Sja, dat is live tv hè, ik denk dat ze dit deden om te laten zien dat er iets aan de hand is.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef PLAE@ het volgende:
Ze lieten dat shot van die man die in die stabiele zijligging lang oid wel veels te lang zien zeg
Dan zou het niet het hart zijn of het zou weer aan de gang zijn. Echter maar enkele procenten van de reanimaties slagen. Denk niet dat het een hartaanval was.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef PLAE@ het volgende:
Ze lieten dat shot van die man die in die stabiele zijligging lang oid wel veels te lang zien zeg
Dan zal het iemand zijn die is flauwgevallen, dan legt men iemand in de stabiele zijligging daar hij zijn tong niet kan inslikken.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan zou het niet het hart zijn of het zou weer aan de gang zijn. Echter maar enkele procenten van de reanimaties slagen. Denk niet dat het een hartaanval was.
Ben zelf brandweerman... mag het regelmatig 'proberen'quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan zal het iemand zijn die is flauwgevallen, dan legt men iemand in de stabiele zijligging daar hij zijn tong niet kan inslikken.
is wel enorm vermeerderd met die defibrilators van vandaag de dag. Elke brandweerauto/ambulance heeft die wel bij zich.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan zou het niet het hart zijn of het zou weer aan de gang zijn. Echter maar enkele procenten van de reanimaties slagen. Denk niet dat het een hartaanval was.
Ja, niet de ideale zomeravond voor hem inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik kan nu wel een opmerking maken over die kut fransen maar dat is ongepast. Heb medelijden met die man![]()
Waar dan? Ik zie alleen wat data die niet kloppen (bijv 29 juli staat er al bij)quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef Fiama het volgende:
Hij staat inmiddels al op www.uitzendinggemist.nl
Overal hangen ze maar wij hebben ze niet op de wagens vreemd genoeg om een of andere juridische reden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef 456 het volgende:
[..]
is wel enorm vermeerderd met die defibrilators van vandaag de dag. Elke brandweerauto/ambulance heeft die wel bij zich.
Volgens mij waren ze niet aan het reanimeren/beademen.
http://player.omroep.nl/?aflID=5125332&md5=4c4756b9963ec3f145867ea7c81d17d7quote:Op maandag 23 juli 2007 23:58 schreef Greetings het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie alleen wat data die niet kloppen (bijv 29 juli staat er al bij)![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Cootz het volgende:
Met een hartstilstand laat je iemand niet op zijn zij liggen, dus het kan allemaal nog best wel meevallen.
wie gaat nou naar de wc als avondetappe op tv is???quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef maril het volgende:
Ik zat net op de wc bij dat moment, maar als iemand op de zij ligt, is dat een stabiele ligging en zal de man nog een bloedsomloop hebben.anders reanimeren ze hem.
En vooral maril! Als Smeets-fan! Dat kan je toch niet maken....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
wie gaat nou naar de wc als avondetappe op tv is???
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
wie gaat nou naar de wc als avondetappe op tv is???
En dat op roze maandag als Tilburger, ik had op de kermis moeten zijn, maar ja ik word panisch bij die drukte daar , je kan nergens uitwijken voor iemand die fobisch is brrrrrquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef Cootz het volgende:
[..]
En vooral maril! Als Smeets-fan! Dat kan je toch niet maken....![]()
![]()
Boeiend.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:13 schreef maril het volgende:
En dat op roze maandag als Tilburger, ik had op de kermis moeten zijn, maar ja ik word panisch bij die drukte daar , je kan nergens uitwijken voor iemand die fobisch is brrrrr![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |