abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52062108
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:

[..]

Omdat aziatische meisjes op geld beluste spleetogige mormeltjes zijn die vooral voor de status van een man gaan.... Ze zal vast gewoon een rijke nederlander aan de haak willen slaan!

...Of ben ik nu een beetje ongenuanceerd
Sinds wanneer heeft een verkoper status?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_52064803
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:

[..]

Omdat aziatische meisjes op geld beluste spleetogige mormeltjes zijn die vooral voor de status van een man gaan.... Ze zal vast gewoon een rijke nederlander aan de haak willen slaan!

...Of ben ik nu een beetje ongenuanceerd
Klein beetje maar

Ach TS, je leeft maar een keer. Zou zonde zijn om deze kans te laten lopen, toch? En als je dan een blauwtje loopt, tja pech gehad...

(* Zegt Tharalom heel stoer terwijl ze verdorie die mail nog steeds neit gestuurd heeft * )
live life
pi_52068775
Stuur haar volgende keer gewoon dit...

"wel om een lang verhaal kort te maken... http://forum.fok.nl/topic/1054694/1/50"

Maar leuk verhaal, binnen 10 jaar ben je het wsl vergeten maar je hebt op zen minst een leuke zomer gehad.
pi_52074720
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef Jegorex het volgende:

[..]

K denk wanneer de toekomstige vriendin van TS is afgestudeerd meer geld vetrdient dan TS hoor!!

En TS een mooie vooruitgang. Hou ons verder op de hoogte
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:10:33 #205
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:51:27 #206
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52080699
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:56 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

K denk wanneer de toekomstige vriendin van TS is afgestudeerd meer geld vetrdient dan TS hoor!!

En TS een mooie vooruitgang. Hou ons verder op de hoogte
Owww, TS is in dit geval officieus ing. Ik moet nog 2 schriftelijke opdrachten voor mijn HBO elektro doen en dan ben ik klaar. Ik heb dus zo'n idee dat mijn salaris niet erg ver van dat van haar vandaan zal zitten. Daarnaast heb ik nog een klein kruiwagen binnen de European Space Agency (voormalige stage plek) waar ik misschien mag gaan werken en dan weet ik zeker dat ik meer ga verdienen. Ik ben ook bezig met een officieren functie binnen het leger maar dat zal dus uiteindelijk niet veel meer worden dan haar salaris...

Status update:
Nog niks gehoord op mijn mailtje maar gezien het feit dat de vorige mail ook een paar dagen heeft geduurt maak ik me nog niet ongerust.
Domo Arigato!
pi_52080995
Gewoon doen, you win some you lose some.

Bijgelezen

Dikke acties, meneer de playert. De bal ligt bij haar. Succes!
Verbaal terrorist
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:13:33 #208
84328 Lllaura
painting pictures
pi_52081178
Joehoe, goed bezig.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_52082717
tvp leuk topic!
pi_52085420
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Voor chineesjes zijjn alle nederlanders rijk!

Even samenvattend: TS ziet er niet bijzonder knap uit zoals hij zelf zegt en toch krijgt hij opmerkelijk veel aandacht van een meisje. Meisjes vallen niet op lelijke jongens. Dus a) meisje is op zijn geld uit, of anders b) jongen verwart chinese beleefdheid met flirten. Simpel!
pi_52085442
En wtf betekend tvp lieve medefokkers?
pi_52085723
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:
En wtf betekend tvp lieve medefokkers?
terug vind post zodat het topic in de my active topics lijst gaat en hij/zij later nog kan posten.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52086208
tvp,

Mooi dat je enigzins contact hebt gekregen TS, ben benieuwd hoe het verder loopt.
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:51:49 #214
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52088537
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:

[..]

Voor chineesjes zijjn alle nederlanders rijk!

Even samenvattend: TS ziet er niet bijzonder knap uit zoals hij zelf zegt en toch krijgt hij opmerkelijk veel aandacht van een meisje. Meisjes vallen niet op lelijke jongens. Dus a) meisje is op zijn geld uit, of anders b) jongen verwart chinese beleefdheid met flirten. Simpel!
Hé "niet knap" is niet meteen "lelijk".... Ik ben geen fotomodel maar dat is 80% van de bevolking niet. Wil niet zeggen dat ik gelijk lelijk ben....

Ontopic:

Reactie gekregen vanavond. Zeer positief Ze wilde me graag toevoegen aan haar MSN maar helaas kon ze vanwege problemen niet inloggen op MSN maar om een of andere reden werkt haar Skype wel en kreeg ik de vraag of ik haar soms op skype wilde toevoegen Daarnaast weer behoorlijk veel vragen en antwoorden over alles behalve het product. Alleen balen dat ze zondag voor een week naar Turkije toe gaat Natuurlijk wel een mooie aanknoping om te vragen of ze met vrienden gaat of familie en om op die manier te achterhalen of ze soms al een relatie heeft. Daarnaast heeft ze aangegeven dat ze graag wat meer Nederlands wilt leren, natuurlijk gehint dat ik daar best bij wilt helpen en daardoor ook gelijk kunnen doorsluizen naar een opmerking dat ze het maar moet laten weten als ze een keertje in de buurt van me woonplaats is, beloofd dat ik dan alleen maar nederlands ga spreken

Helaas is het product weer niet goed en wilt ze deze weer omruilen maar ze gaf wel meteen aan dat ze graag bij mij terug komt en wlide dus ook graag weten wanneer ik werk dit weekend

Al met al dus weer erg positief!

Keep you posted!
Domo Arigato!
pi_52089205
Dat gaat lekker, nogmaals complimenten Je pakt het subtiel aan en legt de bal bij haar. Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar wat voor product het nou is.
pi_52089344
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:51 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Daarnaast heeft ze aangegeven dat ze graag wat meer Nederlands wilt leren, natuurlijk gehint dat ik daar best bij wilt helpen
Doe maar niet
pi_52089363
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:17 schreef UncleFunk het volgende:
Dat gaat lekker, nogmaals complimenten Je pakt het subtiel aan en legt de bal bij haar. Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar wat voor product het nou is.
nee dat komt straks pas
pi_52093276
Goed werk TS!!
En nu maar afwachten, de bal ligt inderdaad bij haar... Ik duim voor je!!

En deze dame heeft dan eindelijk het lef gehad om een mailtje te sturen
Heel leuk, (al zeg ik het zelf) gewoon mailtje, waarin onder meer staat dat ik zijn naam van een goede vriendin heb gekregen en benieuwd was of hij mij nog kon herinneren.....

En nu maar afwachten!!!
live life
pi_52096301
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 10:25 schreef Tharalom het volgende:
Goed werk TS!!
En nu maar afwachten, de bal ligt inderdaad bij haar... Ik duim voor je!!

En deze dame heeft dan eindelijk het lef gehad om een mailtje te sturen
Heel leuk, (al zeg ik het zelf) gewoon mailtje, waarin onder meer staat dat ik zijn naam van een goede vriendin heb gekregen en benieuwd was of hij mij nog kon herinneren.....

En nu maar afwachten!!!
nee je doet het helemaal fout, je moet zeggen dat je met hem wilt neuken, dat snapt iedere man
pi_52102090
Tja, wellicht was dat beter geweest ;-) Ik ben helaas niet zo subtiel
live life
pi_52104714
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:51 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Owww, TS is in dit geval officieus ing. Ik moet nog 2 schriftelijke opdrachten voor mijn HBO elektro doen en dan ben ik klaar. Ik heb dus zo'n idee dat mijn salaris niet erg ver van dat van haar vandaan zal zitten. Daarnaast heb ik nog een klein kruiwagen binnen de European Space Agency (voormalige stage plek) waar ik misschien mag gaan werken en dan weet ik zeker dat ik meer ga verdienen. Ik ben ook bezig met een officieren functie binnen het leger maar dat zal dus uiteindelijk niet veel meer worden dan haar salaris...
Oh srry. K dacht dat je nu alleen voor verkoper speelde. Maar goed dat ze heeft gereageerd en die hints van je zijn ook mooi!

Enne nog iets... Als je gewoon een foto plaats dan kunnen wij ff oordelen of je "lelijk" bent
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:50:03 #222
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52108369
2x raden met wie ik al bijna 2 uur zit te chatten?

Ik heb zelfs al geregeld dat ik haar een keer een rondleiding ga geven hier in mijn stadje. Uit eten moet dan een kleine volgende stap zijn natuurlijk
Domo Arigato!
pi_52110557
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:50 schreef Black_Ninja het volgende:
2x raden met wie ik al bijna 2 uur zit te chatten?

Ik heb zelfs al geregeld dat ik haar een keer een rondleiding ga geven hier in mijn stadje. Uit eten moet dan een kleine volgende stap zijn natuurlijk
Aah kijk! klinkt goed man.. hopen dat het allemaal goed gaat aflopen
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:39:10 #224
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52110856
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Aah kijk! klinkt goed man.. hopen dat het allemaal goed gaat aflopen
Nogsteeds aan het chatten (rond 2200 begonnen) en inmiddels is al de afspraak gemaakt dat we een keertje gaan stappen en ze komt ook een keertje op bezoek.
Domo Arigato!
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:39:49 #225
181126 MouzurX
Misschien?
pi_52110863
Als dit geen neuken wordt, dan weet ik het ook niet meer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')