Nu ik zo me post terug lees is het inderdaad niet zoals de mailtjes in hun geheel over komen. Inmiddels weer contact gehad (dit keer via sms, met veel excusses omdat ze wel 2 hele dagen geen internet tot haar beschikking zou hebben) en ook de sms'jes worden waren weer erg positief. Beste van alles... HET IS BIJNA ZONDAG!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:29 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat jij er meer in leest dan ik, eigenlijk.
Wat ik tot nu toe heb gedaan is haar een mail laten sturen en dan daar op antwoorden. Ja ik heb inderdaad wel dan weer nieuwe vragen gesteld in mijn mailtjes. Dus ik heb wel de openingen gegeven maar ik leg telkens het initiatief bij haar. Tot nu toe heb ik allleen gister een mailtje gestuurd maar dat kwam omdat ik puur toeval langs haar huis was gereden toen ik een vriendin naar huis bracht en wilde haar laten weten dat ik toen aan haar moest denkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef Logician het volgende:
klinkt heeel goed
Tip: laat eens niets van je horen, zodat zij als eerste contact moet openemen, geen enkele vrouw wil nl een te makkelijke catchfijn weekeinde!
Nou...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:14 schreef Tharalom het volgende:
Goed werk TS!! Ben heel benieuwd naar het vervolg..
Hoe is het met jou Logician??
Haal dat zon maar weg, die zie ik hier namelijk nietquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef Tharalom het volgende:
Tis hier bloedje heet, de hele dag al...
Maar om even ontopic te blijven............ Ik hebhem gister gezien!!! Heel lang gepraat, heel gezellig, en we hebben gezoend![]()
Volgende week uit eten met z'n 2tjes![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef Tharalom het volgende:
Tis hier bloedje heet, de hele dag al...
Maar om even ontopic te blijven............ Ik hebhem gister gezien!!! Heel lang gepraat, heel gezellig, en we hebben gezoend![]()
Volgende week uit eten met z'n 2tjes![]()
And that makes 2 out of 3!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |