abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 27 juli 2007 @ 00:18:37 #151
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_51873511
damn
was ff 2 telle naar der toe gelope en gezegd van bekijk je hyves eens ff..knipoog
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
pi_51875413
Cool dat je iets onderneemt.

Het ergste wat je kan gebeuren is een blauwtje lopen en zakelijk gezeik krijgen.
Dat gezeik gaat wel weg, je vergt hierdoor wel beetje respect van je collega's.

[ Bericht 34% gewijzigd door kreuk050 op 27-07-2007 01:49:41 ]
pi_51875490
Trouwens tip voor de volgende keer: laat merken (tijdens het verkoopgesprek) dat je haar leuk vind.

Dan hoef je er achteraf niet achteraan, bouw hiernaar toe in je gesprek waar je al hele kleine hintjes geeft. Laatste 2 minuten grijp je kans.
pi_51877598
Oei spannend... Even afwachten dus...
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, heb laatst getennist tegen een hele leuke jongen, wist zijn naam niet, heb die opgezocht in de speelformulieren en heb hem daarna opgezocht op Hyves... Heeft hij gen foto bij zijn hyve staan... Weet ik het dus nog niet 100% zeker. Heb hem uiteindelij ktoch maar uitgenodigd als "vriend" met een leuk berichtje erbij. Heb dat gister verstuurd en ben nu dus aan het afwachten, maar volgens mij is hij ook niet zo'n actieve hyver....
live life
  vrijdag 27 juli 2007 @ 09:15:58 #155
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51878130
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 08:33 schreef Tharalom het volgende:
Oei spannend... Even afwachten dus...
Ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje, heb laatst getennist tegen een hele leuke jongen, wist zijn naam niet, heb die opgezocht in de speelformulieren en heb hem daarna opgezocht op Hyves... Heeft hij gen foto bij zijn hyve staan... Weet ik het dus nog niet 100% zeker. Heb hem uiteindelij ktoch maar uitgenodigd als "vriend" met een leuk berichtje erbij. Heb dat gister verstuurd en ben nu dus aan het afwachten, maar volgens mij is hij ook niet zo'n actieve hyver....
Is er niemand anders die hem kent? ( en dus zijn msn?)
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_51880195
Ja, ben bezig om dat uit te vissen.. Maar wil ook niet te desperate overkomen, voor hetzelfde geld is hij getrouwd en heeft twee kinderen

Maar er was wel ïets" toen we met elkaar spraken.. Alleen hoe langer het geleden is, hoe meer ik me begin in te denken dat ik me het heb verbeeld...
live life
  vrijdag 27 juli 2007 @ 14:45:31 #157
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51887064
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 10:44 schreef Tharalom het volgende:
Ja, ben bezig om dat uit te vissen.. Maar wil ook niet te desperate overkomen, voor hetzelfde geld is hij getrouwd en heeft twee kinderen

Maar er was wel ïets" toen we met elkaar spraken.. Alleen hoe langer het geleden is, hoe meer ik me begin in te denken dat ik me het heb verbeeld...
Lijkt inderdaad verdacht veel op mijn situatie. Ik wist dan alleen dus wel de naam. En nu het steeds langer geleden is ga je steeds meer twijfelen of je niet bepaalde gaten zelf hebt aangevuld. Sterkte!
Domo Arigato!
pi_51895187
Eh, dat ze je berichtje op hyves niet ziet lijkt me sterk. Staat automatisch ingesteld dat je een mailtje krijgt zodra iemand een krabbel achterlaat.....
pi_51897602
= edit: my bad =
You're never fully dressed until you wear a smile
  vrijdag 27 juli 2007 @ 22:48:58 #160
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51901044
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 18:59 schreef Lixi het volgende:
Eh, dat ze je berichtje op hyves niet ziet lijkt me sterk. Staat automatisch ingesteld dat je een mailtje krijgt zodra iemand een krabbel achterlaat.....
Erg leuk maar mijn hyves staat bijvoorbeeld aangemeld via een adres waar ik zo goed als nooit kom. Ik wil dat best geloven
Domo Arigato!
  zondag 29 juli 2007 @ 19:21:43 #161
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51940274
quote:
Op vrijdag 27 juli 2007 22:48 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Erg leuk maar mijn hyves staat bijvoorbeeld aangemeld via een adres waar ik zo goed als nooit kom. Ik wil dat best geloven
Mijn excusses die dat komt wat hard over. Was wat sago die avond...

Even een status update:

Ze is dit weekend even snel in de winkel geweest en heb kunnen regelen dat ze morgen in de winkel is. Daarnaast ook een flinke punt gescoord, mijn collega had gezegd dat ze haar product naar de producent moeten sturen maar ik heb kunnen regelen dat ze hem gewoon bij mij kan komen omruilen. Met nadruk "bij mij". Gelijk een glimlach van oor tot oor gescoord bij haar en natuurlijk een perfecte kans om wat meer te bereiken. So wish me luck morgen!
Domo Arigato!
  zondag 29 juli 2007 @ 19:30:48 #162
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_51940500
tvp - ik wil weten hoe dit afloopt.
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  zondag 29 juli 2007 @ 19:34:01 #163
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51940577
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:21 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Mijn excusses die dat komt wat hard over. Was wat sago die avond...

Even een status update:

Ze is dit weekend even snel in de winkel geweest en heb kunnen regelen dat ze morgen in de winkel is. Daarnaast ook een flinke punt gescoord, mijn collega had gezegd dat ze haar product naar de producent moeten sturen maar ik heb kunnen regelen dat ze hem gewoon bij mij kan komen omruilen. Met nadruk "bij mij". Gelijk een glimlach van oor tot oor gescoord bij haar en natuurlijk een perfecte kans om wat meer te bereiken. So wish me luck morgen!
Ze komt wel erg vaak in jullie winkel he ?

dit word
  zondag 29 juli 2007 @ 19:55:26 #164
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51940976
quote:
Op zondag 29 juli 2007 19:34 schreef MouzurX het volgende:

[..]

Ze komt wel erg vaak in jullie winkel he ?

dit word
Hehehe, naja ik ga mezelf niet op de borst slaan, haar product is stuk, dan zou ik ook terugkomen... En ze vond het niet zo heel erg leuk dat ze 10 dagen moest rondlopen met een kapot product alvorens hij zou worden opgehaald en dan pas gerepareerd... Ik vind het natuurlijk niet erg dat ze langskomt Het was wel schattig dat ze de oplossing super vond maar dat ze nu de leverancier moest bellen om te zeggen dat ze niet meer langs hoeften te komen vond ze wel heel erg, voor de leverancier! Die mensen moesten nu de hele opdracht schrappen
Domo Arigato!
pi_51941021
Haha, een mini-soap hier
Ben ook benieuwd
You're never fully dressed until you wear a smile
pi_51945546
Wat voor producten verkoop je in je winkel?
Je had volgens mij al ergens gezegd dat het dure producten waren, dat kan verschillen van juwelen tot auto's en huizen.

Wat zal ze hebben gekocht?
Mijn gok is een horloge
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
pi_51949522
tvptje hier hoor!

maar als ze echt chinees/japans/indo/pinda is, dan kan familie nog wel eens een probleem worden. niet om nou je hoop omzeep te helpen. maar vergeet niet dat dat een hele hechte gemeenschap is he

maar iig succes
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_51953573
Ik heb ook een baantje naast mijn studie waarin ik moet adviseren en verkopen. En het valt mij op dat buitenlandse studenten meestal 'flirtent' overkomen, en dat komt denk ik omdat ze alles van de cultuur willen oppakken en het leuk vinden meer over de bevolking te leren kennen. Maar dat zijn mijn 2 centen. Anders zou ik proberen voorzichtig wat contact te leggen. Ik weet niet in hoeverre dat problemen kan brengen met je werk.

just my 1 cent.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  maandag 30 juli 2007 @ 11:02:26 #169
56347 Faithz
ADHD Fokker
pi_51954263
tvp
Trotse mamma :)
  maandag 30 juli 2007 @ 18:15:47 #170
102582 Asics
Asics HIGH !!!
pi_51965630
en? en? en?
Asics neemt de tijd.
Asics geniet. Lees mijn columns op http://www.raaskal.com
  maandag 30 juli 2007 @ 20:13:45 #171
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51968925
quote:
Op zondag 29 juli 2007 22:39 schreef Jegorex het volgende:
Wat voor producten verkoop je in je winkel?
Je had volgens mij al ergens gezegd dat het dure producten waren, dat kan verschillen van juwelen tot auto's en huizen.

Wat zal ze hebben gekocht?
Mijn gok is een horloge
Groter en vooral een stukje duurder. Maar met een auto zit je weer ter duur
quote:
Op maandag 30 juli 2007 01:04 schreef Pharell het volgende:
tvptje hier hoor!

maar als ze echt chinees/japans/indo/pinda is, dan kan familie nog wel eens een probleem worden. niet om nou je hoop omzeep te helpen. maar vergeet niet dat dat een hele hechte gemeenschap is he

maar iig succes
I know hoe hecht die gemeenschap is helaas Ik heb altijd al een zwak gehad voor dames uit die regio maar je komt haast niet in dat wereldtje en ookal zou je inderdaad contact krijgen is het vaak heel lastig met de ouders. Maar ik heb 1 voordeel, haar ouders wonen nog in China en die zullen een Nederlandse jongen eerder als een grote toekomst investering zien voor hun dochter dan als een negatief iets, hoop ik
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:34 schreef deepart het volgende:
Ik heb ook een baantje naast mijn studie waarin ik moet adviseren en verkopen. En het valt mij op dat buitenlandse studenten meestal 'flirtent' overkomen, en dat komt denk ik omdat ze alles van de cultuur willen oppakken en het leuk vinden meer over de bevolking te leren kennen. Maar dat zijn mijn 2 centen. Anders zou ik proberen voorzichtig wat contact te leggen. Ik weet niet in hoeverre dat problemen kan brengen met je werk.

just my 1 cent.
Vandaar dat ik het er ook bij heb gezet. Jouw ervaring is dezelfde als die ik over het algemeen heb maar bij deze dame kwam het nog veel opvallender over als bij de andere dus hou ik maar goede hoop
quote:
Op maandag 30 juli 2007 18:15 schreef Asics het volgende:
en? en? en?
en hierbij dan de grote update:

Al het goede komt in kleine porties zeggen ze wel eens... Ze is inderdaad vandaag terug gekomen en ik kon haar meteen helpen. Ondanks dat het enorm druk was kon ik haar aardig wat aandacht geven en heb ik haar ook weer helemaal gelukkig kunnen maken met haar nieuwe product. Ondanks dat ze dit keer meer dan 2 uur in de winkel is geweest om het nieuwe product helemaal naar wens te krijgen is er toch nog een klein probleempje en alhoewel ik daar prima onze extra service lijn voor kan gebruiken heb ik haar mijn prive email gegeven met de mededeling dat ik haar wel zou helpen in mijn eigen tijd. Ook héél duidelijk aangegeven dat dit mijn prive mail is maar dat ze me voor elke vraag mag mailen. Ze zou zeker gebruik maken van het aanbod en hoopte dat ze me mailbox niet te veel zou spammen. Natuurlijk stuur ik in de eerste de beste reply ook gelijk mijn 06 nummer en zal ik wel wat hints laten vallen maar op deze manier bleef ik voor de andere klanten en voor me collega's professioneel maar heb ik toch een opening gecreeërd

Een kleine stap vooruit maar een met veel potentie
Domo Arigato!
  maandag 30 juli 2007 @ 20:28:12 #172
181126 MouzurX
Misschien?
pi_51969412
ik denk dat je die 85 dagen niet gaat redden
  maandag 30 juli 2007 @ 20:35:35 #173
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51969657
quote:
Op maandag 30 juli 2007 20:28 schreef MouzurX het volgende:
ik denk dat je die 85 dagen niet gaat redden
Hehehe, voor haar heb ik het wel over
Domo Arigato!
  maandag 30 juli 2007 @ 22:00:40 #174
140245 base3ball
State Of Mind
pi_51972568
Wel heel subtiel aangepakt. Zo kun je buiten je werk om kijken of haar interesse meer is dan gewoon leuk doen met de verkoper. Ik hoop voor je dat het zijn vruchten afwerpt.

Overigens zou je wel de politiek in kunnen. Na al die tijd weet je er nog steeds omheen te praten als er gevraagd wordt naar het product
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
  maandag 30 juli 2007 @ 22:09:28 #175
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51972871
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:00 schreef base3ball het volgende:
Wel heel subtiel aangepakt. Zo kun je buiten je werk om kijken of haar interesse meer is dan gewoon leuk doen met de verkoper. Ik hoop voor je dat het zijn vruchten afwerpt.

Overigens zou je wel de politiek in kunnen. Na al die tijd weet je er nog steeds omheen te praten als er gevraagd wordt naar het product
Ik ben zo goed
Domo Arigato!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')