't Schijnt dat er nu een dokter opgepakt is omdat-ie Moreau niet tijdig geprepareerd heeft...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef knep het volgende:
Vooral als deze niet Frans is.
Klopt, hij heeft zijn verhaal gedaan over de afgelopen maanden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dat zei hij idd, maar hij zei niet dat er niets aan de hand is met Rasmussen ...
Je hebt ook nog zoiets als brandweerambulances ...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
wat kan een brandweerauto doen met een man die hartaanval heeft????
Ambulance zorg valt in Frankrijk onder Brandweer net zoals in de VS..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef 456 het volgende:
Misschien kwam Jean langs vandaag?
Ja ik kijk altijd naar ERquote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie planning, dat ER, zo na de avondetappe....
Die kunnen ook gewoon eerste hulp toepassen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Tsja, wat kan een professional met EHBO ervaring in zo'n geval doen..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Brandweermensen hebben ook reanimatie in hun pakket zitten, dus als die als dichtbijzijnden aanwezig zijn, kunnen ze wel wat doen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ik had het niet eens door.... tot Mart het zei....quote:Op maandag 23 juli 2007 23:48 schreef Elwood1802 het volgende:
En 10 min. te vroeg afgelopen
Ik dacht al dat ik wat zag toen er mensen omheen gingen staan en paar min. later de ambulance zag komen
In Frankrijk zijn de ambulances roodquote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Ook goed dat ze niet de muziek deden. Moeilijk genoeg om goed om te gaan met dit soort zaken, maar wat mij betreft hebben ze het goed 'opgelost'.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef jpjedi het volgende:
Ja vreemde uitzending met ineens die ambulance daar op de achtergrond. Wel goed dat NOS personeel acuut handelden. Zag alleen geen hartmassage en de persoon lag heel de tijd op zijn zij.
Triest en goed opgepikt door de NOS. Ben benieuwd naar de afloop.
De NOS zal morgen wel informeren naar de toestand van de man, en daarover berichten morgen in de avondetappe.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef jpjedi het volgende:
Triest en goed opgepikt door de NOS. Ben benieuwd naar de afloop.
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooie planning, dat ER, zo na de avondetappe....
bij de meeste nietquote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Was er bij Basso, Ullrich, Mancebo, en de rest van de fuentes lijst dan wél iets juridisch aan de hand ?
Kan ik me zomaar voorstellenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef bolivian het volgende:
[..]
't Schijnt dat er nu een dokter opgepakt is omdat-ie Moreau niet tijdig geprepareerd heeft...
meestal hebben ze ook hartmassage apparaten erin zitten..quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
Hij hield met zijn hand zijn hart vast. Dus ik denk het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Mark-AjaxFan het volgende:
[..]
Of een schop van een paard ofzo
Als de ambulance er nog niet is, kunnen de brandweermannen toch 1e hulp plegen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:51 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
ik kan nu wel een opmerking maken over die kut fransen maar dat is ongepast. Heb medelijden met die manquote:Op maandag 23 juli 2007 23:53 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Ging het een keer over wielrennen en dan verpest zo'n Fransman het weer.
Sja, dat is live tv hè, ik denk dat ze dit deden om te laten zien dat er iets aan de hand is.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef PLAE@ het volgende:
Ze lieten dat shot van die man die in die stabiele zijligging lang oid wel veels te lang zien zeg
Dan zou het niet het hart zijn of het zou weer aan de gang zijn. Echter maar enkele procenten van de reanimaties slagen. Denk niet dat het een hartaanval was.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef PLAE@ het volgende:
Ze lieten dat shot van die man die in die stabiele zijligging lang oid wel veels te lang zien zeg
Dan zal het iemand zijn die is flauwgevallen, dan legt men iemand in de stabiele zijligging daar hij zijn tong niet kan inslikken.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan zou het niet het hart zijn of het zou weer aan de gang zijn. Echter maar enkele procenten van de reanimaties slagen. Denk niet dat het een hartaanval was.
Ben zelf brandweerman... mag het regelmatig 'proberen'quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef vrolijke-frits het volgende:
[..]
Dan zal het iemand zijn die is flauwgevallen, dan legt men iemand in de stabiele zijligging daar hij zijn tong niet kan inslikken.
is wel enorm vermeerderd met die defibrilators van vandaag de dag. Elke brandweerauto/ambulance heeft die wel bij zich.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef jpjedi het volgende:
[..]
Dan zou het niet het hart zijn of het zou weer aan de gang zijn. Echter maar enkele procenten van de reanimaties slagen. Denk niet dat het een hartaanval was.
Ja, niet de ideale zomeravond voor hem inderdaad.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik kan nu wel een opmerking maken over die kut fransen maar dat is ongepast. Heb medelijden met die man![]()
Waar dan? Ik zie alleen wat data die niet kloppen (bijv 29 juli staat er al bij)quote:Op maandag 23 juli 2007 23:54 schreef Fiama het volgende:
Hij staat inmiddels al op www.uitzendinggemist.nl
Overal hangen ze maar wij hebben ze niet op de wagens vreemd genoeg om een of andere juridische reden.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef 456 het volgende:
[..]
is wel enorm vermeerderd met die defibrilators van vandaag de dag. Elke brandweerauto/ambulance heeft die wel bij zich.
Volgens mij waren ze niet aan het reanimeren/beademen.
http://player.omroep.nl/?aflID=5125332&md5=4c4756b9963ec3f145867ea7c81d17d7quote:Op maandag 23 juli 2007 23:58 schreef Greetings het volgende:
[..]
Waar dan? Ik zie alleen wat data die niet kloppen (bijv 29 juli staat er al bij)![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Cootz het volgende:
Met een hartstilstand laat je iemand niet op zijn zij liggen, dus het kan allemaal nog best wel meevallen.
wie gaat nou naar de wc als avondetappe op tv is???quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef maril het volgende:
Ik zat net op de wc bij dat moment, maar als iemand op de zij ligt, is dat een stabiele ligging en zal de man nog een bloedsomloop hebben.anders reanimeren ze hem.
En vooral maril! Als Smeets-fan! Dat kan je toch niet maken....quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
wie gaat nou naar de wc als avondetappe op tv is???
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:06 schreef FredWielergek het volgende:
[..]
wie gaat nou naar de wc als avondetappe op tv is???
En dat op roze maandag als Tilburger, ik had op de kermis moeten zijn, maar ja ik word panisch bij die drukte daar , je kan nergens uitwijken voor iemand die fobisch is brrrrrquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:11 schreef Cootz het volgende:
[..]
En vooral maril! Als Smeets-fan! Dat kan je toch niet maken....![]()
![]()
Boeiend.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:13 schreef maril het volgende:
En dat op roze maandag als Tilburger, ik had op de kermis moeten zijn, maar ja ik word panisch bij die drukte daar , je kan nergens uitwijken voor iemand die fobisch is brrrrr![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |