Mooi, zo'n positieve bijdrage in dit topic.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef ZoneKill het volgende:
Ik kan er niet meer naar kijken, de nestor van de NOS.![]()
Fransen![]()
Doping![]()
De tour![]()
Blijf dan weg kind.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef ZoneKill het volgende:
Fransen![]()
Doping![]()
De tour![]()
Als je kotst op de Tour, wat doe je dan in Godsnaam in een TDF-forum?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:39 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ach nee, er geeft iemand zijn mening en meteen zijn ze op de teentjes getrapt.![]()
achterlijke limboquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:39 schreef ZoneKill het volgende:
[..]
Ach nee, er geeft iemand zijn mening en meteen zijn ze op de teentjes getrapt.![]()
kortzichtigheidquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:26 schreef ZoneKill het volgende:
Fransen![]()
Doping![]()
De tour![]()
Dat viel mij inderdaad ook op, maar hij klonk niet dronken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:07 schreef Zeta het volgende:
trouwens weet je wat mij het meest van de hele uitzending opviel, dat boogerd zat te gutsen(zuipen) voor volk en vaderland, tussen elk fragment kreeg die een refill die die daarna weer snel opzoop,
Ik vond die broer nou niet echt een meerwaarde hebben. Ik dacht van tevoren ah...leuk. Maar het werd nergens leuk/interessant.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:58 schreef bolivian het volgende:
Maar hoe je het ook wendt of keert, fraaie aflevering met de gebroeders Boogerd, [afbeelding].
Nee hoor da's geen leedvermaak..want dat is namelijk als je lacht om iemand die struikelt of zo. Niet om een hartaanval. Maar goed misschien lig jij er ook een keer zo bij en dan hebben we meteen kaas voor de baguettequote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:51 schreef Sethje het volgende:
haha die hartaanval....ligt daar zon baquetje op de grond
sorry leedvermaak
Dan heb je zekerste weten veel kaasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor da's geen leedvermaak..want dat is namelijk als je lacht om iemand die struikelt of zo. Niet om een hartaanval. Maar goed misschien lig jij er ook een keer zo bij en dan hebben we meteen kaas voor de baguette
Zn Engels viel me dit keer nog mee; ik heb het veel slechter van hem gehoordquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vond die broer nou niet echt een meerwaarde hebben. Ik dacht van tevoren ah...leuk. Maar het werd nergens leuk/interessant.
Het viel me op hoe slecht Mart z'n Engels is, terwijl hij altijd in de States zit etc.
Zal nooit het afscheid van Armstrong vergeten..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:16 schreef PLAE@ het volgende:
[..]
Ik vond die broer nou niet echt een meerwaarde hebben. Ik dacht van tevoren ah...leuk. Maar het werd nergens leuk/interessant.
Het viel me op hoe slecht Mart z'n Engels is, terwijl hij altijd in de States zit etc.
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 02:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor da's geen leedvermaak..want dat is namelijk als je lacht om iemand die struikelt of zo. Niet om een hartaanval. Maar goed misschien lig jij er ook een keer zo bij en dan hebben we meteen kaas voor de baguette
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 09:25 schreef UtrechtSlim het volgende:
[..]
Zal nooit het afscheid van Armstrong vergeten..
Zenk joe, Lenz, zenk joe fur ze memmurries![]()
Ja, eindelijk eens eentje die in de gaten had dat die rode wijn er niet voor de decoratie stondquote:Op maandag 23 juli 2007 23:58 schreef bolivian het volgende:
Maar hoe je het ook wendt of keert, fraaie aflevering met de gebroeders Boogerd, [afbeelding].
ja hoe ist nou? Flauwgevallen of een hartaanval?quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Man krijgt hartaanval tijdens NOS-uitzending
Gisteren keken 1.306.000 mensen naar Mart Smeets.. Met een kijkdichtheid van 8.7quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:30 schreef maril het volgende:
De live verslaggeving over de eerste 16 dagen van de Tour de France heeft gemiddeld 930.000 kijkers per dag getrokken. De meest bekeken etappe was die van zondag 22 juli, toen er gemiddeld 1.565.000 mensen voor de buis zaten. De waardering is ook hoog: een 7,5. Ook het late-avond programma De Avondetappe blijft een enorme hoeveelheid mensen trekken: gemiddeld 825.000 en een waardering van gemiddeld 7,6.
Psies mijn gedachten...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoe ist nou? Flauwgevallen of een hartaanval?
Hij dronk inderdaad goed door, en niet nippendquote:Op dinsdag 24 juli 2007 10:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja, eindelijk eens eentje die in de gaten had dat die rode wijn er niet voor de decoratie stond
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Net Mart Smeets op Radio 1: die man die een 'hartaanval' had, had een epileptische aanval en is weer ok
Volgens mij valt het allemaal wel mee. Ze lieten hem in stabiele zijligging liggen, dus dat betekent dat zijn hart het in ieder geval nog gewoon deed.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
ja hoe ist nou? Flauwgevallen of een hartaanval?
Topquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Net Mart Smeets op Radio 1: die man die een 'hartaanval' had, had een epileptische aanval en is weer ok
Hij hield het inderdaad als een cognacglas vast... maar ach, laat 'm... zo vaak zal hij als topsporter niet (mogen) drinken.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:33 schreef Ericr het volgende:
Alleen moeten ze Boogerd wel leren hoe je een glas beetpakt, echt zijn hele knuist om dat slag geslagen en dan gelijk de inhoud van je glas naar binnengooien is nou niet echt de manier om rode wijn te consumeren.
Ze hadden hem gewoon een literpul bier moeten geven, waren ze ook van dat refillen af geweestquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:33 schreef Ericr het volgende:
Alleen moeten ze Boogerd wel leren hoe je een glas beetpakt, echt zijn hele knuist om dat slag geslagen en dan gelijk de inhoud van je glas naar binnengooien is nou niet echt de manier om rode wijn te consumeren.
Stond gisteren ook al op de prikpagina dat de man een epileptische aanval had. Mooi dat het goed gaatquote:Lobee is er nog voor opgebleven, van de pp
Auteur: Lobee (---.kpn-gprs.nl)
Datum: 24-07-2007 02:23
Over 'het slachtoffer': het bleek te gaan om een epileptische aanval.
De man kreeg medicijnen en maakt het weer goed.
gelukkig maarquote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:34 schreef sungaMsunitraM het volgende:
Anquetil lapte dit iig wel aan zijn laars...quote:Op dinsdag 24 juli 2007 11:41 schreef Cootz het volgende:
[..]
Hij hield het inderdaad als een cognacglas vast... maar ach, laat 'm... zo vaak zal hij als topsporter niet (mogen) drinken.
quote:NOS: 'GEEN HARTAANVAL IN AVONDETAPPE'
(Van onze mediaredactie)
DEN HAAG (GPD) - In een rechtstreekse uitzending van De Avondetappe, het NOS-programma over de Tour de France, is maandagavond een toevallige voorbijganger onwel geraakt. ,,De man kreeg een epileptische aanval en maakt het inmiddels weer goed", zegt een woordvoerder van de NOS. Vlak voor het einde van de uitzending was goed in beeld te zien hoe een ambulance achter de presentatietafel stopte om het slachtoffer medische hulp te verlenen.
Sportpresentator Mart Smeets, op dat moment in gesprek met wielrenner Michael Boogerd en zijn broer Rini, onderbrak het programma en ging van het ergste uit: ,,Ik denk dat tien meter achter ons iemand een hartaanval heeft gekregen", vertelde hij aan de kijker. De presentator sloot de uitzending gepast af zonder muzikale begeleiding.
Het programma werd die avond in de buitenlucht gedraaid vanuit de Franse plaats Tarbes. Vanwege een paardenfestijn liepen er tijdens de uitzending veel voorbijgangers op de achtergrond. In De Avondetappe - met gemiddeld 825.000 kijkers - wordt dagelijks in de late avond teruggeblikt op de verrichtingen van de wielrenners in de Tour.
Ja, anders hadden ze hem niet in de stabiele zijlegging gezet, maar gereanimeerd.quote:
Wat daar allemaal naar binnen ging wil je niet weten, hij is er alleen niet erg oud mee geworden.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 12:14 schreef sjakie007 het volgende:
[..]
Anquetil lapte dit iig wel aan zijn laars...
De koning heurrr.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:56 schreef Zyggie het volgende:
Epileptische aanval, flauwvallen, het kan van alles zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |