De Franse mediaquote:
goed nieuws inderdaad, maar hij zegt er niet bij dat hij liever een ander ziet winnenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef Cootz het volgende:
"There is no reason why he can't continue the tour"
Zoals Boogerd het net dus zegt: het zijn fransenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef 456 het volgende:
Wat is dat in hemelsnaam voor interview???
Dus vanuit de UCI is er dus niets aan de hand?
Waar is al die commotie dan om
(dank u Coots)
Ik denk dat ze het Contador nieuws nog niet hebben
Die commotie is veroorzaakt door de pers, zoals bijna altijd het probleem is.quote:
Ja volgens mij welquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef 456 het volgende:
Rijdt die caravaan ook elke dag 200km?
Jep, elke dag dezelfde etappequote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef 456 het volgende:
Rijdt die caravaan ook elke dag 200km?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef BB-boy het volgende:
Boogerd zegt waar het op staat.
Kut.. euh rot fransen.
Na Michael Rasmussen is ook Albertoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier werd een paar keer Contador genoemd, wat is er met hem dan? Geen nieuws op de NOSsite.
Damnquote:
Voor de UCI is er wél iets aan de hand natuurlijk. Ze hebben hem niet voor niks een waarschuwing gegeven. Want Smeets vertaalde dit toch ook wel vrij subjectief. Het stukje waarin Pat het had over dat als er nog een overtreding volgt de 'disciplinaire procedure' (lees: schorsing) tegen Rasmussen wordt ingezet vertaalde hij zelfs niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef 456 het volgende:
Wat is dat in hemelsnaam voor interview???
Dus vanuit de UCI is er dus niets aan de hand?
Waar is al die commotie dan om
(dank u Coots)
Ik denk dat ze het Contador nieuws nog niet hebben
Dan zou ik al dood moeten zijn. Ik zat in Salt Lake City bijna elke ochtend praktisch naast Mart aan het ontbijt (zat in hetzelfde hotel afgelopen maartquote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik zou ook een hartaanval krijgen als ik God Mart tegen zou komen.
Zal Jean daar liggen?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef 456 het volgende:
Misschien kwam Jean langs vandaag?
Als ik die zombie langs zie lopen zou ik zo erg schrikkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef 456 het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef 456 het volgende:
Nee, maar er worden wel altijd vraagtekens bijgezet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En natuurlijk, Boogerd zegt nu wel dat "gelijk wie in het geel staat aangevallen zou worden" , maar hij vergeet toch wel even dat als er geen rook is bij die renner je er ook geen vuur van kunt maken ...
Ik hoorde het anders rechtstreeks vanuit het engels.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor de UCI is er wél iets aan de hand natuurlijk. Ze hebben hem niet voor niks een waarschuwing gegeven. Want Smeets vertaalde dit toch ook wel vrij subjectief. Het stukje waarin Pat het had over dat als er nog een overtreding volgt de 'disciplinaire procedure' (lees: schorsing) tegen Rasmussen wordt ingezet vertaalde hij zelfs niet.
En het gevalletje Contador is geen zaak van de UCI natuurlijk. Maar van het Spaanse gerecht eigenlijk.
En natuurlijk, Boogerd zegt nu wel dat "gelijk wie in het geel staat aangevallen zou worden" , maar hij vergeet toch wel even dat als er geen rook is bij die renner je er ook geen vuur van kunt maken ...
Maar toen had hij ook zijn modieuze truien aanquote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dan zou ik al dood moeten zijn. Ik zat in Salt Lake City bijna elke ochtend praktisch naast Mart aan het ontbijt (zat in hetzelfde hotel afgelopen maart)
Ben je veel afgevallen zeker.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Dan zou ik al dood moeten zijn. Ik zat in Salt Lake City bijna elke ochtend praktisch naast Mart aan het ontbijt (zat in hetzelfde hotel afgelopen maart)
Ik mag aannemen uit pieteit van wat daar aan het gebeuren is.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Goed dat ze de muziek skippen.
Jep. Zou ook wat zijn..lig je daar een beetje dood te gaan, eindig je je leven met Dalidaquote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Cootz het volgende:
Deden ze nou geen Dalida om wat er op de achtergrond gebeurde?
Niet gekquote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef Cootz het volgende:
[..]
Ja goed gedaan, zo'n dingen maak je niet graag mee.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik mag aannemen uit pieteit van wat daar aan het gebeuren is.
Slim snel geschakeld van ze!
Yup.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef Cootz het volgende:
Deden ze nou geen Dalida om wat er op de achtergrond gebeurde?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef rubbereend het volgende:
mensen doen ook alles om aandacht van de tv te krijgen
Dat zei hij idd, maar hij zei niet dat er niets aan de hand is met Rasmussen ...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:45 schreef 456 het volgende:
[..]
Ik hoorde het anders rechtstreeks vanuit het engels.
Hoorde het pat toch duidelijk zeggen dat er geen reden is om Michael uti de toer te halen
Geen Dalida!
Ja. Jean wilde ze verrassen en langskomenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef Zyggie het volgende:
Nee! Heb ik een live hartaanval gemist in de avondetappe gemist?![]()
Ach, het ganse wielrennen rookt op dit moment. Als de tour onder het vergrootglas van de halve wereld ligt is bij iedereen in de gele trui wel iets te vinden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Voor de UCI is er wél iets aan de hand natuurlijk. Ze hebben hem niet voor niks een waarschuwing gegeven. Want Smeets vertaalde dit toch ook wel vrij subjectief. Het stukje waarin Pat het had over dat als er nog een overtreding volgt de 'disciplinaire procedure' (lees: schorsing) tegen Rasmussen wordt ingezet vertaalde hij zelfs niet.
En het gevalletje Contador is geen zaak van de UCI natuurlijk. Maar van het Spaanse gerecht eigenlijk.
Waarschijnlijk, hij zei 't er nog bijquote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef Ericr het volgende:
Mart ook zekker lekker plastisch over iemand die ligt dood te gaan, hij is wel erg snel op de hoogte van de toestand van die man.
Mart had het misschien nog iets eerder kunnen afkappen, maar dit vond ik op zich al heel netjes.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef golfer het volgende:
Netjes opgelost, zo zonder Dalida.
Historische live-uitzending op deze manier, met een vent die in de achtergrond ligt dood te gaan.
Joost zijn topic kan weer open.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja. Jean wilde ze verrassen en langskomen
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef 456 het volgende:
[..]
Ja. Jean wilde ze verrassen en langskomen
Hij benadrukte 'legally' en dat is het belangrijkste. Iedereen (ook mensen van de UCI) kan denken wat hij/zij wil. Zolang er juridisch niets aan de hand is, is dat prima.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zei hij idd, maar hij zei niet dat er niets aan de hand is met Rasmussen ...
quote:
Mart noemde het een Hartaanval, maar dat is neem ik aan ook maar een gok.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef Ericr het volgende:
Mart ook zekker lekker plastisch over iemand die ligt dood te gaan, hij is wel erg snel op de hoogte van de toestand van die man.
wat kan een brandweerauto doen met een man die hartaanval heeft????quote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef Againzender het volgende:
Jezus, wat een eindeZag die brandweerauto op de achtergrond aankomen, en was al bang dat er iets niet goed ging.
Nou, hopelijk loopt het goed af.
Was er bij Basso, Ullrich, Mancebo, en de rest van de fuentes lijst dan wél iets juridisch aan de hand ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hij benadrukte 'legally' en dat is het belangrijkste. Iedereen (ook mensen van de UCI) kan denken wat hij/zij wil. Zolang er juridisch niets aan de hand is, is dat prima.
't Schijnt dat er nu een dokter opgepakt is omdat-ie Moreau niet tijdig geprepareerd heeft...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef knep het volgende:
Vooral als deze niet Frans is.
Klopt, hij heeft zijn verhaal gedaan over de afgelopen maanden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zei hij idd, maar hij zei niet dat er niets aan de hand is met Rasmussen ...
Je hebt ook nog zoiets als brandweerambulances ...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
wat kan een brandweerauto doen met een man die hartaanval heeft????
Ambulance zorg valt in Frankrijk onder Brandweer net zoals in de VS..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef 456 het volgende:
Ja ik kijk altijd naar ERquote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie planning, dat ER, zo na de avondetappe....
Die kunnen ook gewoon eerste hulp toepassen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Tsja, wat kan een professional met EHBO ervaring in zo'n geval doen..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Brandweermensen hebben ook reanimatie in hun pakket zitten, dus als die als dichtbijzijnden aanwezig zijn, kunnen ze wel wat doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door.... tot Mart het zei....quote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef Elwood1802 het volgende:
En 10 min. te vroeg afgelopen
Ik dacht al dat ik wat zag toen er mensen omheen gingen staan en paar min. later de ambulance zag komen
In Frankrijk zijn de ambulances roodquote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ook goed dat ze niet de muziek deden. Moeilijk genoeg om goed om te gaan met dit soort zaken, maar wat mij betreft hebben ze het goed 'opgelost'.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef jpjedi het volgende:
Ja vreemde uitzending met ineens die ambulance daar op de achtergrond. Wel goed dat NOS personeel acuut handelden. Zag alleen geen hartmassage en de persoon lag heel de tijd op zijn zij.
Triest en goed opgepikt door de NOS. Ben benieuwd naar de afloop.
De NOS zal morgen wel informeren naar de toestand van de man, en daarover berichten morgen in de avondetappe.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef jpjedi het volgende:
Triest en goed opgepikt door de NOS. Ben benieuwd naar de afloop.
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie planning, dat ER, zo na de avondetappe....
bij de meeste nietquote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Was er bij Basso, Ullrich, Mancebo, en de rest van de fuentes lijst dan wél iets juridisch aan de hand ?
Kan ik me zomaar voorstellenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
't Schijnt dat er nu een dokter opgepakt is omdat-ie Moreau niet tijdig geprepareerd heeft...
meestal hebben ze ook hartmassage apparaten erin zitten..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Hij hield met zijn hand zijn hart vast. Dus ik denk het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
Of een schop van een paard ofzo
Als de ambulance er nog niet is, kunnen de brandweermannen toch 1e hulp plegen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
ik kan nu wel een opmerking maken over die kut fransen maar dat is ongepast. Heb medelijden met die manquote:Op maandag 23 juli 2007 23:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ging het een keer over wielrennen en dan verpest zo'n Fransman het weer.
Sja, dat is live tv hè, ik denk dat ze dit deden om te laten zien dat er iets aan de hand is.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef PLAE@ het volgende:
Ze lieten dat shot van die man die in die stabiele zijligging lang oid wel veels te lang zien zeg
Dan zou het niet het hart zijn of het zou weer aan de gang zijn. Echter maar enkele procenten van de reanimaties slagen. Denk niet dat het een hartaanval was.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef PLAE@ het volgende:
Ze lieten dat shot van die man die in die stabiele zijligging lang oid wel veels te lang zien zeg
Dan zal het iemand zijn die is flauwgevallen, dan legt men iemand in de stabiele zijligging daar hij zijn tong niet kan inslikken.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan zou het niet het hart zijn of het zou weer aan de gang zijn. Echter maar enkele procenten van de reanimaties slagen. Denk niet dat het een hartaanval was.
Ben zelf brandweerman... mag het regelmatig 'proberen'quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan zal het iemand zijn die is flauwgevallen, dan legt men iemand in de stabiele zijligging daar hij zijn tong niet kan inslikken.
is wel enorm vermeerderd met die defibrilators van vandaag de dag. Elke brandweerauto/ambulance heeft die wel bij zich.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan zou het niet het hart zijn of het zou weer aan de gang zijn. Echter maar enkele procenten van de reanimaties slagen. Denk niet dat het een hartaanval was.
Ja, niet de ideale zomeravond voor hem inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik kan nu wel een opmerking maken over die kut fransen maar dat is ongepast. Heb medelijden met die man![]()
Waar dan? Ik zie alleen wat data die niet kloppen (bijv 29 juli staat er al bij)quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef Fiama het volgende:
Hij staat inmiddels al op www.uitzendinggemist.nl
Overal hangen ze maar wij hebben ze niet op de wagens vreemd genoeg om een of andere juridische reden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef 456 het volgende:
[..]
is wel enorm vermeerderd met die defibrilators van vandaag de dag. Elke brandweerauto/ambulance heeft die wel bij zich.
Volgens mij waren ze niet aan het reanimeren/beademen.
http://player.omroep.nl/?aflID=5125332&md5=4c4756b9963ec3f145867ea7c81d17d7quote:Op maandag 23 juli 2007 23:58 schreef Greetings het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie alleen wat data die niet kloppen (bijv 29 juli staat er al bij)![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Cootz het volgende:
Met een hartstilstand laat je iemand niet op zijn zij liggen, dus het kan allemaal nog best wel meevallen.
wie gaat nou naar de wc als avondetappe op tv is???quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef maril het volgende:
Ik zat net op de wc bij dat moment, maar als iemand op de zij ligt, is dat een stabiele ligging en zal de man nog een bloedsomloop hebben.anders reanimeren ze hem.
En vooral maril! Als Smeets-fan! Dat kan je toch niet maken....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
wie gaat nou naar de wc als avondetappe op tv is???
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
wie gaat nou naar de wc als avondetappe op tv is???
En dat op roze maandag als Tilburger, ik had op de kermis moeten zijn, maar ja ik word panisch bij die drukte daar , je kan nergens uitwijken voor iemand die fobisch is brrrrrquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef Cootz het volgende:
[..]
En vooral maril! Als Smeets-fan! Dat kan je toch niet maken....![]()
![]()
Boeiend.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:13 schreef maril het volgende:
En dat op roze maandag als Tilburger, ik had op de kermis moeten zijn, maar ja ik word panisch bij die drukte daar , je kan nergens uitwijken voor iemand die fobisch is brrrrr![]()
Mooi, zo'n positieve bijdrage in dit topic.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef ZoneKill het volgende:
Ik kan er niet meer naar kijken, de nestor van de NOS.![]()
Fransen![]()
Doping![]()
De tour![]()
Blijf dan weg kind.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef ZoneKill het volgende:
Fransen![]()
Doping![]()
De tour![]()
Als je kotst op de Tour, wat doe je dan in Godsnaam in een TDF-forum?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:39 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ach nee, er geeft iemand zijn mening en meteen zijn ze op de teentjes getrapt.![]()
achterlijke limboquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:39 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ach nee, er geeft iemand zijn mening en meteen zijn ze op de teentjes getrapt.![]()
kortzichtigheidquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef ZoneKill het volgende:
Fransen![]()
Doping![]()
De tour![]()
Dat viel mij inderdaad ook op, maar hij klonk niet dronken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:07 schreef Zeta het volgende:
trouwens weet je wat mij het meest van de hele uitzending opviel, dat boogerd zat te gutsen(zuipen) voor volk en vaderland, tussen elk fragment kreeg die een refill die die daarna weer snel opzoop,
Ik vond die broer nou niet echt een meerwaarde hebben. Ik dacht van tevoren ah...leuk. Maar het werd nergens leuk/interessant.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:58 schreef bolivian het volgende:
Maar hoe je het ook wendt of keert, fraaie aflevering met de gebroeders Boogerd, [afbeelding].
Nee hoor da's geen leedvermaak..want dat is namelijk als je lacht om iemand die struikelt of zo. Niet om een hartaanval. Maar goed misschien lig jij er ook een keer zo bij en dan hebben we meteen kaas voor de baguettequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:51 schreef Sethje het volgende:
haha die hartaanval....ligt daar zon baquetje op de grond
sorry leedvermaak
Dan heb je zekerste weten veel kaasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor da's geen leedvermaak..want dat is namelijk als je lacht om iemand die struikelt of zo. Niet om een hartaanval. Maar goed misschien lig jij er ook een keer zo bij en dan hebben we meteen kaas voor de baguette
Zn Engels viel me dit keer nog mee; ik heb het veel slechter van hem gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vond die broer nou niet echt een meerwaarde hebben. Ik dacht van tevoren ah...leuk. Maar het werd nergens leuk/interessant.
Het viel me op hoe slecht Mart z'n Engels is, terwijl hij altijd in de States zit etc.
Zal nooit het afscheid van Armstrong vergeten..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vond die broer nou niet echt een meerwaarde hebben. Ik dacht van tevoren ah...leuk. Maar het werd nergens leuk/interessant.
Het viel me op hoe slecht Mart z'n Engels is, terwijl hij altijd in de States zit etc.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor da's geen leedvermaak..want dat is namelijk als je lacht om iemand die struikelt of zo. Niet om een hartaanval. Maar goed misschien lig jij er ook een keer zo bij en dan hebben we meteen kaas voor de baguette
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:25 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Zal nooit het afscheid van Armstrong vergeten..
Zenk joe, Lenz, zenk joe fur ze memmurries![]()
Ja, eindelijk eens eentje die in de gaten had dat die rode wijn er niet voor de decoratie stondquote:Op maandag 23 juli 2007 23:58 schreef bolivian het volgende:
Maar hoe je het ook wendt of keert, fraaie aflevering met de gebroeders Boogerd, [afbeelding].
ja hoe ist nou? Flauwgevallen of een hartaanval?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Man krijgt hartaanval tijdens NOS-uitzending
Gisteren keken 1.306.000 mensen naar Mart Smeets.. Met een kijkdichtheid van 8.7quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:30 schreef maril het volgende:
De live verslaggeving over de eerste 16 dagen van de Tour de France heeft gemiddeld 930.000 kijkers per dag getrokken. De meest bekeken etappe was die van zondag 22 juli, toen er gemiddeld 1.565.000 mensen voor de buis zaten. De waardering is ook hoog: een 7,5. Ook het late-avond programma De Avondetappe blijft een enorme hoeveelheid mensen trekken: gemiddeld 825.000 en een waardering van gemiddeld 7,6.
Psies mijn gedachten...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoe ist nou? Flauwgevallen of een hartaanval?
Hij dronk inderdaad goed door, en niet nippendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, eindelijk eens eentje die in de gaten had dat die rode wijn er niet voor de decoratie stond
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Net Mart Smeets op Radio 1: die man die een 'hartaanval' had, had een epileptische aanval en is weer ok
Volgens mij valt het allemaal wel mee. Ze lieten hem in stabiele zijligging liggen, dus dat betekent dat zijn hart het in ieder geval nog gewoon deed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoe ist nou? Flauwgevallen of een hartaanval?
Topquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Net Mart Smeets op Radio 1: die man die een 'hartaanval' had, had een epileptische aanval en is weer ok
Hij hield het inderdaad als een cognacglas vast... maar ach, laat 'm... zo vaak zal hij als topsporter niet (mogen) drinken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:33 schreef Ericr het volgende:
Alleen moeten ze Boogerd wel leren hoe je een glas beetpakt, echt zijn hele knuist om dat slag geslagen en dan gelijk de inhoud van je glas naar binnengooien is nou niet echt de manier om rode wijn te consumeren.
Ze hadden hem gewoon een literpul bier moeten geven, waren ze ook van dat refillen af geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:33 schreef Ericr het volgende:
Alleen moeten ze Boogerd wel leren hoe je een glas beetpakt, echt zijn hele knuist om dat slag geslagen en dan gelijk de inhoud van je glas naar binnengooien is nou niet echt de manier om rode wijn te consumeren.
Stond gisteren ook al op de prikpagina dat de man een epileptische aanval had. Mooi dat het goed gaatquote:Lobee is er nog voor opgebleven, van de pp
Auteur: Lobee (---.kpn-gprs.nl)
Datum: 24-07-2007 02:23
Over 'het slachtoffer': het bleek te gaan om een epileptische aanval.
De man kreeg medicijnen en maakt het weer goed.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Anquetil lapte dit iig wel aan zijn laars...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hij hield het inderdaad als een cognacglas vast... maar ach, laat 'm... zo vaak zal hij als topsporter niet (mogen) drinken.
quote:NOS: 'GEEN HARTAANVAL IN AVONDETAPPE'
(Van onze mediaredactie)
DEN HAAG (GPD) - In een rechtstreekse uitzending van De Avondetappe, het NOS-programma over de Tour de France, is maandagavond een toevallige voorbijganger onwel geraakt. ,,De man kreeg een epileptische aanval en maakt het inmiddels weer goed", zegt een woordvoerder van de NOS. Vlak voor het einde van de uitzending was goed in beeld te zien hoe een ambulance achter de presentatietafel stopte om het slachtoffer medische hulp te verlenen.
Sportpresentator Mart Smeets, op dat moment in gesprek met wielrenner Michael Boogerd en zijn broer Rini, onderbrak het programma en ging van het ergste uit: ,,Ik denk dat tien meter achter ons iemand een hartaanval heeft gekregen", vertelde hij aan de kijker. De presentator sloot de uitzending gepast af zonder muzikale begeleiding.
Het programma werd die avond in de buitenlucht gedraaid vanuit de Franse plaats Tarbes. Vanwege een paardenfestijn liepen er tijdens de uitzending veel voorbijgangers op de achtergrond. In De Avondetappe - met gemiddeld 825.000 kijkers - wordt dagelijks in de late avond teruggeblikt op de verrichtingen van de wielrenners in de Tour.
Ja, anders hadden ze hem niet in de stabiele zijlegging gezet, maar gereanimeerd.quote:
Wat daar allemaal naar binnen ging wil je niet weten, hij is er alleen niet erg oud mee geworden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:14 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Anquetil lapte dit iig wel aan zijn laars...
De koning heurrr.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:56 schreef Zyggie het volgende:
Epileptische aanval, flauwvallen, het kan van alles zijn.
Slecht Engels? Ach, kom op. Het was gewoon goed hoor. Mart was duidelijker te verstaan dan die Ier.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
SMS dood naar 2424quote:Op dinsdag 24 juli 2007 16:59 schreef Sidekick het volgende:
"De patient is hersteld". Toch goed om het in de hh erbij te zetten.
Accenten boeien me totaal niet hoor...dat vind ik ook dom gezeurquote:Op dinsdag 24 juli 2007 17:04 schreef Zwansen het volgende:
Altijd dat gezeur op het Engels van Nederlanders...
zometeen sportjournaal en het tourjournaal om half 8.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik hoop dat het gewoon puur gaat over Astana, daar wil ik wel een hoop van weten nu. Kijken wat de persconferentie gaat brengen
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:35 schreef 456 het volgende:
Lekker glaasje vino derbij...
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Ereinion het volgende:
De odds dat Smeets vanavond 'de Tour wacht op niemand' gaat zeggen zijn bij Unibet nu 1:1.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:46 schreef Zwansen het volgende:
Een Martaanval....![]()
(hoorde ik een ander topic...)
Zojuist in het NOS Journaal de eerste keer deze avondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Ereinion het volgende:
De odds dat Smeets vanavond 'de Tour wacht op niemand' gaat zeggen zijn bij Unibet nu 1:1.
Iquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zojuist in het NOS Journaal de eerste keer deze avond.
Hij had niet eens een gestreept jasje aan die een epileptische aanval zou kunnen veroorzaken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:46 schreef Zwansen het volgende:
Een Martaanval....![]()
(hoorde ik een ander topic...)
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had niet eens een gestreept jasje aan die een epileptische aanval zou kunnen veroorzaken.![]()
Ploegleiders en wielrenners was de bedoeling altans om over over de afgelopen week te praten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef Cootz het volgende:
Wie zijn er vanavond eigenlijk te gast?
Dat kan hij schudden het is live, zeker nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef 456 het volgende:
Het is zeker ook niet live, zodat Mart vanavond ook vrijaf heeft?
Zijn er nog aardbeien met slagroom gegeten eigenlijk vandaag?
Maar niemand weet dus wie? Vorige keer zaten Breukink en Eisenga er op de rustdag, dat was wel een leuke uitzending.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ploegleiders en wielrenners was de bedoeling altans om over over de afgelopen week te praten.
Ik zou wel eens wat oud-ploegleiders willen zien, Cees Priem bv.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:29 schreef Cootz het volgende:
[..]
Maar niemand weet dus wie? Vorige keer zaten Breukink en Eisenga er op de rustdag, dat was wel een leuke uitzending.
Bob?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij zit De Rooij er
Bwuh, jammer, hij komt tot nu toe niet zo sympathiek op mij over.. Maar goed, we zullen vanavond wel zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij zit De Rooij er
quote:
die journalist is van de telegraafquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Een wielerjournalist (Kerhofs?) en Theo de Rooij zijn te gast.
ja Raymond, tenminste als het klopt dat hij er zit. Mijn mening laat ik liever voor mequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef PLAE@ het volgende:
Raymond Kerckhofs ofzo?
Zit er al wel jaren bij hoor. Vind z'n stukken alleen nooit bijster interessant. Maar goed wat wil je
NOS site denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef Eduard37 het volgende:
Is er een livestream?
Ok thanks, zal een kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
NOS site denk ik.
of check kanalenkiezer.nl
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Het was geen hartaanval, maar een martaanval."
quote:
Het laatste restje geloofwaardigheid van zijn sport ?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:56 schreef TheVulture het volgende:
De Rooij zit erbij alsof er iemand overleden is...
Goed dat dat wel even vermeld wordt.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:56 schreef Djensen het volgende:
De martaanval was een epileptische aanval en de heer in kwestie maakt het goed..
doet die al jarenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:57 schreef Greetings het volgende:
Kan die rechter gozer niet eens kappen met dat vele ogenknipperen![]()
vond ik ook. Best vaag. Hopelijk vandaag niets geksquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Goed dat dat wel even vermeld wordt.
Zo zit hij er toch altijd bij?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:56 schreef TheVulture het volgende:
De Rooij zit erbij alsof er iemand overleden is...
Het ergste is dat ik geen enkele ploegleider/renner meer geloof qua oprechte emotiesquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:57 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Het laatste restje geloofwaardigheid van zijn sport ?
quote:
Je moet er toch niet aan denken dat Rasmussen ook nog echt gepakt gaan worden, dan kan ie toch echt niet meer onder de mensen komenquote:
met 6.00 achter, beetje zin voor realiteit de kans was kleinquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zaterdag kon ie de tour nog winnen, Kerkhoffs ....
hilarischquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:04 schreef Bruce117 het volgende:
Het hotel om de hoek bij de bloedtransfusie
Nou, nou... Vino is nooit een echte klimmer geweest hoor. Die had echt niet tegen Contador en Rasmussen opgekund. Gister hebben ze 'm laten gaan.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zaterdag kon ie de tour nog winnen, Kerkhoffs .... Hij viel zondag VER terug.
Dat zal ook wel met die bloeddoping te maken hebben. Misschien dat er toen in zijn lichaam afstotingsverschijnselen plaatsvonden ofzo?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zaterdag kon ie de tour nog winnen, Kerkhoffs .... Hij viel zondag VER terug.
Dat komt omdat die tourvoorzitter dat heeft gezegdsquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:07 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Mart ook steeds met z'n russisch roulette vergelijking. Dat is nu al de 3e keer dat ik 'em dat heb horen zeggen.
NOS is niet zo snel met editten van die filmpjes omdat er minder manschappen zijn in hun crew denk ik zoquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:09 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
"Zojuist" en "nu" , Mart, die inval was al uren geleden , Tour2007 op de VRT had er daarnet zelfs beelden van ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |