abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52062108
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:

[..]

Omdat aziatische meisjes op geld beluste spleetogige mormeltjes zijn die vooral voor de status van een man gaan.... Ze zal vast gewoon een rijke nederlander aan de haak willen slaan!

...Of ben ik nu een beetje ongenuanceerd
Sinds wanneer heeft een verkoper status?
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_52064803
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 23:38 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:

[..]

Omdat aziatische meisjes op geld beluste spleetogige mormeltjes zijn die vooral voor de status van een man gaan.... Ze zal vast gewoon een rijke nederlander aan de haak willen slaan!

...Of ben ik nu een beetje ongenuanceerd
Klein beetje maar

Ach TS, je leeft maar een keer. Zou zonde zijn om deze kans te laten lopen, toch? En als je dan een blauwtje loopt, tja pech gehad...

(* Zegt Tharalom heel stoer terwijl ze verdorie die mail nog steeds neit gestuurd heeft * )
live life
pi_52068775
Stuur haar volgende keer gewoon dit...

"wel om een lang verhaal kort te maken... http://forum.fok.nl/topic/1054694/1/50"

Maar leuk verhaal, binnen 10 jaar ben je het wsl vergeten maar je hebt op zen minst een leuke zomer gehad.
pi_52074720
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef Jegorex het volgende:

[..]

K denk wanneer de toekomstige vriendin van TS is afgestudeerd meer geld vetrdient dan TS hoor!!

En TS een mooie vooruitgang. Hou ons verder op de hoogte
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 17:10:33 #205
180148 RHCPeter
aaiphone.com
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 18:51:27 #206
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52080699
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 14:56 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

K denk wanneer de toekomstige vriendin van TS is afgestudeerd meer geld vetrdient dan TS hoor!!

En TS een mooie vooruitgang. Hou ons verder op de hoogte
Owww, TS is in dit geval officieus ing. Ik moet nog 2 schriftelijke opdrachten voor mijn HBO elektro doen en dan ben ik klaar. Ik heb dus zo'n idee dat mijn salaris niet erg ver van dat van haar vandaan zal zitten. Daarnaast heb ik nog een klein kruiwagen binnen de European Space Agency (voormalige stage plek) waar ik misschien mag gaan werken en dan weet ik zeker dat ik meer ga verdienen. Ik ben ook bezig met een officieren functie binnen het leger maar dat zal dus uiteindelijk niet veel meer worden dan haar salaris...

Status update:
Nog niks gehoord op mijn mailtje maar gezien het feit dat de vorige mail ook een paar dagen heeft geduurt maak ik me nog niet ongerust.
Domo Arigato!
pi_52080995
Gewoon doen, you win some you lose some.

Bijgelezen

Dikke acties, meneer de playert. De bal ligt bij haar. Succes!
Verbaal terrorist
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 19:13:33 #208
84328 Lllaura
painting pictures
pi_52081178
Joehoe, goed bezig.
Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
pi_52082717
tvp leuk topic!
pi_52085420
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 00:31 schreef Jegorex het volgende:

[..]

Voor chineesjes zijjn alle nederlanders rijk!

Even samenvattend: TS ziet er niet bijzonder knap uit zoals hij zelf zegt en toch krijgt hij opmerkelijk veel aandacht van een meisje. Meisjes vallen niet op lelijke jongens. Dus a) meisje is op zijn geld uit, of anders b) jongen verwart chinese beleefdheid met flirten. Simpel!
pi_52085442
En wtf betekend tvp lieve medefokkers?
pi_52085723
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:
En wtf betekend tvp lieve medefokkers?
terug vind post zodat het topic in de my active topics lijst gaat en hij/zij later nog kan posten.
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52086208
tvp,

Mooi dat je enigzins contact hebt gekregen TS, ben benieuwd hoe het verder loopt.
Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 23:51:49 #214
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52088537
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 21:59 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:

[..]

Voor chineesjes zijjn alle nederlanders rijk!

Even samenvattend: TS ziet er niet bijzonder knap uit zoals hij zelf zegt en toch krijgt hij opmerkelijk veel aandacht van een meisje. Meisjes vallen niet op lelijke jongens. Dus a) meisje is op zijn geld uit, of anders b) jongen verwart chinese beleefdheid met flirten. Simpel!
Hé "niet knap" is niet meteen "lelijk".... Ik ben geen fotomodel maar dat is 80% van de bevolking niet. Wil niet zeggen dat ik gelijk lelijk ben....

Ontopic:

Reactie gekregen vanavond. Zeer positief Ze wilde me graag toevoegen aan haar MSN maar helaas kon ze vanwege problemen niet inloggen op MSN maar om een of andere reden werkt haar Skype wel en kreeg ik de vraag of ik haar soms op skype wilde toevoegen Daarnaast weer behoorlijk veel vragen en antwoorden over alles behalve het product. Alleen balen dat ze zondag voor een week naar Turkije toe gaat Natuurlijk wel een mooie aanknoping om te vragen of ze met vrienden gaat of familie en om op die manier te achterhalen of ze soms al een relatie heeft. Daarnaast heeft ze aangegeven dat ze graag wat meer Nederlands wilt leren, natuurlijk gehint dat ik daar best bij wilt helpen en daardoor ook gelijk kunnen doorsluizen naar een opmerking dat ze het maar moet laten weten als ze een keertje in de buurt van me woonplaats is, beloofd dat ik dan alleen maar nederlands ga spreken

Helaas is het product weer niet goed en wilt ze deze weer omruilen maar ze gaf wel meteen aan dat ze graag bij mij terug komt en wlide dus ook graag weten wanneer ik werk dit weekend

Al met al dus weer erg positief!

Keep you posted!
Domo Arigato!
pi_52089205
Dat gaat lekker, nogmaals complimenten Je pakt het subtiel aan en legt de bal bij haar. Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar wat voor product het nou is.
pi_52089344
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 23:51 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Daarnaast heeft ze aangegeven dat ze graag wat meer Nederlands wilt leren, natuurlijk gehint dat ik daar best bij wilt helpen
Doe maar niet
pi_52089363
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 00:17 schreef UncleFunk het volgende:
Dat gaat lekker, nogmaals complimenten Je pakt het subtiel aan en legt de bal bij haar. Ik word wel steeds nieuwsgieriger naar wat voor product het nou is.
nee dat komt straks pas
pi_52093276
Goed werk TS!!
En nu maar afwachten, de bal ligt inderdaad bij haar... Ik duim voor je!!

En deze dame heeft dan eindelijk het lef gehad om een mailtje te sturen
Heel leuk, (al zeg ik het zelf) gewoon mailtje, waarin onder meer staat dat ik zijn naam van een goede vriendin heb gekregen en benieuwd was of hij mij nog kon herinneren.....

En nu maar afwachten!!!
live life
pi_52096301
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 10:25 schreef Tharalom het volgende:
Goed werk TS!!
En nu maar afwachten, de bal ligt inderdaad bij haar... Ik duim voor je!!

En deze dame heeft dan eindelijk het lef gehad om een mailtje te sturen
Heel leuk, (al zeg ik het zelf) gewoon mailtje, waarin onder meer staat dat ik zijn naam van een goede vriendin heb gekregen en benieuwd was of hij mij nog kon herinneren.....

En nu maar afwachten!!!
nee je doet het helemaal fout, je moet zeggen dat je met hem wilt neuken, dat snapt iedere man
pi_52102090
Tja, wellicht was dat beter geweest ;-) Ik ben helaas niet zo subtiel
live life
pi_52104714
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 18:51 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Owww, TS is in dit geval officieus ing. Ik moet nog 2 schriftelijke opdrachten voor mijn HBO elektro doen en dan ben ik klaar. Ik heb dus zo'n idee dat mijn salaris niet erg ver van dat van haar vandaan zal zitten. Daarnaast heb ik nog een klein kruiwagen binnen de European Space Agency (voormalige stage plek) waar ik misschien mag gaan werken en dan weet ik zeker dat ik meer ga verdienen. Ik ben ook bezig met een officieren functie binnen het leger maar dat zal dus uiteindelijk niet veel meer worden dan haar salaris...
Oh srry. K dacht dat je nu alleen voor verkoper speelde. Maar goed dat ze heeft gereageerd en die hints van je zijn ook mooi!

Enne nog iets... Als je gewoon een foto plaats dan kunnen wij ff oordelen of je "lelijk" bent
  zaterdag 4 augustus 2007 @ 23:50:03 #222
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52108369
2x raden met wie ik al bijna 2 uur zit te chatten?

Ik heb zelfs al geregeld dat ik haar een keer een rondleiding ga geven hier in mijn stadje. Uit eten moet dan een kleine volgende stap zijn natuurlijk
Domo Arigato!
pi_52110557
quote:
Op zaterdag 4 augustus 2007 23:50 schreef Black_Ninja het volgende:
2x raden met wie ik al bijna 2 uur zit te chatten?

Ik heb zelfs al geregeld dat ik haar een keer een rondleiding ga geven hier in mijn stadje. Uit eten moet dan een kleine volgende stap zijn natuurlijk
Aah kijk! klinkt goed man.. hopen dat het allemaal goed gaat aflopen
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:39:10 #224
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52110856
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:14 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Aah kijk! klinkt goed man.. hopen dat het allemaal goed gaat aflopen
Nogsteeds aan het chatten (rond 2200 begonnen) en inmiddels is al de afspraak gemaakt dat we een keertje gaan stappen en ze komt ook een keertje op bezoek.
Domo Arigato!
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:39:49 #225
181126 MouzurX
Misschien?
pi_52110863
Als dit geen neuken wordt, dan weet ik het ook niet meer
  zondag 5 augustus 2007 @ 01:41:58 #226
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52110891
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 01:39 schreef MouzurX het volgende:
Als dit geen neuken wordt, dan weet ik het ook niet meer
hehehehe, ze gaat eerst nog een week op vakantie dus die tijd heb ik sowieso nog. Daarna komt het mooiste van allemaal.... Ik moet 3 weken achterelkaar het hele weekend werken omdat me collega op vakantie is Dus stappen zal er niet zo snel in zitten maar ze wilde ook wel een keertje gewoon wat leuks gaan doen en ik ben natuurlijk wel gewoon 2 dagen per week vrij
Domo Arigato!
  zondag 5 augustus 2007 @ 04:46:23 #227
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52112753
Hij kwam.... Hij ging chatten... en 6 uur en 40 minuten later is dit de eindstand:

• Brengt haar vanavond naar schiphol (ze reist alleen)
  • Heeft de eerste vrije dag die hij heeft nadat ze terug van vakantie een afspraak om een middag samen door te brengen, wat te gaan eten en 's avonds naar de film te gaan
  • We gaan een keer stappen
  • Ze komt een keertje bij me eten (ik kook Hollandse pot)
    [sub]Zijn geen opties, zijn allemaal afzonderlijke afspraken

Het heeft me bijna een complete nachtrust gekocht maar dan heb je ook wat Ok in het begin was ik nog wel voorzichtig en subtiel maar na 6 uur typen mag je best zelf met het aanbod komen dat je haar wel naar schiphol wilt brengen

• Domo Arigato!
      zondag 5 augustus 2007 @ 09:44:26 #228
    84328 Lllaura
    painting pictures
    pi_52113637
    Kleine en domme mensen beleven niets, maar de sterken, van wie veel verwacht wordt, moeten van allerlei doormaken, opdat ze hun krachten leren kennen en gebruiken.
      zondag 5 augustus 2007 @ 10:04:57 #229
    102582 Asics
    Asics HIGH !!!
    pi_52113817
    goed gedaan TS !!!

Kijk als je nou niks geprobeerd had was al dit moois niet gebeurd. Wie niet waagt die niet wint!!!
    Asics neemt de tijd.
    Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
    pi_52113916
    Super! En inderdaad, wie niet waagt...

Ik hoop dat dat voor mij ook opgaat!!

Veel succes!! Enneh, wel weer een update he, is zo'n leuk topic!
    live life
    pi_52115901
    Super!
      zondag 5 augustus 2007 @ 12:45:15 #232
    181126 MouzurX
    Misschien?
    pi_52116301
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 04:46 schreef Black_Ninja het volgende:

• Heeft de eerste vrije dag die hij heeft nadat ze terug van vakantie een afspraak om een middag samen door te brengen, wat te gaan eten en 's avonds naar de film te gaan
  • Nu een poll om te voorspellen op welke afspraak je gaat neuken
    pi_52119097
    jeetje dat doet TS goed! maaruh ga je haar ook weer ophalen als ze terug is?
    pi_52119538
      zondag 5 augustus 2007 @ 15:28:07 #235
    21578 Elvislives
    Fietstas, Pumista
    pi_52119549
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 04:46 schreef Black_Ninja het volgende:
    Hij kwam.... Hij ging chatten... en 6 uur en 40 minuten later is dit de eindstand:

[sub]Zijn geen opties, zijn allemaal afzonderlijke afspraken
  • Briljant gast! Hahaha! Jij hebt écht hart voor je zaak en de klanten he!
    No chingues con mi barrio!
    Vamos el TRI!
    pi_52120367
    oh ja, TS ik had nog een vraag?? waar hebben jullie zoal die 6 uur en 40 min. over zityten Chatten??
      zondag 5 augustus 2007 @ 16:33:40 #237
    163064 Cuegirllie
    Vreemd, maar lekker!
    pi_52120700
    Toch even een tvptje.. erg leuk dit allemaal
    Cue, het komkommermeisje!
    Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
    Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
      Eurovisie Songfestival Queen zondag 5 augustus 2007 @ 17:06:07 #238
    163650 Greys
    pi_52121326
    Tharalom... dus als hij terug komt van vakantie heeft hij een berichtje van Hyves en een mail van jou? Had je niet beter even kunnen wachten of hij had gereageerd op je Hyves berichtje? 'Vroeger' heb ik dit ook een keer gedaan namelijk en toen kreeg ik een smsje op een gegeven moment met 'als je nu de fax ook nog even probeert, heb je alle mogelijkheden gehad'. Oef! Ai!
    (Overigens is het nog wel wat geworden)
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zondag 5 augustus 2007 @ 22:56:16 #239
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_52129691
    En daar is ie weer

Is allemaal heel hectisch gegaan. Ik werd een ruim uur eerder gebeld door haar dan dat we hadden afgesproken. Het blijkt dat ze nog chaotischer is dan dat ik ben Ze was niet op de hoogte dat ze 3 uur van te voren haar tickets moest ophalen. Gelukkig werd ze nog gebeld maar dat was dus een uur voor ze de tickets moest ophalen. Uiteindelijk heeft ze wel een beetje speling kunnen regelen maar daarna heeft ze direct mij gebeld. Ze was zo in paniek dat ze eigenlijk wilde afzeggen en wilde proberen om met de trein op tijd te komen. Gelukkig kon ik haar uitleggen dat ik met de auto sneller zou zijn of iedergeval meer zekerheid kon bieden (vertraging enzo). Ik moest alleen dus wel direct in me auto springen en naar haar toe racen. Toen met 140-150 naar schiphol geraced en gelukkig waren we nog optijd om de ticket op te halen. Het mooie was natuurlijk wel dat ze nu wat meer tijd had om door te brengen op schiphol. Helaas was ze enorm gestressed van het ticket gedoe maar ook door de afspraak die ze had gemaakt met de vriend waar ze bij verblijft, ze moet straks 3 uur op het vliegveld door brengen omdat hij niet eerder kan(/wil) komen. Was gelijk een mooi moment om een opmerking te maken en te vragen of hij haar vriend (relatie) was, Dat was hij niet... Helaas had ik toch een beetje van de stress overgenomen en bij mij slaat stress altijd op me spraak water en ze heeft wel een keertje laten vallen dat ik wat veel praten maar toen ik sorry wilde zeggen liet ze wel meteen weten dat ze het wel erg gezellig vond en alles en dat het echt niet erg was en niet kwaad bedoelt was. Ik verwacht dus dat die schade nog wel goed te maken is. We hebben nog even samen wat gegeten maar helaas werd dit moment ruw verstoord toen we er achter kwamen dat ze inmiddels 3 kwartier te laat was met inchecken. Ik heb nog wel een hint kunnen laten vallen over het feit dat ik haar contact heb laten zoeken met mij en niet andersom. Ze vond het een goede manier vanwege het feit dat ik anders me werk gegevens had moeten misbruiken en ze nu zelf kon aangeven of ze me aardig vond en of ze wel contact wilde of niet. (Stille hint naar "Ik vind je érg aardig..." ) Daarna ingechecked en rond half tien haar is ze door de douane gegaan waar ik dus niet kon komen. Eigenlijk was dit niet onze bedoeling maar ze zou het super vinden als ik haar ook weer zou komen ophalen en ze keek er naar uit dat ik de eerste persoon zou zijn die ze weer zou zien in Nederland Bij de douane helaas niet verder gekomen dan wat woorden en een warme glimlach maar door de haast en de stress voelde het niet aan als een goed moment om een volgende stap te maken.

Al met al een succesvolle maar helaas ook erg gehaaste avond. Wel zie ik mijn kansen erg positief in omdat ze zelf al heeft aangegeven dat ze me gaat sms'en en mailen als ze aangekomen is en tijdens haar vakantie
    Domo Arigato!
    pi_52129831
    Damn, goed bezig. Moet misschien ook maar verkoper worden... HAHA
    succes ermee verder. JE hebt nu dus in ieder geval een week om je verder voor te bereiden.
    Ik weiger iets over mijzelf te vertellen, je vraagt het maar mooi zelf
    pi_52131275
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 22:56 schreef Black_Ninja het volgende:
    En daar is ie weer
    Woohh.... leuk, dat je haar mag ophalen :D
    Maar nu is mn vraag waar hebben jullie 6 uur en 40 min. over zitten msnen??
      maandag 6 augustus 2007 @ 00:16:05 #242
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_52131955
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Volgens mij zullen we dat nooit te weten komen, want we weten ook nog steeds niet om welk product het gaat. Misschien moeten we blijven roepen wat het is, misschien dat we het dan te weten komen

Ontopic: TS Het lijkt mij heel sterk dat er niet meer gaat gebeuren, maar dat weten we zodra je haar opgehaald hebt. Veel succes iig nog
    Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
    www.xi-online.nl
    pi_52132209
    tvp
      maandag 6 augustus 2007 @ 01:35:27 #244
    44552 Black_Ninja
    Ninja's bestaan!
    pi_52133313
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 23:51 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Ja sorry, wilde ik nog antwoord op geven...

In het begin vooral beetje koetjes en kalfjes. Daarna ben ik wat dingen gaan vragen zoals waar ze vandaan komt, hoe ze nederland vind en dergelijke. Ook natuurlijk over de woonsituatie gepraat, zij heeft dingen over mij gevraagd. Studie, leven na de studie enz. Een hoop dingen dus besproken. We hebben wel bijna de hele avond Nederlands gesproken (dat wilde ze graag) dus het ging niet zo snel als dat je normaal gesproken met iemand chat dus wat we in die 6 uur 40 hebben besproken zou je normaal misschien in 4 uur stoppen. Maar iedergeval heb ik niks besproken over relaties, sex of dergelijke dingen, het is allemaal netjes en subtiel gebleven. En naast al deze dingen heb ik het dus ook gehad over de afspraken die we hebben gemaakt.
    Domo Arigato!
    pi_52138295
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 00:16 schreef base3ball het volgende:

[..]

Volgens mij zullen we dat nooit te weten komen, want we weten ook nog steeds niet om welk product het gaat. Misschien moeten we blijven roepen wat het is, misschien dat we het dan te weten komen
    Hij heeft het wel verteld :D
    ik ben het net als jouw mee eens dat er iets moois uitkomt
    pi_52139821
    spannend, heb je al een smsje ontvangen???
    pi_52140252
    quote:
    Op zondag 5 augustus 2007 17:06 schreef Greys het volgende:
    Tharalom... dus als hij terug komt van vakantie heeft hij een berichtje van Hyves en een mail van jou? Had je niet beter even kunnen wachten of hij had gereageerd op je Hyves berichtje? 'Vroeger' heb ik dit ook een keer gedaan namelijk en toen kreeg ik een smsje op een gegeven moment met 'als je nu de fax ook nog even probeert, heb je alle mogelijkheden gehad'. Oef! Ai!
    (Overigens is het nog wel wat geworden)
    Jaa...Ik vroeg me ook al af of het niet too much was. maar goed, ik gebruik voor hyves een heel ander emailadres dan normaal, dus wie weet heeft hij dat ook.. En ach, als hij mij daarom al niet leuk vindt

beter een keer teveel dan te weinig den kik dan maar..
    live life
      maandag 6 augustus 2007 @ 18:58:40 #248
    140245 base3ball
    State Of Mind
    pi_52146517
    quote:
    Op maandag 6 augustus 2007 14:41 schreef Tharalom het volgende:

[..]

Jaa...Ik vroeg me ook al af of het niet too much was. maar goed, ik gebruik voor hyves een heel ander emailadres dan normaal, dus wie weet heeft hij dat ook.. En ach, als hij mij daarom al niet leuk vindt

beter een keer teveel dan te weinig den kik dan maar..
    Gelijk heb je. Als iemand vind dat je te opdringerig bent, doordat je op teveel manieren hem/haar hebt proberen te benaderen vind diegene je waarschijnlijk toch al niet echt leuk. Als iemand je leuk vind, dan maakt het volgens mij niet zoveel uit wat je doet. Natuurlijk heb je altijd mensen die erdoor afgeschrikt wordt, maar dat weet je toch nooit.
    Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
    www.xi-online.nl
    pi_52149480
    bovenstaande lezend moet ik bekennen dat ik met dezelfde twijfel zit
      Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2007 @ 21:32:02 #250
    163650 Greys
    pi_52151488
    Nou, base3ball, je hebt wel gelijk.. maar ik heb wel door schade en schande geleerd dat mannen toch echt het gevoel willen hebben te 'jagen'. Dat klinkt lekker préhistorisch en holbewonerig, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik. Als een man je op een presenteerblaadje krijgt aangeboden, is het spannende er meestal heel snel af...

Logician, care to share?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')