abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 30 juli 2007 @ 23:06:36 #176
140245 base3ball
State Of Mind
pi_51974822
quote:
Op maandag 30 juli 2007 22:09 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Ik ben zo goed
Dat helpt natuurlijk wel als een klant weer eens om korting gaat vragen Gebeurd bij ons nou nooit dat ze om korting vragen
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_51975052
Dit gaat de goede kant op Goed aangepakt.
pi_51975259
nogmaals tvp
I pwn u!
pi_51975312
quote:
Op maandag 30 juli 2007 10:34 schreef deepart het volgende:
Ik heb ook een baantje naast mijn studie waarin ik moet adviseren en verkopen. En het valt mij op dat buitenlandse studenten meestal 'flirtent' overkomen, en dat komt denk ik omdat ze alles van de cultuur willen oppakken en het leuk vinden meer over de bevolking te leren kennen. Maar dat zijn mijn 2 centen. Anders zou ik proberen voorzichtig wat contact te leggen. Ik weet niet in hoeverre dat problemen kan brengen met je werk.

just my 1 cent.
Ze flirten omdat ze korting willen :p geloof me. k ben een vrouw en doe dat ook !!
  maandag 30 juli 2007 @ 23:39:07 #180
140245 base3ball
State Of Mind
pi_51975698
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Ze flirten omdat ze korting willen :p geloof me. k ben een vrouw en doe dat ook !!
Dat gebeurd idd vrij vaak . Echt helpen doet het bij mij niet, flirten mag altijd van mij, maar ik geef er geen cent meer korting voor
Everybody has a talent, most people just don't know what it is.
www.xi-online.nl
pi_51975886
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

dat bewijst maar weer eens dat alle vrouwen kuthoeren zijn
"The guys from Mclaren kept saying: "sounds like a spitfire", and the guys from Mercedes went: "Nein, nein, nein, sounds like a Messerschmitt", they're both wrong actually, it sounds like the god of Thunder"
pi_51976129
Hmmm, ze komt uit china he... oppassen dus, stel het wordt wat, zal ze snel je hart weer breken, de cultuur is erg verschillend, en de kans op heimwee van 1 kant is vrij groot, jouw ouders en familie wonen hier, die van haar in verweggiestan, dus wordt een onbehoudbare situatie, en het zal dan helaas kapot lopen, of heb jij het er voor over om de rest van je leven in china te gaan wonen?
pi_51976233
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Hmmm, ze komt uit china he... oppassen dus, stel het wordt wat, zal ze snel je hart weer breken, de cultuur is erg verschillend, en de kans op heimwee van 1 kant is vrij groot, jouw ouders en familie wonen hier, die van haar in verweggiestan, dus wordt een onbehoudbare situatie, en het zal dan helaas kapot lopen, of heb jij het er voor over om de rest van je leven in china te gaan wonen?
Ze kunnen ook ergens in het Midden-oosten wonen! of ergens in Amerika. En verder wat hij hierboven zeg.
  maandag 30 juli 2007 @ 23:59:08 #184
177848 Ravii
Niks is Compleet
pi_51976254
Nou,
hierbij het einde van het topic?
aangezien. ik niet verwacht dat we de mailtjes mogen lezen van de TS ?!
pi_51976256
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:45 schreef Pharell het volgende:

[..]

dat bewijst maar weer eens dat alle vrouwen kuthoeren zijn
Okee, dus jij flirt nooit om iets te krijgen wat je heel erg graag wilt ??
pi_51977299
Goed aangepakt B_N, nu nog even afwachten of de interesse echt wederzijds is

Je mag trouwens best zeggen dat je computers verkoopt hoor
  dinsdag 31 juli 2007 @ 00:54:27 #187
166669 dvunz
krijg de ..........geilerituzz
pi_51977663
goed bezig dude
het leven is net een ROOS ziet er mooi uit maar je kan je lelijk bezeren
  dinsdag 31 juli 2007 @ 03:03:55 #188
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_51979005
quote:
Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Om eerlijk te zijn. Ik kan overal ter wereld wel aarden. Ik hoef niet perse hier te blijven wonen. Daarnaast hecht ik me aan niemand (zelfs niet aan familie of ouders) waardoor ik erg makkelijk dus mensen achter kan laten. Maar goed zo ver is het nog lang niet. Eerst maar eens kijken of ik nog een mail van haar krijg...
Domo Arigato!
pi_51980392
Spannend! Goed aangepakt, hoop dat je snel wat hoort!! Hou je ons wel op de hoogte?

Ik heb ook een kleine update:
Ik sprak gister toevallig een oude vriendin, en via haar ex-vriend kent ze heel toevallig de jongen op wie ik een "crush" heb... Hij heeft geen vriendin en ze kent hem zo goed dat ze hem regelmatig spreekt. It's a small world!!

Volgens haar is hij op vakantie nu met een goede vriend. Vandaar dat ik wellicht nog geen reactie terug had gekregen..

Zij gaat dus als ze hem weer spreekt laten vallen dat er een mailtje op hem wacht.
live life
pi_51982973
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 03:03 schreef Black_Ninja het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn. Ik kan overal ter wereld wel aarden. Ik hoef niet perse hier te blijven wonen. Daarnaast hecht ik me aan niemand (zelfs niet aan familie of ouders) waardoor ik erg makkelijk dus mensen achter kan laten. Maar goed zo ver is het nog lang niet. Eerst maar eens kijken of ik nog een mail van haar krijg...
Goed bezig man.. hou ons op de hoogte
pi_51999249
en black_ninja hoe staat het ervoor??
  donderdag 2 augustus 2007 @ 04:53:50 #192
44552 Black_Ninja
Ninja's bestaan!
pi_52036001
quote:
Op dinsdag 31 juli 2007 20:36 schreef Ici-Paris het volgende:
en black_ninja hoe staat het ervoor??
Eigenlijk had ik de hoop al opgegeven vandaag omdat ik tot nu toe niks had gehoord. Ik had mijn email adres gegeven met het excuus dat ze me kon mailen voor het oplossen van een probleem wat ik niet in de winkel kon oplossen en had om die rede dan ook verwacht dat ze de zelfde avond of anders de volgende dag wel had gemaild. Maaaaaaaaaar....... op woensdag-avond om 22:43 heeft ze alsnog de moeite genomen om me te mailen En er is zelfs een beetje rede tot extra vreugde want het probleem heeft ze zelf kunnen oplossen en daarom stuurde ze het mailtje dan ook zonder echte reden. Ook bekende ze dat ze me naam nog niet had gekregen en of ze die wel zou mogen weten Natuurlijk heeft ze wel een kleine vraag gesteld omtrent het product dus helemaal zeker is het nog niet maar voorlopig speel ik de blije onschuld en stel ik mezelf tevreden met dit mailtje

Natuurlijk heb ik haar mail beantwoord en naast een paar subtiele maar niet te miskennen hints (voorbeeld: ze had aangegeven dat ik waarschijnlijk haar naam wel wist (omdat ze die had gegeven voor de klant gegevens) heb ik beantwoord dat ik inderdaad haar naam nog wel had onthouden maar dat me dat meestal niet lukt, "but I suppose it is easier to remember nice people" staat er in de mail) heb ik ook mijn msn adressen (ja ik heb er 2, lang verhaal) gestuurd met de "rede" dat ze dan ook altijd me live dingen kan vragen als er problemen zijn. Natuurlijk ook nog even wat gevraagd over haar studie en wat ze er na van plan is (studie is een onderwerp dat we in de winkel ook hebben besproken). Al met al was ik tevreden over mijn mailtje.

Well, keep you posted and wish me luck!
Domo Arigato!
  donderdag 2 augustus 2007 @ 05:01:29 #193
186260 MrHoodigan
Weet je wat het is ?
pi_52036006
Echt mooi man !!! Toch wel de mooiste manier om mensen te leren kennen, gewoon als het op je pad komt zoals dit. Ik ben iig benieuwd naar de vorderingen.

Sperma is dikker dan pis...
pi_52036977
TS gaat zo erg genaait worden door een Aziaat !
pi_52037014
Je pakt het goed aan hoor Black_Ninja.
  donderdag 2 augustus 2007 @ 17:42:06 #196
131889 Ladylicious
Want more? Good luck.
pi_52050417
TVP!
Ben eerlijk gezegd ook heel nieuwsgierig hoe het gaat aflopen met de knul van Tharalom
Therapy has taught me that nothing is my fault.
pi_52050444
Hier kan je wel een boek over schrijven
When I get sad, I stop being sad and just be awesome instead.
pi_52056442
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 09:08 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:
TS gaat zo erg genaait worden door een Aziaat !
Dat is er, omdat???.........
pi_52057360
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef Ladylicious het volgende:
TVP!
Ben eerlijk gezegd ook heel nieuwsgierig hoe het gaat aflopen met de knul van Tharalom
Tja.... Ik hoop maar dat ie op vakantie is! Of dat ie een emailadres voor zn hyves heeft dat hij normaal nooit gebruikt of zoiets..

Ik ben vanmiddag wel achter zijn emailadres gekomen.. Gewoon goeed Googelen
het blijkt dat hij leider van en elftal is, en via de clubsite kon je hem mailen. Nu is de vraag, zal ik hem mailen of niet? Of is dat heel erg desperate? Gewoon een leuk, oppervlakkig mailtje. Ben aan het twijfelen...

Ik vind hem echt leuk! En ik ben niet zo snel onder de indruk van iemand......
live life
pi_52060912
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 21:23 schreef Ici-Paris het volgende:

[..]

Dat is er, omdat???.........
Omdat aziatische meisjes op geld beluste spleetogige mormeltjes zijn die vooral voor de status van een man gaan.... Ze zal vast gewoon een rijke nederlander aan de haak willen slaan!

...Of ben ik nu een beetje ongenuanceerd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')