Laat ik je nou nog nooit gezien hebben op FOK! en dus ook niet weten wat je met je vriendin doet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:40 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ik moest me verantwoorden voor dat gedoe met die vriendin van vorige week. En niet alleen moest ik in de uitzending komen maar er waren ook veel mensen online die vragen en opmerkingen hadden...
Pff wat een Nederlands. Ik kan het bijna volgen.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef dvunz het volgende:
doe je gewoon ff balletje opgooie om es wat te gan drinke of als ze nog nie zo bekend is
onder het mom van sight seeing
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:41 schreef geenaam het volgende:
[..]
Laat ik je nou nog nooit gezien hebben op FOK! en dus ook niet weten wat je met je vriendin doet.![]()
tja krijg als je fokt en msnt en smst tegelijkquote:Op maandag 23 juli 2007 23:43 schreef geenaam het volgende:
[..]
Pff wat een Nederlands. Ik kan het bijna volgen.![]()
Was dat niet dat kansloze spel met die waterpistolen? Zo ja, ik heb wel gehoord van de actie, maar weet niet wie die verzonnen heeft. Als jij dat hebt gedaan.. HULDEEEEEquote:Op maandag 23 juli 2007 23:44 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Ok ik ben niet de meest bekende FOK!ker allertijde maar me nog nooit gezien?! Ik heb GVD vorige jaar de aanzet gegeven tot het FOK! watergevecht!!!
Zo zie je maar weer hoe vergankelijk roem wel niet kan zijn...
![]()
Hehehe, naja ik heb toen het idee geopperd en ben er ook de eerste dagen mee aan de slag gegaan maar op een gegeven moment is het uit mijn handen gegroeit en hebben de mods het overgenomen. Maar als ik het niet had geopperd was het er inderdaad niet geweest...quote:Op maandag 23 juli 2007 23:46 schreef geenaam het volgende:
[..]
Was dat niet dat kansloze spel met die waterpistolen? Zo ja, ik heb wel gehoord van de actie, maar weet niet wie die verzonnen heeft. Als jij dat hebt gedaan.. HULDEEEEE![]()
Oohh ik ben bijna een fan van je!quote:Op maandag 23 juli 2007 23:49 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Hehehe, naja ik heb toen het idee geopperd en ben er ook de eerste dagen mee aan de slag gegaan maar op een gegeven moment is het uit mijn handen gegroeit en hebben de mods het overgenomen. Maar als ik het niet had geopperd was het er inderdaad niet geweest...
Verder heb ik mijn FOK! periodes, soms ben ik alleen op de frontpage actief en soms (zoals de laatste tijd) ook heel erg actief op het forum maar echt weg ben ik nooit... En wie weet ben ik na mijn 85 dagen we te zien in de FOK!ker van de week rubriek
quote:Op maandag 23 juli 2007 23:50 schreef Avani het volgende:
Doen! Het is maar een berichtje (krabbel) op hyves... Ook al was ze niet uit op flirten, dan is het nog steeds niet erg om een berichtje te krijgen. Althans, als ik haar was en ik zou je niet leuk zou vinden en ik zou een berichtje krijgen, zou ik het niet erg vinden. Dus je hebt niks te verliezen
![]()
Als je het kansloze gedeelte weghaalt klopt het helemaalquote:Op maandag 23 juli 2007 23:39 schreef geenaam het volgende:
[..]
Omdat je nog een kansloze puber bent.![]()
Nou, succes dan maar hèquote:Op maandag 23 juli 2007 23:52 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dankje voor de steun
![]()
Ik heb inmiddels zoveel harten onder de riem gekregen dat ik nu echt heb besloten om een berichtje te gaan sturen.
Wish me luck!![]()
Komt helemaal goedquote:Op maandag 23 juli 2007 23:56 schreef Avani het volgende:
[..]
Nou, succes dan maar hè
Maar nu ben je natuurlijk wel verplicht om te laten weten of ze heeft gereageerd![]()
Maar dat haal ik niet weg.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:55 schreef Elmostyle het volgende:
[..]
Als je het kansloze gedeelte weghaalt klopt het helemaaltoppie
![]()
Als ze dit allemaal leest wil ze natuurlijk alleen nog maar geenaam hebben. Dan kan jij het wel vergetenquote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Komt helemaal goedAlleen wel hopen dat ze geen FOK!ker is, anders dan is de eerste indruk al gemaakt
![]()
Vast niet en anders... dan weet ze gelijk in wat voor dilemma je hebt gezeten en dat je eigenlijk heel correct wilde zijnquote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Komt helemaal goedAlleen wel hopen dat ze geen FOK!ker is, anders dan is de eerste indruk al gemaakt
![]()
Je gaat achteraf toch wel met haar pronken op FOK! hè?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
![]()
Zodra ik haar naam vloeiend kan uitspreken, dan komt het helemaal goedquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:13 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Je gaat achteraf toch wel met haar pronken op FOK! hè?
Haar Nederlands was toch niet zo erg goed?quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
![]()
Ooohh god dan krijg je van die kutnamen.quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:14 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Zodra ik haar naam vloeiend kan uitspreken, dan komt het helemaal goed![]()
Ja het is ook zo lullig als je je vriendin nummer 43 met nasi noemtquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:20 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ooohh god dan krijg je van die kutnamen.
makkelijk te onthouden uit te sprekenquote:
wou ik ook zeggenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef Elefes het volgende:
Je kunt toch een berichtje plaatsen hoe het product bijvoorbeeld bevalt? Gewoon een aardig gezellig berichtje wat aangeeft dat je haar mag.
Pagina 6??? Hier zit ik pas op drie... Er is besloten dat ik vandaag een berichtje ga sturen... Nu de vraag, wat voor bericht... en dat ik meer info ga plaatsen op moment dat het allemaal positief is en ik haar naam kan uitsprekenquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:32 schreef Ravii het volgende:
[..]
wou ik ook zeggen!
o shit al pagina 6
ik had alleen OP gelezen.
is het topic al heel ver gevorderd of wat?
klinkt als trauma die je hebt overgehoudenquote:
Dan vind ik mijn "nummer 48 met nasi" toch beter..quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:22 schreef dvunz het volgende:
gewoon moppie noeme
volgens mijn lijst is dat bami ramas specialquote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:38 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Dan vind ik mijn "nummer 48 met nasi" toch beter..![]()
(ik heb 25 posts's per pagina)quote:Op dinsdag 24 juli 2007 00:35 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Pagina 6??? Hier zit ik pas op drie... Er is besloten dat ik vandaag een berichtje ga sturen... Nu de vraag, wat voor bericht... en dat ik meer info ga plaatsen op moment dat het allemaal positief is en ik haar naam kan uitspreken
vraag hoe de producten bevallenquote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:48 schreef Elefes het volgende:
Je kunt toch een berichtje plaatsen hoe het product bijvoorbeeld bevalt? Gewoon een aardig gezellig berichtje wat aangeeft dat je haar mag.
Denk het niet.quote:Op maandag 23 juli 2007 23:57 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
![]()
Heeft ze haar tel nr nog achter gelaten ivm informatie of spullen die je nog kan toezenden? Anders de spullen die ze gekocht heeft iets in dergelijke trant opzoeken en haar bellen met dat je wist dat ze deze producten gekocht had en of het misschien iets voor haar zou zijn (hetgene wat je dan gezocht/gevonden hebt).quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Tja, misschien had ik er nog bij moeten zetten dat ik ooit een keer een collega heb gehad die dus wel het 06 nummer van een klant had overgenomen, 's avonds gebeld heeft en de volgende dag stond haar bodybuildende vriend op de stoep en heeft hij een officieele waarschuwing gekregen ivm privacy schending. Vanwege deze ervaring ben ik dus wat voorzichtig.
Daarnaast, wat voor soort bericht zou ik dan moeten sturen. Ik had al zitten denken aan een berichtje in de trand van, "joh kwam je naam toevallig tegen hier op hyves", maarja ze heeft geen standaard naam dus dat valt ook wel weer op...
Je kan bij hyves kijken hoe iedereen uiteindelijk verbonden is.quote:Op zaterdag 21 juli 2007 20:41 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Daarnaast, wat voor soort bericht zou ik dan moeten sturen. Ik had al zitten denken aan een berichtje in de trand van, "joh kwam je naam toevallig tegen hier op hyves", maarja ze heeft geen standaard naam dus dat valt ook wel weer op...
zeggen dat ze een bijzondere klant wasquote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:17 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Hyven!![]()
Niet geschoten is altijd mis, zeg gewoon dat je het gesprek gewoon leuk vond, en dat je wel houd van goede gesprekken![]()
quote:Op dinsdag 24 juli 2007 01:40 schreef Italo het volgende:
Ofwel, denk niet zo veel en ga eens wat doen![]()
Had ik wellicht ook wel gedaan als er dus geen hoge piefen van het hoofdkantoor mij in de gaten aan het houden waren. Serieus het was in dit geval echt niet mogelijk maar misschien dat ik via Hyves dan toch een herkansing krijgquote:Op dinsdag 24 juli 2007 23:58 schreef dvunz het volgende:
1e stap is genomen..
volgende keer gewoon ff je nummer op de kassabon zette
ff zorge dat je briefje met je 06 op zak hebt mocht ze weer langskomequote:Op woensdag 25 juli 2007 00:07 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Had ik wellicht ook wel gedaan als er dus geen hoge piefen van het hoofdkantoor mij in de gaten aan het houden waren. Serieus het was in dit geval echt niet mogelijk maar misschien dat ik via Hyves dan toch een herkansing krijg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |