abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52151795
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Nou, base3ball, je hebt wel gelijk.. maar ik heb wel door schade en schande geleerd dat mannen toch echt het gevoel willen hebben te 'jagen'. Dat klinkt lekker préhistorisch en holbewonerig, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik. Als een man je op een presenteerblaadje krijgt aangeboden, is het spannende er meestal heel snel af...

Logician, care to share?
Geldt dus niet voor alle mannen
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
  Eurovisie Songfestival Queen maandag 6 augustus 2007 @ 21:44:03 #252
163650 Greys
pi_52151937
Dat zal best, maar wel voor een flink gedeelte, dan
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52152199
quote:
Nou, base3ball, je hebt wel gelijk.. maar ik heb wel door schade en schande geleerd dat mannen toch echt het gevoel willen hebben te 'jagen'. Dat klinkt lekker préhistorisch en holbewonerig, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik. Als een man je op een presenteerblaadje krijgt aangeboden, is het spannende er meestal heel snel af...

Logician, care to share?
Ene kant, ja.. maar ik durf nog niet echt...
  maandag 6 augustus 2007 @ 22:57:55 #254
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52154036
Weer even een kleine update:

We zijn inddels een sms en een email verder Ze heeft me gesms't dat ze veilig en heel is aangekomen en 's middags nog een mail gestuurd hoe de reis is verlopen.
quote:
I won't forget that I'll bring a portion of sunshine to you. )
om een passage te noemen uit de mail

Natuurlijk heb ik al gemaild. En straks voor het slapen gaan sms ik haar nog even. hmmm ik kijk nu al uit naar zondag
Domo Arigato!
pi_52154388
woei!!!!!!!!!!!!! ik ben zo jaloers!!!!!!
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:17:40 #256
140245 base3ball
State Of Mind
pi_52154627
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 22:57 schreef Black_Ninja het volgende:
Weer even een kleine update:

We zijn inddels een sms en een email verder Ze heeft me gesms't dat ze veilig en heel is aangekomen en 's middags nog een mail gestuurd hoe de reis is verlopen.
[..]

om een passage te noemen uit de mail

Natuurlijk heb ik al gemaild. En straks voor het slapen gaan sms ik haar nog even. hmmm ik kijk nu al uit naar zondag
Ain't no sunshine when she's gone, but there will be when she's back Zo zie je maar weer dat die Bill Withers nogal negatief was ingesteld

Ontopic: zij laat er ook niet veel gras over groeien
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_52154998
Ik volgde dit topic al even.... wat een mooie ontknoping zeg!!! Gaat helemaal de goede kant uit Ze ziet jou ook helemaal zitten
  maandag 6 augustus 2007 @ 23:36:11 #258
140245 base3ball
State Of Mind
pi_52155146
quote:
Oh dat geldt voor velen ook wel. Maar de vraag is of je iemand wil hebben die zo snel uitgejaagd is om het maar even een naam te geven. Als iemand je heel snel al niet leuk meer vind, doordat je redelijk makkelijk te krijgen bent, dan is diegene t misschien ook wel niet waard. Natuurlijk moet t ook niet zo zijn dat die ander alleen in zijn/haar vingers hoeft te knippen om je te krijgen, maar dat is dan wel weer logisch. (goh dit stukje slaat weer eens helemaal nergens op ).

Ik denk dat het belangrijker is dat je spannend genoeg bent voor de ander terwijl je samen bent. Als je niet meer spannend bent, nadat hij/zij je binnen heeft gehaald, is het niet zo raar dat diegene op zoek gaat naar een ander.

Kortom: houd het spannend.
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_52156107
samenvatting?

Naja: Is de klant leuk, gewoon erop af gaan, rest niet gelezen
Lawamena hitihala Lawamena haulala
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 01:13:45 #260
50442 DaMook
Lonely together ( Miss u Caro)
pi_52157224
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:09 schreef Logician het volgende:
woei!!!!!!!!!!!!! ik ben zo jaloers!!!!!!
Ik wil jou wel smsen en mailen als ik op vakantie ga nog beter ga je mee , maar dat zal wel niet snel gebeuren .

Maar OT : Gaat goed TS ik zie hier iets opbloeien .
The only easy day, was yesterday. (USMC)

Live for today, cause yesterday is gone and tomorrow may never come. (Ducky, NCIS)
I'll grow old with her, just from a far. (Harold, POI)
pi_52160820
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 01:13 schreef DaMook het volgende:

[..]

Ik wil jou wel smsen en mailen als ik op vakantie ga nog beter ga je mee , maar dat zal wel niet snel gebeuren .

Maar OT : Gaat goed TS ik zie hier iets opbloeien .
deal!
pi_52160903
Het gaat wel goed in dit topic he?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2007 @ 10:23:07 #263
163650 Greys
pi_52161146
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:12 schreef MouzurX het volgende:
Het gaat wel goed in dit topic he?
Luf iz in die airrrr

Psst, Logician, vertel nou joh! Ik heb mezelf hier ook al voor schut gezet door te melden hoe opdringerig ik in contact wilde komen met een vent, nu jij....
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52162291
Ja, Logician, ik ben ook nieuwsgierig...

Mini-update: Hoorde gister wederom van twee kennissen dat hij op vakantie is. Maar aanstaand weekend is er een drie-daags feest in de stad en voor die tijd was hij wel terug. "want dat gaat hem niet mis"zeiden ze. En laat ik nou net toevallig ook gaan... Wie weet kom ik hem tegen.

(EN dan zul je zien, herkent ie me niet )
live life
pi_52162298
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Greys het volgende:

[..]

Luf iz in die airrrr

Psst, Logician, vertel nou joh! Ik heb mezelf hier ook al voor schut gezet door te melden hoe opdringerig ik in contact wilde komen met een vent, nu jij....
Haha

Ik weet niet, was gewoon de eerste man in tijden waarbij ik het gevoel had dat ik hem dichtbij liet, maar waarvan ik zeker weet dat het nooit wat zou kunnen worden ivm meerdere omstandigheden ... maar stiekem heb je dan toch dat onderbuik gevoel van het contact willen maken.. ik had hem toegevoegd op msn via zijn hyves account, maar hij heeft mij niet toegevoegd en dat is misschien maar beter ook
pi_52162568
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:10 schreef Logician het volgende:

[..]

Haha

Ik weet niet, was gewoon de eerste man in tijden waarbij ik het gevoel had dat ik hem dichtbij liet, maar waarvan ik zeker weet dat het nooit wat zou kunnen worden ivm meerdere omstandigheden ... maar stiekem heb je dan toch dat onderbuik gevoel van het contact willen maken.. ik had hem toegevoegd op msn via zijn hyves account, maar hij heeft mij niet toegevoegd en dat is misschien maar beter ook
Heb ik ook bij deze jongen, voor het eerst in tijden "voel" ik weer iets voor iemand.. (na een hele lange relatie die op een ellendige manier uitging) Daarom ga ik er ook maar "vol" voor terwijl ik normaal wat afwachtender ben...

Hoe weet je zeker dan dat het nooit wat kan worden tussen jullie Logician? Of wil je liever niet in details treden?
live life
pi_52164015
Bepaalde feiten
1: feit: hij is een nederlander nofi heren
2: feit: hij zit in een heel andere levensfase dan ik
3: feit: hij is een kennis/studiegenoot van mijn ex
4: feit: hij is echt nog een jonge hond, iets waar ik normaal niets mee heb
5: feit: ik heb nog niets van hem vernomen via msn of hyves

Nog wat optionele obstakels:
1: hij is niet geinteresseerd in mij, en ik hou niet van op mijn bek gaan
2: ik denk dat ik hem gewoon zo leuk omdat hij een ontzettend lekker koppie en lichaam heeft en ik lange tijd me niet heb open durven stellen maar dat bij hem wel durf omdat hij een bepaalde arrogantie heeft... wat mij minder kwestbaar maakt dan bij een te lieve jongen, waar ik altijd hard voor weg ren
3: of ik sta gewoon te lang droog en mijn hormonen nemen een loopje met me

m.a.w ik weet nu al dat het niets zal worden kan worden wil worden... dus ik laat het hier bij en ga verder geen contact zoeken met hem, hij bekijkt het maar "hoogste boom in enzo" maar bleh, hij is gewoon schandalig lekker

Conclusie:

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2007 12:16:50 ]
pi_52164149
ps: tharalom, je hebt een pm
pi_52165895
quote:

Logician, care to share?
Jagen is leuk hoor, maar een beetje initiatief van de andere kant is ook niet erg.
pi_52166182
Jagen is leuk, maar niet als de prooi te makkelijk is, een kerel moet niet meteen aan je voeten vallen
pi_52166926
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 12:19 schreef Logician het volgende:
ps: tharalom, je hebt een pm
Had PM nog nooit gebruikt, en dus niet geactiveerd

Nu wel dus! Logician, je hebt een PM
live life
pi_52167213
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 7 augustus 2007 @ 14:37:42 #273
163650 Greys
pi_52168223
Nou niet de interessante details gaan bewaren voor de PM's he, ladies!
De prooi moet inderdaad niet te makkelijk zijn, Logician, vind ik ook. Maar het moet ook weer niet een enorme onderneming gaan worden, het is wel een beetje 'graag of niet'. Haha, eigenlijk is het ook nooit goed, bedenk ik me
Enneh, dat hij niet geďnteresseerd in je is... is dat inderdaad een optioneel opstakel ( ) of hoort die eigenlijk bij het bovenste rijtje van feiten te staan? M.a.w.... weet je het zeker dat hij niet in je geďnteresseerd is?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_52168485
Hij onderneemt zelf geen pogingen tot contact, maar wijst de mijne ook weer niet af..

Ik vind het strondvervelend, maar ik ben eerlijk gezegd helemaal niet gewend om zelf die eerste stappen te zetten moet ik bekennen en dat maakt me onzeker maar intrigeerd me ook

Maar the next move moet van hem komen, en zo niet dan pech gehad, ik weiger achter een kerel aan te lopen.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2007 14:46:52 ]
  woensdag 8 augustus 2007 @ 21:33:35 #275
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52210000

Status update:

Hé allemaal! Hierbij weer een nieuwe tussenstand. Ik had haar maandag natuurlijk direct terug gemaild toen ik haar mail thuis las maar Dinsdag niks terug gekregen Ik moet bekennen dat ik haar ook had gesmst maandag en OOK nog een berichtje had achtergelaten op haar Hyves. (Even als uitleg, ze had mij ook gesmst maandag en ze had me ook toegevoegd als vriend op haar Hyves dus allemaal wel netjes te verklaren en ik had ook in de sms gezet dat ik niet wist of ze binnenkort in de buurt van internet zou komen en dat ik daarom ook maar een sms had verstuurd) Ondanks dat ik het haar niet kwalijk nam dat ze niet had gereageerd (ze is niet voor niets op vakantie) had ik wel wat vrees dat ze me te opdringerig zou gaan vinden. Dinsdag natuurlijk ook netjes afgewacht en niks gedaan.

En vandaag werd mijn wachten beloond! De vriend waar ze bij verblijft was ziek geworden (behoorlijk zelfs) en daarom moest zijn familie voor hem zorgen en was zij dus ook een dag aan huis gebonden en blijkbaar hebben ze daar geen internet. Wat dus volgde was een email met excusses ( ) dat ze niet eerder had ge-replyed. Verder vertelde ze wat ze dan nog wel dinsdag heeft gedaan en wat ze vandaag zou gaan doen. Helaas kon ze maar heel even achter internet zitten en daardoor heeft ze een kort emailtje kunnen sturen...... Blijkbaar vond ze ergens uiteindelijk nog een minuutje en die heeft ze besteed aan een 2e mailtje naar mij toe En even om jullie een gevoel te geven van deze mailtjes:
quote:
Because I was afraid of running out of time, I decided to write you an email. This is a short response to your last emai.
Dit komt dus uit de 2e mail
quote:
I'm not sure how often I can check the email. But I can assure you that when I have a chance to get access to the Internet, I'll wr齮e you an email.
ook 2e mail
quote:
Talk to you soon again! ))))
2e mail
quote:
Thanks for your message. Sorry that I couldn't reply earl齟r because my friend was ill, having fever.
Opening van de eerste mail

Het is nu woensdag en morgen en vrijdag ben ik vrij maar heb ik wel plannen met vrienden en familie dus die 2 dagen zullen wel vrij snel voorbij gaan Zaterdag moet ik werken en misschien dat ik dan ook wat ga drinken, ook die dag zal hopelijk wel voorbij vliegen. Zondag eerst werken (laat de tijd snel voorbij gaan) en dan 's avonds naar Schiphol! Ik zit dus nu al de dagen af te tellen

Bij veranderingen hou ik jullie op de hoogte!
Domo Arigato!
pi_52211070
spannend voor je, klinkt goed
Zoals ma kamper piet zegt:
~~ * * eeN DaG NieT LEVEN ~~ IS DaG NieT LacHT TOCHT ? * * ~~
pi_52218126
Wat een zeik-topic zeg...ik dacht dat ik de enige was....

ff Tosti bakken dan maar....
pi_52219507
Ik denk dat jij er meer in leest dan ik, eigenlijk.
pi_52221832
Verdacht veel excuses in die twee mailtjes.
twee violen en een trommel en een fluit
  vrijdag 10 augustus 2007 @ 16:09:35 #280
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52260862
quote:
Op donderdag 9 augustus 2007 08:29 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat jij er meer in leest dan ik, eigenlijk.
Nu ik zo me post terug lees is het inderdaad niet zoals de mailtjes in hun geheel over komen. Inmiddels weer contact gehad (dit keer via sms, met veel excusses omdat ze wel 2 hele dagen geen internet tot haar beschikking zou hebben) en ook de sms'jes worden waren weer erg positief. Beste van alles... HET IS BIJNA ZONDAG!!!!
Domo Arigato!
pi_52268107
klinkt heeel goed

Tip: laat eens niets van je horen, zodat zij als eerste contact moet openemen, geen enkele vrouw wil nl een te makkelijke catch

fijn weekeinde!
pi_52282146
Goed werk TS!! Ben heel benieuwd naar het vervolg..

Hoe is het met jou Logician??

Wat mijn "project"betreft... Ik heb nu ook zijn mobiele nummer. Ik doe er niks mee hoor, zooo desperate ben ik nou ook weer niet

Vanavond groot feest in de stad, hij is er waarschijnlijk ook, hoop dat ik hem tegenkom
live life
  zaterdag 11 augustus 2007 @ 19:04:51 #283
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52288821
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef Logician het volgende:
klinkt heeel goed

Tip: laat eens niets van je horen, zodat zij als eerste contact moet openemen, geen enkele vrouw wil nl een te makkelijke catch

fijn weekeinde!
Wat ik tot nu toe heb gedaan is haar een mail laten sturen en dan daar op antwoorden. Ja ik heb inderdaad wel dan weer nieuwe vragen gesteld in mijn mailtjes. Dus ik heb wel de openingen gegeven maar ik leg telkens het initiatief bij haar. Tot nu toe heb ik allleen gister een mailtje gestuurd maar dat kwam omdat ik puur toeval langs haar huis was gereden toen ik een vriendin naar huis bracht en wilde haar laten weten dat ik toen aan haar moest denken Want officieel heeft geen van beide intresse getoont...
Domo Arigato!
pi_52289702
thar: PM! (tomtidom)

kon het niet laten ... haha

[ Bericht 72% gewijzigd door #ANONIEM op 12-08-2007 12:59:46 ]
pi_52301371
quote:
Op vrijdag 10 augustus 2007 16:09 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]
HET IS BIJNA ZONDAG!!!!
Het is zondag!
twee violen en een trommel en een fluit
  zondag 12 augustus 2007 @ 12:10:04 #286
180148 RHCPeter
aaiphone.com
pi_52302713
ben benieuwd, als je de poster bent van pagina 7 laat daar dan ook een vervolgtopic erinzetten.

[soap] Zou jij het willen? Part 2

deeltje 2

[ Bericht 42% gewijzigd door weasel85 op 13-08-2007 11:57:35 ]
I pwn u!
pi_52302922
quote:
Op zaterdag 11 augustus 2007 13:14 schreef Tharalom het volgende:
Goed werk TS!! Ben heel benieuwd naar het vervolg..

Hoe is het met jou Logician??
Nou... gister toch maar de stoute schoenen aangetrokken en hem gewoon mee uit gevraagd,
en het was euh "heel erg" leuk
pi_52303009
ps: TS het is ZONDAG!!!
pi_52303474
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 13:00 schreef Logician het volgende:
ps: TS het is ZONDAG!!!
Haal dat zon maar weg, die zie ik hier namelijk niet
pi_52304324
hier wel
pi_52307109
zon schijnt hier al de hele dag... 27 graadjes
I pwn u!
pi_52307162
Hier dus nog geen minuut
pi_52308814
Tis hier bloedje heet, de hele dag al...

Maar om even ontopic te blijven............ Ik hebhem gister gezien!!! Heel lang gepraat, heel gezellig, en we hebben gezoend

Volgende week uit eten met z'n 2tjes
live life
pi_52308844
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef Tharalom het volgende:

Maar om even ontopic te blijven............ Ik hebhem gister gezien!!! Heel lang gepraat, heel gezellig, en we hebben gezoend

hier ook!
pi_52309241
't is zondag
Trotse poster van het 37000000ste bericht ^O^
pi_52309934
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef Logician het volgende:

[..]

hier ook!
live life
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:19:58 #298
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_52310054
samenvatting iemand ?
Huilen dan.
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:39:02 #299
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52310486
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef Tharalom het volgende:

Way the go!

Gefeli! nu ik nog
Domo Arigato!
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:40:10 #300
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52310513
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:16 schreef Logician het volgende:

[..]

hier ook!
And that makes 2 out of 3! Gaan we voor de hatrick?!

Oww en gefeliciteerd natuurlijk
Domo Arigato!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')