Dat helpt natuurlijk wel als een klant weer eens om korting gaat vragenquote:
Ze flirten omdat ze korting willen :p geloof me. k ben een vrouw en doe dat ook !!quote:Op maandag 30 juli 2007 10:34 schreef deepart het volgende:
Ik heb ook een baantje naast mijn studie waarin ik moet adviseren en verkopen. En het valt mij op dat buitenlandse studenten meestal 'flirtent' overkomen, en dat komt denk ik omdat ze alles van de cultuur willen oppakken en het leuk vinden meer over de bevolking te leren kennen. Maar dat zijn mijn 2 centen. Anders zou ik proberen voorzichtig wat contact te leggen. Ik weet niet in hoeverre dat problemen kan brengen met je werk.
just my 1 cent.
Dat gebeurd idd vrij vaakquote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ze flirten omdat ze korting willen :p geloof me. k ben een vrouw en doe dat ook !!
dat bewijst maar weer eens dat alle vrouwen kuthoeren zijnquote:Op maandag 30 juli 2007 23:24 schreef Ici-Paris het volgende:
[..]
Ze flirten omdat ze korting willen :p geloof me. k ben een vrouw en doe dat ook !!
Ze kunnen ook ergens in het Midden-oosten wonen! of ergens in Amerika. En verder wat hij hierboven zeg.quote:Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Hmmm, ze komt uit china he... oppassen dus, stel het wordt wat, zal ze snel je hart weer breken, de cultuur is erg verschillend, en de kans op heimwee van 1 kant is vrij groot, jouw ouders en familie wonen hier, die van haar in verweggiestan, dus wordt een onbehoudbare situatie, en het zal dan helaas kapot lopen, of heb jij het er voor over om de rest van je leven in china te gaan wonen?
Okee, dus jij flirt nooit om iets te krijgen wat je heel erg graag wilt ??quote:Op maandag 30 juli 2007 23:45 schreef Pharell het volgende:
[..]
dat bewijst maar weer eens dat alle vrouwen kuthoeren zijn
Om eerlijk te zijn. Ik kan overal ter wereld wel aarden. Ik hoef niet perse hier te blijven wonen. Daarnaast hecht ik me aan niemand (zelfs niet aan familie of ouders) waardoor ik erg makkelijk dus mensen achter kan laten. Maar goed zo ver is het nog lang niet. Eerst maar eens kijken of ik nog een mail van haar krijg...quote:Op maandag 30 juli 2007 23:54 schreef zoeloehoeloeking het volgende:
Hmmm, ze komt uit china he... oppassen dus, stel het wordt wat, zal ze snel je hart weer breken, de cultuur is erg verschillend, en de kans op heimwee van 1 kant is vrij groot, jouw ouders en familie wonen hier, die van haar in verweggiestan, dus wordt een onbehoudbare situatie, en het zal dan helaas kapot lopen, of heb jij het er voor over om de rest van je leven in china te gaan wonen?
Goed bezig man.. hou ons op de hoogtequote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:03 schreef Black_Ninja het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn. Ik kan overal ter wereld wel aarden. Ik hoef niet perse hier te blijven wonen. Daarnaast hecht ik me aan niemand (zelfs niet aan familie of ouders) waardoor ik erg makkelijk dus mensen achter kan laten. Maar goed zo ver is het nog lang niet. Eerst maar eens kijken of ik nog een mail van haar krijg...
Eigenlijk had ik de hoop al opgegeven vandaag omdat ik tot nu toe niks had gehoord.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:36 schreef Ici-Paris het volgende:
en black_ninja hoe staat het ervoor??
Dat is er, omdat???.........quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:08 schreef Bultrugwalvisbult het volgende:
TS gaat zo erg genaait worden door een Aziaat !![]()
Tja.... Ik hoop maar dat ie op vakantie is! Of dat ie een emailadres voor zn hyves heeft dat hij normaal nooit gebruikt of zoiets..quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:42 schreef Ladylicious het volgende:
TVP!
Ben eerlijk gezegd ook heel nieuwsgierig hoe het gaat aflopen met de knul van Tharalom
Omdat aziatische meisjes op geld beluste spleetogige mormeltjes zijn die vooral voor de status van een man gaan.... Ze zal vast gewoon een rijke nederlander aan de haak willen slaan!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |