Geldt dus niet voor alle mannenquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Nou, base3ball, je hebt wel gelijk.. maar ik heb wel door schade en schande geleerd dat mannen toch echt het gevoel willen hebben te 'jagen'. Dat klinkt lekker préhistorisch en holbewonerig, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik. Als een man je op een presenteerblaadje krijgt aangeboden, is het spannende er meestal heel snel af...
Logician, care to share?![]()
Ene kant, ja.. maar ik durf nog niet echt...quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Nou, base3ball, je hebt wel gelijk.. maar ik heb wel door schade en schande geleerd dat mannen toch echt het gevoel willen hebben te 'jagen'. Dat klinkt lekker préhistorisch en holbewonerig, maar je begrijpt wel wat ik bedoel denk ik. Als een man je op een presenteerblaadje krijgt aangeboden, is het spannende er meestal heel snel af...
om een passage te noemen uit de mailquote:I won't forget that I'll bring a portion of sunshine to you.)
Ain't no sunshine when she's gone, but there will be when she's backquote:Op maandag 6 augustus 2007 22:57 schreef Black_Ninja het volgende:
Weer even een kleine update:
We zijn inddels een sms en een email verderZe heeft me gesms't dat ze veilig en heel is aangekomen en 's middags nog een mail gestuurd hoe de reis is verlopen.
[..]
om een passage te noemen uit de mail![]()
Natuurlijk heb ik al gemaild. En straks voor het slapen gaan sms ik haar nog even. hmmm ik kijk nu al uit naar zondag![]()
Oh dat geldt voor velen ook wel. Maar de vraag is of je iemand wil hebben die zo snel uitgejaagd is om het maar even een naam te geven. Als iemand je heel snel al niet leuk meer vind, doordat je redelijk makkelijk te krijgen bent, dan is diegene t misschien ook wel niet waard. Natuurlijk moet t ook niet zo zijn dat die ander alleen in zijn/haar vingers hoeft te knippen om je te krijgen, maar dat is dan wel weer logisch. (goh dit stukje slaat weer eens helemaal nergens opquote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Ik wil jou wel smsen en mailen als ik op vakantie gaquote:Op maandag 6 augustus 2007 23:09 schreef Logician het volgende:
woei!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
ik ben zo jaloers!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 01:13 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wil jou wel smsen en mailen als ik op vakantie ganog beter ga je mee
, maar dat zal wel niet snel gebeuren
.
Maar OT : Gaat goed TS ik zie hier iets opbloeien.
Luf iz in die airrrrquote:
Hahaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 10:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Luf iz in die airrrr![]()
![]()
Psst, Logician, vertel nou joh! Ik heb mezelf hier ook al voor schut gezet door te melden hoe opdringerig ik in contact wilde komen met een vent, nu jij....
Heb ik ook bij deze jongen, voor het eerst in tijden "voel" ik weer iets voor iemand.. (na een hele lange relatie die op een ellendige manier uitging) Daarom ga ik er ook maar "vol" voor terwijl ik normaal wat afwachtender ben...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:10 schreef Logician het volgende:
[..]
Haha![]()
Ik weet niet, was gewoon de eerste man in tijden waarbij ik het gevoel had dat ik hem dichtbij liet, maar waarvan ik zeker weet dat het nooit wat zou kunnen worden ivm meerdere omstandigheden ... maar stiekem heb je dan toch dat onderbuik gevoel van het contact willen maken.. ik had hem toegevoegd op msn via zijn hyves account, maar hij heeft mij niet toegevoegd en dat is misschien maar beter ook
Jagen is leuk hoor, maar een beetje initiatief van de andere kant is ook niet erg.quote:Op maandag 6 augustus 2007 21:32 schreef Greys het volgende:
Had PM nog nooit gebruikt, en dus niet geactiveerdquote:
Dit komt dus uit de 2e mailquote:Because I was afraid of running out of time, I decided to write you an email. This is a short response to your last emai.
ook 2e mailquote:I'm not sure how often I can check the email. But I can assure you that when I have a chance to get access to the Internet, I'll wr齮e you an email.
2e mailquote:Talk to you soon again!))))
Opening van de eerste mailquote:Thanks for your message. Sorry that I couldn't reply earl齟r because my friend was ill, having fever.
Nu ik zo me post terug lees is het inderdaad niet zoals de mailtjes in hun geheel over komen. Inmiddels weer contact gehad (dit keer via sms, met veel excusses omdat ze wel 2 hele dagen geen internet tot haar beschikking zou hebben) en ook de sms'jes worden waren weer erg positief. Beste van alles... HET IS BIJNA ZONDAG!!!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 08:29 schreef dawg het volgende:
Ik denk dat jij er meer in leest dan ik, eigenlijk.
Wat ik tot nu toe heb gedaan is haar een mail laten sturen en dan daar op antwoorden. Ja ik heb inderdaad wel dan weer nieuwe vragen gesteld in mijn mailtjes. Dus ik heb wel de openingen gegeven maar ik leg telkens het initiatief bij haar. Tot nu toe heb ik allleen gister een mailtje gestuurd maar dat kwam omdat ik puur toeval langs haar huis was gereden toen ik een vriendin naar huis bracht en wilde haar laten weten dat ik toen aan haar moest denkenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 21:00 schreef Logician het volgende:
klinkt heeel goed
Tip: laat eens niets van je horen, zodat zij als eerste contact moet openemen, geen enkele vrouw wil nl een te makkelijke catchfijn weekeinde!
Nou...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 13:14 schreef Tharalom het volgende:
Goed werk TS!! Ben heel benieuwd naar het vervolg..
Hoe is het met jou Logician??
Haal dat zon maar weg, die zie ik hier namelijk nietquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef Tharalom het volgende:
Tis hier bloedje heet, de hele dag al...
Maar om even ontopic te blijven............ Ik hebhem gister gezien!!! Heel lang gepraat, heel gezellig, en we hebben gezoend![]()
Volgende week uit eten met z'n 2tjes![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:15 schreef Tharalom het volgende:
Tis hier bloedje heet, de hele dag al...
Maar om even ontopic te blijven............ Ik hebhem gister gezien!!! Heel lang gepraat, heel gezellig, en we hebben gezoend![]()
Volgende week uit eten met z'n 2tjes![]()
And that makes 2 out of 3!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |