de serie "Heroes" ?
Nog nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:25 schreef Geqxon het volgende:
Trouwens, WyrilHaximus, kijk jij toevallig de serie "Heroes" ?
Erhm nee eigenlijk nietquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:16 schreef Geqxon het volgende:
Dan zul je vast ook wel kunnen raden waarom ik het heb gegokt.
Btw: Must-have!
Waarom niet gewoon mirror dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:10 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Erhm nee eigenlijk niet.
Hmm, ik moet maar eens naar striping gaan kijken voor me nieuwe PC. En een goedkope manier om veel backup ruimte te hebben
.
Omdat het een behoorlijke klap sneller is dan een mirrorquote:
Op jullie letten.quote:Op zondag 5 augustus 2007 08:23 schreef DutchErrorist het volgende:
Hey Godlike wat doe jij überhaupt zo vroeg online... tis vakansie man
Je bespioneert me héquote:Op zondag 5 augustus 2007 08:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op jullie letten.
Ik heb mod dienst.
Tis afzien he in die vakantie als de bezetting minimaal isquote:Op zondag 5 augustus 2007 08:37 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Op jullie letten.
Ik heb mod dienst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |