Tja, misschien had ik er nog bij moeten zetten dat ik ooit een keer een collega heb gehad die dus wel het 06 nummer van een klant had overgenomen, 's avonds gebeld heeft en de volgende dag stond haar bodybuildende vriend op de stoep en heeft hij een officieele waarschuwing gekregen ivm privacy schending. Vanwege deze ervaring ben ik dus wat voorzichtig.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:36 schreef dawg het volgende:
Wel. Niet geschoten is altijd mis.
Naam lijkt me geen privacy gevoelige informatie. Als ze al op Hyves staat (of myspace, waarschijnlijk grotere kans als ze niet uit nederland komt) lijkt me niet dat je 'n "toevallig" smoes hoeft te gaan gebruiken.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Daarnaast, wat voor soort bericht zou ik dan moeten sturen. Ik had al zitten denken aan een berichtje in de trand van, "joh kwam je naam toevallig tegen hier op hyves", maarja ze heeft geen standaard naam dus dat valt ook wel weer op...
dat dus..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef Elefes het volgende:
Je kunt toch een berichtje plaatsen hoe het product bijvoorbeeld bevalt? Gewoon een aardig gezellig berichtje wat aangeeft dat je haar mag.
Hormoonoverschot? Tja ik doe mee aan die 40 dagen en 40 nachten wedstijd, dat kan dus wel kloppenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:11 schreef Steve_I. het volgende:
Werk en prive gescheiden houden
Komop zeg, je hebt even een uurtje met ze gesproken en je zit er zo mee? je hebt een hormoonoverschot dude.
Wat voor product kwam ze btw in vredesnaam voor dat je er een uur uitleg over kan geven?![]()
Aan de ene kant denk ik er ook zo over, aan de andere kant zou ik het zelf ook niet zo snel doen, hoe leuk ik de dame achter de balie ook zou vinden...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:16 schreef the_legend_killer het volgende:
Als ze echt contact wil leggen dan geeft ze haar eigen tel nummer gewoon zo wel.
Dat gevoel heb ik dus ook... Maarja aan de andere kant zou ik het ook heel jammer vinden als ik haar misloop puur op het feit dat ik bang ben stalkerig over te komen... Like I said, choices choices choices...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik denk dat het moeilijk is om met haar in contact te komen zonder stalkerig over te komen.
bah, 1 contactpoging komt m.i. nog niet eens in de buurt van stalkenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:28 schreef Vector_SLD het volgende:
Ik denk dat het moeilijk is om met haar in contact te komen zonder stalkerig over te komen.
Bellen heeft een stuk hogere drempel dan Hyves. Als je zo'n ding hebt, weet je dat iedereen je op kan zoeken en aan kan spreken, in tegenstelling tot je telefoonnummer. Een onschuldig berichtje achterlaten (smalltalk, vragen naar de dingen die je al van haar weet) valt moeilijk te vergelijken met misbruik maken van de positie op je werk en haar gegevens die ze in vertrouwen achter gelaten heeft.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja, misschien had ik er nog bij moeten zetten dat ik ooit een keer een collega heb gehad die dus wel het 06 nummer van een klant had overgenomen, 's avonds gebeld heeft en de volgende dag stond haar bodybuildende vriend op de stoep en heeft hij een officieele waarschuwing gekregen ivm privacy schending. Vanwege deze ervaring ben ik dus wat voorzichtig.
Daarnaast, wat voor soort bericht zou ik dan moeten sturen. Ik had al zitten denken aan een berichtje in de trand van, "joh kwam je naam toevallig tegen hier op hyves", maarja ze heeft geen standaard naam dus dat valt ook wel weer op...
quote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:17 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
we verkopen "dure" apparaten ivm privacy ga ik hier niet meteen alles uit de doeken doen
kon je dat nou niet, net als ik, iets subtieler brengenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 21:54 schreef geenaam het volgende:
Ze zoekt een rijke Nederlandse jongen, omdat ze een arme sloeber is. Ze wil je alleen maar gebruiken. Vergeet de slet. Slotje![]()
Gedaan..quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:00 schreef Steve_I. het volgende:
[..]
kon je dat nou niet, net als ik, iets subtieler brengen![]()
politie?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:06 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik zou het gewoon proberen. Ik heb het een tijdje terug met een aangeefster gehad, ook opgezocht, was tijdens het aangiftegesprek wel flirterig allemaal, maar mevrouw had een vriendje, dus dan houdt het gewoon op...
Maar zoals gezegd: niet geschoten is altijd mis!
Ok, ik kan soms redelijk verdwalen als ik niet zeker ben waar ik heen moet rijden maar CHINA? nee daar ben ik werkelijk nognooit terecht gekomenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:06 schreef vaudej het volgende:
ik kom zelf ook geregeld in aanraking met die buitenlandse studenten, ik merk ook vaak dat ze flirten, heb er zelf alleen nooit iets mee gedaan.. heb een beetje dezelfde reden als jij. Maar misschien is het in die cultuur ook gewoon zo, dat ze altijd praatjes willen maken. Eentje wilde ook een keer mijn msn, maar daar heb ik eigenlijk nauwelijks mee gesproken.
maar je kan altijd proberen natuurlijk en misschien is het gewoon gezellig, en kan je nog een keer ergens crashen als je ver van huis bent
Dat zijn de nog de grootste geldwolven. PAS OP!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ok, ik kan soms redelijk verdwalen als ik niet zeker ben waar ik heen moet rijden maar CHINA? nee daar ben ik werkelijk nognooit terecht gekomen
hehehe, sorry ik moest er wel om lachen. Ach er valt vrij weinig bij me te halen dus ach ze mag het best proberenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:16 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dat zijn de nog de grootste geldwolven. PAS OP!Ze lijken lief met zo'n accentje, maar uiteindelijk pakken ze alles van je af.
![]()
Ze komt dus uit China?/quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:11 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ok, ik kan soms redelijk verdwalen als ik niet zeker ben waar ik heen moet rijden maar CHINA? nee daar ben ik werkelijk nognooit terecht gekomen
Verder tja merendeel van de mensen is wel positief. Ik zat net te denken, ze heeft wat formulieren moeten invullen en die moeten we opsturen, ik kan altijd het ff een paar dagen aankijken en dan later volgende week wat van me laten horen onder het mom, joh kwam je papieren tegen en vroeg me af of alles goed is gegaan...![]()
Want dat verandert alles ofzo?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:27 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ze komt dus uit China?/
grijp je kans
Maar je moet later wel in China wonen. Dus moet je met haar meeverhuizen. Met een beetje geluk kan jij daar een Hollands Restaurant beginnen.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:23 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
hehehe, sorry ik moest er wel om lachen. Ach er valt vrij weinig bij me te halen dus ach ze mag het best proberenAls ze voor me kookt zie ik het wel als betaling voor de afhaalchinees
Ach geen problemen mee, ik ben nou niet het toonbeeld van vaderlandliefde... Misschien met remia frietsaus?quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:38 schreef geenaam het volgende:
[..]
Maar je moet later wel in China wonen. Dus moet je met haar meeverhuizen. Met een beetje geluk kan jij daar een Hollands Restaurant beginnen.![]()
Onzin. Je werk staat er los van. Want je doet het toch niet onder werktijd? En wat dan nog, als je een klant mee uit vraagt. Ze is toch geen zakenrelatie waar je vaker mee te maken hebt, en waar zakelijke dingen van afhankelijk zijn? Durf te leven!quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:33 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Want dat verandert alles ofzo?Ervaring ofzo?
@ dawg: Like I said, mocht het verkeerd vallen vinden ze het vast niet leuk op me werk...
Dat dus. Niet gaan bellen ivm je werk.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef Elefes het volgende:
Je kunt toch een berichtje plaatsen hoe het product bijvoorbeeld bevalt? Gewoon een aardig gezellig berichtje wat aangeeft dat je haar mag.
Ik had dat van dat telefoonnummer er alleen bij gezet om aan te tonen dat ik er niet op uit ben om te gaan stalken of iets dergelijks. Hmm, tja merendeel reageert tot nu toe positief, misschien dat ik over een paar dagen dan toch een gokje waag...quote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:48 schreef Sc0rPi0n het volgende:
[..]
Dat dus. Niet gaan bellen ivm je werk.
Je zou als aanvulling erin kunnen zetten dat ze altijd welkom is in de winkel of dat je het leuk lijkt om met haar eens iets te drinken buiten de winkel. Wil ze dat niet, dan weet je genoeg.
Hmmm, mijn staal smelt kwaliteiten zijn niet je van het, ik hou het wel bij dat restaurantjequote:Op zaterdag 21 juli 2007 22:46 schreef geenaam het volgende:
Of je moet massaal met de andere mensen staal gaan omsmelten. Je weet het maar nooit in dat gekke landje..
Grote kans dat ze dan niet meer weet wie je bent. Hoe eerder hoe beter lijkt mij.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:08 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik had dat van dat telefoonnummer er alleen bij gezet om aan te tonen dat ik er niet op uit ben om te gaan stalken of iets dergelijks. Hmm, tja merendeel reageert tot nu toe positief, misschien dat ik over een paar dagen dan toch een gokje waag...
Alsof je daar iets te kiezen hebtquote:Op zaterdag 21 juli 2007 23:09 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hmmm, mijn staal smelt kwaliteiten zijn niet je van het, ik hou het wel bij dat restaurantje
Iemand die niet zo best Nederlands spreekt kan geen lange gesprekken voeren? Misschien zag ze het als 'n mooie gelegenheid om te oefenen (ze zal voor die studie vast ook nederlands moeten kunnen begrijpen). En er is ook niks vreemds aan om in dat soort gevallen terug te vallen op 'n andere gemeenschappelijke taal (zoals Engels, zeker als ze uit Hong Kong zou komen)quote:Op zondag 22 juli 2007 00:30 schreef MouzurX het volgende:
Eerst zeg je dat je lang met haar hebt gepraat enz een uur lang maar daarna dat ze gebrekkig nederlands kan ..... beetje tegenstrijdig vind ik dat hoor.
Juist, ik neem aan dat de TS het gesprek in het engels heeft gevoerd.quote:Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef anboni het volgende:
[..]
Iemand die niet zo best Nederlands spreekt kan geen lange gesprekken voeren? Misschien zag ze het als 'n mooie gelegenheid om te oefenen (ze zal voor die studie vast ook nederlands moeten kunnen begrijpen). En er is ook niks vreemds aan om in dat soort gevallen terug te vallen op 'n andere gemeenschappelijke taal (zoals Engels, zeker als ze uit Hong Kong zou komen)
Zoals ik al in de OP heb staan, ik heb gewerkt met engelse, mijn engels is van dermate niveau dat ik niet eens meer door heb dat ik engels spreek. Ja ik heb dus het gesprek in het engels gedaan maar vooral aan het eind wilde ze toch blijkbaar laten zien dat ze ook wel nederlands aan het leren is want toen probeerde ze een beetje nederlands te gaan praten...quote:Op zondag 22 juli 2007 00:48 schreef anboni het volgende:
[..]
Iemand die niet zo best Nederlands spreekt kan geen lange gesprekken voeren? Misschien zag ze het als 'n mooie gelegenheid om te oefenen (ze zal voor die studie vast ook nederlands moeten kunnen begrijpen). En er is ook niks vreemds aan om in dat soort gevallen terug te vallen op 'n andere gemeenschappelijke taal (zoals Engels, zeker als ze uit Hong Kong zou komen)
Normaal gesproken had ik dat misschien ook wel gedaan maar dat kon nu niet. Wij hebben een speciale dienst die je kan helpen bij je vragen en problemen. Dat is een betaalde dienst en het hoofdkantoor wilt dus ook dat klanten dat nummer bellen. Zoals je al kon lezen waren en belangrijke mensen van het hoofdkantoor op bezoek en die hadden erg vreemd gekeken als ik plots mijn eigen nummer had gegeven, hoe leuk en lief ze ook was.quote:Op zondag 22 juli 2007 01:02 schreef Jegorex het volgende:
Je had gewoon je eigen nummer, mail of msn moeten geven onder het mom "Als je vragen hebt bel/mail/msn je maar"
quote:Op zondag 22 juli 2007 12:19 schreef katerwater het volgende:
Gek, in een wereld waar communicatie poepsimpel is, zelfs met onbekenden, is het bijna onmogelijk om wel degelijk contact met iemand te maken...
Omdat ik dus in twijfel zit ivm me werk.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Dude, waarom heb je nog niets gedaan?
Zolang er geen hoge figuren van het hoofdkantoor rondlopen zal ik dat ook zeker doenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Als ze je echt leuk vond komt ze wel een keer terug. En dán moet je wél wat doen
Life sucks, tja het zit hem dus niet in het feit dat ik niet de middelen heb om te communiceren maar meer dat ik er mee zit dat ik dadelijk geen klacht aan me broek wil hebben hangen.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:19 schreef katerwater het volgende:
Gek, in een wereld waar communicatie poepsimpel is, zelfs met onbekenden, is het bijna onmogelijk om wel degelijk contact met iemand te maken...
ik had dat van haar 06 er meer in gezet om aan te tonen dat ik niet als een stalker me klanten achterna ga. En ik had ook al eerder aangegeven dat ik haar 06 dus never nooit ga gebruiken, dan weet ik zeker dat ik een klacht aan me broek krijg.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:05 schreef devv05 het volgende:
Je hebt dr Hyves toch, dan heb je dr 06- toch niet nodig? Ik zou gewoon een berichtje achterlaten dan.
Als je dat dan doet ga dan niet zeggen dat je haar toevallig tegenkwam op hyves ofzo zoals je het eerder in dit nog van plan was. Wees gewoon eerlijk en zeg dat je haar een erg fijne klant vond en dat het fijn zou zijn als het met alle klanten zo goed liep als bij haar ofzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:59 schreef Black_Ninja het volgende:
Vandaag was het erg druk maar haar niet gezien. Ik kijk morgen nog ff aan en anders gaat er een berichtje naar hyves heb ik besloten.![]()
Precies! Kreeg er ook een enorm Me And You And Everyone We Know-gevoel bij. Meisje dat verliefd wordt op een schoenenverkoper en niet weet hoe ze het aan moet pakken, terwijl het tegelijkertijd zo dood- en doodeenvoudig is.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:19 schreef katerwater het volgende:
Het codewoord bij elke ontluikende liefde is snel beslissen, vrees ik. Hoe langer je wacht, hoe erger en moeilijker het wordt. Als het een nee is, dan ben je tenminste niet helemaal holderbolderquote:Op maandag 23 juli 2007 02:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Precies! Kreeg er ook een enorm Me And You And Everyone We Know-gevoel bij. Meisje dat verliefd wordt op een schoenenverkoper en niet weet hoe ze het aan moet pakken, terwijl het tegelijkertijd zo dood- en doodeenvoudig is.
Maar goed, ik zou ook gewoon een berichtje sturen via Hyves. Als je een positieve reactie krijgt kun je doorgaan. Mocht ze negatieve of gewoon geen reactie geven weet je ook genoeg en kun je ook verder. Die profielen zijn juist persoonlijke gegevens die je juist op internet zet met het doel om gevonden te worden.
dure fuckbuddy wordt het danquote:Op maandag 23 juli 2007 16:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nooit geschoten altijd mis. Gewoon doen dus als je dat wilt. Pas wel op dat het niet één of andere bedriegster is die het liefst je gebruikt om goedkoper aan spullen te komen of iets dergelijks, maar daar lijk je me verstandig genoeg voor.
Tsja, sommigen vinden een breezer voldoende, andere hebben hogere normen en waarden. Je hebt ook nog IKEA hoeren.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je dat dan doet ga dan niet zeggen dat je haar toevallig tegenkwam op hyves ofzo zoals je het eerder in dit nog van plan was. Wees gewoon eerlijk en zeg dat je haar een erg fijne klant vond en dat het fijn zou zijn als het met alle klanten zo goed liep als bij haar ofzo.
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
Zeg gewoon dat je in dat uur dat je haar geholpen hebt alleen maar aan sex met haar kon denken. Vraag of ze een keer jouw fantasieen uit wil laten komen.Sheep, je bent veel te lief joh..
![]()
![]()
Gezien het feit dat ik al een week droog sta denk ik vrij vaak aan sex inderdaad maar dat heeft verder niet meteen iets met haar te makenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
Zeg gewoon dat je in dat uur dat je haar geholpen hebt alleen maar aan sex met haar kon denken. Vraag of ze een keer jouw fantasieen uit wil laten komen.Sheep, je bent veel te lief joh..
![]()
![]()
Tsja als een vrouw dat tegen een man zegt dan weet ik wel wat er gebeurt.. maar als het andersom is voelen ze zich beledigt ofzo rare lui die vrouwen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik denk toch dat ik 2x zou moeten nadenken. Misschien niet over het aanbod maar wel over de dame in kwestie. Sorry maar zo'n doorgeef gleuf is denk ik niks voor mij...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja als een vrouw dat tegen een man zegt dan weet ik wel wat er gebeurt.. maar als het andersom is voelen ze zich beledigt ofzo rare lui die vrouwen.
Hoezo doorgeefluik ze kan het toch ook alleen met jou willen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik 2x zou moeten nadenken. Misschien niet over het aanbod maar wel over de dame in kwestie. Sorry maar zo'n doorgeef gleuf is denk ik niks voor mij...
Ja daar heb je gelijk in. Naja in die vorm heb ik die situatie vorige week nog mee gemaakt. Maar dat is genoeg over te lezen in mijn 40 day's 40 nights topic...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo doorgeefluik ze kan het toch ook alleen met jou willen ?( wel ff vragen ja
)
Hehehe, de situatie ligt als volgt:quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Aventura het volgende:
En jij neukt wel binnen 1 week met iemand en wil vervolgens een ander versieren?
Ik zat dus ook met dat deel van me werk. Als ik haar gewoon op straat of tijdens het stappen was tegen gekomen had ik er ook zeker niet moeilijk over gedaan...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef DAMH het volgende:
duwd schrijf gewoon een fakin berichtje, kunnen maar 2 dingen gebeuren, of ze negeert je of ze praat terug,, boehoe
Okequote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hehehe, de situatie ligt als volgt:
De dame waar ik bijna wat mee heb gedaan (ik kon niet veel ivm mijn 40 day's wedstrijd) is een zeer goede vriendin. Eigenlijk willen we allebij wel meer maar tot nu toe doen we die stap niet en we hebben zo langzamerhand ook het idee dat het er ook nooit van zal komen. Je zou het bijna een sexrelatie mogen noemen maar dat is een lastige omschrijving ivm de wedstrijd. Daarom heb ik ook al een hele tijd geleden besloten dat ik maar eens verder moet gaan kijken en zodoende kwam ik dus bij de klant terecht.
Ivm FOK!radio waar ik mijzelf moest verdedigen is het er vanavond nog niet van gekomen maar morgen ga ik dan eindelijk en echt het bericht sturen...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oke
Maareh, stuur snel een hyveberichtje. Nu komt het nog spontaan over. Als je langer wacht is het 'moment' weg, zeg maar.
Dat uitwonen mag dus niet!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef geenaam het volgende:
TS gebruikt dat van zijn werk gewoon als excuus. Alsof dat Chinese sletje je baas gaat bellen om een klacht in te dienen.Zeik niet, laat je lul spreken, en woon haar compleet uit na de eerste date. Klaar SLOTJE!!1
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Black_Ninja het volgende:
Zal je altijd zien natuurlijk, heb ik straks dat berichtje verstuurd, komt ze nooit op haar profiel en is zij alleen maar uit op sex met me.![]()
Je krijgt toch een mailwaarschuwing als iemand je heeft 'gekrabbeld'?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Black_Ninja het volgende:
Zal je altijd zien natuurlijk, heb ik straks dat berichtje verstuurd, komt ze nooit op haar profiel![]()
wt is er hyves dan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Black_Ninja het volgende:
Zal je altijd zien natuurlijk, heb ik straks dat berichtje verstuurd, komt ze nooit op haar profiel![]()
jaaaaaaaaaaa, das mijn geheimpjequote:
njeu want hyves is openbaar hequote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa, das mijn geheimpje
en daarnaast is en blijft het een klant, dat zou dus bedrijfsgevoelige informatie zijn
Er staat helaas geen foto van haar en ze heeft ook maar 4 vrienden, dus ook op die manier is ze moeilijk te vinden...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef dvunz het volgende:
[..]
njeu want hyves is openbaar he![]()
ging mij meer om foto...
maar zou er gewoon voor gaan
oft nu gezellie is of er meer uit komt![]()
Zeik nou eens niet over je bedrijf. Ze gaat echt niet klagen hoor. Bij wat voor een bedrijf werk je? Verstop je nou niet achter je werk en doe er nou eens wat aan.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa, das mijn geheimpje
en daarnaast is en blijft het een klant, dat zou dus bedrijfsgevoelige informatie zijn
sssssttt, morgenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zeik nou eens niet over je bedrijf. Ze gaat echt niet klagen hoor. Bij wat voor een bedrijf werk je? Verstop je nou niet achter je werk en doe er nou eens wat aan.![]()
Ben je ontslagen?quote:
Niet gelezen en niet zin om terug te lezen. Vertel? Wat ga je doen op FOK!radio?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik heb toch gezegd dat ik door mijn optreden op FOK!radio vanavond niet kon reageren, morgen sla ik mijn slag.![]()
Het? Sorry welke Het bedoel je?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Elmostyle het volgende:
Tering, waarom ben ik nou weer degene die bij 'het' aan iets anders denkt
Omdat je nog een kansloze puber bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Elmostyle het volgende:
Tering, waarom ben ik nou weer degene die bij 'het' aan iets anders denkt
Ik moest me verantwoorden voor dat gedoe met die vriendin van vorige week. En niet alleen moest ik in de uitzending komen maar er waren ook veel mensen online die vragen en opmerkingen hadden...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:35 schreef geenaam het volgende:
[..]
Niet gelezen en niet zin om terug te lezen. Vertel? Wat ga je doen op FOK!radio?
Laat ik je nou nog nooit gezien hebben op FOK! en dus ook niet weten wat je met je vriendin doet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik moest me verantwoorden voor dat gedoe met die vriendin van vorige week. En niet alleen moest ik in de uitzending komen maar er waren ook veel mensen online die vragen en opmerkingen hadden...
Pff wat een Nederlands. Ik kan het bijna volgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef dvunz het volgende:
doe je gewoon ff balletje opgooie om es wat te gan drinke of als ze nog nie zo bekend is
onder het mom van sight seeing
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef geenaam het volgende:
[..]
Laat ik je nou nog nooit gezien hebben op FOK! en dus ook niet weten wat je met je vriendin doet.![]()
tja krijg als je fokt en msnt en smst tegelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef geenaam het volgende:
[..]
Pff wat een Nederlands. Ik kan het bijna volgen.![]()
Was dat niet dat kansloze spel met die waterpistolen? Zo ja, ik heb wel gehoord van de actie, maar weet niet wie die verzonnen heeft. Als jij dat hebt gedaan.. HULDEEEEEquote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ok ik ben niet de meest bekende FOK!ker allertijde maar me nog nooit gezien?! Ik heb GVD vorige jaar de aanzet gegeven tot het FOK! watergevecht!!!
Zo zie je maar weer hoe vergankelijk roem wel niet kan zijn...
![]()
Hehehe, naja ik heb toen het idee geopperd en ben er ook de eerste dagen mee aan de slag gegaan maar op een gegeven moment is het uit mijn handen gegroeit en hebben de mods het overgenomen. Maar als ik het niet had geopperd was het er inderdaad niet geweest...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
Was dat niet dat kansloze spel met die waterpistolen? Zo ja, ik heb wel gehoord van de actie, maar weet niet wie die verzonnen heeft. Als jij dat hebt gedaan.. HULDEEEEE![]()
Oohh ik ben bijna een fan van je!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hehehe, naja ik heb toen het idee geopperd en ben er ook de eerste dagen mee aan de slag gegaan maar op een gegeven moment is het uit mijn handen gegroeit en hebben de mods het overgenomen. Maar als ik het niet had geopperd was het er inderdaad niet geweest...
Verder heb ik mijn FOK! periodes, soms ben ik alleen op de frontpage actief en soms (zoals de laatste tijd) ook heel erg actief op het forum maar echt weg ben ik nooit... En wie weet ben ik na mijn 85 dagen we te zien in de FOK!ker van de week rubriek
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Avani het volgende:
Doen! Het is maar een berichtje (krabbel) op hyves... Ook al was ze niet uit op flirten, dan is het nog steeds niet erg om een berichtje te krijgen. Althans, als ik haar was en ik zou je niet leuk zou vinden en ik zou een berichtje krijgen, zou ik het niet erg vinden. Dus je hebt niks te verliezen
![]()
Als je het kansloze gedeelte weghaalt klopt het helemaalquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef geenaam het volgende:
[..]
Omdat je nog een kansloze puber bent.![]()
Nou, succes dan maar hèquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dankje voor de steun
![]()
Ik heb inmiddels zoveel harten onder de riem gekregen dat ik nu echt heb besloten om een berichtje te gaan sturen.
Wish me luck!![]()
Komt helemaal goedquote:Op maandag 23 juli 2007 23:56 schreef Avani het volgende:
[..]
Nou, succes dan maar hè
Maar nu ben je natuurlijk wel verplicht om te laten weten of ze heeft gereageerd![]()
Maar dat haal ik niet weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Als je het kansloze gedeelte weghaalt klopt het helemaaltoppie
![]()
Als ze dit allemaal leest wil ze natuurlijk alleen nog maar geenaam hebben. Dan kan jij het wel vergetenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Komt helemaal goedAlleen wel hopen dat ze geen FOK!ker is, anders dan is de eerste indruk al gemaakt
![]()
Vast niet en anders... dan weet ze gelijk in wat voor dilemma je hebt gezeten en dat je eigenlijk heel correct wilde zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Komt helemaal goedAlleen wel hopen dat ze geen FOK!ker is, anders dan is de eerste indruk al gemaakt
![]()
Je gaat achteraf toch wel met haar pronken op FOK! hè?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
![]()
Zodra ik haar naam vloeiend kan uitspreken, dan komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je gaat achteraf toch wel met haar pronken op FOK! hè?
Haar Nederlands was toch niet zo erg goed?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
![]()
Ooohh god dan krijg je van die kutnamen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zodra ik haar naam vloeiend kan uitspreken, dan komt het helemaal goed![]()
Ja het is ook zo lullig als je je vriendin nummer 43 met nasi noemtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:20 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ooohh god dan krijg je van die kutnamen.
makkelijk te onthouden uit te sprekenquote:
wou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef Elefes het volgende:
Pagina 6??? Hier zit ik pas op drie... Er is besloten dat ik vandaag een berichtje ga sturen... Nu de vraag, wat voor bericht... en dat ik meer info ga plaatsen op moment dat het allemaal positief is en ik haar naam kan uitsprekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
wou ik ook zeggen!
o shit al pagina 6
ik had alleen OP gelezen.
is het topic al heel ver gevorderd of wat?
klinkt als trauma die je hebt overgehoudenquote:
Dan vind ik mijn "nummer 48 met nasi" toch beter..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef dvunz het volgende:
gewoon moppie noeme
volgens mijn lijst is dat bami ramas specialquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:38 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dan vind ik mijn "nummer 48 met nasi" toch beter..![]()
(ik heb 25 posts's per pagina)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Pagina 6??? Hier zit ik pas op drie... Er is besloten dat ik vandaag een berichtje ga sturen... Nu de vraag, wat voor bericht... en dat ik meer info ga plaatsen op moment dat het allemaal positief is en ik haar naam kan uitspreken
vraag hoe de producten bevallenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef Elefes het volgende:
Denk het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
![]()
Heeft ze haar tel nr nog achter gelaten ivm informatie of spullen die je nog kan toezenden? Anders de spullen die ze gekocht heeft iets in dergelijke trant opzoeken en haar bellen met dat je wist dat ze deze producten gekocht had en of het misschien iets voor haar zou zijn (hetgene wat je dan gezocht/gevonden hebt).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja, misschien had ik er nog bij moeten zetten dat ik ooit een keer een collega heb gehad die dus wel het 06 nummer van een klant had overgenomen, 's avonds gebeld heeft en de volgende dag stond haar bodybuildende vriend op de stoep en heeft hij een officieele waarschuwing gekregen ivm privacy schending. Vanwege deze ervaring ben ik dus wat voorzichtig.
Je kan bij hyves kijken hoe iedereen uiteindelijk verbonden is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
zeggen dat ze een bijzondere klant wasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Hyven!![]()
Niet geschoten is altijd mis, zeg gewoon dat je het gesprek gewoon leuk vond, en dat je wel houd van goede gesprekken![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:40 schreef Italo het volgende:
Ofwel, denk niet zo veel en ga eens wat doen![]()
Had ik wellicht ook wel gedaan als er dus geen hoge piefen van het hoofdkantoor mij in de gaten aan het houden waren. Serieus het was in dit geval echt niet mogelijk maar misschien dat ik via Hyves dan toch een herkansing krijgquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:58 schreef dvunz het volgende:
1e stap is genomen..
volgende keer gewoon ff je nummer op de kassabon zette
ff zorge dat je briefje met je 06 op zak hebt mocht ze weer langskomequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Had ik wellicht ook wel gedaan als er dus geen hoge piefen van het hoofdkantoor mij in de gaten aan het houden waren. Serieus het was in dit geval echt niet mogelijk maar misschien dat ik via Hyves dan toch een herkansing krijg
Is er niemand anders die hem kent? ( en dus zijn msn?)quote:Op vrijdag 27 juli 2007 08:33 schreef Tharalom het volgende:
Oei spannend... Even afwachten dus...
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, heb laatst getennist tegen een hele leuke jongen, wist zijn naam niet, heb die opgezocht in de speelformulieren en heb hem daarna opgezocht op Hyves... Heeft hij gen foto bij zijn hyve staan... Weet ik het dus nog niet 100% zeker. Heb hem uiteindelij ktoch maar uitgenodigd als "vriend" met een leuk berichtje erbij. Heb dat gister verstuurd en ben nu dus aan het afwachten, maar volgens mij is hij ook niet zo'n actieve hyver....
Lijkt inderdaad verdacht veel op mijn situatie. Ik wist dan alleen dus wel de naam. En nu het steeds langer geleden is ga je steeds meer twijfelen of je niet bepaalde gaten zelf hebt aangevuld. Sterkte!quote:Op vrijdag 27 juli 2007 10:44 schreef Tharalom het volgende:
Ja, ben bezig om dat uit te vissen.. Maar wil ook niet te desperate overkomen, voor hetzelfde geld is hij getrouwd en heeft twee kinderen![]()
Maar er was wel ïets" toen we met elkaar spraken.. Alleen hoe langer het geleden is, hoe meer ik me begin in te denken dat ik me het heb verbeeld...
Erg leuk maar mijn hyves staat bijvoorbeeld aangemeld via een adres waar ik zo goed als nooit kom. Ik wil dat best gelovenquote:Op vrijdag 27 juli 2007 18:59 schreef Lixi het volgende:
Eh, dat ze je berichtje op hyves niet ziet lijkt me sterk. Staat automatisch ingesteld dat je een mailtje krijgt zodra iemand een krabbel achterlaat.....
Mijn excusses die dat komt wat hard over. Was wat sago die avond...quote:Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Erg leuk maar mijn hyves staat bijvoorbeeld aangemeld via een adres waar ik zo goed als nooit kom. Ik wil dat best geloven
Ze komt wel erg vaak in jullie winkel he ?quote:Op zondag 29 juli 2007 19:21 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Mijn excusses die dat komt wat hard over. Was wat sago die avond...
Even een status update:
Ze is dit weekend even snel in de winkel geweest en heb kunnen regelen dat ze morgen in de winkel is.Daarnaast ook een flinke punt gescoord, mijn collega had gezegd dat ze haar product naar de producent moeten sturen maar ik heb kunnen regelen dat ze hem gewoon bij mij kan komen omruilen. Met nadruk "bij mij". Gelijk een glimlach van oor tot oor gescoord bij haar en natuurlijk een perfecte kans om wat meer te bereiken. So wish me luck morgen!
![]()
Hehehe, naja ik ga mezelf niet op de borst slaan, haar product is stuk, dan zou ik ook terugkomen... En ze vond het niet zo heel erg leuk dat ze 10 dagen moest rondlopen met een kapot product alvorens hij zou worden opgehaald en dan pas gerepareerd... Ik vind het natuurlijk niet erg dat ze langskomtquote:Op zondag 29 juli 2007 19:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Ze komt wel erg vaak in jullie winkel he ?
dit word![]()
Groterquote:Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef Jegorex het volgende:
Wat voor producten verkoop je in je winkel?
Je had volgens mij al ergens gezegd dat het dure producten waren, dat kan verschillen van juwelen tot auto's en huizen.
Wat zal ze hebben gekocht?
Mijn gok is een horloge
I know hoe hecht die gemeenschap is helaasquote:Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef Pharell het volgende:
tvptje hier hoor!
maar als ze echt chinees/japans/indo/pinda is, dan kan familie nog wel eens een probleem worden. niet om nou je hoop omzeep te helpen. maar vergeet niet dat dat een hele hechte gemeenschap is he
maar iig succes
Vandaar dat ik het er ook bij heb gezet. Jouw ervaring is dezelfde als die ik over het algemeen heb maar bij deze dame kwam het nog veel opvallender over als bij de andere dus hou ik maar goede hoopquote:Op maandag 30 juli 2007 10:34 schreef deepart het volgende:
Ik heb ook een baantje naast mijn studie waarin ik moet adviseren en verkopen. En het valt mij op dat buitenlandse studenten meestal 'flirtent' overkomen, en dat komt denk ik omdat ze alles van de cultuur willen oppakken en het leuk vinden meer over de bevolking te leren kennen. Maar dat zijn mijn 2 centen. Anders zou ik proberen voorzichtig wat contact te leggen. Ik weet niet in hoeverre dat problemen kan brengen met je werk.
just my 1 cent.
en hierbij dan de grote update:quote:
Hehehe, voor haar heb ik het wel overquote:Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef MouzurX het volgende:
ik denk dat je die 85 dagen niet gaat redden
![]()
quote:Op maandag 30 juli 2007 22:00 schreef base3ball het volgende:
Wel heel subtiel aangepakt. Zo kun je buiten je werk om kijken of haar interesse meer is dan gewoon leuk doen met de verkoper. Ik hoop voor je dat het zijn vruchten afwerpt.
Overigens zou je wel de politiek in kunnen. Na al die tijd weet je er nog steeds omheen te praten als er gevraagd wordt naar het product![]()
Dat helpt natuurlijk wel als een klant weer eens om korting gaat vragenquote:
Ze flirten omdat ze korting willen :p geloof me. k ben een vrouw en doe dat ook !!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:34 schreef deepart het volgende:
Ik heb ook een baantje naast mijn studie waarin ik moet adviseren en verkopen. En het valt mij op dat buitenlandse studenten meestal 'flirtent' overkomen, en dat komt denk ik omdat ze alles van de cultuur willen oppakken en het leuk vinden meer over de bevolking te leren kennen. Maar dat zijn mijn 2 centen. Anders zou ik proberen voorzichtig wat contact te leggen. Ik weet niet in hoeverre dat problemen kan brengen met je werk.
just my 1 cent.
Dat gebeurd idd vrij vaakquote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ze flirten omdat ze korting willen :p geloof me. k ben een vrouw en doe dat ook !!
dat bewijst maar weer eens dat alle vrouwen kuthoeren zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ze flirten omdat ze korting willen :p geloof me. k ben een vrouw en doe dat ook !!
Ze kunnen ook ergens in het Midden-oosten wonen! of ergens in Amerika. En verder wat hij hierboven zeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Hmmm, ze komt uit china he... oppassen dus, stel het wordt wat, zal ze snel je hart weer breken, de cultuur is erg verschillend, en de kans op heimwee van 1 kant is vrij groot, jouw ouders en familie wonen hier, die van haar in verweggiestan, dus wordt een onbehoudbare situatie, en het zal dan helaas kapot lopen, of heb jij het er voor over om de rest van je leven in china te gaan wonen?
Okee, dus jij flirt nooit om iets te krijgen wat je heel erg graag wilt ??quote:Op maandag 30 juli 2007 23:45 schreef Pharell het volgende:
[..]
dat bewijst maar weer eens dat alle vrouwen kuthoeren zijn
Om eerlijk te zijn. Ik kan overal ter wereld wel aarden. Ik hoef niet perse hier te blijven wonen. Daarnaast hecht ik me aan niemand (zelfs niet aan familie of ouders) waardoor ik erg makkelijk dus mensen achter kan laten. Maar goed zo ver is het nog lang niet. Eerst maar eens kijken of ik nog een mail van haar krijg...quote:Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Hmmm, ze komt uit china he... oppassen dus, stel het wordt wat, zal ze snel je hart weer breken, de cultuur is erg verschillend, en de kans op heimwee van 1 kant is vrij groot, jouw ouders en familie wonen hier, die van haar in verweggiestan, dus wordt een onbehoudbare situatie, en het zal dan helaas kapot lopen, of heb jij het er voor over om de rest van je leven in china te gaan wonen?
Goed bezig man.. hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:03 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn. Ik kan overal ter wereld wel aarden. Ik hoef niet perse hier te blijven wonen. Daarnaast hecht ik me aan niemand (zelfs niet aan familie of ouders) waardoor ik erg makkelijk dus mensen achter kan laten. Maar goed zo ver is het nog lang niet. Eerst maar eens kijken of ik nog een mail van haar krijg...
Eigenlijk had ik de hoop al opgegeven vandaag omdat ik tot nu toe niks had gehoord.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:36 schreef Ici-Paris het volgende:
en black_ninja hoe staat het ervoor??
Dat is er, omdat???.........quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:08 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:
TS gaat zo erg genaait worden door een Aziaat !![]()
Tja.... Ik hoop maar dat ie op vakantie is! Of dat ie een emailadres voor zn hyves heeft dat hij normaal nooit gebruikt of zoiets..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef Ladylicious het volgende:
TVP!
Ben eerlijk gezegd ook heel nieuwsgierig hoe het gaat aflopen met de knul van Tharalom
Omdat aziatische meisjes op geld beluste spleetogige mormeltjes zijn die vooral voor de status van een man gaan.... Ze zal vast gewoon een rijke nederlander aan de haak willen slaan!quote:
Sinds wanneer heeft een verkoper status?quote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:
[..]
Omdat aziatische meisjes op geld beluste spleetogige mormeltjes zijn die vooral voor de status van een man gaan.... Ze zal vast gewoon een rijke nederlander aan de haak willen slaan!
...Of ben ik nu een beetje ongenuanceerd![]()
Klein beetje maarquote:Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:
[..]
Omdat aziatische meisjes op geld beluste spleetogige mormeltjes zijn die vooral voor de status van een man gaan.... Ze zal vast gewoon een rijke nederlander aan de haak willen slaan!
...Of ben ik nu een beetje ongenuanceerd![]()
K denk wanneer de toekomstige vriendin van TS is afgestudeerd meer geld vetrdient dan TS hoor!!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een verkoper status?
Owww, TS is in dit geval officieus ing.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:56 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
K denk wanneer de toekomstige vriendin van TS is afgestudeerd meer geld vetrdient dan TS hoor!!
En TS een mooie vooruitgang. Hou ons verder op de hoogte
Voor chineesjes zijjn alle nederlanders rijk!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Sinds wanneer heeft een verkoper status?
terug vind post zodat het topic in de my active topics lijst gaat en hij/zij later nog kan posten.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:
En wtf betekend tvp lieve medefokkers?
Hé "niet knap" is niet meteen "lelijk".... Ik ben geen fotomodel maar dat is 80% van de bevolking niet. Wil niet zeggen dat ik gelijk lelijk ben....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:
[..]
Voor chineesjes zijjn alle nederlanders rijk!
Even samenvattend: TS ziet er niet bijzonder knap uit zoals hij zelf zegt en toch krijgt hij opmerkelijk veel aandacht van een meisje. Meisjes vallen niet op lelijke jongens. Dus a) meisje is op zijn geld uit, of anders b) jongen verwart chinese beleefdheid met flirten. Simpel!![]()
Doe maar nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 23:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Daarnaast heeft ze aangegeven dat ze graag wat meer Nederlands wilt leren, natuurlijk gehint dat ik daar best bij wilt helpen
nee dat komt straks pasquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 00:17 schreef UncleFunk het volgende:
Dat gaat lekker, nogmaals complimentenJe pakt het subtiel aan en legt de bal bij haar. Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar wat voor product het nou is.
nee je doet het helemaal fout, je moet zeggen dat je met hem wilt neuken, dat snapt iedere manquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 10:25 schreef Tharalom het volgende:
Goed werk TS!!![]()
En nu maar afwachten, de bal ligt inderdaad bij haar... Ik duim voor je!!
En deze dame heeft dan eindelijk het lef gehad om een mailtje te sturen![]()
Heel leuk, (al zeg ik het zelf) gewoon mailtje, waarin onder meer staat dat ik zijn naam van een goede vriendin heb gekregen en benieuwd was of hij mij nog kon herinneren.....![]()
En nu maar afwachten!!!
Oh srry. K dacht dat je nu alleen voor verkoper speelde. Maar goed dat ze heeft gereageerd en die hints van je zijn ook mooi!quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 18:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Owww, TS is in dit geval officieus ing.Ik moet nog 2 schriftelijke opdrachten voor mijn HBO elektro doen en dan ben ik klaar. Ik heb dus zo'n idee dat mijn salaris niet erg ver van dat van haar vandaan zal zitten. Daarnaast heb ik nog een klein kruiwagen binnen de European Space Agency (voormalige stage plek) waar ik misschien mag gaan werken en dan weet ik zeker dat ik meer ga verdienen. Ik ben ook bezig met een officieren functie binnen het leger maar dat zal dus uiteindelijk niet veel meer worden dan haar salaris...
Aah kijk! klinkt goed man.. hopen dat het allemaal goed gaat aflopenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 23:50 schreef Black_Ninja het volgende:
2x raden met wie ik al bijna 2 uur zit te chatten?![]()
![]()
![]()
Ik heb zelfs al geregeld dat ik haar een keer een rondleiding ga geven hier in mijn stadje. Uit eten moet dan een kleine volgende stap zijn natuurlijk
Nogsteeds aan het chatten (rond 2200 begonnen) en inmiddels is al de afspraak gemaakt dat we een keertje gaan stappen en ze komt ook een keertje op bezoek.quote:Op zondag 5 augustus 2007 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Aah kijk! klinkt goed man.. hopen dat het allemaal goed gaat aflopen![]()
![]()
hehehehe, ze gaat eerst nog een week op vakantie dus die tijd heb ik sowieso nog. Daarna komt het mooiste van allemaal.... Ik moet 3 weken achterelkaar het hele weekend werken omdat me collega op vakantie isquote:Op zondag 5 augustus 2007 01:39 schreef MouzurX het volgende:
Als dit geen neuken wordt, dan weet ik het ook niet meer
Nu een poll om te voorspellen op welke afspraak je gaat neukenquote:Op zondag 5 augustus 2007 04:46 schreef Black_Ninja het volgende:Brengt haar vanavond naar schiphol (ze reist alleen) Heeft de eerste vrije dag die hij heeft nadat ze terug van vakantie een afspraak om een middag samen door te brengen, wat te gaan eten en 's avonds naar de film te gaan We gaan een keer stappen Ze komt een keertje bij me eten (ik kook Hollandse pot)
quote:Op zondag 5 augustus 2007 04:46 schreef Black_Ninja het volgende:
Hij kwam.... Hij ging chatten... en 6 uur en 40 minuten later is dit de eindstand:Brengt haar vanavond naar schiphol (ze reist alleen) Heeft de eerste vrije dag die hij heeft nadat ze terug van vakantie een afspraak om een middag samen door te brengen, wat te gaan eten en 's avonds naar de film te gaan We gaan een keer stappen Ze komt een keertje bij me eten (ik kook Hollandse pot)
[sub]Zijn geen opties, zijn allemaal afzonderlijke afspraken
Woohh.... leuk, dat je haar mag ophalenquote:
Volgens mij zullen we dat nooit te weten komen, want we weten ook nog steeds niet om welk product het gaat. Misschien moeten we blijven roepen wat het is, misschien dat we het dan te weten komenquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Woohh.... leuk, dat je haar mag ophalen:D
Maar nu is mn vraag waar hebben jullie 6 uur en 40 min. over zitten msnen??
Ja sorry, wilde ik nog antwoord op geven...quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Woohh.... leuk, dat je haar mag ophalen:D
Maar nu is mn vraag waar hebben jullie 6 uur en 40 min. over zitten msnen??
Hij heeft het wel verteldquote:Op maandag 6 augustus 2007 00:16 schreef base3ball het volgende:
[..]
Volgens mij zullen we dat nooit te weten komen, want we weten ook nog steeds niet om welk product het gaat. Misschien moeten we blijven roepen wat het is, misschien dat we het dan te weten komen![]()
Jaa...Ik vroeg me ook al af of het niet too much was. maar goed, ik gebruik voor hyves een heel ander emailadres dan normaal, dus wie weet heeft hij dat ook.. En ach, als hij mij daarom al niet leuk vindtquote:Op zondag 5 augustus 2007 17:06 schreef Greys het volgende:
Tharalom... dus als hij terug komt van vakantie heeft hij een berichtje van Hyves en een mail van jou? Had je niet beter even kunnen wachten of hij had gereageerd op je Hyves berichtje? 'Vroeger' heb ik dit ook een keer gedaan namelijk en toen kreeg ik een smsje op een gegeven moment met 'als je nu de fax ook nog even probeert, heb je alle mogelijkheden gehad'. Oef! Ai!
(Overigens is het nog wel wat geworden)
Gelijk heb je. Als iemand vind dat je te opdringerig bent, doordat je op teveel manieren hem/haar hebt proberen te benaderen vind diegene je waarschijnlijk toch al niet echt leuk. Als iemand je leuk vind, dan maakt het volgens mij niet zoveel uit wat je doet. Natuurlijk heb je altijd mensen die erdoor afgeschrikt wordt, maar dat weet je toch nooit.quote:Op maandag 6 augustus 2007 14:41 schreef Tharalom het volgende:
[..]
Jaa...Ik vroeg me ook al af of het niet too much was. maar goed, ik gebruik voor hyves een heel ander emailadres dan normaal, dus wie weet heeft hij dat ook.. En ach, als hij mij daarom al niet leuk vindt![]()
beter een keer teveel dan te weinig den kik dan maar..
Geldt dus niet voor alle mannenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Nou, base3ball, je hebt wel gelijk.. maar ik heb wel door schade en schande geleerd dat mannen toch echt het gevoel willen hebben te 'jagen'. Dat klinkt lekker préhistorisch en holbewonerig, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik. Als een man je op een presenteerblaadje krijgt aangeboden, is het spannende er meestal heel snel af...
Logician, care to share?![]()
Ene kant, ja.. maar ik durf nog niet echt...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Nou, base3ball, je hebt wel gelijk.. maar ik heb wel door schade en schande geleerd dat mannen toch echt het gevoel willen hebben te 'jagen'. Dat klinkt lekker préhistorisch en holbewonerig, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik. Als een man je op een presenteerblaadje krijgt aangeboden, is het spannende er meestal heel snel af...
om een passage te noemen uit de mailquote:I won't forget that I'll bring a portion of sunshine to you.)
Ain't no sunshine when she's gone, but there will be when she's backquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:57 schreef Black_Ninja het volgende:
Weer even een kleine update:
We zijn inddels een sms en een email verderZe heeft me gesms't dat ze veilig en heel is aangekomen en 's middags nog een mail gestuurd hoe de reis is verlopen.
[..]
om een passage te noemen uit de mail![]()
Natuurlijk heb ik al gemaild. En straks voor het slapen gaan sms ik haar nog even. hmmm ik kijk nu al uit naar zondag![]()
Oh dat geldt voor velen ook wel. Maar de vraag is of je iemand wil hebben die zo snel uitgejaagd is om het maar even een naam te geven. Als iemand je heel snel al niet leuk meer vind, doordat je redelijk makkelijk te krijgen bent, dan is diegene t misschien ook wel niet waard. Natuurlijk moet t ook niet zo zijn dat die ander alleen in zijn/haar vingers hoeft te knippen om je te krijgen, maar dat is dan wel weer logisch. (goh dit stukje slaat weer eens helemaal nergens opquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Ik wil jou wel smsen en mailen als ik op vakantie gaquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:09 schreef Logician het volgende:
woei!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ik ben zo jaloers!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil jou wel smsen en mailen als ik op vakantie ganog beter ga je mee
, maar dat zal wel niet snel gebeuren
.
Maar OT : Gaat goed TS ik zie hier iets opbloeien.
Luf iz in die airrrrquote:
Hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Luf iz in die airrrr![]()
![]()
Psst, Logician, vertel nou joh! Ik heb mezelf hier ook al voor schut gezet door te melden hoe opdringerig ik in contact wilde komen met een vent, nu jij....
Heb ik ook bij deze jongen, voor het eerst in tijden "voel" ik weer iets voor iemand.. (na een hele lange relatie die op een ellendige manier uitging) Daarom ga ik er ook maar "vol" voor terwijl ik normaal wat afwachtender ben...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik weet niet, was gewoon de eerste man in tijden waarbij ik het gevoel had dat ik hem dichtbij liet, maar waarvan ik zeker weet dat het nooit wat zou kunnen worden ivm meerdere omstandigheden ... maar stiekem heb je dan toch dat onderbuik gevoel van het contact willen maken.. ik had hem toegevoegd op msn via zijn hyves account, maar hij heeft mij niet toegevoegd en dat is misschien maar beter ook
Jagen is leuk hoor, maar een beetje initiatief van de andere kant is ook niet erg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Had PM nog nooit gebruikt, en dus niet geactiveerdquote:
Dit komt dus uit de 2e mailquote:Because I was afraid of running out of time, I decided to write you an email. This is a short response to your last emai.
ook 2e mailquote:I'm not sure how often I can check the email. But I can assure you that when I have a chance to get access to the Internet, I'll wr齮e you an email.
2e mailquote:Talk to you soon again!))))
Opening van de eerste mailquote:Thanks for your message. Sorry that I couldn't reply earl齟r because my friend was ill, having fever.
Nu ik zo me post terug lees is het inderdaad niet zoals de mailtjes in hun geheel over komen. Inmiddels weer contact gehad (dit keer via sms, met veel excusses omdat ze wel 2 hele dagen geen internet tot haar beschikking zou hebben) en ook de sms'jes worden waren weer erg positief. Beste van alles... HET IS BIJNA ZONDAG!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:29 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat jij er meer in leest dan ik, eigenlijk.
Wat ik tot nu toe heb gedaan is haar een mail laten sturen en dan daar op antwoorden. Ja ik heb inderdaad wel dan weer nieuwe vragen gesteld in mijn mailtjes. Dus ik heb wel de openingen gegeven maar ik leg telkens het initiatief bij haar. Tot nu toe heb ik allleen gister een mailtje gestuurd maar dat kwam omdat ik puur toeval langs haar huis was gereden toen ik een vriendin naar huis bracht en wilde haar laten weten dat ik toen aan haar moest denkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef Logician het volgende:
klinkt heeel goed
Tip: laat eens niets van je horen, zodat zij als eerste contact moet openemen, geen enkele vrouw wil nl een te makkelijke catchfijn weekeinde!
Nou...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:14 schreef Tharalom het volgende:
Goed werk TS!! Ben heel benieuwd naar het vervolg..
Hoe is het met jou Logician??
Haal dat zon maar weg, die zie ik hier namelijk nietquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef Tharalom het volgende:
Tis hier bloedje heet, de hele dag al...
Maar om even ontopic te blijven............ Ik hebhem gister gezien!!! Heel lang gepraat, heel gezellig, en we hebben gezoend![]()
Volgende week uit eten met z'n 2tjes![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef Tharalom het volgende:
Tis hier bloedje heet, de hele dag al...
Maar om even ontopic te blijven............ Ik hebhem gister gezien!!! Heel lang gepraat, heel gezellig, en we hebben gezoend![]()
Volgende week uit eten met z'n 2tjes![]()
And that makes 2 out of 3!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |