Maar niemand weet dus wie? Vorige keer zaten Breukink en Eisenga er op de rustdag, dat was wel een leuke uitzending.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ploegleiders en wielrenners was de bedoeling altans om over over de afgelopen week te praten.
Ik zou wel eens wat oud-ploegleiders willen zien, Cees Priem bv.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:29 schreef Cootz het volgende:
[..]
Maar niemand weet dus wie? Vorige keer zaten Breukink en Eisenga er op de rustdag, dat was wel een leuke uitzending.
Bob?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij zit De Rooij er
Bwuh, jammer, hij komt tot nu toe niet zo sympathiek op mij over.. Maar goed, we zullen vanavond wel zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij zit De Rooij er
quote:
die journalist is van de telegraafquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Een wielerjournalist (Kerhofs?) en Theo de Rooij zijn te gast.
ja Raymond, tenminste als het klopt dat hij er zit. Mijn mening laat ik liever voor mequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef PLAE@ het volgende:
Raymond Kerckhofs ofzo?
Zit er al wel jaren bij hoor. Vind z'n stukken alleen nooit bijster interessant. Maar goed wat wil je
NOS site denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef Eduard37 het volgende:
Is er een livestream?
Ok thanks, zal een kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
NOS site denk ik.
of check kanalenkiezer.nl
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |