quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef Jegorex het volgende:Wat voor producten verkoop je in je winkel?
Je had volgens mij al ergens gezegd dat het dure producten waren, dat kan verschillen van juwelen tot auto's en huizen.
Wat zal ze hebben gekocht?
Mijn gok is een horloge
![]()
Groter
![]()
en vooral een stukje duurder. Maar met een auto zit je weer ter duur
quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef Pharell het volgende:tvptje hier hoor!
maar als ze echt chinees/japans/indo/pinda is, dan kan familie nog wel eens een probleem worden. niet om nou je hoop omzeep te helpen. maar vergeet niet dat dat een hele hechte gemeenschap is he
![]()
maar iig succes
![]()
I know hoe hecht die gemeenschap is helaas
![]()
Ik heb altijd al een zwak gehad voor dames uit die regio maar je komt haast niet in dat wereldtje en ookal zou je inderdaad contact krijgen is het vaak heel lastig met de ouders. Maar ik heb 1 voordeel, haar ouders wonen nog in China en die zullen een Nederlandse jongen eerder als een grote toekomst investering zien voor hun dochter dan als een negatief iets
, hoop ik
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:34 schreef deepart het volgende:Ik heb ook een baantje naast mijn studie waarin ik moet adviseren en verkopen. En het valt mij op dat buitenlandse studenten meestal 'flirtent' overkomen, en dat komt denk ik omdat ze alles van de cultuur willen oppakken en het leuk vinden meer over de bevolking te leren kennen. Maar dat zijn mijn 2 centen. Anders zou ik proberen voorzichtig wat contact te leggen. Ik weet niet in hoeverre dat problemen kan brengen met je werk.
just my 1 cent.
Vandaar dat ik het er ook bij heb gezet. Jouw ervaring is dezelfde als die ik over het algemeen heb maar bij deze dame kwam het nog veel opvallender over als bij de andere dus hou ik maar goede hoop
![]()
quote:
en hierbij dan de grote update:
Al het goede komt in kleine porties zeggen ze wel eens... Ze is inderdaad vandaag terug gekomen en ik kon haar meteen helpen. Ondanks dat het enorm druk was kon ik haar aardig wat aandacht geven en heb ik haar ook weer helemaal gelukkig kunnen maken met haar nieuwe product. Ondanks dat ze dit keer meer dan 2 uur in de winkel is geweest om het nieuwe product helemaal naar wens te krijgen is er toch nog een klein probleempje en alhoewel ik daar prima onze extra service lijn voor kan gebruiken heb ik haar mijn prive email gegeven met de mededeling dat ik haar wel zou helpen in mijn eigen tijd. Ook héél duidelijk aangegeven dat dit mijn prive mail is maar dat ze me voor elke vraag mag mailen. Ze zou zeker gebruik maken van het aanbod en hoopte dat ze me mailbox niet te veel zou spammen. Natuurlijk stuur ik in de eerste de beste reply ook gelijk mijn 06 nummer en zal ik wel wat hints laten vallen maar op deze manier bleef ik voor de andere klanten en voor me collega's professioneel maar heb ik toch een opening gecreeërd
Een kleine stap vooruit maar een met veel potentie