zometeen sportjournaal en het tourjournaal om half 8.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:42 schreef Mike.Strutter het volgende:
Ik hoop dat het gewoon puur gaat over Astana, daar wil ik wel een hoop van weten nu. Kijken wat de persconferentie gaat brengen
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:35 schreef 456 het volgende:
Lekker glaasje vino derbij...
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Ereinion het volgende:
De odds dat Smeets vanavond 'de Tour wacht op niemand' gaat zeggen zijn bij Unibet nu 1:1.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:46 schreef Zwansen het volgende:
Een Martaanval....![]()
(hoorde ik een ander topic...)
Zojuist in het NOS Journaal de eerste keer deze avondquote:Op dinsdag 24 juli 2007 18:43 schreef Ereinion het volgende:
De odds dat Smeets vanavond 'de Tour wacht op niemand' gaat zeggen zijn bij Unibet nu 1:1.
Iquote:Op dinsdag 24 juli 2007 20:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Zojuist in het NOS Journaal de eerste keer deze avond.
Hij had niet eens een gestreept jasje aan die een epileptische aanval zou kunnen veroorzaken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 19:46 schreef Zwansen het volgende:
Een Martaanval....![]()
(hoorde ik een ander topic...)
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij had niet eens een gestreept jasje aan die een epileptische aanval zou kunnen veroorzaken.![]()
Ploegleiders en wielrenners was de bedoeling altans om over over de afgelopen week te praten.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:23 schreef Cootz het volgende:
Wie zijn er vanavond eigenlijk te gast?
Dat kan hij schudden het is live, zeker nu.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:25 schreef 456 het volgende:
Het is zeker ook niet live, zodat Mart vanavond ook vrijaf heeft?
Zijn er nog aardbeien met slagroom gegeten eigenlijk vandaag?
Maar niemand weet dus wie? Vorige keer zaten Breukink en Eisenga er op de rustdag, dat was wel een leuke uitzending.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:24 schreef maril het volgende:
[..]
Ploegleiders en wielrenners was de bedoeling altans om over over de afgelopen week te praten.
Ik zou wel eens wat oud-ploegleiders willen zien, Cees Priem bv.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:29 schreef Cootz het volgende:
[..]
Maar niemand weet dus wie? Vorige keer zaten Breukink en Eisenga er op de rustdag, dat was wel een leuke uitzending.
Bob?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij zit De Rooij er
Bwuh, jammer, hij komt tot nu toe niet zo sympathiek op mij over.. Maar goed, we zullen vanavond wel zien.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 21:32 schreef koemleit het volgende:
Volgens mij zit De Rooij er
quote:
die journalist is van de telegraafquote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:16 schreef TargaFlorio het volgende:
Een wielerjournalist (Kerhofs?) en Theo de Rooij zijn te gast.
ja Raymond, tenminste als het klopt dat hij er zit. Mijn mening laat ik liever voor mequote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:38 schreef PLAE@ het volgende:
Raymond Kerckhofs ofzo?
Zit er al wel jaren bij hoor. Vind z'n stukken alleen nooit bijster interessant. Maar goed wat wil je
NOS site denk ik.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:40 schreef Eduard37 het volgende:
Is er een livestream?
Ok thanks, zal een kijken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:41 schreef Bartoli het volgende:
[..]
NOS site denk ik.
of check kanalenkiezer.nl
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 22:55 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
"Het was geen hartaanval, maar een martaanval."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |