quote:
Uiteraard
![]()
.
Anyway de ontmoeting ging goed. Had ver van te voren verwacht dat ik redelijk zenuwachtig zou zijn maar was uit eindelijk alleen maar zenuwachtig dat ik zenuwachtig zou worden en de echte zenuw wachtigheid sloeg pas toe toen we naar de ontmoetings ruimte liepen
![]()
. En vandaar af ging het eingelijk makkelijk
![]()
. Erg leuk en gezellig gesprek gehad
![]()
. Gewoon over simpele dingen, hoe onze levens in het kort zijn verlopen sinds mijn geboorten. Heeft ander half uurtje geduurt en aan het eind nog ff foto's gemaakt, zodat we allebij iets recents hebben van elkaar
![]()
(Nee die ga ik hier niet posten om bepaalde redenen die jullie geen fuck aan gaan
![]()
.) Heb er verder een goed gevoel over en hoop dat zeker me bio-mom er een goed gevoel over heeft en hoop ook zeker dat ze het gevoel heeft dat ze de juiste keuze heeft gemaakt toen der tijd
![]()
. Het zal voor haar waarschijnlijk redelijk emotioneel zijn geweest gezien de manieren die ze 22 jaar geleden hadden om te verwerken dat je kind direct bij de geboort van je zijn afgenomen (zonder dat je het zelf kan vast houden) en direct door gaat naar een pleeg gezin. En dan in eens oog in oog te staan met iets wat je 22 jaar geleden dood moest wanen...
* WyriHaximus gaat weer aan ze XDS systeem werken om dit bericht toch nog een beetje DIG/SC waarde te geven