quote:Op zondag 22 juli 2007 12:19 schreef katerwater het volgende:
Gek, in een wereld waar communicatie poepsimpel is, zelfs met onbekenden, is het bijna onmogelijk om wel degelijk contact met iemand te maken...
Omdat ik dus in twijfel zit ivm me werk.quote:Op zondag 22 juli 2007 10:03 schreef Skull-splitter het volgende:
Dude, waarom heb je nog niets gedaan?
Zolang er geen hoge figuren van het hoofdkantoor rondlopen zal ik dat ook zeker doenquote:Op zondag 22 juli 2007 12:32 schreef El_Liberaliste het volgende:
Als ze je echt leuk vond komt ze wel een keer terug. En dán moet je wél wat doen
Life sucks, tja het zit hem dus niet in het feit dat ik niet de middelen heb om te communiceren maar meer dat ik er mee zit dat ik dadelijk geen klacht aan me broek wil hebben hangen.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:19 schreef katerwater het volgende:
Gek, in een wereld waar communicatie poepsimpel is, zelfs met onbekenden, is het bijna onmogelijk om wel degelijk contact met iemand te maken...
ik had dat van haar 06 er meer in gezet om aan te tonen dat ik niet als een stalker me klanten achterna ga. En ik had ook al eerder aangegeven dat ik haar 06 dus never nooit ga gebruiken, dan weet ik zeker dat ik een klacht aan me broek krijg.quote:Op maandag 23 juli 2007 00:05 schreef devv05 het volgende:
Je hebt dr Hyves toch, dan heb je dr 06- toch niet nodig? Ik zou gewoon een berichtje achterlaten dan.
Als je dat dan doet ga dan niet zeggen dat je haar toevallig tegenkwam op hyves ofzo zoals je het eerder in dit nog van plan was. Wees gewoon eerlijk en zeg dat je haar een erg fijne klant vond en dat het fijn zou zijn als het met alle klanten zo goed liep als bij haar ofzo.quote:Op zondag 22 juli 2007 18:59 schreef Black_Ninja het volgende:
Vandaag was het erg druk maar haar niet gezien. Ik kijk morgen nog ff aan en anders gaat er een berichtje naar hyves heb ik besloten.![]()
Precies! Kreeg er ook een enorm Me And You And Everyone We Know-gevoel bij. Meisje dat verliefd wordt op een schoenenverkoper en niet weet hoe ze het aan moet pakken, terwijl het tegelijkertijd zo dood- en doodeenvoudig is.quote:Op zondag 22 juli 2007 12:19 schreef katerwater het volgende:
Het codewoord bij elke ontluikende liefde is snel beslissen, vrees ik. Hoe langer je wacht, hoe erger en moeilijker het wordt. Als het een nee is, dan ben je tenminste niet helemaal holderbolderquote:Op maandag 23 juli 2007 02:03 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Precies! Kreeg er ook een enorm Me And You And Everyone We Know-gevoel bij. Meisje dat verliefd wordt op een schoenenverkoper en niet weet hoe ze het aan moet pakken, terwijl het tegelijkertijd zo dood- en doodeenvoudig is.
Maar goed, ik zou ook gewoon een berichtje sturen via Hyves. Als je een positieve reactie krijgt kun je doorgaan. Mocht ze negatieve of gewoon geen reactie geven weet je ook genoeg en kun je ook verder. Die profielen zijn juist persoonlijke gegevens die je juist op internet zet met het doel om gevonden te worden.
dure fuckbuddy wordt het danquote:Op maandag 23 juli 2007 16:17 schreef Mr_Belvedere het volgende:
Nooit geschoten altijd mis. Gewoon doen dus als je dat wilt. Pas wel op dat het niet één of andere bedriegster is die het liefst je gebruikt om goedkoper aan spullen te komen of iets dergelijks, maar daar lijk je me verstandig genoeg voor.
Tsja, sommigen vinden een breezer voldoende, andere hebben hogere normen en waarden. Je hebt ook nog IKEA hoeren.quote:
quote:Op maandag 23 juli 2007 00:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Als je dat dan doet ga dan niet zeggen dat je haar toevallig tegenkwam op hyves ofzo zoals je het eerder in dit nog van plan was. Wees gewoon eerlijk en zeg dat je haar een erg fijne klant vond en dat het fijn zou zijn als het met alle klanten zo goed liep als bij haar ofzo.
quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
Zeg gewoon dat je in dat uur dat je haar geholpen hebt alleen maar aan sex met haar kon denken. Vraag of ze een keer jouw fantasieen uit wil laten komen.Sheep, je bent veel te lief joh..
![]()
![]()
Gezien het feit dat ik al een week droog sta denk ik vrij vaak aan sex inderdaad maar dat heeft verder niet meteen iets met haar te makenquote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
Zeg gewoon dat je in dat uur dat je haar geholpen hebt alleen maar aan sex met haar kon denken. Vraag of ze een keer jouw fantasieen uit wil laten komen.Sheep, je bent veel te lief joh..
![]()
![]()
Tsja als een vrouw dat tegen een man zegt dan weet ik wel wat er gebeurt.. maar als het andersom is voelen ze zich beledigt ofzo rare lui die vrouwen.quote:Op maandag 23 juli 2007 18:17 schreef geenaam het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Ik denk toch dat ik 2x zou moeten nadenken. Misschien niet over het aanbod maar wel over de dame in kwestie. Sorry maar zo'n doorgeef gleuf is denk ik niks voor mij...quote:Op maandag 23 juli 2007 21:17 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Tsja als een vrouw dat tegen een man zegt dan weet ik wel wat er gebeurt.. maar als het andersom is voelen ze zich beledigt ofzo rare lui die vrouwen.
Hoezo doorgeefluik ze kan het toch ook alleen met jou willen ?quote:Op maandag 23 juli 2007 22:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik denk toch dat ik 2x zou moeten nadenken. Misschien niet over het aanbod maar wel over de dame in kwestie. Sorry maar zo'n doorgeef gleuf is denk ik niks voor mij...
Ja daar heb je gelijk in. Naja in die vorm heb ik die situatie vorige week nog mee gemaakt. Maar dat is genoeg over te lezen in mijn 40 day's 40 nights topic...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:43 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Hoezo doorgeefluik ze kan het toch ook alleen met jou willen ?( wel ff vragen ja
)
Hehehe, de situatie ligt als volgt:quote:Op maandag 23 juli 2007 22:45 schreef Aventura het volgende:
En jij neukt wel binnen 1 week met iemand en wil vervolgens een ander versieren?
Ik zat dus ook met dat deel van me werk. Als ik haar gewoon op straat of tijdens het stappen was tegen gekomen had ik er ook zeker niet moeilijk over gedaan...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:49 schreef DAMH het volgende:
duwd schrijf gewoon een fakin berichtje, kunnen maar 2 dingen gebeuren, of ze negeert je of ze praat terug,, boehoe
Okequote:Op maandag 23 juli 2007 22:51 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hehehe, de situatie ligt als volgt:
De dame waar ik bijna wat mee heb gedaan (ik kon niet veel ivm mijn 40 day's wedstrijd) is een zeer goede vriendin. Eigenlijk willen we allebij wel meer maar tot nu toe doen we die stap niet en we hebben zo langzamerhand ook het idee dat het er ook nooit van zal komen. Je zou het bijna een sexrelatie mogen noemen maar dat is een lastige omschrijving ivm de wedstrijd. Daarom heb ik ook al een hele tijd geleden besloten dat ik maar eens verder moet gaan kijken en zodoende kwam ik dus bij de klant terecht.
Ivm FOK!radio waar ik mijzelf moest verdedigen is het er vanavond nog niet van gekomen maar morgen ga ik dan eindelijk en echt het bericht sturen...quote:Op maandag 23 juli 2007 22:52 schreef Aventura het volgende:
[..]
Oke
Maareh, stuur snel een hyveberichtje. Nu komt het nog spontaan over. Als je langer wacht is het 'moment' weg, zeg maar.
Dat uitwonen mag dus niet!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:05 schreef geenaam het volgende:
TS gebruikt dat van zijn werk gewoon als excuus. Alsof dat Chinese sletje je baas gaat bellen om een klacht in te dienen.Zeik niet, laat je lul spreken, en woon haar compleet uit na de eerste date. Klaar SLOTJE!!1
![]()
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Black_Ninja het volgende:
Zal je altijd zien natuurlijk, heb ik straks dat berichtje verstuurd, komt ze nooit op haar profiel en is zij alleen maar uit op sex met me.![]()
Je krijgt toch een mailwaarschuwing als iemand je heeft 'gekrabbeld'?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Black_Ninja het volgende:
Zal je altijd zien natuurlijk, heb ik straks dat berichtje verstuurd, komt ze nooit op haar profiel![]()
wt is er hyves dan ?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:08 schreef Black_Ninja het volgende:
Zal je altijd zien natuurlijk, heb ik straks dat berichtje verstuurd, komt ze nooit op haar profiel![]()
jaaaaaaaaaaa, das mijn geheimpjequote:
njeu want hyves is openbaar hequote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa, das mijn geheimpje
en daarnaast is en blijft het een klant, dat zou dus bedrijfsgevoelige informatie zijn
Er staat helaas geen foto van haar en ze heeft ook maar 4 vrienden, dus ook op die manier is ze moeilijk te vinden...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:21 schreef dvunz het volgende:
[..]
njeu want hyves is openbaar he![]()
ging mij meer om foto...
maar zou er gewoon voor gaan
oft nu gezellie is of er meer uit komt![]()
Zeik nou eens niet over je bedrijf. Ze gaat echt niet klagen hoor. Bij wat voor een bedrijf werk je? Verstop je nou niet achter je werk en doe er nou eens wat aan.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:20 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaa, das mijn geheimpje
en daarnaast is en blijft het een klant, dat zou dus bedrijfsgevoelige informatie zijn
sssssttt, morgenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:25 schreef geenaam het volgende:
[..]
Zeik nou eens niet over je bedrijf. Ze gaat echt niet klagen hoor. Bij wat voor een bedrijf werk je? Verstop je nou niet achter je werk en doe er nou eens wat aan.![]()
Ben je ontslagen?quote:
Niet gelezen en niet zin om terug te lezen. Vertel? Wat ga je doen op FOK!radio?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:32 schreef Black_Ninja het volgende:
Ik heb toch gezegd dat ik door mijn optreden op FOK!radio vanavond niet kon reageren, morgen sla ik mijn slag.![]()
Het? Sorry welke Het bedoel je?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Elmostyle het volgende:
Tering, waarom ben ik nou weer degene die bij 'het' aan iets anders denkt
Omdat je nog een kansloze puber bent.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:36 schreef Elmostyle het volgende:
Tering, waarom ben ik nou weer degene die bij 'het' aan iets anders denkt
Ik moest me verantwoorden voor dat gedoe met die vriendin van vorige week. En niet alleen moest ik in de uitzending komen maar er waren ook veel mensen online die vragen en opmerkingen hadden...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:35 schreef geenaam het volgende:
[..]
Niet gelezen en niet zin om terug te lezen. Vertel? Wat ga je doen op FOK!radio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |