De Franse mediaquote:
goed nieuws inderdaad, maar hij zegt er niet bij dat hij liever een ander ziet winnenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:37 schreef Cootz het volgende:
"There is no reason why he can't continue the tour"
Zoals Boogerd het net dus zegt: het zijn fransenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef 456 het volgende:
Wat is dat in hemelsnaam voor interview???
Dus vanuit de UCI is er dus niets aan de hand?
Waar is al die commotie dan om
(dank u Coots)
Ik denk dat ze het Contador nieuws nog niet hebben
Die commotie is veroorzaakt door de pers, zoals bijna altijd het probleem is.quote:
Ja volgens mij welquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef 456 het volgende:
Rijdt die caravaan ook elke dag 200km?
Jep, elke dag dezelfde etappequote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef 456 het volgende:
Rijdt die caravaan ook elke dag 200km?
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef BB-boy het volgende:
Boogerd zegt waar het op staat.
Kut.. euh rot fransen.
Na Michael Rasmussen is ook Albertoquote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hier werd een paar keer Contador genoemd, wat is er met hem dan? Geen nieuws op de NOSsite.
Damnquote:
Voor de UCI is er wél iets aan de hand natuurlijk. Ze hebben hem niet voor niks een waarschuwing gegeven. Want Smeets vertaalde dit toch ook wel vrij subjectief. Het stukje waarin Pat het had over dat als er nog een overtreding volgt de 'disciplinaire procedure' (lees: schorsing) tegen Rasmussen wordt ingezet vertaalde hij zelfs niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef 456 het volgende:
Wat is dat in hemelsnaam voor interview???
Dus vanuit de UCI is er dus niets aan de hand?
Waar is al die commotie dan om
(dank u Coots)
Ik denk dat ze het Contador nieuws nog niet hebben
Dan zou ik al dood moeten zijn. Ik zat in Salt Lake City bijna elke ochtend praktisch naast Mart aan het ontbijt (zat in hetzelfde hotel afgelopen maartquote:Op maandag 23 juli 2007 23:42 schreef BB-boy het volgende:
Ik zou ook een hartaanval krijgen als ik God Mart tegen zou komen.
Zal Jean daar liggen?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef 456 het volgende:
Misschien kwam Jean langs vandaag?
Als ik die zombie langs zie lopen zou ik zo erg schrikkenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef 456 het volgende:
Ik moest lachen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef 456 het volgende:
Nee, maar er worden wel altijd vraagtekens bijgezet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En natuurlijk, Boogerd zegt nu wel dat "gelijk wie in het geel staat aangevallen zou worden" , maar hij vergeet toch wel even dat als er geen rook is bij die renner je er ook geen vuur van kunt maken ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |